אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה
-
@המוזיקאי אתה צודק בהכל, ואין לי בעיה עם מה שכתבת,
אבל אני רוצה להעיר את תשומת ליבך לכמה נקודות:מה שאמרת לגבי זה שהם צריכים לכסות חודשים שבהם אין להם עבודה- אז אני רוצה לידע אותך שכל מי שהוא עצמאי- אלו הם חייו!! יש לו חודשים שהוא מרוויח בהם הרבה, ויש לו חודשים של נאדא, לא רואה שקל,
אז בגלל זה לעשוק את הציבור??
האם ראית פעם בן אדם שיש לו חנות גרביים והוא מעלה מחיר של גרב מ-20, ל- 40 שח בגלל שאין לו כמעט קניות בחודש הזה? או שהוא צריך לצבור בחודש הזה לחודש אחר???
הזמרים חיים עם פלוס ענק גם לחודשים שאין להם כלום, בשעה שכל עצמאי אחר יש לו מינימום לחודש יבש שהוא חסך בחודש יותר טוב...
ולא רק זה, אלא שחתונות יש תמיד, זאת אומרת שגם אם יזמינו אותו חודש מסוים לחתונה או שתיים, ולא כל ערב, אז כבר יש לו משכורת יותר גדולה מהרבה אחרים..... אז נא להרגע בהקשר הזהדבר נוסף- מה שאמרת על זה שהם צריכים לשמח ולהרקיד גם אם עכשיו אין להם מצברוח,
אז הם לא היחידים בסירה, יש עוד אנשים שצריכים לחייך ולהיות בסדר ורגועים, ולא משנה מה הם עוברים עכשיו,
לדוגמא מורים ומורות, גננות וכיוצא בהם, (בעצם כל מי שמשרת את הציבור)
האם חשבת פעם מה עוברת מורה שלא מרגישה עכשיו טוב, ועם כל זאת, היא צריכה להכנס לכיתה ולתפקד ולהיות הכי בסדר שיש ועם כל הסבלנות והנחמדות, ולהתמודד עם כל החוצפות, והדיבורים הבלתי פוסקים, לא משנה מה קורה לה עכשיו.....??
ואני רוצה לומר לך שזה הרבהההההה יותר קשה מזמר, כי זמר נמצא בחתונה, זאת האווירה, יש לו נגנים לידו, או קלידן, לא משנה מה, זה מכניס לאווירה, ויש לו קהל שמריע לו, ואוהב אותו, ומקבל אותו.....
ואצל מורים או גננות זה לא ככה, ואולי אפילו להיפך, התלמידות יכולות להתעצבן ולהתלונן רק על עצם זה שהיא נכנסה לכיתה, ובוא לא נדבר על ההמשך.....
אז בגלל זה מה??? בגלל זה אולי כל המורים יתפטרו? רעיון דוקא.... -
@המוזיקאי אני מקווה שלמרות כל הכף זכות שנתת לזמרים, אתה מבין שיש להם הרבה יותר כסף ממלא אחרים בציבור.... (כמובן על חשבון הציבור עצמו... שהם גם ככה יש להם הרבה פחות כסף מהזמרים.... אירוני, מה אני אגיד)
-
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
@חיפאי בקייץ הזה בקייץ תשפג מעלה את מחיר ל3800 סגרתי איתו חתונה לפני שבוע
סגרת חתונה לעוד שנה??
-
בתור אמרגן חתונות אני רוצה להגיב לכל הדיבורים בפוסט הזה...
א. זה נכון שהמחירים שזמרים לוקחים היום הם מוגזמים וצריך להוריד את זה אבל מניסיונות שנעשו בעבר נראה שאין סיכוי בגלל שיש תחרות גדולה בשוק וההיצע גדול על הביקוש והזמרים היותר ידועים מנצלים את זה בשביל להעלות מחירים דבר שגורם שגם הזמרים היותר זולים יכלו להעלות מחירים וכך המחירים עולים ועולים בגלגל שאין לו סוף (שימו לב כל (!) ההצעות להורדת המחירים שהוצעו כאן בפורום נוסו בעבר על ידי עסקנים שונים ולא צלחו מסיבות שונות ...}
בעניין מה שהציעו כאן להגביל את הסכומים שבהם ניתן להזמין תזמורות בישיבות מניסיון עשו את זה כבר בהרבה ישיבות וזה לא עבד כי היה הרבה בחורים שרצו את הזמרים הטובים והסכימו לשלם עליהם אפילו את הסכומים המוגזמים שהם לוקחים (וצריך להבין שבחור שמתחתן עוזב בכל מקרה את הישיבה כך שמגבלות וכו' פחות מעניינים אותו וד"ל...)
ב. צריך לזכור שאחרי כל המחיר שזמרים לוקחים העבודה של זמר הרבה יותר קשה מימה שאתם חושבים זה מתחיל בזה שבשביל לשמור על הקול אסור לזמר לאכול אף פעם מאכלים חלביים {אתם מסוגלים?} (לדוגמה רולי דיקמן אמר לי שהוא אוכל חלבי רק בספירת העומר ושלושת השבועות...) חוץ מזה שלזמרים אין עבודה בהרבה זמנים בשנה שאין חתונות ואירועים {ספירת העומר שלושת השבועות וכן זמנים שאין כ"כ עבודה כמו אלול ערבי חגים וכו'} ולכן הם מעלים את המחיר כדי לכסות על הזמנים האלה...
כמו כן זמר שנחשב טוב צריך להתאמץ כל החתונה להקפיץ ולשמח במשך שעות גם שאין לו אנרגיות ומצב רוח וזה הרבה יותר קשה מימה שאתם חושבים .........
כמו כן בערך 10 אחוז ויותר מהמחיר שהזמר מקבל הולך לאמרגן שלו ולא אילו...כמובן שכל זה לא מצדיק את המחירים הגבוהים אבל קצת מסביר אותם...
לכל האלה שבקשו מחירים יש לי רשימה מפורטת של המחירים של כמעט כל הזמרים והקלידנים והתזמורות בשוק אך מכיוון שהיא שייכת לגורמים נוספים אני מנוע מלפרסם אותה... (צריך גם לדעת שהמחירים שזמרים לוקחים תלויים בהרבה דברים כמו הסכמים עם ישיבות מסוימות העיר של החתונה תקופות וכו' כך שכל מחיר שיכתב כאן בפוסט לא בהכרח נכון לכל אחד...}
-
@המוזיקאי להגיד שאיין מה לעשות זה לא נכון כי תמיד יש מה לעשות ברור שבגלל עסקנים שניסו אנשים לוקחים חברה חדשים אבל הביעה זה שאחרי תקוה שלוקחים אותם הם מארמים את אף ןמעלים את המחיר ובזה צריך לטפל חד מעשמי
-
@ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
שיעלה רוט
שלוימי גובי
אהרלה שארף
נותי ליברמן
עקיבא רוטמן
ב3500 אפשר להביא הרבה יותר@אפרים-פלג ארלה שארף רוצה 4000 לקיץ אפשר ב 3800
-
@אפרים-פלג ארלה שארף רוצה 4000 לקיץ אפשר ב 3800
-
@ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
שיעלה רוט
שלוימי גובי
אהרלה שארף
נותי ליברמן
עקיבא רוטמן
ב3500 אפשר להביא הרבה יותר@אפרים-פלג כמה עקיבא רוטמן רוצה לקיץ הזה או לחורף הזה
-
@ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר
-
@ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור
-
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור
לא נראה לי זה יעבוד,
אז מי ינהל אותם?
נראה לך שהזמר ישב לענות לטלפון על כמה הוא לוקח והאם הוא פנוי עוד חודשיים? -
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק
זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק
-
@ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
@ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר
אתה צודק
-
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק
זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק
@מישהי-מיוחדת צריך להפסירק לשלם להם באו נאומר שכן משלמים הם נשרים גם ככה עם סכומים גדולים
-
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק
זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק
@מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
@ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:
איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק
זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק
חחחחחחח הצחקת,
כמעט אין להם הוצאות
(תחשבי לדוגמא על צלם, תחשבי כמה הוצאות יש לו, ואיזה הוצאות כבר יש לזמר,
זה נקרא כלום הוצאות בשביל עסק...)
יודעת מה, בואי תגידי לי את מה ההוצאות שלהם... -
זה באמת לא הגיוני המחירים האלו אבל גם לא הגיוני המחירים של הדיסקים פעם זה היה 15 20 שקל לדיסק
-
זה באמת לא הגיוני המחירים האלו אבל גם לא הגיוני המחירים של הדיסקים פעם זה היה 15 20 שקל לדיסק
@שירת-הברבור זה לא קשור לפו
-
ממש ממש לא
אני חושבת שזה הזוי מה שקורה
תראו כמה לוקח ווגשל להופעה של שמילי והרשי וינברגר בבית העם (למי שלא מכיר איפה שהבתי ספר עושים מסיבות גמר / בת מצווה )


זה קמפה בבית העם

וזה בבניני האומה על הקומזינג



בקיצור ווגשל השתבש
(שמתי לב שלפני זה דיברתם על חתונות שגם שם המחירים בשמיים אבל הנושא הוא כל המוזיקה אז זה גם הופעות לא?) -
ממש ממש לא
אני חושבת שזה הזוי מה שקורה
תראו כמה לוקח ווגשל להופעה של שמילי והרשי וינברגר בבית העם (למי שלא מכיר איפה שהבתי ספר עושים מסיבות גמר / בת מצווה )


זה קמפה בבית העם

וזה בבניני האומה על הקומזינג



בקיצור ווגשל השתבש
(שמתי לב שלפני זה דיברתם על חתונות שגם שם המחירים בשמיים אבל הנושא הוא כל המוזיקה אז זה גם הופעות לא?)@אחות-קטנה לא זה רק חתנות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות