דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

אם מוצדק המחירים של כול המוזיקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
144 פוסטים 20 כותבים 6.8k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א ארי 6 0

    @המוזיקאי להגיד שאיין מה לעשות זה לא נכון כי תמיד יש מה לעשות ברור שבגלל עסקנים שניסו אנשים לוקחים חברה חדשים אבל הביעה זה שאחרי תקוה שלוקחים אותם הם מארמים את אף ןמעלים את המחיר ובזה צריך לטפל חד מעשמי

    אפרים פלגא מנותק
    אפרים פלגא מנותק
    אפרים פלג
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #68

    @ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
    שיעלה רוט
    שלוימי גובי
    אהרלה שארף
    נותי ליברמן
    עקיבא רוטמן
    ב3500 אפשר להביא הרבה יותר

    א 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • אפרים פלגא אפרים פלג

      @ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
      שיעלה רוט
      שלוימי גובי
      אהרלה שארף
      נותי ליברמן
      עקיבא רוטמן
      ב3500 אפשר להביא הרבה יותר

      א מנותק
      א מנותק
      ארי 6 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #69

      @אפרים-פלג ארלה שארף רוצה 4000 לקיץ אפשר ב 3800

      אפרים פלגא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א ארי 6 0

        @אפרים-פלג ארלה שארף רוצה 4000 לקיץ אפשר ב 3800

        אפרים פלגא מנותק
        אפרים פלגא מנותק
        אפרים פלג
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #70

        @ארי-6-0 יכול להיות שטעיתי😕 😕

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אפרים פלגא אפרים פלג

          @ארי-6-0 שרוליק רוזנטל
          שיעלה רוט
          שלוימי גובי
          אהרלה שארף
          נותי ליברמן
          עקיבא רוטמן
          ב3500 אפשר להביא הרבה יותר

          א מנותק
          א מנותק
          ארי 6 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #71

          @אפרים-פלג כמה עקיבא רוטמן רוצה לקיץ הזה או לחורף הזה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
            כשאמצע שם ניק אשנהכ מנותק
            כשאמצע שם ניק אשנה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #72

            @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

            קול דודי דופק פתחי לי

            א מישהי מיוחדתמ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

              @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

              א מנותק
              א מנותק
              ארי 6 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #73

              @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור

              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א ארי 6 0

                @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור

                ד מנותק
                ד מנותק
                דיזיין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #74

                @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אז בא נשבור את דבר זה שהמפיקים מנהלים את הציבור

                לא נראה לי זה יעבוד,
                אז מי ינהל אותם?
                נראה לך שהזמר ישב לענות לטלפון על כמה הוא לוקח והאם הוא פנוי עוד חודשיים?

                אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א ארי 6 0

                  איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #75

                  @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                  איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                  זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                  א ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • כשאמצע שם ניק אשנהכ כשאמצע שם ניק אשנה

                    @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                    מישהי מיוחדת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #76

                    @כשאמצע-שם-ניק-אשנה אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                    @ארי-6-0 בגלל שזה לא כזה הולך להם אז הם עוברים מפיק והא לוקח להם יותר

                    אתה צודק

                    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                      @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                      איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                      זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

                      א מנותק
                      א מנותק
                      ארי 6 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #77

                      @מישהי-מיוחדת צריך להפסירק לשלם להם באו נאומר שכן משלמים הם נשרים גם ככה עם סכומים גדולים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                        @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                        איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                        זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דיזיין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דיזיין
                        #78

                        @מישהי-מיוחדת אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                        @ארי-6-0 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                        איך ניתן להוריד את המחרים של המוזיקה לחתנות אם מוצדק כאלה מחירים בשוק

                        זאת בכלל לא כזו עבודה מכניסה אל תשכחו גם את כל ההוצאות שיש להם ובכלל רוב הכסף הולך ישר לכיס של המפיק

                        חחחחחחח הצחקת,
                        כמעט אין להם הוצאות
                        (תחשבי לדוגמא על צלם, תחשבי כמה הוצאות יש לו, ואיזה הוצאות כבר יש לזמר,
                        זה נקרא כלום הוצאות בשביל עסק...)
                        יודעת מה, בואי תגידי לי את מה ההוצאות שלהם...

                        אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                        ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                        מישהי מיוחדתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • שירת הברבורש מנותק
                          שירת הברבורש מנותק
                          שירת הברבור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #79

                          זה באמת לא הגיוני המחירים האלו אבל גם לא הגיוני המחירים של הדיסקים פעם זה היה 15 20 שקל לדיסק

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • שירת הברבורש שירת הברבור

                            זה באמת לא הגיוני המחירים האלו אבל גם לא הגיוני המחירים של הדיסקים פעם זה היה 15 20 שקל לדיסק

                            א מנותק
                            א מנותק
                            ארי 6 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #80

                            @שירת-הברבור זה לא קשור לפו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנהא מנותק
                              אחות קטנה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                              #81

                              ממש ממש לא
                              אני חושבת שזה הזוי מה שקורה
                              תראו כמה לוקח ווגשל להופעה של שמילי והרשי וינברגר בבית העם (למי שלא מכיר איפה שהבתי ספר עושים מסיבות גמר / בת מצווה )
                              3b165470-68c5-4ade-8ecc-767300ae32ff-image.png
                              b26da6be-5faa-430d-9c9c-faee43bb58dd-image.png
                              זה קמפה בבית העם
                              939c78d8-d2a6-4721-98c6-1ca69efe91f7-image.png
                              16b55daa-412a-40a9-8d72-d14fd181eff5-image.png
                              וזה בבניני האומה על הקומזינג
                              c6d98e81-af6a-4a81-b5b7-d083aadf580e-image.png
                              8eefe079-cdf6-4cca-96ac-07bc3a875bec-image.png
                              843edf8a-a7d6-4466-96eb-e61e5dee2293-image.png
                              בקיצור ווגשל השתבש
                              (שמתי לב שלפני זה דיברתם על חתונות שגם שם המחירים בשמיים אבל הנושא הוא כל המוזיקה אז זה גם הופעות לא?)

                              החיים מנגינה!
                              התדעו להלחינה?

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אחות קטנהא אחות קטנה

                                ממש ממש לא
                                אני חושבת שזה הזוי מה שקורה
                                תראו כמה לוקח ווגשל להופעה של שמילי והרשי וינברגר בבית העם (למי שלא מכיר איפה שהבתי ספר עושים מסיבות גמר / בת מצווה )
                                3b165470-68c5-4ade-8ecc-767300ae32ff-image.png
                                b26da6be-5faa-430d-9c9c-faee43bb58dd-image.png
                                זה קמפה בבית העם
                                939c78d8-d2a6-4721-98c6-1ca69efe91f7-image.png
                                16b55daa-412a-40a9-8d72-d14fd181eff5-image.png
                                וזה בבניני האומה על הקומזינג
                                c6d98e81-af6a-4a81-b5b7-d083aadf580e-image.png
                                8eefe079-cdf6-4cca-96ac-07bc3a875bec-image.png
                                843edf8a-a7d6-4466-96eb-e61e5dee2293-image.png
                                בקיצור ווגשל השתבש
                                (שמתי לב שלפני זה דיברתם על חתונות שגם שם המחירים בשמיים אבל הנושא הוא כל המוזיקה אז זה גם הופעות לא?)

                                א מנותק
                                א מנותק
                                ארי 6 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #82

                                @אחות-קטנה לא זה רק חתנות

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א ארי 6 0

                                  @אחות-קטנה לא זה רק חתנות

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  ארי 6 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #83

                                  @ארי-6-0 חברים למי שיש רעיון בנושא אייך לגבש אסטרטגיה ועזרה פה בעניין הורדת המחרים של המוזיקה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #84

                                    אני לא מבין אותכם
                                    אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
                                    וכמה לוקח המארגן
                                    מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

                                    🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      אני לא מבין אותכם
                                      אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
                                      וכמה לוקח המארגן
                                      מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

                                      🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      ירושלמית15
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #85

                                      @שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                      אני לא מבין אותכם
                                      אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
                                      וכמה לוקח המארגן
                                      מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

                                      🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

                                      על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו

                                      שמעון 2ש א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י ירושלמית15

                                        @שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                        אני לא מבין אותכם
                                        אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
                                        וכמה לוקח המארגן
                                        מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

                                        🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

                                        על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #86

                                        @ירושלמית15


                                        למה לא
                                        זה עולה!
                                        והם לא יהיה עשירים מזה זה עוד כסף קטן
                                        ואתם אם תשלמו עוד איזה 20 30 שקל אתם לא תהיו עניים מזה
                                        יש אנשים שמסכמים לשלם יותר!

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י ירושלמית15

                                          @שמעון-2 אמר באם מוצדק המחירים של כול המוזיקה:

                                          אני לא מבין אותכם
                                          אתם יודעים כמה עולה האולם תזמורת פרסומת
                                          וכמה לוקח המארגן
                                          מדובר פה על משהו שעולה כסף זכותם לקחת כמה שבא להם!

                                          🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐

                                          על זה באמת השאלה, למה כל המסביב עולה כל כך הרבה, שזה מתפוצץ אצלנו

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          ארי 6 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #87

                                          @ירושלמית15 אף אחד לא מדבר על מארגן שלוקח 200 שקל מיכול אחד מדברים על אמרגן שלוקחים זמרים וקלדנים וסוגרים איתם על אחוזים ואוטומטי מעלים להם את מחיר ל7000 אלף שקל לפחות וגורמים לחץ בחברה לקחת אותם בכזה מחיר זה שחיתות אולמות יש פתרון יש בבני ברק את יד עזרה ארמונות פרידמן ארמונות חן אבל מוזיקה זה שחיתות של כסף על כלום 3000 אני מבין כול לילה 3000 זה גם הרבה אבל מה המחרים עזבתים שהם לוקחים חבורת סחטנים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול