מקצבים לטיירוס 5
-
@ארי-6-0 לא אמרתי בכלל שהוא גרוע...
רק מי שמבין ימצא אצלו לא מעט בעיות מקצועיות..
הקלידנים הגדולים הגדולים לא ממש עם הסטים שלו..
עזוב את איציק אייזנשטט שהוא מטורף ועוד שתיים שלוש.. הרוב לא. -
@ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע
-
@ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע
-
@ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע
-
@ארי-6-0 אגב יש תזמרות גדולה שאני לא יפרסם את שמה ששאלתי אתו לפני שקניתי ומישתמש בחומר הזה
-
@ארי-6-0 שמוליק לוטרמן הוא אמנם קלידן גדול, אבל בחתונות שלו שומעים חוסר ידיעה בסיסי באקורדים ושומעים נגינה בסיסית לחלוטין.
אמרתי כמה פעמים 'הוא קלידן גדול, וזה לא באשמתו' -
@ארי-6-0 שמוליק לוטרמן הוא אמנם קלידן גדול, אבל בחתונות שלו שומעים חוסר ידיעה בסיסי באקורדים ושומעים נגינה בסיסית לחלוטין.
אמרתי כמה פעמים 'הוא קלידן גדול, וזה לא באשמתו' -
@ארי-6-0 תכתוב בצורה תקינה, לא הבנתי מה כתבת.
אבל כל מי שמכיר אקורדים יעיד ששמוליק לוטרמן חלש בזה מאוד. -
@ארי-6-0 קח למשל טראקים של יונחן אורי: איך הכל נשמע הפקה, מסודר, מתוקתק, ועובר טוב באוזן לא כמו הצלילים הצורמים מחרישי האוזניים של 'רונזפלד'
-
@ר-איד היה לי את של יוחנן עד עשו אני מסביר לכה לפני חודש קנתי של רוזנפלד אני חושב שהרבה יותר מוצלח תרשיב את סט דאנסים החדשים שלו אחר כך תדבר אית מבין גדול
-
וזה שהוא מנהל כלים (או בעברית: מנהל תזמורת, מפיק) זה לא אומר כלום.. הוא לא עושה בס אקורד.. כותב כמה תפקידים חמודים.
-
@ארי-6-0 אפשר לכתוב בצורה יותר נינוחה לא צריך לכתוב 'מבין גדול' ולעקוץ על כל דבר שאני חולק עליו.
-
@ר-איד
1 כי אתה חולק על כל אחד
2 מקצבים טובים אין לו אבל אקורדים הוא טוב
3 עוד לא יודעים באיזה רמה אתה תעלה חומר ..... -
@למדן אמר במקצבים לטיירוס 5:
טובים
מי חולק על כל אחד?
חלקתי על רונזפלד ועל לוטרמן..
יש עוד הרבה אנשים מוכשרים: מוישי מנדלסון, איציק אייזנשטט, הערשי סגל וכו'
שרוליק מנדלסון, יוחנן אורי, ארי פרקש, וכו' שעושים חומרים מטורפים בימאהה
מה זה על כל אחד? -
@ר-איד חברה תרגעו בזמן פרסומת מותר אבל למה להשמיץ אחרים אתה לא אוהב אותו בסדר אל תיקח אותו לחתונה שלו מזה קשור לפה .
לגבי הסטים שלך נראה שאתה ממש מפחד להעלות לכאן הקלטות ....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות