דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. מקצבים לטיירוס 5

מקצבים לטיירוס 5

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
124 פוסטים 17 כותבים 6.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א ארי 6 0

    @ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע

    א מנותק
    א מנותק
    ארי 6 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #33

    @ארי-6-0 אגב יש תזמרות גדולה שאני לא יפרסם את שמה ששאלתי אתו לפני שקניתי ומישתמש בחומר הזה

    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א ארי 6 0

      @ר-איד מי שמוליק לוטרמן בתירוס יש לו את חומר שלו איציק מנדי ברנדוין חיים בריער ועוד מלא גדולים אל תגיד דברים שאתה לא יודע

      ר מנותק
      ר מנותק
      ר' איד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #34

      @ארי-6-0 שמוליק לוטרמן הוא אמנם קלידן גדול, אבל בחתונות שלו שומעים חוסר ידיעה בסיסי באקורדים ושומעים נגינה בסיסית לחלוטין.
      אמרתי כמה פעמים 'הוא קלידן גדול, וזה לא באשמתו'

      א למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • א ארי 6 0

        @ר-איד אני רוצה לראות אם באתר הזה ששמתה פה יש חצי מיקצעוית שלו של חומר

        אפרים פלגא מנותק
        אפרים פלגא מנותק
        אפרים פלג
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #35

        @ארי-6-0 אני מנגן כבר שנה עם הסט של יוחנן וכל מקום שאני מגיע השאלה הראשונה איזה סט יש לך?
        וכשאני אומר להם של יוחנן הם מתמוגגים כבר לפני שאני מתחיל לנגן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א ארי 6 0

          @ארי-6-0 אגב יש תזמרות גדולה שאני לא יפרסם את שמה ששאלתי אתו לפני שקניתי ומישתמש בחומר הזה

          ר מנותק
          ר מנותק
          ר' איד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #36

          @ארי-6-0 קח למשל טראקים של יונחן אורי: איך הכל נשמע הפקה, מסודר, מתוקתק, ועובר טוב באוזן לא כמו הצלילים הצורמים מחרישי האוזניים של 'רונזפלד'

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ר ר' איד

            @ארי-6-0 שמוליק לוטרמן הוא אמנם קלידן גדול, אבל בחתונות שלו שומעים חוסר ידיעה בסיסי באקורדים ושומעים נגינה בסיסית לחלוטין.
            אמרתי כמה פעמים 'הוא קלידן גדול, וזה לא באשמתו'

            א מנותק
            א מנותק
            ארי 6 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #37

            @ר-איד עוד אחד ניראה לי שאחד שמנהל כילים יודע קצת יותר טוב מימכה ענק והגדול אקורדים

            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א ארי 6 0

              @ר-איד עוד אחד ניראה לי שאחד שמנהל כילים יודע קצת יותר טוב מימכה ענק והגדול אקורדים

              ר מנותק
              ר מנותק
              ר' איד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #38

              @ארי-6-0 תכתוב בצורה תקינה, לא הבנתי מה כתבת.
              אבל כל מי שמכיר אקורדים יעיד ששמוליק לוטרמן חלש בזה מאוד.

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ר ר' איד

                @ארי-6-0 שמוליק לוטרמן הוא אמנם קלידן גדול, אבל בחתונות שלו שומעים חוסר ידיעה בסיסי באקורדים ושומעים נגינה בסיסית לחלוטין.
                אמרתי כמה פעמים 'הוא קלידן גדול, וזה לא באשמתו'

                למדןל מנותק
                למדןל מנותק
                למדן
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #39

                @ר-איד חברה תרגעו בזמן פרסומת מותר אבל למה להשמיץ אחרים אתה לא אוהב אותו בסדר אל תיקח אותו לחתונה שלו מזה קשור לפה .
                לגבי הסטים שלך נראה שאתה ממש מפחד להעלות לכאן הקלטות ....

                קניית כלי נגינה
                ביט-פלוס
                יוטיוב

                אפרים פלגא ר 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • ר ר' איד

                  @ארי-6-0 תכתוב בצורה תקינה, לא הבנתי מה כתבת.
                  אבל כל מי שמכיר אקורדים יעיד ששמוליק לוטרמן חלש בזה מאוד.

                  ר מנותק
                  ר מנותק
                  ר' איד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #40

                  רוצה דוגמא?

                  למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ר ר' איד

                    רוצה דוגמא?

                    למדןל מנותק
                    למדןל מנותק
                    למדן
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #41

                    @ר-איד כע

                    קניית כלי נגינה
                    ביט-פלוס
                    יוטיוב

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ר מנותק
                      ר מנותק
                      ר' איד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #42

                      וזה שהוא מנהל כלים (או בעברית: מנהל תזמורת, מפיק) זה לא אומר כלום.. הוא לא עושה בס אקורד.. כותב כמה תפקידים חמודים.

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ר ר' איד

                        @ארי-6-0 קח למשל טראקים של יונחן אורי: איך הכל נשמע הפקה, מסודר, מתוקתק, ועובר טוב באוזן לא כמו הצלילים הצורמים מחרישי האוזניים של 'רונזפלד'

                        א מנותק
                        א מנותק
                        ארי 6 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #43

                        @ר-איד היה לי את של יוחנן עד עשו אני מסביר לכה לפני חודש קנתי של רוזנפלד אני חושב שהרבה יותר מוצלח תרשיב את סט דאנסים החדשים שלו אחר כך תדבר אית מבין גדול

                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א ארי 6 0

                          @ר-איד היה לי את של יוחנן עד עשו אני מסביר לכה לפני חודש קנתי של רוזנפלד אני חושב שהרבה יותר מוצלח תרשיב את סט דאנסים החדשים שלו אחר כך תדבר אית מבין גדול

                          ר מנותק
                          ר מנותק
                          ר' איד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #44

                          @ארי-6-0 אפשר לכתוב בצורה יותר נינוחה לא צריך לכתוב 'מבין גדול' ולעקוץ על כל דבר שאני חולק עליו.

                          למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ר ר' איד

                            וזה שהוא מנהל כלים (או בעברית: מנהל תזמורת, מפיק) זה לא אומר כלום.. הוא לא עושה בס אקורד.. כותב כמה תפקידים חמודים.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            ארי 6 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #45
                            פוסט זה נמחק!
                            ר אפרים פלגא "המבין"& 3 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ר ר' איד

                              @ארי-6-0 אפשר לכתוב בצורה יותר נינוחה לא צריך לכתוב 'מבין גדול' ולעקוץ על כל דבר שאני חולק עליו.

                              למדןל מנותק
                              למדןל מנותק
                              למדן
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #46

                              @ר-איד
                              1 כי אתה חולק על כל אחד
                              2 מקצבים טובים אין לו אבל אקורדים הוא טוב
                              3 עוד לא יודעים באיזה רמה אתה תעלה חומר .....

                              קניית כלי נגינה
                              ביט-פלוס
                              יוטיוב

                              ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • א ארי 6 0

                                פוסט זה נמחק!

                                ר מנותק
                                ר מנותק
                                ר' איד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #47
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • למדןל למדן

                                  @ר-איד
                                  1 כי אתה חולק על כל אחד
                                  2 מקצבים טובים אין לו אבל אקורדים הוא טוב
                                  3 עוד לא יודעים באיזה רמה אתה תעלה חומר .....

                                  ר מנותק
                                  ר מנותק
                                  ר' איד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #48

                                  @למדן אמר במקצבים לטיירוס 5:

                                  טובים

                                  מי חולק על כל אחד?
                                  חלקתי על רונזפלד ועל לוטרמן..
                                  יש עוד הרבה אנשים מוכשרים: מוישי מנדלסון, איציק אייזנשטט, הערשי סגל וכו'
                                  שרוליק מנדלסון, יוחנן אורי, ארי פרקש, וכו' שעושים חומרים מטורפים בימאהה
                                  מה זה על כל אחד?

                                  ר למדןל א.ה. 2א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ר ר' איד

                                    @למדן אמר במקצבים לטיירוס 5:

                                    טובים

                                    מי חולק על כל אחד?
                                    חלקתי על רונזפלד ועל לוטרמן..
                                    יש עוד הרבה אנשים מוכשרים: מוישי מנדלסון, איציק אייזנשטט, הערשי סגל וכו'
                                    שרוליק מנדלסון, יוחנן אורי, ארי פרקש, וכו' שעושים חומרים מטורפים בימאהה
                                    מה זה על כל אחד?

                                    ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    ר' איד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #49

                                    @ר-איד לא כל תעשיית הקלידנים החסידית, ומתכנתי המקצבים בימאהה נגמרת בשמוליק לוטרמן ובמוטי רוזנפלד..

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • למדןל למדן

                                      @ר-איד חברה תרגעו בזמן פרסומת מותר אבל למה להשמיץ אחרים אתה לא אוהב אותו בסדר אל תיקח אותו לחתונה שלו מזה קשור לפה .
                                      לגבי הסטים שלך נראה שאתה ממש מפחד להעלות לכאן הקלטות ....

                                      אפרים פלגא מנותק
                                      אפרים פלגא מנותק
                                      אפרים פלג
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #50

                                      @למדן מילה בסלע

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ר ר' איד

                                        @למדן אמר במקצבים לטיירוס 5:

                                        טובים

                                        מי חולק על כל אחד?
                                        חלקתי על רונזפלד ועל לוטרמן..
                                        יש עוד הרבה אנשים מוכשרים: מוישי מנדלסון, איציק אייזנשטט, הערשי סגל וכו'
                                        שרוליק מנדלסון, יוחנן אורי, ארי פרקש, וכו' שעושים חומרים מטורפים בימאהה
                                        מה זה על כל אחד?

                                        למדןל מנותק
                                        למדןל מנותק
                                        למדן
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #51

                                        @ר-איד ארי פרקש אני חולק 😊
                                        יוחנן אורי הוא טוב לגבי מקצבים לא נגינה אגב מה שהכי
                                        לא טוב שלהרבה אורגניסטים חדשים יש את אותו חומר
                                        נמאס!

                                        קניית כלי נגינה
                                        ביט-פלוס
                                        יוטיוב

                                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ר ר' איד

                                          @למדן אמר במקצבים לטיירוס 5:

                                          טובים

                                          מי חולק על כל אחד?
                                          חלקתי על רונזפלד ועל לוטרמן..
                                          יש עוד הרבה אנשים מוכשרים: מוישי מנדלסון, איציק אייזנשטט, הערשי סגל וכו'
                                          שרוליק מנדלסון, יוחנן אורי, ארי פרקש, וכו' שעושים חומרים מטורפים בימאהה
                                          מה זה על כל אחד?

                                          א.ה. 2א מנותק
                                          א.ה. 2א מנותק
                                          א.ה. 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                          #52
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול