-
בעז"ה נהוראי יוציא שיר חדש אחרי תשעה באב
שמו: "דף חדש".@פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!
-
@פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!
פוסט זה נמחק! -
@פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!
לא..
@אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:
@פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!
מה שהיה צריך לצאת היה "מרוץ הזמן"...
אבל הוא יצא בעז"ה בזמן החורף. -
לא..
@אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:
@פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!
מה שהיה צריך לצאת היה "מרוץ הזמן"...
אבל הוא יצא בעז"ה בזמן החורף.
יש לנו למה לחכותתת!!! -

יש לנו למה לחכותתת!!!@פונץ-בננה * נתנאל ישראל ונהוראי אריאלי נצפים ברדיו קול ברמה מכינים לנו קיץ אש בניהולו המוזיקלי של שימי יונייב
-
@פונץ-בננה * נתנאל ישראל ונהוראי אריאלי נצפים ברדיו קול ברמה מכינים לנו קיץ אש בניהולו המוזיקלי של שימי יונייב
-

יש לנו למה לחכותתת!!!@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
יש לנו למה לחכותתת!!!

מחרר בשידור חי מערוץ 20 - משפחתת אריאלי .
שווה צפייה!! -
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
יש לנו למה לחכותתת!!!

מחרר בשידור חי מערוץ 20 - משפחתת אריאלי .
שווה צפייה!!@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
יש לנו למה לחכותתת!!!

מחרר בשידור חי מערוץ 20 - משפחתת אריאלי .
שווה צפייה!!איזה יופי, יהיה אפשרות צפיה ביוטיוב?
-
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
יש לנו למה לחכותתת!!!

מחרר בשידור חי מערוץ 20 - משפחתת אריאלי .
שווה צפייה!!איזה יופי, יהיה אפשרות צפיה ביוטיוב?
@תהילוש אני מאמינה שכן יהיה.
במקסימום זה אמור לעלות ליוטיוב אחרי השידור... -
@תהילוש אני מאמינה שכן יהיה.
במקסימום זה אמור לעלות ליוטיוב אחרי השידור...@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@תהילוש אני מאמינה שכן יהיה.
במקסימום זה אמור לעלות ליוטיוב אחרי השידור...עלה?
-
יש לי כאן אוסף של שירים של אריאלי (שירים לא מוכרים וממש יפים)
קרדיט ל @איילת (שנעלמה אז אני מעלה במקומה)
https://drive.google.com/file/d/11Dd_oLtzfB_x9P6n_JudkRN0B_a1JI4m/view?usp=sharing@מיתרים יש מצב אתה כותב שמות על כל שיר?
שאני ידע מה עוד חסר.. -
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@תהילוש אני מאמינה שכן יהיה.
במקסימום זה אמור לעלות ליוטיוב אחרי השידור...עלה?
@תהילוש זה עלה...
אבל כל התוכנית עלתה ליוטיוב ..וזה אומר שיש בה גם בנות..
אז אין לי איך להעלות לך את זה..
אם למישהו יש איך לחתוך אתזה אני ישלח לו בצאט -
מחר השיר דף חדש יוצאא לאווירר!!
עם קליפ יפה ומושקע. -
מי שרוצה לשמועע שירר טילללללל שיעיףף אותכםם
פשוט ללחוץ על הקישור!!! ולהורידד .
https://send.magicode.me/send-file/file/75073ef34677ae05f044d579467c7d3ea183dc05/view
בהנאהה!!
הקליפ יעלה בעז"ה בהמשךך. -
@מיתרים יש מצב אתה כותב שמות על כל שיר?
שאני ידע מה עוד חסר..@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@מיתרים יש מצב אתה כותב שמות על כל שיר?
שאני ידע מה עוד חסר..לא חסר לך שום שיר, יש לך הכל...
-
@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
@מיתרים יש מצב אתה כותב שמות על כל שיר?
שאני ידע מה עוד חסר..לא חסר לך שום שיר, יש לך הכל...
@איילת הכוונה להעלות לפה...
-
דף חדש -- קליפ:
https://send.magicode.me/send-file/file/4e016ecb5f86ec904f1693bee54dfeca87845baf/view -
דף חדש -- קליפ:
https://send.magicode.me/send-file/file/4e016ecb5f86ec904f1693bee54dfeca87845baf/view@פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:
דף חדש -- קליפ:
https://send.magicode.me/send-file/file/4e016ecb5f86ec904f1693bee54dfeca87845baf/viewוואו....
הקליפ מושקע ברמות.
נהוראי עולה רמה ללא ספק. סורי - אבל בתחילה השוויתי אותו ל'עוד זמר' שמתחשק לו לבלוט בכח...
אולי כי הקבלתי כל שיר לקודמו.אבל זה - שיר עם תוכן. גם הקודם שלו אש. [הווקאלי עם פודולינסקי]
שאפו...
מאחלת לו שימשיך בדרך המלך;)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
