דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שירי משפחת אריאלי

שירי משפחת אריאלי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
718 פוסטים 101 כותבים 107.5k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
    #79

    לא..

    @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

    @פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!

    מה שהיה צריך לצאת היה "מרוץ הזמן"...
    אבל הוא יצא בעז"ה בזמן החורף.

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

      לא..

      @אייצ-ית אמר בשירי משפחת אריאלי:

      @פונץ-בננה זה שיר שהיה אמור לצאת מזמן לא?!

      מה שהיה צריך לצאת היה "מרוץ הזמן"...
      אבל הוא יצא בעז"ה בזמן החורף.

      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #80

      @פונץ-בננה 39e85db1-75f8-4036-ba44-b16a5a69f6d7-image.png

      d7e152d4-c5a2-4ce2-85f4-f2b60be2fe31-image.png
      יש לנו למה לחכותתת!!!

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

        @פונץ-בננה 39e85db1-75f8-4036-ba44-b16a5a69f6d7-image.png

        d7e152d4-c5a2-4ce2-85f4-f2b60be2fe31-image.png
        יש לנו למה לחכותתת!!!

        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #81

        @פונץ-בננה * נתנאל ישראל ונהוראי אריאלי נצפים ברדיו קול ברמה מכינים לנו קיץ אש בניהולו המוזיקלי של שימי יונייב

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        הודיהה תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

          @פונץ-בננה * נתנאל ישראל ונהוראי אריאלי נצפים ברדיו קול ברמה מכינים לנו קיץ אש בניהולו המוזיקלי של שימי יונייב

          הודיהה מנותק
          הודיהה מנותק
          הודיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #82
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

            @פונץ-בננה 39e85db1-75f8-4036-ba44-b16a5a69f6d7-image.png

            d7e152d4-c5a2-4ce2-85f4-f2b60be2fe31-image.png
            יש לנו למה לחכותתת!!!

            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
            #83

            @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

            יש לנו למה לחכותתת!!!

            6e9851ca-7c9c-446a-86e8-798c0de67177-image.png

            מחרר בשידור חי מערוץ 20 - משפחתת אריאלי .
            שווה צפייה!!

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

              יש לנו למה לחכותתת!!!

              6e9851ca-7c9c-446a-86e8-798c0de67177-image.png

              מחרר בשידור חי מערוץ 20 - משפחתת אריאלי .
              שווה צפייה!!

              תהילושת מנותק
              תהילושת מנותק
              תהילוש
              כתב מקצב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
              #84

              @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

              @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

              יש לנו למה לחכותתת!!!

              6e9851ca-7c9c-446a-86e8-798c0de67177-image.png

              מחרר בשידור חי מערוץ 20 - משפחתת אריאלי .
              שווה צפייה!!

              איזה יופי, יהיה אפשרות צפיה ביוטיוב?

              פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תהילושת תהילוש

                @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                יש לנו למה לחכותתת!!!

                6e9851ca-7c9c-446a-86e8-798c0de67177-image.png

                מחרר בשידור חי מערוץ 20 - משפחתת אריאלי .
                שווה צפייה!!

                איזה יופי, יהיה אפשרות צפיה ביוטיוב?

                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #85

                @תהילוש אני מאמינה שכן יהיה.
                במקסימום זה אמור לעלות ליוטיוב אחרי השידור...

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                  @תהילוש אני מאמינה שכן יהיה.
                  במקסימום זה אמור לעלות ליוטיוב אחרי השידור...

                  תהילושת מנותק
                  תהילושת מנותק
                  תהילוש
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #86

                  @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                  @תהילוש אני מאמינה שכן יהיה.
                  במקסימום זה אמור לעלות ליוטיוב אחרי השידור...

                  עלה?

                  פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מיתריםמ מנותק
                    מיתריםמ מנותק
                    מיתרים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #87

                    יש לי כאן אוסף של שירים של אריאלי (שירים לא מוכרים וממש יפים)
                    קרדיט ל @איילת (שנעלמה אז אני מעלה במקומה)
                    https://drive.google.com/file/d/11Dd_oLtzfB_x9P6n_JudkRN0B_a1JI4m/view?usp=sharing

                    פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מיתריםמ מיתרים

                      יש לי כאן אוסף של שירים של אריאלי (שירים לא מוכרים וממש יפים)
                      קרדיט ל @איילת (שנעלמה אז אני מעלה במקומה)
                      https://drive.google.com/file/d/11Dd_oLtzfB_x9P6n_JudkRN0B_a1JI4m/view?usp=sharing

                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #88

                      @מיתרים יש מצב אתה כותב שמות על כל שיר?
                      שאני ידע מה עוד חסר..

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      איילתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תהילושת תהילוש

                        @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                        @תהילוש אני מאמינה שכן יהיה.
                        במקסימום זה אמור לעלות ליוטיוב אחרי השידור...

                        עלה?

                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                        #89

                        @תהילוש זה עלה...
                        אבל כל התוכנית עלתה ליוטיוב ..וזה אומר שיש בה גם בנות..
                        אז אין לי איך להעלות לך את זה..
                        אם למישהו יש איך לחתוך אתזה אני ישלח לו בצאט

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #90

                          מחר השיר דף חדש יוצאא לאווירר!!
                          עם קליפ יפה ומושקע.

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #91

                            מי שרוצה לשמועע שירר טילללללל שיעיףף אותכםם
                            פשוט ללחוץ על הקישור!!! ולהורידד .
                            https://send.magicode.me/send-file/file/75073ef34677ae05f044d579467c7d3ea183dc05/view
                            בהנאהה!!
                            הקליפ יעלה בעז"ה בהמשךך.

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                              @מיתרים יש מצב אתה כותב שמות על כל שיר?
                              שאני ידע מה עוד חסר..

                              איילתא מנותק
                              איילתא מנותק
                              איילת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #92

                              @פונץ-בננה

                              @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                              @מיתרים יש מצב אתה כותב שמות על כל שיר?
                              שאני ידע מה עוד חסר..

                              לא חסר לך שום שיר, יש לך הכל...

                              רוצים להיות מעודכנים בכל הסקופים הכי חמים ישירות למייל? שלחו בקשת הצטרפות 125478music@gmail.com מיוזיק סקופ

                              פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • איילתא איילת

                                @פונץ-בננה

                                @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                @מיתרים יש מצב אתה כותב שמות על כל שיר?
                                שאני ידע מה עוד חסר..

                                לא חסר לך שום שיר, יש לך הכל...

                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #93

                                @איילת הכוונה להעלות לפה...

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #94

                                  דף חדש -- קליפ:
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/4e016ecb5f86ec904f1693bee54dfeca87845baf/view

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                    דף חדש -- קליפ:
                                    https://send.magicode.me/send-file/file/4e016ecb5f86ec904f1693bee54dfeca87845baf/view

                                    רבקהר מנותק
                                    רבקהר מנותק
                                    רבקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                    #95

                                    @פונץ-בננה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                    דף חדש -- קליפ:
                                    https://send.magicode.me/send-file/file/4e016ecb5f86ec904f1693bee54dfeca87845baf/view

                                    וואו....
                                    הקליפ מושקע ברמות.
                                    נהוראי עולה רמה ללא ספק. סורי - אבל בתחילה השוויתי אותו ל'עוד זמר' שמתחשק לו לבלוט בכח...
                                    אולי כי הקבלתי כל שיר לקודמו.

                                    אבל זה - שיר עם תוכן. גם הקודם שלו אש. [הווקאלי עם פודולינסקי]
                                    שאפו...
                                    מאחלת לו שימשיך בדרך המלך;)👊

                                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • ברדקב מנותק
                                      ברדקב מנותק
                                      ברדק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #96
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • רבקהר מנותק
                                        רבקהר מנותק
                                        רבקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                        #97

                                        אני מביאה פה תגובה של בחורה ששמעה את השיר החדש של נהוראי...
                                        זכות עצומה לבחור!

                                        נהוראי תקשיב לי טוב! אני כותבת לך פה תגובה עם דמעות בעניים מטלפון של אחותי, לא קרה! עדין... ולא קם שום זמר עם הדרך הזאת שעשית!!! ואתה פשוט לא מבין מה ההשלכות של הדרך שלך במוסיקה והשירה הכובשת הזאת שלך עושה!!! ואני רק התלחתי..., כי הדבר הבא שאני הולכת לומר, אתה תיהיה חייב באיזשהי דרך.. לא יודעת איך, אבל תיהיה חייב לקרוא או לפחות לדעת מימנה, כייי... אני! בזכותך!! העפתי!!! את הטלפון!!!!! הלא כשר שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ב ז כ ו ת ך !!!!!!!!!!! פשוט חשבתי לעצמי, עם זמר בקני מידה כמו שלך יכול ומסוגל להחזיק, ולהחזיק חזק....ולעמוד בכל הפרסום המטורף הזה, והפיתויים הרבים האלו שיש במוזיקה, והצורך בטלפון הלא כשר שצריך ואפי כמו שניראה... חייב! לכל הלוגיסטיקה הזאת של המוסיקה..., ואתה פשוט לא רואה בעניים וקופץ למיים נגד הזרם בצורה כזאת?!?!?!?!?! אז אין לי צל של ספק שאני גם יכולה! אתה גיליתה לי שאפשר, וממש הראתה לי כמה שזה לא רחוק מהמציאות והכל אפשרי כשיש רצון!!! פשוט מודה לך על הדוגמא שהשראת לי ומאמינה שלעוד הרבה, אמליה והציציות האלה בחוץ והעדינות הזו שיוצאת ממך "בן תורה אמיתי" אתה לא מבין כמה שזה מחמיא לך יאוווווו!!! מחזיקה לך אצבעות, תודה לך על השיר המדהים הזה "דף חדש" מבחינתי השיר הזה ניכתב עלי! 🙏

                                        ל'סלבים' חרדים יש השפעה גדולה מאד על השאר!
                                        אגב, כל מי שיש בידו את הקליפ של 'צועד קדימה' - נהוראי ישמח שזה ימחק.
                                        יש סיבה לכך שהוא הסיר אותו מהיוטיוב....
                                        אז... תעזרו לו במה שאתם יכולים לפחות.👊

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • רבקהר רבקה

                                          אני מביאה פה תגובה של בחורה ששמעה את השיר החדש של נהוראי...
                                          זכות עצומה לבחור!

                                          נהוראי תקשיב לי טוב! אני כותבת לך פה תגובה עם דמעות בעניים מטלפון של אחותי, לא קרה! עדין... ולא קם שום זמר עם הדרך הזאת שעשית!!! ואתה פשוט לא מבין מה ההשלכות של הדרך שלך במוסיקה והשירה הכובשת הזאת שלך עושה!!! ואני רק התלחתי..., כי הדבר הבא שאני הולכת לומר, אתה תיהיה חייב באיזשהי דרך.. לא יודעת איך, אבל תיהיה חייב לקרוא או לפחות לדעת מימנה, כייי... אני! בזכותך!! העפתי!!! את הטלפון!!!!! הלא כשר שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ב ז כ ו ת ך !!!!!!!!!!! פשוט חשבתי לעצמי, עם זמר בקני מידה כמו שלך יכול ומסוגל להחזיק, ולהחזיק חזק....ולעמוד בכל הפרסום המטורף הזה, והפיתויים הרבים האלו שיש במוזיקה, והצורך בטלפון הלא כשר שצריך ואפי כמו שניראה... חייב! לכל הלוגיסטיקה הזאת של המוסיקה..., ואתה פשוט לא רואה בעניים וקופץ למיים נגד הזרם בצורה כזאת?!?!?!?!?! אז אין לי צל של ספק שאני גם יכולה! אתה גיליתה לי שאפשר, וממש הראתה לי כמה שזה לא רחוק מהמציאות והכל אפשרי כשיש רצון!!! פשוט מודה לך על הדוגמא שהשראת לי ומאמינה שלעוד הרבה, אמליה והציציות האלה בחוץ והעדינות הזו שיוצאת ממך "בן תורה אמיתי" אתה לא מבין כמה שזה מחמיא לך יאוווווו!!! מחזיקה לך אצבעות, תודה לך על השיר המדהים הזה "דף חדש" מבחינתי השיר הזה ניכתב עלי! 🙏

                                          ל'סלבים' חרדים יש השפעה גדולה מאד על השאר!
                                          אגב, כל מי שיש בידו את הקליפ של 'צועד קדימה' - נהוראי ישמח שזה ימחק.
                                          יש סיבה לכך שהוא הסיר אותו מהיוטיוב....
                                          אז... תעזרו לו במה שאתם יכולים לפחות.👊

                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #98

                                          @רבקה אמר בשירי משפחת אריאלי:

                                          אגב, כל מי שיש בידו את הקליפ של 'צועד קדימה' - נהוראי ישמח שזה ימחק.

                                          זה כבר הקליפ השני שהוא מוחק מהיוטיוב!
                                          גם את הקליפ חופה הוא הסיר.
                                          מדהים כמה שאפשר היום אחרת...

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          הודיהה רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול