הבנתם את כל המילים?
-
@גדי-גדי אמר בהבנתם את כל המילים?:
קורה לי.
ובמיוחד אצל ישי ריבו היקר.
השירה שלו מדהימה אבל אף פעם לא הבנתי את המילים.בגלל המילים של השיר?
או החיבור בין המשפטים??
אתה יכול לדייק? -
@פנני יש איזה סיפור עתיק על מלך שביקש שיתפרו לו בגד מאוד מפואר.
הגיע זקן חכם ואמר שרק מי שמאוד חכם יוכל לראות את בגדי המלך, ובאמת הוא היה עירום.
ואף אחד לא אמר מילה כדי לא להיחשב טיפש.
נראלי שלזה הכוונה... -
@אייצ-ית גם המילים גם החיבור של המשפטים מאוד עמוקים צריך ללמוד אותם לפני ששרים וכנ"ל ברבה מהשירים של שולי רנד ועוד
כי הם כותבים את החויות שלהם ואת התובנות שלהם -
@פנני יש איזה סיפור עתיק על מלך שביקש שיתפרו לו בגד מאוד מפואר.
הגיע זקן חכם ואמר שרק מי שמאוד חכם יוכל לראות את בגדי המלך, ובאמת הוא היה עירום.
ואף אחד לא אמר מילה כדי לא להיחשב טיפש.
נראלי שלזה הכוונה... -
@פודרה-0 כע אבל לשירים של ישי לפעמים צריך רש"י. לפחות בשמיעה הראושנית.
אולי לכן הם כ"כ מיוחדים.. אבל עדיין אפשר טיפה לרדת לעם.. -
איציק וינגרטן לא מבין מה הוא רוצה בשירים שלו
ושאפו גדוללל למעלה הנושא זה דבר שהכי מציק לי במוזיקה הצעירה לא'ידע איך לא העליתי בעצמי -
@פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:
איציק וינגרטן לא מבין מה הוא רוצה בשירים שלו
בכל השירים?????????????
ממש הגזמת -
@פודרה-0 כע אבל לשירים של ישי לפעמים צריך רש"י. לפחות בשמיעה הראושנית.
אולי לכן הם כ"כ מיוחדים.. אבל עדיין אפשר טיפה לרדת לעם..@123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:
@פודרה-0 כע אבל לשירים של ישי לפעמים צריך רש"י. לפחות בשמיעה הראושנית.
אולי לכן הם כ"כ מיוחדים.. אבל עדיין אפשר טיפה לרדת לעם..חזקק
זה היופי בשירים שלו, שיש להם מובן של פשט, ומובן של דרש (סוג של) שצריך להתעמק בו..
(אגב רש''י הוא פשטן...
)אני כבר מתפדחת ללייק לך, אבל התגובות שלך אששש!

-
-
@פנני את וייס.. כאילו כבודו במקומו מונח.. אבל ישי הוא בכל זאת ישי.
הם גם סגנונות שונים מדי בסוג שירה בשביל שיהיה אפשר לעשות בינהם נקודת השוואה- לטעמי לפחות..ו@ב-ב הוסמקתי ממש.. אל תתפדחי תתני
וחידדת עוד יותר את מה שאמרתי עם הדרש והפשט- כמה שזה נכון... -
@פנני את וייס.. כאילו כבודו במקומו מונח.. אבל ישי הוא בכל זאת ישי.
הם גם סגנונות שונים מדי בסוג שירה בשביל שיהיה אפשר לעשות בינהם נקודת השוואה- לטעמי לפחות..ו@ב-ב הוסמקתי ממש.. אל תתפדחי תתני
וחידדת עוד יותר את מה שאמרתי עם הדרש והפשט- כמה שזה נכון... -
@123-3 ההשואה היא לא במוזיקה אלא בצורה שבה המסר מועבר הינו אני אוהב שהמסר מועבר בצורה פשוטה ובלי מילים יותר מדי גבהות ומובן על הפעם ראשונה
-
@123-3 את ישי ריבו כולם שרים מליון פעם מבלי להבין את המילים כמו עדר ואת מוטי וייס שומעים פעמים שלוש אבל מבינים את המילים
-
@123-3 את ישי ריבו כולם שרים מליון פעם מבלי להבין את המילים כמו עדר ואת מוטי וייס שומעים פעמים שלוש אבל מבינים את המילים
-
סתם לידע הרבנים המזרחניקים אוחזים מאד מחנן וממש לומדים את השירים שלו
כך אמרו לי השבוע כמה שפגשתי בכינרת -
@פנני מסתמא, אבל אין להכחיש שזה לא הרוב.. לא כולם עמוקים או סתם כך מתענינים עד כדי כך במסרים בשביל לבדוק לעומק את השירים ולשבת לקרוא אותם. אחרת נושאים כגון אלו לא היו נפתחים כאן(בלי להעליב)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
