אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מה השם משתמש שלה?
זה מערכת אוטומטית שבסיום זמן ההרחקה שהוגדר החסימה מוסרתתמר 7
@חיה-בקליפ למה שהיא לא תשלח פניה לניהול?
-
@ac1 תתקין את מה ש @טכנאי-קיובייס-12 נתן לך קישור עם זה אני משתמש
@טכנאי-קיובייס-12 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ויש לך את השני התוספים יחד.
?
איזה שני תוספים?@שמעון-2 גם חוסם פרסומות וגם הורדה
-
@חיה-בקליפ למה שהיא לא תשלח פניה לניהול?
-
יש לי חברה שחסמו אותה והיא אמרה לי לכתוב פה למה לא פותחים אותה כי כתבו לה בהרחקה שפותחים לה בתאריך ה-29.10 ועדיין לא פתחו לה
@חיה-בקליפ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש לי חברה שחסמו אותה והיא אמרה לי לכתוב פה למה לא פותחים אותה כי כתבו לה בהרחקה שפותחים לה בתאריך ה-29.10 ועדיין לא פתחו לה
בדקתי את זה
לא כתבו לה בהרחקה שזה עד ה29.10 כי זה לא רק עד אז
מפאת פרטיות אני לא אכתוב כאן עד מתי
אבל שתבדוק שוב ותראה עד מתי ההרחקה.... -
@חיה-בקליפ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש לי חברה שחסמו אותה והיא אמרה לי לכתוב פה למה לא פותחים אותה כי כתבו לה בהרחקה שפותחים לה בתאריך ה-29.10 ועדיין לא פתחו לה
בדקתי את זה
לא כתבו לה בהרחקה שזה עד ה29.10 כי זה לא רק עד אז
מפאת פרטיות אני לא אכתוב כאן עד מתי
אבל שתבדוק שוב ותראה עד מתי ההרחקה.... -
@חיה-בקליפ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אפשר לפרסם ה את הקורס תקשורת ומוזיקה של רדיו קול חי?
זה נראה רק קורס לתקשורת
-
קורס תקשורת ומוזיקה של רדיו קול חי
קורס תקשורת קול חי.pdf -
קורס תקשורת ומוזיקה של רדיו קול חי
קורס תקשורת קול חי.pdf@חיה-בקליפ באמת לא מבין איך זה קשור למוזיקה ?? כי טוקר כתוב שם ושגם קול חי מיוזיק ???
-
המוניטין שלי לא עולה.
איך אני גורם לו לעלות? -
הצ'אט עדיין קיים פה?? זה פתוח או סגור לתמיד... אני פשוט משתמשת חדשה השאלה אם זה אמור להיפתח מתי שהוא.. או שאין כאן את האפשרות הזאת יותר..
ועוד שאלה.. איך מבטלים פה את ההתראות בצורה כזאת שזה לא יגיע לי למייל האישי... אלא שזה יהיה התראות רק בתוך האתר עצמו -
הצ'אט עדיין קיים פה?? זה פתוח או סגור לתמיד... אני פשוט משתמשת חדשה השאלה אם זה אמור להיפתח מתי שהוא.. או שאין כאן את האפשרות הזאת יותר..
ועוד שאלה.. איך מבטלים פה את ההתראות בצורה כזאת שזה לא יגיע לי למייל האישי... אלא שזה יהיה התראות רק בתוך האתר עצמו -
@מיכל-f כן גם לי זה קרה
יש כמה אופציות
בכול נושא יש אפשרות למעלה לעשות עןקב אחרי זה זה סימו של פעמון ניראה לי תילחצי על זה בסימון של אל תעקוב
בכול דבר כמו סקרים במת דיונים וכו יש הירשם למנוי תילחצי על זה שהיה ירוק מכווה שהבנת
אם לא תישאלי -
@מיכל-f כן גם לי זה קרה
יש כמה אופציות
בכול נושא יש אפשרות למעלה לעשות עןקב אחרי זה זה סימו של פעמון ניראה לי תילחצי על זה בסימון של אל תעקוב
בכול דבר כמו סקרים במת דיונים וכו יש הירשם למנוי תילחצי על זה שהיה ירוק מכווה שהבנת
אם לא תישאלי@המחבל-המחופש אין אפשרות לעשות שיהיו לי התראות אבל רק בתוך האתר??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
