דרייב של שירים מתעדכנים כל רגע
-
אפשר לשים את השיר למה לא של שרולי ברונכר
בתיקיית דרייב כמובן
@מוזיקת-טורבו זה חדש??
-
@מוזיקת-טורבו זה חדש??
@יונמיוזיק די...זה יצא לפני כחודש בערך
יש לי את הקליפ של זה בדרייב אבל כמו שהבנתי אי אפשר להעלות לפורום.... -
אפשר לשים את השיר למה לא של שרולי ברונכר
בתיקיית דרייב כמובן
@מוזיקת-טורבו @יונמיוזיק אסור את זה בפורום!
לא הקליפ ולא השיר -
@מוזיקת-טורבו @יונמיוזיק אסור את זה בפורום!
לא הקליפ ולא השיר -
אתה לא בדיוק מעלה את זה לפורום
-
אתה לא בדיוק מעלה את זה לפורום
@מוזיקת-טורבו לא כדאי להתחכם עם חוקי הפורום...בסוף צוות הפיקוח ישימו לב
-
אתה לא בדיוק מעלה את זה לפורום
@מוזיקת-טורבו עם צוות הפיקוח לא מאשר את זה אז כנראה יש סיבה.
ואני לא מעלה את זה לדרייב. אבל עם אתה כול כך רוצה תדבר אם שרולי במייל -
אתה לא בדיוק מעלה את זה לפורום
@מוזיקת-טורבו
כללי הפורום לא נועדו לקישוט בלבד!
התחכמות כמין זו עלולה לגרור הרחקה -
חדש.
סקופ. החגיגות של ג יהדות התורה על הניצחון. -
@יונמיוזיק ואווו פעם ראשונה ששמתי לב לזה אתם אלופים!!!!!!!!!!
מי שעשה את זה שאפו ענק!!!!!!!!
תודה רבה!!!!!!! -
חדשים.
אבי מן שיר למעלות. (גם בקליפ)
דוד שנבי, ישראל רפאלי - מוואשח יה עוזר לי.mp3.
ארהל״ה סאמעט, משה דוד וייסמנדל, מקלת נשמה - מחרוזת מאמע רחל.mp3.
מקהלת אהבתי מאנגליה שרים ''אדון עולם''~1.mp3
ארי אטינגר על הגיטרה בקאבר לישי ריבו ''הלב שלי''.mp3. -
חדש.
אוסף של שירי מאמע רחל (27שירים) -
אתה לא בדיוק מעלה את זה לפורום
@מוזיקת-טורבו לי יש את זה כי ביקשתי ממוזיקה מכל הלב.
והם שלחו לי את זה מייד -
@מוזיקת-טורבו לי יש את זה כי ביקשתי ממוזיקה מכל הלב.
והם שלחו לי את זה מייד@יונמיוזיק אולי כל פעם שאתה כותב סקופ תעלה את הקישור של הדרייב...
-
@יונמיוזיק יש אפשרות שאתה שולח לינק של תקיית דרייב
-
@יונמיוזיק יש אפשרות שאתה שולח לינק של תקיית דרייב
@יונמיוזיק אמר בדרייב של שירים מתעדכנים כל רגע:
תתכוננו כי זה הולך להיות הזוי!!
בדרייב הזה יעלו כל השירים החדשים שווה לעקוב.
https://drive.google.com/drive/folders/12HGDUwrRZMi1kj0P-Yy90hw8jTF1nVEB?usp=sharing
ויעלה גם סקופים חמים וחדשים. והכל בדרייב אחד!! -
@יונמיוזיק אולי כל פעם שאתה כותב סקופ תעלה את הקישור של הדרייב...
@1000-מוזיקה לא הבנתי.
-
@מוזיקת-טורבו עם צוות הפיקוח לא מאשר את זה אז כנראה יש סיבה.
ואני לא מעלה את זה לדרייב. אבל עם אתה כול כך רוצה תדבר אם שרולי במייל@יונמיוזיק מה המייל
-
@1000-מוזיקה לא הבנתי.
@יונמיוזיק כל פעם שאתה מעלה סקופ על מה שהעלתה בדרייב תצרף את הקישור של הדרייב המתעדכן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
