דרייב של שירים מתעדכנים כל רגע
-
אתה לא בדיוק מעלה את זה לפורום
@מוזיקת-טורבו עם צוות הפיקוח לא מאשר את זה אז כנראה יש סיבה.
ואני לא מעלה את זה לדרייב. אבל עם אתה כול כך רוצה תדבר אם שרולי במייל -
אתה לא בדיוק מעלה את זה לפורום
@מוזיקת-טורבו
כללי הפורום לא נועדו לקישוט בלבד!
התחכמות כמין זו עלולה לגרור הרחקה -
חדש.
סקופ. החגיגות של ג יהדות התורה על הניצחון. -
@יונמיוזיק ואווו פעם ראשונה ששמתי לב לזה אתם אלופים!!!!!!!!!!
מי שעשה את זה שאפו ענק!!!!!!!!
תודה רבה!!!!!!! -
חדשים.
אבי מן שיר למעלות. (גם בקליפ)
דוד שנבי, ישראל רפאלי - מוואשח יה עוזר לי.mp3.
ארהל״ה סאמעט, משה דוד וייסמנדל, מקלת נשמה - מחרוזת מאמע רחל.mp3.
מקהלת אהבתי מאנגליה שרים ''אדון עולם''~1.mp3
ארי אטינגר על הגיטרה בקאבר לישי ריבו ''הלב שלי''.mp3. -
חדש.
אוסף של שירי מאמע רחל (27שירים) -
אתה לא בדיוק מעלה את זה לפורום
@מוזיקת-טורבו לי יש את זה כי ביקשתי ממוזיקה מכל הלב.
והם שלחו לי את זה מייד -
@מוזיקת-טורבו לי יש את זה כי ביקשתי ממוזיקה מכל הלב.
והם שלחו לי את זה מייד@יונמיוזיק אולי כל פעם שאתה כותב סקופ תעלה את הקישור של הדרייב...
-
@יונמיוזיק יש אפשרות שאתה שולח לינק של תקיית דרייב
-
@יונמיוזיק יש אפשרות שאתה שולח לינק של תקיית דרייב
@יונמיוזיק אמר בדרייב של שירים מתעדכנים כל רגע:
תתכוננו כי זה הולך להיות הזוי!!
בדרייב הזה יעלו כל השירים החדשים שווה לעקוב.
https://drive.google.com/drive/folders/12HGDUwrRZMi1kj0P-Yy90hw8jTF1nVEB?usp=sharing
ויעלה גם סקופים חמים וחדשים. והכל בדרייב אחד!! -
@יונמיוזיק אולי כל פעם שאתה כותב סקופ תעלה את הקישור של הדרייב...
@1000-מוזיקה לא הבנתי.
-
@מוזיקת-טורבו עם צוות הפיקוח לא מאשר את זה אז כנראה יש סיבה.
ואני לא מעלה את זה לדרייב. אבל עם אתה כול כך רוצה תדבר אם שרולי במייל@יונמיוזיק מה המייל
-
@1000-מוזיקה לא הבנתי.
@יונמיוזיק כל פעם שאתה מעלה סקופ על מה שהעלתה בדרייב תצרף את הקישור של הדרייב המתעדכן.
-
@יונמיוזיק מה המייל
@מוזיקת-טורבו musicbamail@gmail.com
צריך אבל להצטרף קודם -
@יונמיוזיק מה המייל
srulimusic@gmail.com
srulimusic1@gmail.com -
@יונמיוזיק כל פעם שאתה מעלה סקופ על מה שהעלתה בדרייב תצרף את הקישור של הדרייב המתעדכן.
@1000-מוזיקה תודה על הרעיות ועל החשיבות.
אבל אני מעדיך שלא. וכל פעם שאני יעלה סקופ אני יכתוב כאן. -
חדשים.
סדריק מארח את נתי F.M - דמעות של השמש - MP3.mp3
יובל_אזרואל,_נתנאל_גם_זו_לטובה_רוצה_להיות_אני.mp3 -
@יונמיוזיק יש מצב אתה שם בדרייב גם חגיגות של שס?
-
תתכוננו כי זה הולך להיות הזוי!!
בדרייב הזה יעלו כל השירים החדשים שווה לעקוב.
https://drive.google.com/drive/folders/12HGDUwrRZMi1kj0P-Yy90hw8jTF1nVEB?usp=sharing
ויעלה גם סקופים חמים וחדשים. והכל בדרייב אחד!!@יונמיוזיק אחלה דרייב ימטורף.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
