דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 414.7k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בקיב מנותק
    בקיב מנותק
    בקי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #860

    אפשר את המילים של Human Greatness של ניסים בלאק

    ד ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • בקיב בקי

      אפשר את המילים של Human Greatness של ניסים בלאק

      ד מנותק
      ד מנותק
      דסיי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #861

      @בקי יש אתר לזה את רוצה אותו

      בקיב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ד דסיי

        @בקי יש אתר לזה את רוצה אותו

        בקיב מנותק
        בקיב מנותק
        בקי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #862

        @דסיי
        כן תביאי קישור

        ד 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • בקיב בקי

          @דסיי
          כן תביאי קישור

          ד מנותק
          ד מנותק
          דסיי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #863
          פוסט זה נמחק!
          בקיב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דסיי

            פוסט זה נמחק!

            בקיב מנותק
            בקיב מנותק
            בקי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #864

            @דסיי
            תיקראי את חוקי הפרום-אסור לשלוח מייל
            תשלחי מתי שתימצאי

            ד 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • בקיב בקי

              @דסיי
              תיקראי את חוקי הפרום-אסור לשלוח מייל
              תשלחי מתי שתימצאי

              ד מנותק
              ד מנותק
              דסיי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #865
              פוסט זה נמחק!
              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דסיי

                פוסט זה נמחק!

                ד מנותק
                ד מנותק
                דסיי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #866
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • בקיב בקי

                  אפשר את המילים של Human Greatness של ניסים בלאק

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #867

                  @בקי בבקשה

                  When I was a young boy, mama taught me
                  Hate is heavy, love is weightless
                  When I was a young boy, my father taught me
                  In darkest moments come human greatness

                  I'm thinking 'bout the end of the world
                  With you in my arms I'll be okay, okay
                  I'm thinking 'bout shooting stars
                  They still light up the dark
                  Even as they fall and break

                  I don't know what is coming
                  Tomorrow morning
                  But I know one thing
                  If we carry each other (each other)
                  There's no hit we can't take

                  When I was a young boy, mama taught me
                  Hate is heavy, love is weightless
                  When I was a young boy, my father taught me
                  In darkest moments come human greatness

                  Huma-ma-man, huma-man greatness
                  Huma-ma-man greatness, human greatness
                  Huma-ma-man, huma-man greatness
                  Huma-ma-man greatness, human greatness
                  Huma-ma-man, huma-man greatness
                  Huma-ma-man greatness, human greatness
                  Huma-ma-man, huma-man greatness
                  Huma-ma-man greatness, human greatness

                  I'm thinking 'bout the way of the world
                  The boys and the girls
                  Who dream big, dream big
                  We're all somebody's son or
                  Someone's daughter
                  See, we're not so different

                  When stormy weather's calling
                  And the sky is falling
                  I'll tell you one thing
                  We're gonna pick up the pieces
                  Think of it this way

                  When I was a young boy, mama taught me
                  Hate is heavy but love is weightless
                  When I was a young boy, my father taught me
                  In darkest moments come human greatness

                  When I was a young boy
                  Human greatness

                  Huma-ma-man, huma-man greatness
                  Huma-ma-man greatness, human greatness
                  Huma-ma-man, huma-man greatness
                  Huma-ma-man greatness, human greatness
                  Huma-ma-man, huma-man greatness
                  Huma-ma-man greatness, human greatness
                  Huma-ma-man, huma-man greatness
                  Huma-ma-man greatness, human greatness

                  שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ב. ב.ב ב. ב.

                    @בקי בבקשה

                    When I was a young boy, mama taught me
                    Hate is heavy, love is weightless
                    When I was a young boy, my father taught me
                    In darkest moments come human greatness

                    I'm thinking 'bout the end of the world
                    With you in my arms I'll be okay, okay
                    I'm thinking 'bout shooting stars
                    They still light up the dark
                    Even as they fall and break

                    I don't know what is coming
                    Tomorrow morning
                    But I know one thing
                    If we carry each other (each other)
                    There's no hit we can't take

                    When I was a young boy, mama taught me
                    Hate is heavy, love is weightless
                    When I was a young boy, my father taught me
                    In darkest moments come human greatness

                    Huma-ma-man, huma-man greatness
                    Huma-ma-man greatness, human greatness
                    Huma-ma-man, huma-man greatness
                    Huma-ma-man greatness, human greatness
                    Huma-ma-man, huma-man greatness
                    Huma-ma-man greatness, human greatness
                    Huma-ma-man, huma-man greatness
                    Huma-ma-man greatness, human greatness

                    I'm thinking 'bout the way of the world
                    The boys and the girls
                    Who dream big, dream big
                    We're all somebody's son or
                    Someone's daughter
                    See, we're not so different

                    When stormy weather's calling
                    And the sky is falling
                    I'll tell you one thing
                    We're gonna pick up the pieces
                    Think of it this way

                    When I was a young boy, mama taught me
                    Hate is heavy but love is weightless
                    When I was a young boy, my father taught me
                    In darkest moments come human greatness

                    When I was a young boy
                    Human greatness

                    Huma-ma-man, huma-man greatness
                    Huma-ma-man greatness, human greatness
                    Huma-ma-man, huma-man greatness
                    Huma-ma-man greatness, human greatness
                    Huma-ma-man, huma-man greatness
                    Huma-ma-man greatness, human greatness
                    Huma-ma-man, huma-man greatness
                    Huma-ma-man greatness, human greatness

                    שריושש מנותק
                    שריושש מנותק
                    שריוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #868

                    @ב-ב מגניבה תודה רק תגידי יש לך גם את המילים לשיר החדש שלו
                    away from hereאני ממש אשמח

                    ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • שריושש שריוש

                      @ב-ב מגניבה תודה רק תגידי יש לך גם את המילים לשיר החדש שלו
                      away from hereאני ממש אשמח

                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #869

                      @שריוש אחפש (יש הכל בספוטיפיי, אבל לא מצליחה להעתיק את המילים)
                      אגב השיר הקודם שהבאתי את המילים הוא קאבר בכלל...

                      שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שריושש שריוש

                        @ב-ב מגניבה תודה רק תגידי יש לך גם את המילים לשיר החדש שלו
                        away from hereאני ממש אשמח

                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #870

                        @שריוש
                        Can you take me far away somewhere I can rest my head
                        Can you take me far away from here?
                        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                        I want to see the stars with you
                        Can you take me far away somewhere I can rest my head
                        Can you take me far away from here?
                        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                        I want to see the stars with you
                        I said I can't do it all alone, no I can't be on my own
                        yeah I just wanna lay down with the stars and you
                        And I fall down deeper, down deeper
                        Yeah I fall down deeper, down deeper
                        Can you take me far away somewhere I can rest my head
                        Can you take me far away from here?
                        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                        I want to see the stars with you
                        Can you take me far away somewhere I can rest my head
                        Can you take me far away from here?
                        And I fall down deeper, down deeper
                        Yeah I fall down deeper, down deeper

                        שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ב. ב.ב ב. ב.

                          @שריוש אחפש (יש הכל בספוטיפיי, אבל לא מצליחה להעתיק את המילים)
                          אגב השיר הקודם שהבאתי את המילים הוא קאבר בכלל...

                          שריושש מנותק
                          שריושש מנותק
                          שריוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #871
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב. ב.ב ב. ב.

                            @שריוש
                            Can you take me far away somewhere I can rest my head
                            Can you take me far away from here?
                            Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                            I want to see the stars with you
                            Can you take me far away somewhere I can rest my head
                            Can you take me far away from here?
                            Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                            I want to see the stars with you
                            I said I can't do it all alone, no I can't be on my own
                            yeah I just wanna lay down with the stars and you
                            And I fall down deeper, down deeper
                            Yeah I fall down deeper, down deeper
                            Can you take me far away somewhere I can rest my head
                            Can you take me far away from here?
                            Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
                            I want to see the stars with you
                            Can you take me far away somewhere I can rest my head
                            Can you take me far away from here?
                            And I fall down deeper, down deeper
                            Yeah I fall down deeper, down deeper

                            שריושש מנותק
                            שריושש מנותק
                            שריוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #872
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • בקיב בקי

                              @דסיי
                              תיקראי את חוקי הפרום-אסור לשלוח מייל
                              תשלחי מתי שתימצאי

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דסיי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #873

                              @בקי כFFדגנעק

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • בקיב בקי

                                @דסיי
                                כן תביאי קישור

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דסיי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #874

                                @בקי את פה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אני מאמין 0

                                  @netanelhareven

                                  אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

                                  "המבין"& מנותק
                                  "המבין"& מנותק
                                  "המבין"
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #875

                                  @אני-מאמין-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  @netanelhareven

                                  אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

                                  כבודו מתכוון לשיר א ב ג של יעקב שוואקי או שיצא משהו נוסף עם רובשקין???

                                  חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

                                  ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • "המבין"& "המבין"

                                    @אני-מאמין-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    @netanelhareven

                                    אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

                                    כבודו מתכוון לשיר א ב ג של יעקב שוואקי או שיצא משהו נוסף עם רובשקין???

                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                                    #876

                                    @המבין יצא משהו חדש.
                                    חיפשתי גם כן מילים ולא מצאתי

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נועה הבר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #877

                                      מישהו יכול לעלות את המילים של השיר ואת לית של ברוך לוין?? (Baruch Levine V'at Alis)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • AR054A מנותק
                                        AR054A מנותק
                                        AR054
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #878

                                        מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
                                        תודה

                                        AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • AR054A AR054

                                          מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
                                          תודה

                                          AR054A מנותק
                                          AR054A מנותק
                                          AR054
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #879

                                          @AR054 הסתדרתי:)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול