דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.4k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שריושש שריוש

    @ב-ב מגניבה תודה רק תגידי יש לך גם את המילים לשיר החדש שלו
    away from hereאני ממש אשמח

    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #870

    @שריוש
    Can you take me far away somewhere I can rest my head
    Can you take me far away from here?
    Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
    I want to see the stars with you
    Can you take me far away somewhere I can rest my head
    Can you take me far away from here?
    Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
    I want to see the stars with you
    I said I can't do it all alone, no I can't be on my own
    yeah I just wanna lay down with the stars and you
    And I fall down deeper, down deeper
    Yeah I fall down deeper, down deeper
    Can you take me far away somewhere I can rest my head
    Can you take me far away from here?
    Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
    I want to see the stars with you
    Can you take me far away somewhere I can rest my head
    Can you take me far away from here?
    And I fall down deeper, down deeper
    Yeah I fall down deeper, down deeper

    שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ב. ב.ב ב. ב.

      @שריוש אחפש (יש הכל בספוטיפיי, אבל לא מצליחה להעתיק את המילים)
      אגב השיר הקודם שהבאתי את המילים הוא קאבר בכלל...

      שריושש מנותק
      שריושש מנותק
      שריוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #871
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ב. ב.ב ב. ב.

        @שריוש
        Can you take me far away somewhere I can rest my head
        Can you take me far away from here?
        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
        I want to see the stars with you
        Can you take me far away somewhere I can rest my head
        Can you take me far away from here?
        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
        I want to see the stars with you
        I said I can't do it all alone, no I can't be on my own
        yeah I just wanna lay down with the stars and you
        And I fall down deeper, down deeper
        Yeah I fall down deeper, down deeper
        Can you take me far away somewhere I can rest my head
        Can you take me far away from here?
        Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
        I want to see the stars with you
        Can you take me far away somewhere I can rest my head
        Can you take me far away from here?
        And I fall down deeper, down deeper
        Yeah I fall down deeper, down deeper

        שריושש מנותק
        שריושש מנותק
        שריוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #872
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • בקיב בקי

          @דסיי
          תיקראי את חוקי הפרום-אסור לשלוח מייל
          תשלחי מתי שתימצאי

          ד מנותק
          ד מנותק
          דסיי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #873

          @בקי כFFדגנעק

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • בקיב בקי

            @דסיי
            כן תביאי קישור

            ד מנותק
            ד מנותק
            דסיי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #874

            @בקי את פה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אני מאמין 0

              @netanelhareven

              אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

              "המבין"& מנותק
              "המבין"& מנותק
              "המבין"
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #875

              @אני-מאמין-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              @netanelhareven

              אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

              כבודו מתכוון לשיר א ב ג של יעקב שוואקי או שיצא משהו נוסף עם רובשקין???

              חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

              ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • "המבין"& "המבין"

                @אני-מאמין-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                @netanelhareven

                אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

                כבודו מתכוון לשיר א ב ג של יעקב שוואקי או שיצא משהו נוסף עם רובשקין???

                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                #876

                @המבין יצא משהו חדש.
                חיפשתי גם כן מילים ולא מצאתי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ מנותק
                  נ מנותק
                  נועה הבר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #877

                  מישהו יכול לעלות את המילים של השיר ואת לית של ברוך לוין?? (Baruch Levine V'at Alis)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • AR054A מנותק
                    AR054A מנותק
                    AR054
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #878

                    מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
                    תודה

                    AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • AR054A AR054

                      מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
                      תודה

                      AR054A מנותק
                      AR054A מנותק
                      AR054
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #879

                      @AR054 הסתדרתי:)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שריושש מנותק
                        שריושש מנותק
                        שריוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #880

                        היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
                        תודוש

                        N תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • שריושש שריוש

                          היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
                          תודוש

                          N מנותק
                          N מנותק
                          netanelhareven
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #881

                          @שריוש אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          three little words אברהם פריד

                          Every sunrise, I open up my eyes
                          Wondering what the day will be like
                          Will I stand where I have stood before?
                          Breathing in the air, knowing that you're there
                          All I could think is to say
                          These three little words to you
                          Hashem, thank you
                          For every moment of my life
                          The wonders and the strife
                          I say thank you today
                          Hashem, thank you
                          For the world that I believe
                          For all the air I breathe
                          I say thank you today
                          Every sunrise I open up my eyes
                          Wondering what the day will be like to
                          Will I stand where I have stood before?
                          Breathing in the air, knowing that you're there
                          All I could think is to say
                          These three little words to you
                          Hashem, thank you
                          For every moment of my life
                          The wonders and the strife
                          I say thank you today
                          Hashem, thank you
                          For the world that I believe
                          For all the air I breathe
                          I say thank you today
                          Until you take my breathe away
                          I'll stand here with my might and say
                          These three little words to you
                          Dear Hashem, thank you
                          For every moment of my life
                          The wonders and the strife
                          I say thank you today
                          Hashem, thank you
                          For the world that I believe
                          For all the air I breathe
                          I say thank you today
                          Three little words
                          Hashem, thank you

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • TALYT TALY

                            @1000-מוזיקה
                            We Are A Miracle - יעקב שוואקי
                            03 - We Are A Miracle.mp3

                            Miracle - מכביטס
                            Miracle - ניסים 09.mp3

                            1000 מוזיקה1 מנותק
                            1000 מוזיקה1 מנותק
                            1000 מוזיקה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #882

                            @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

                            עם ישראל חי🤝

                            TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • 1000 מוזיקה1 1000 מוזיקה

                              @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

                              TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #883

                              @1000-מוזיקה
                              העברתי לך את הפוסט לנושא המתאים
                              להבא לשים לב....

                              והנה המילים לשיר:

                              A nation in the desert we started out as slaves
                              Made it to the motherland, and then came the Crusades
                              It’s been so many years
                              crying so many tears
                              Don’t you know, don’t you really know?
                              We are pushed to the ground
                              Through our faith we are found
                              Standing strong

                              The Spanish inquisition wanted us to bow
                              But our backs aint gonna bend never then, and never now
                              It’s been so many years
                              Crying so many tears
                              Don’t you know, don’t you really know?
                              We are pushed to the ground
                              Through our faith we are found
                              Standing strong

                              We are a miracle
                              We are a miracle
                              We were chosen with love
                              And embraced from above
                              We are a miracle

                              Extermination was the plan
                              When the devil was a man
                              Ohhh ohhh
                              But the few who carried on
                              Live for millions who are gone
                              Ohhh ohhh
                              It’s been so many years
                              Crying so many tears
                              Don’t you know, don’t you really know?
                              We are pushed to the ground
                              Through our faith we are found
                              Standing strong

                              We are a miracle
                              We are a miracle
                              We were chosen with love
                              And embraced from above
                              We are a miracle

                              Every day we fight a battle
                              On the news we are the stars
                              As history repeats itself
                              And makes us who we are
                              Hate is all around us
                              But we’ll be here to sing the song

                              We are a miracle
                              We are a miracle
                              We were chosen with love
                              And embraced from above
                              We are a miracle

                              We are a miracle
                              We are a miracle
                              Through it all we remain
                              Who Can Explain
                              We are a miracle
                              Through it all we remain
                              Who Can Explain
                              We are a miracle

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                                #884

                                אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
                                תודה מראש!!!!!!!!!!
                                זה דיי דחוףףףףףףףף
                                אני צריכה גם עם הקולות השניים

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • chagit03C chagit03

                                  אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
                                  תודה מראש!!!!!!!!!!
                                  זה דיי דחוףףףףףףףף
                                  אני צריכה גם עם הקולות השניים

                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #885

                                  @chagit03
                                  יעדע נאכט ווען איך זינג
                                  די שמחה ווערט נאר גערעסער
                                  קומט איינער צו צו מיר
                                  “העי זינג עפעס בעסער”
                                  דער וויל הערן יידיש
                                  און דער וויל מער חסידיש
                                  און דער בעט פאר א חידוש
                                  זינג שוין יונה!

                                  איינע שטייט, איינער שנעל
                                  איינער שטיל און הויעך
                                  צופרידנשטעלן יעדן
                                  האב איך נישט קיין כח
                                  איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
                                  אז עס גייט א רויעך

                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  איך בין נאר משמח
                                  טאנץ און זינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                  געב א שפרינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  איך בין נאר משמח
                                  טאנץ און זינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                  געב א שפרינג

                                  עס קומט ארויס אן אלבום
                                  יעדער האט זיך דעות
                                  דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
                                  און דער זאגט פיינע נייעס
                                  אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  איך בין נאר משמח
                                  טאנץ און זינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                  געב א שפרינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  איך בין נאר משמח
                                  טאנץ און זינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                  געב א שפרינג

                                  נישט קיין חילוק די טעם וריח
                                  יעדער מיט זיין פשט
                                  אונז זעמיר אלע כלל ישראל
                                  כולנו עם אחד
                                  לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
                                  צוזאמען יד ביד
                                  עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
                                  און טאנץ לעולמי עד

                                  בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
                                  על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
                                  אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
                                  יאללה יוני!
                                  אחד רוצה שקט
                                  אחד רוצה שמח
                                  ואני לא רוצה להתווכח
                                  אז אני שר מהלב חכו
                                  ביחד ננצח

                                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                                  אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                                  נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
                                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                                  אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                                  נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

                                  בואו נשיר בקול גדול
                                  כי אנחנו עם אחד
                                  לא משנה מאיפה הגעת
                                  אתה אף פעם לא לבד
                                  תושיט ת’יד ותפתח את הלב
                                  תן חיוך ואל תפחד
                                  המוזיקה תנצח הכל
                                  היא איתנו כאן לעד

                                  I believe we can
                                  Try to understand
                                  Hand in hand, one family, united all as one
                                  I believe we can
                                  Try to understand
                                  Hand in hand, one family, united all as one

                                  לא יודעת מה זה הקולות השניים..
                                  העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

                                  chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ב. ב.ב ב. ב.

                                    @chagit03
                                    יעדע נאכט ווען איך זינג
                                    די שמחה ווערט נאר גערעסער
                                    קומט איינער צו צו מיר
                                    “העי זינג עפעס בעסער”
                                    דער וויל הערן יידיש
                                    און דער וויל מער חסידיש
                                    און דער בעט פאר א חידוש
                                    זינג שוין יונה!

                                    איינע שטייט, איינער שנעל
                                    איינער שטיל און הויעך
                                    צופרידנשטעלן יעדן
                                    האב איך נישט קיין כח
                                    איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
                                    אז עס גייט א רויעך

                                    על טעם וריח אין להתווכח
                                    איך בין נאר משמח
                                    טאנץ און זינג
                                    על טעם וריח אין להתווכח
                                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                    געב א שפרינג
                                    על טעם וריח אין להתווכח
                                    איך בין נאר משמח
                                    טאנץ און זינג
                                    על טעם וריח אין להתווכח
                                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                    געב א שפרינג

                                    עס קומט ארויס אן אלבום
                                    יעדער האט זיך דעות
                                    דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
                                    און דער זאגט פיינע נייעס
                                    אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

                                    על טעם וריח אין להתווכח
                                    איך בין נאר משמח
                                    טאנץ און זינג
                                    על טעם וריח אין להתווכח
                                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                    געב א שפרינג
                                    על טעם וריח אין להתווכח
                                    איך בין נאר משמח
                                    טאנץ און זינג
                                    על טעם וריח אין להתווכח
                                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                    געב א שפרינג

                                    נישט קיין חילוק די טעם וריח
                                    יעדער מיט זיין פשט
                                    אונז זעמיר אלע כלל ישראל
                                    כולנו עם אחד
                                    לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
                                    צוזאמען יד ביד
                                    עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
                                    און טאנץ לעולמי עד

                                    בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
                                    על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
                                    אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
                                    יאללה יוני!
                                    אחד רוצה שקט
                                    אחד רוצה שמח
                                    ואני לא רוצה להתווכח
                                    אז אני שר מהלב חכו
                                    ביחד ננצח

                                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                                    אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                                    נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
                                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                                    אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                                    נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

                                    בואו נשיר בקול גדול
                                    כי אנחנו עם אחד
                                    לא משנה מאיפה הגעת
                                    אתה אף פעם לא לבד
                                    תושיט ת’יד ותפתח את הלב
                                    תן חיוך ואל תפחד
                                    המוזיקה תנצח הכל
                                    היא איתנו כאן לעד

                                    I believe we can
                                    Try to understand
                                    Hand in hand, one family, united all as one
                                    I believe we can
                                    Try to understand
                                    Hand in hand, one family, united all as one

                                    לא יודעת מה זה הקולות השניים..
                                    העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                                    #886

                                    @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                                    אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                                    מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                                    עזבי ת'מילים
                                    מה את שומעת בשיר?
                                    כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                    (עדן מאירי)

                                    ב. ב.ב ויוושו 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יאיר 2 0י מנותק
                                      יאיר 2 0י מנותק
                                      יאיר 2 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #887

                                      אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                                      בתודה מראש

                                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • chagit03C chagit03

                                        @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                                        אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                                        מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                                        עזבי ת'מילים
                                        מה את שומעת בשיר?
                                        כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.ב מנותק
                                        ב. ב.
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #888

                                        @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                                        אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                                        chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב. ב.ב ב. ב.

                                          @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                                          אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                                          chagit03C מנותק
                                          chagit03C מנותק
                                          chagit03
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #889

                                          @ב-ב פליז תאזיני לו התערבתי איתה על מאות שקליםםםם🙍
                                          מה הוא אומר בקטע הזה?

                                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                          (עדן מאירי)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול