דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 415.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שריושש מנותק
    שריושש מנותק
    שריוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #880

    היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
    תודוש

    אפילו הכוכבים
    צריכים חשכה,
    כדי לזרוח.

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • שריושש שריוש

      היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
      תודוש

      N מנותק
      N מנותק
      netanelhareven
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #881

      @שריוש אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      three little words אברהם פריד

      Every sunrise, I open up my eyes
      Wondering what the day will be like
      Will I stand where I have stood before?
      Breathing in the air, knowing that you're there
      All I could think is to say
      These three little words to you
      Hashem, thank you
      For every moment of my life
      The wonders and the strife
      I say thank you today
      Hashem, thank you
      For the world that I believe
      For all the air I breathe
      I say thank you today
      Every sunrise I open up my eyes
      Wondering what the day will be like to
      Will I stand where I have stood before?
      Breathing in the air, knowing that you're there
      All I could think is to say
      These three little words to you
      Hashem, thank you
      For every moment of my life
      The wonders and the strife
      I say thank you today
      Hashem, thank you
      For the world that I believe
      For all the air I breathe
      I say thank you today
      Until you take my breathe away
      I'll stand here with my might and say
      These three little words to you
      Dear Hashem, thank you
      For every moment of my life
      The wonders and the strife
      I say thank you today
      Hashem, thank you
      For the world that I believe
      For all the air I breathe
      I say thank you today
      Three little words
      Hashem, thank you

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • TALYT TALY

        @1000-מוזיקה
        We Are A Miracle - יעקב שוואקי
        03 - We Are A Miracle.mp3

        Miracle - מכביטס
        Miracle - ניסים 09.mp3

        1000 מוזיקה1 מנותק
        1000 מוזיקה1 מנותק
        1000 מוזיקה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #882

        @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

        עם ישראל חי🤝

        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 1000 מוזיקה1 1000 מוזיקה

          @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

          TALYT מנותק
          TALYT מנותק
          TALY
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #883

          @1000-מוזיקה
          העברתי לך את הפוסט לנושא המתאים
          להבא לשים לב....

          והנה המילים לשיר:

          A nation in the desert we started out as slaves
          Made it to the motherland, and then came the Crusades
          It’s been so many years
          crying so many tears
          Don’t you know, don’t you really know?
          We are pushed to the ground
          Through our faith we are found
          Standing strong

          The Spanish inquisition wanted us to bow
          But our backs aint gonna bend never then, and never now
          It’s been so many years
          Crying so many tears
          Don’t you know, don’t you really know?
          We are pushed to the ground
          Through our faith we are found
          Standing strong

          We are a miracle
          We are a miracle
          We were chosen with love
          And embraced from above
          We are a miracle

          Extermination was the plan
          When the devil was a man
          Ohhh ohhh
          But the few who carried on
          Live for millions who are gone
          Ohhh ohhh
          It’s been so many years
          Crying so many tears
          Don’t you know, don’t you really know?
          We are pushed to the ground
          Through our faith we are found
          Standing strong

          We are a miracle
          We are a miracle
          We were chosen with love
          And embraced from above
          We are a miracle

          Every day we fight a battle
          On the news we are the stars
          As history repeats itself
          And makes us who we are
          Hate is all around us
          But we’ll be here to sing the song

          We are a miracle
          We are a miracle
          We were chosen with love
          And embraced from above
          We are a miracle

          We are a miracle
          We are a miracle
          Through it all we remain
          Who Can Explain
          We are a miracle
          Through it all we remain
          Who Can Explain
          We are a miracle

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • chagit03C מנותק
            chagit03C מנותק
            chagit03
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
            #884

            אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
            תודה מראש!!!!!!!!!!
            זה דיי דחוףףףףףףףף
            אני צריכה גם עם הקולות השניים

            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
            (עדן מאירי)

            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • chagit03C chagit03

              אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
              תודה מראש!!!!!!!!!!
              זה דיי דחוףףףףףףףף
              אני צריכה גם עם הקולות השניים

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #885

              @chagit03
              יעדע נאכט ווען איך זינג
              די שמחה ווערט נאר גערעסער
              קומט איינער צו צו מיר
              “העי זינג עפעס בעסער”
              דער וויל הערן יידיש
              און דער וויל מער חסידיש
              און דער בעט פאר א חידוש
              זינג שוין יונה!

              איינע שטייט, איינער שנעל
              איינער שטיל און הויעך
              צופרידנשטעלן יעדן
              האב איך נישט קיין כח
              איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
              אז עס גייט א רויעך

              על טעם וריח אין להתווכח
              איך בין נאר משמח
              טאנץ און זינג
              על טעם וריח אין להתווכח
              הייבט’ס ענק אין די הויעך
              געב א שפרינג
              על טעם וריח אין להתווכח
              איך בין נאר משמח
              טאנץ און זינג
              על טעם וריח אין להתווכח
              הייבט’ס ענק אין די הויעך
              געב א שפרינג

              עס קומט ארויס אן אלבום
              יעדער האט זיך דעות
              דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
              און דער זאגט פיינע נייעס
              אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

              על טעם וריח אין להתווכח
              איך בין נאר משמח
              טאנץ און זינג
              על טעם וריח אין להתווכח
              הייבט’ס ענק אין די הויעך
              געב א שפרינג
              על טעם וריח אין להתווכח
              איך בין נאר משמח
              טאנץ און זינג
              על טעם וריח אין להתווכח
              הייבט’ס ענק אין די הויעך
              געב א שפרינג

              נישט קיין חילוק די טעם וריח
              יעדער מיט זיין פשט
              אונז זעמיר אלע כלל ישראל
              כולנו עם אחד
              לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
              צוזאמען יד ביד
              עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
              און טאנץ לעולמי עד

              בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
              על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
              אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
              יאללה יוני!
              אחד רוצה שקט
              אחד רוצה שמח
              ואני לא רוצה להתווכח
              אז אני שר מהלב חכו
              ביחד ננצח

              על טעם וריח אין מה להתווכח
              אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
              על טעם וריח אין מה להתווכח
              נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
              על טעם וריח אין מה להתווכח
              אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
              על טעם וריח אין מה להתווכח
              נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

              בואו נשיר בקול גדול
              כי אנחנו עם אחד
              לא משנה מאיפה הגעת
              אתה אף פעם לא לבד
              תושיט ת’יד ותפתח את הלב
              תן חיוך ואל תפחד
              המוזיקה תנצח הכל
              היא איתנו כאן לעד

              I believe we can
              Try to understand
              Hand in hand, one family, united all as one
              I believe we can
              Try to understand
              Hand in hand, one family, united all as one

              לא יודעת מה זה הקולות השניים..
              העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

              chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ב. ב.ב ב. ב.

                @chagit03
                יעדע נאכט ווען איך זינג
                די שמחה ווערט נאר גערעסער
                קומט איינער צו צו מיר
                “העי זינג עפעס בעסער”
                דער וויל הערן יידיש
                און דער וויל מער חסידיש
                און דער בעט פאר א חידוש
                זינג שוין יונה!

                איינע שטייט, איינער שנעל
                איינער שטיל און הויעך
                צופרידנשטעלן יעדן
                האב איך נישט קיין כח
                איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
                אז עס גייט א רויעך

                על טעם וריח אין להתווכח
                איך בין נאר משמח
                טאנץ און זינג
                על טעם וריח אין להתווכח
                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                געב א שפרינג
                על טעם וריח אין להתווכח
                איך בין נאר משמח
                טאנץ און זינג
                על טעם וריח אין להתווכח
                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                געב א שפרינג

                עס קומט ארויס אן אלבום
                יעדער האט זיך דעות
                דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
                און דער זאגט פיינע נייעס
                אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

                על טעם וריח אין להתווכח
                איך בין נאר משמח
                טאנץ און זינג
                על טעם וריח אין להתווכח
                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                געב א שפרינג
                על טעם וריח אין להתווכח
                איך בין נאר משמח
                טאנץ און זינג
                על טעם וריח אין להתווכח
                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                געב א שפרינג

                נישט קיין חילוק די טעם וריח
                יעדער מיט זיין פשט
                אונז זעמיר אלע כלל ישראל
                כולנו עם אחד
                לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
                צוזאמען יד ביד
                עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
                און טאנץ לעולמי עד

                בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
                על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
                אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
                יאללה יוני!
                אחד רוצה שקט
                אחד רוצה שמח
                ואני לא רוצה להתווכח
                אז אני שר מהלב חכו
                ביחד ננצח

                על טעם וריח אין מה להתווכח
                אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                על טעם וריח אין מה להתווכח
                נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
                על טעם וריח אין מה להתווכח
                אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                על טעם וריח אין מה להתווכח
                נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

                בואו נשיר בקול גדול
                כי אנחנו עם אחד
                לא משנה מאיפה הגעת
                אתה אף פעם לא לבד
                תושיט ת’יד ותפתח את הלב
                תן חיוך ואל תפחד
                המוזיקה תנצח הכל
                היא איתנו כאן לעד

                I believe we can
                Try to understand
                Hand in hand, one family, united all as one
                I believe we can
                Try to understand
                Hand in hand, one family, united all as one

                לא יודעת מה זה הקולות השניים..
                העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

                chagit03C מנותק
                chagit03C מנותק
                chagit03
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                #886

                @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                עזבי ת'מילים
                מה את שומעת בשיר?
                כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                (עדן מאירי)

                ב. ב.ב ויוושו 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • יאיר 2 0י מנותק
                  יאיר 2 0י מנותק
                  יאיר 2 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #887

                  אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                  בתודה מראש

                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • chagit03C chagit03

                    @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                    אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                    מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                    עזבי ת'מילים
                    מה את שומעת בשיר?
                    כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #888

                    @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                    אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב. ב.ב ב. ב.

                      @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                      אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                      chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #889

                      @ב-ב פליז תאזיני לו התערבתי איתה על מאות שקליםםםם🙍
                      מה הוא אומר בקטע הזה?

                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                      (עדן מאירי)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                        אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                        בתודה מראש

                        TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #890

                        @יאיר-2-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                        בתודה מראש

                        תראה לי את הדרך הביתה
                        יודע שת'ה פה אבל אבא
                        תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                        למה?!
                        שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                        אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                        מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                        תמשיך להאמין בי!
                        אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                        מרגיש שיורים בי,
                        חצים, תמיד משטים בי,
                        אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                        ואני מאמין כי,
                        אתה שחונן דעת לאנשים
                        ומלמד לאנוש בינה
                        תלמד תי' אולי נוסחה
                        איך מבטלים את הרע
                        צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                        אני לא מסוגל לבד
                        אנלא גוף אני נשמה
                        ה' אני חלק ממך
                        רחם עליי בקשה כי
                        פזמון:
                        באמת אני רק נשמה
                        וחוץ ממני וממך אין עולם
                        והסירה היא מטלטלת בלב ים
                        אתה מחזיק לי את היד
                        ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                        אתה מלטף ומנשק אותי גם
                        מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                        על כל רגע אמונה

                        שוב בא לילה, שוב בא קור
                        שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                        תן לי אור! קר לי, בא
                        אל תלך לי, רגע,
                        אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                        בלילה בים ני שומע קולות
                        תיקח את המיקרופון ככה נכון
                        עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                        תהיה עומר אדם תביא תמליון
                        פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                        קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                        זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                        ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                        איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                        תשמע תשירים שהוא שר
                        נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                        עושה הופעות, זה מותר?
                        אולי הוא מוכשר
                        אבל בא תשמע מה הוא אמר
                        בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                        ה' אני אוהב אותך
                        הגלים מאיימים עליי
                        וממשיך לחפש אותך
                        איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                        מחפש את ירושלים
                        אני לא גוף אני נשמה
                        אנ'לא גוף אני נשמה
                        רק נשמה

                        באמת אני רק נשמה
                        וחוץ ממני וממך אין עולם
                        והסירה היא מטלטלת בלב ים
                        אתה מחזיק לי את היד
                        ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                        אתה מלטף ומנשק אותי גם
                        מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                        על כל רגע אמונה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • בלוטוסב מנותק
                          בלוטוסב מנותק
                          בלוטוס
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #891

                          אפשר את המילים
                          של השיר "גשם"
                          של רונן קלסרמן
                          תודה מראש

                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • בלוטוסב בלוטוס

                            אפשר את המילים
                            של השיר "גשם"
                            של רונן קלסרמן
                            תודה מראש

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נגינתי
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #892

                            @בלוטוס
                            עשני מפויס איתי, הסתבכתי בלגדול
                            מחפש ת׳ילד בי שניצח את הכל
                            מילה טובה וכתף, משקיטים שיגעון
                            תרחיק אותי מכל טורף, לצעוק כל אחד יכול

                            ותוריד לנו גשם לשטוף את הנשמה
                            במדבר היינו שבט משהו השתנה
                            אני חי ומחפש דרך ללכת בה
                            הבדידות תמיד נעלמת כשבאה אהבה

                            הריני מוכן להקשיב בלי להתנצח עוד
                            על חלק מהפצעים עוד מורח יוד
                            שירים לפעמים מצליחים להפשיר את הקור
                            עשה מה שאתה יודע ותדליק כבר את האור

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #893

                              אפשר את המילים לשיר when i fall
                              גם באנגלית וגם בעברית?
                              תודה מראש!!!

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • chagit03C chagit03

                                אפשר את המילים לשיר when i fall
                                גם באנגלית וגם בעברית?
                                תודה מראש!!!

                                TALYT מנותק
                                TALYT מנותק
                                TALY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #894

                                @chagit03
                                Stay with me and watch me try
                                I know your here when u see me cry
                                You're a piece of me you're in my veins
                                Even when I'm far and feeling gray
                                U can see it all I can't run away

                                Don't you forget me don't let me go
                                I pray you'll be with me
                                from the depth of my soul
                                Oh please forgive me cause
                                I want u to know
                                I'm learning to grow
                                Oh… You will always be the one
                                that holds me when I fall When I fall when I fall.

                                I still Remember when I stumble down
                                U held me tight I embrace the light
                                Step by step I'll reach the top
                                I Won't look down U lift me up
                                I will give it all Now I'm here to stay

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יאיר 2 0י מנותק
                                  יאיר 2 0י מנותק
                                  יאיר 2 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                                  #895

                                  אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון רזאל
                                  בתודה מראש

                                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                  אביגיל 1א TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                    אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון רזאל
                                    בתודה מראש

                                    אביגיל 1א מנותק
                                    אביגיל 1א מנותק
                                    אביגיל 1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                                    #896
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                      אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון רזאל
                                      בתודה מראש

                                      TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #897

                                      @יאיר-2-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון

                                      קו 400, תקוע בפקק
                                      נוסע אלייך, מביט ממרחק
                                      המזגן לא נדלק, אל הדלת נדחק
                                      פנחס שואל, נגיע בזמן? אני מסופק
                                      עולים על הגשר ושמך על שלט ענק:
                                      בני ברק! בני ברק!

                                      כתבו שירים על ירושלים
                                      על חברון והגליל ובנתיים
                                      לפינה קצת נדחקת, קומי התנערי מאבק
                                      שקר החן, הבל היופי, את מחוץ למשחק
                                      כמו אשת חיל, ליום אחרון תשחק

                                      בני ברק, בני ברק – זה הכה בי כמו ברק
                                      בני ברק, בני ברק – הנה האור שלך נדלק!

                                      זר לא יבין את הגֶעשמַאק
                                      סטטיסטיקות של סרק
                                      את קו העושר וקו העוני מסמנים במקום לא מוצדק
                                      תבוא לשב" אומר אבריימי, מסדר את הפראק
                                      התורה היא חיינו! חיי אצילות – אף בשעת הדחק
                                      בני ברק! בני ברק!

                                      ומה מֶגן על דורנו, אומר לי נתן במאפיה
                                      אהרן, תקשיב לקולות הלומדים יומם וליל בהיכל הישיבה
                                      אין קמח אין תורה, אין תורה אין קמח!
                                      נטחן את הסוגיא דק דק דק דק!

                                      בני ברק – זה הכה בי כמו ברק
                                      בני ברק – הנה האור שלך נדלק!

                                      אל הכותל נסענו להפציר בתפילה
                                      ברחל אמנו ביקשנו ישועה
                                      תהילים במירון, בעמוקה צדקה
                                      אך לקראת חתונה חוזרים אל הפקק
                                      החתן שלנו מבני ברק! בני ברק!

                                      סוף השיר, אמצע הלילה
                                      טרמפיאדה, שווארמה, לבי מתודלק
                                      כשוייס מסביר לי תוספות, זה ערב עליי כממתק
                                      האזיני בני ברק, האזיני בני ברק
                                      אם אעזבך, לשוני אל חכי תדבק

                                      בני ברק – זה הכה בי כמו ברק
                                      בני ברק – הנה האור שלך נדלק!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • Y מנותק
                                        Y מנותק
                                        Yanky
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #898
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י.פ.י מנותק
                                          י.פ.י מנותק
                                          י.פ.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #899

                                          אפשר מילים לשיר "אני כלום בלעדיך" של אליצור?
                                          וכן תרגום לשיר hang up the phone של ליפא שמלצער?

                                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול