דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.4k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • AR054A מנותק
    AR054A מנותק
    AR054
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #878

    מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
    תודה

    AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • AR054A AR054

      מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
      תודה

      AR054A מנותק
      AR054A מנותק
      AR054
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #879

      @AR054 הסתדרתי:)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שריושש מנותק
        שריושש מנותק
        שריוש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #880

        היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
        תודוש

        אפילו הכוכבים
        צריכים חשכה,
        כדי לזרוח.

        N תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שריושש שריוש

          היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
          תודוש

          N מנותק
          N מנותק
          netanelhareven
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #881

          @שריוש אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          three little words אברהם פריד

          Every sunrise, I open up my eyes
          Wondering what the day will be like
          Will I stand where I have stood before?
          Breathing in the air, knowing that you're there
          All I could think is to say
          These three little words to you
          Hashem, thank you
          For every moment of my life
          The wonders and the strife
          I say thank you today
          Hashem, thank you
          For the world that I believe
          For all the air I breathe
          I say thank you today
          Every sunrise I open up my eyes
          Wondering what the day will be like to
          Will I stand where I have stood before?
          Breathing in the air, knowing that you're there
          All I could think is to say
          These three little words to you
          Hashem, thank you
          For every moment of my life
          The wonders and the strife
          I say thank you today
          Hashem, thank you
          For the world that I believe
          For all the air I breathe
          I say thank you today
          Until you take my breathe away
          I'll stand here with my might and say
          These three little words to you
          Dear Hashem, thank you
          For every moment of my life
          The wonders and the strife
          I say thank you today
          Hashem, thank you
          For the world that I believe
          For all the air I breathe
          I say thank you today
          Three little words
          Hashem, thank you

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • TALYT TALY

            @1000-מוזיקה
            We Are A Miracle - יעקב שוואקי
            03 - We Are A Miracle.mp3

            Miracle - מכביטס
            Miracle - ניסים 09.mp3

            1000 מוזיקה1 מנותק
            1000 מוזיקה1 מנותק
            1000 מוזיקה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #882

            @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

            עם ישראל חי🤝

            TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 1000 מוזיקה1 1000 מוזיקה

              @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

              TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #883

              @1000-מוזיקה
              העברתי לך את הפוסט לנושא המתאים
              להבא לשים לב....

              והנה המילים לשיר:

              A nation in the desert we started out as slaves
              Made it to the motherland, and then came the Crusades
              It’s been so many years
              crying so many tears
              Don’t you know, don’t you really know?
              We are pushed to the ground
              Through our faith we are found
              Standing strong

              The Spanish inquisition wanted us to bow
              But our backs aint gonna bend never then, and never now
              It’s been so many years
              Crying so many tears
              Don’t you know, don’t you really know?
              We are pushed to the ground
              Through our faith we are found
              Standing strong

              We are a miracle
              We are a miracle
              We were chosen with love
              And embraced from above
              We are a miracle

              Extermination was the plan
              When the devil was a man
              Ohhh ohhh
              But the few who carried on
              Live for millions who are gone
              Ohhh ohhh
              It’s been so many years
              Crying so many tears
              Don’t you know, don’t you really know?
              We are pushed to the ground
              Through our faith we are found
              Standing strong

              We are a miracle
              We are a miracle
              We were chosen with love
              And embraced from above
              We are a miracle

              Every day we fight a battle
              On the news we are the stars
              As history repeats itself
              And makes us who we are
              Hate is all around us
              But we’ll be here to sing the song

              We are a miracle
              We are a miracle
              We were chosen with love
              And embraced from above
              We are a miracle

              We are a miracle
              We are a miracle
              Through it all we remain
              Who Can Explain
              We are a miracle
              Through it all we remain
              Who Can Explain
              We are a miracle

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • chagit03C מנותק
                chagit03C מנותק
                chagit03
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                #884

                אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
                תודה מראש!!!!!!!!!!
                זה דיי דחוףףףףףףףף
                אני צריכה גם עם הקולות השניים

                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                (עדן מאירי)

                ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • chagit03C chagit03

                  אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
                  תודה מראש!!!!!!!!!!
                  זה דיי דחוףףףףףףףף
                  אני צריכה גם עם הקולות השניים

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #885

                  @chagit03
                  יעדע נאכט ווען איך זינג
                  די שמחה ווערט נאר גערעסער
                  קומט איינער צו צו מיר
                  “העי זינג עפעס בעסער”
                  דער וויל הערן יידיש
                  און דער וויל מער חסידיש
                  און דער בעט פאר א חידוש
                  זינג שוין יונה!

                  איינע שטייט, איינער שנעל
                  איינער שטיל און הויעך
                  צופרידנשטעלן יעדן
                  האב איך נישט קיין כח
                  איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
                  אז עס גייט א רויעך

                  על טעם וריח אין להתווכח
                  איך בין נאר משמח
                  טאנץ און זינג
                  על טעם וריח אין להתווכח
                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                  געב א שפרינג
                  על טעם וריח אין להתווכח
                  איך בין נאר משמח
                  טאנץ און זינג
                  על טעם וריח אין להתווכח
                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                  געב א שפרינג

                  עס קומט ארויס אן אלבום
                  יעדער האט זיך דעות
                  דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
                  און דער זאגט פיינע נייעס
                  אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

                  על טעם וריח אין להתווכח
                  איך בין נאר משמח
                  טאנץ און זינג
                  על טעם וריח אין להתווכח
                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                  געב א שפרינג
                  על טעם וריח אין להתווכח
                  איך בין נאר משמח
                  טאנץ און זינג
                  על טעם וריח אין להתווכח
                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                  געב א שפרינג

                  נישט קיין חילוק די טעם וריח
                  יעדער מיט זיין פשט
                  אונז זעמיר אלע כלל ישראל
                  כולנו עם אחד
                  לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
                  צוזאמען יד ביד
                  עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
                  און טאנץ לעולמי עד

                  בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
                  על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
                  אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
                  יאללה יוני!
                  אחד רוצה שקט
                  אחד רוצה שמח
                  ואני לא רוצה להתווכח
                  אז אני שר מהלב חכו
                  ביחד ננצח

                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                  אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                  נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                  אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                  נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

                  בואו נשיר בקול גדול
                  כי אנחנו עם אחד
                  לא משנה מאיפה הגעת
                  אתה אף פעם לא לבד
                  תושיט ת’יד ותפתח את הלב
                  תן חיוך ואל תפחד
                  המוזיקה תנצח הכל
                  היא איתנו כאן לעד

                  I believe we can
                  Try to understand
                  Hand in hand, one family, united all as one
                  I believe we can
                  Try to understand
                  Hand in hand, one family, united all as one

                  לא יודעת מה זה הקולות השניים..
                  העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

                  chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ב. ב.ב ב. ב.

                    @chagit03
                    יעדע נאכט ווען איך זינג
                    די שמחה ווערט נאר גערעסער
                    קומט איינער צו צו מיר
                    “העי זינג עפעס בעסער”
                    דער וויל הערן יידיש
                    און דער וויל מער חסידיש
                    און דער בעט פאר א חידוש
                    זינג שוין יונה!

                    איינע שטייט, איינער שנעל
                    איינער שטיל און הויעך
                    צופרידנשטעלן יעדן
                    האב איך נישט קיין כח
                    איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
                    אז עס גייט א רויעך

                    על טעם וריח אין להתווכח
                    איך בין נאר משמח
                    טאנץ און זינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                    געב א שפרינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    איך בין נאר משמח
                    טאנץ און זינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                    געב א שפרינג

                    עס קומט ארויס אן אלבום
                    יעדער האט זיך דעות
                    דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
                    און דער זאגט פיינע נייעס
                    אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

                    על טעם וריח אין להתווכח
                    איך בין נאר משמח
                    טאנץ און זינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                    געב א שפרינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    איך בין נאר משמח
                    טאנץ און זינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                    געב א שפרינג

                    נישט קיין חילוק די טעם וריח
                    יעדער מיט זיין פשט
                    אונז זעמיר אלע כלל ישראל
                    כולנו עם אחד
                    לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
                    צוזאמען יד ביד
                    עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
                    און טאנץ לעולמי עד

                    בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
                    על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
                    אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
                    יאללה יוני!
                    אחד רוצה שקט
                    אחד רוצה שמח
                    ואני לא רוצה להתווכח
                    אז אני שר מהלב חכו
                    ביחד ננצח

                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                    אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                    נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                    אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                    נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

                    בואו נשיר בקול גדול
                    כי אנחנו עם אחד
                    לא משנה מאיפה הגעת
                    אתה אף פעם לא לבד
                    תושיט ת’יד ותפתח את הלב
                    תן חיוך ואל תפחד
                    המוזיקה תנצח הכל
                    היא איתנו כאן לעד

                    I believe we can
                    Try to understand
                    Hand in hand, one family, united all as one
                    I believe we can
                    Try to understand
                    Hand in hand, one family, united all as one

                    לא יודעת מה זה הקולות השניים..
                    העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

                    chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                    #886

                    @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                    אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                    מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                    עזבי ת'מילים
                    מה את שומעת בשיר?
                    כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                    (עדן מאירי)

                    ב. ב.ב ויוושו 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • יאיר 2 0י מנותק
                      יאיר 2 0י מנותק
                      יאיר 2 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #887

                      אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                      בתודה מראש

                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • chagit03C chagit03

                        @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                        אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                        מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                        עזבי ת'מילים
                        מה את שומעת בשיר?
                        כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #888

                        @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                        אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                        chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב. ב.ב ב. ב.

                          @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                          אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                          chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #889

                          @ב-ב פליז תאזיני לו התערבתי איתה על מאות שקליםםםם🙍
                          מה הוא אומר בקטע הזה?

                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                          (עדן מאירי)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                            אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                            בתודה מראש

                            TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #890

                            @יאיר-2-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                            בתודה מראש

                            תראה לי את הדרך הביתה
                            יודע שת'ה פה אבל אבא
                            תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                            למה?!
                            שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                            אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                            מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                            תמשיך להאמין בי!
                            אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                            מרגיש שיורים בי,
                            חצים, תמיד משטים בי,
                            אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                            ואני מאמין כי,
                            אתה שחונן דעת לאנשים
                            ומלמד לאנוש בינה
                            תלמד תי' אולי נוסחה
                            איך מבטלים את הרע
                            צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                            אני לא מסוגל לבד
                            אנלא גוף אני נשמה
                            ה' אני חלק ממך
                            רחם עליי בקשה כי
                            פזמון:
                            באמת אני רק נשמה
                            וחוץ ממני וממך אין עולם
                            והסירה היא מטלטלת בלב ים
                            אתה מחזיק לי את היד
                            ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                            אתה מלטף ומנשק אותי גם
                            מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                            על כל רגע אמונה

                            שוב בא לילה, שוב בא קור
                            שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                            תן לי אור! קר לי, בא
                            אל תלך לי, רגע,
                            אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                            בלילה בים ני שומע קולות
                            תיקח את המיקרופון ככה נכון
                            עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                            תהיה עומר אדם תביא תמליון
                            פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                            קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                            זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                            ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                            איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                            תשמע תשירים שהוא שר
                            נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                            עושה הופעות, זה מותר?
                            אולי הוא מוכשר
                            אבל בא תשמע מה הוא אמר
                            בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                            ה' אני אוהב אותך
                            הגלים מאיימים עליי
                            וממשיך לחפש אותך
                            איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                            מחפש את ירושלים
                            אני לא גוף אני נשמה
                            אנ'לא גוף אני נשמה
                            רק נשמה

                            באמת אני רק נשמה
                            וחוץ ממני וממך אין עולם
                            והסירה היא מטלטלת בלב ים
                            אתה מחזיק לי את היד
                            ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                            אתה מלטף ומנשק אותי גם
                            מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                            על כל רגע אמונה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • בלוטוסב מנותק
                              בלוטוסב מנותק
                              בלוטוס
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #891

                              אפשר את המילים
                              של השיר "גשם"
                              של רונן קלסרמן
                              תודה מראש

                              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • בלוטוסב בלוטוס

                                אפשר את המילים
                                של השיר "גשם"
                                של רונן קלסרמן
                                תודה מראש

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נגינתי
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #892

                                @בלוטוס
                                עשני מפויס איתי, הסתבכתי בלגדול
                                מחפש ת׳ילד בי שניצח את הכל
                                מילה טובה וכתף, משקיטים שיגעון
                                תרחיק אותי מכל טורף, לצעוק כל אחד יכול

                                ותוריד לנו גשם לשטוף את הנשמה
                                במדבר היינו שבט משהו השתנה
                                אני חי ומחפש דרך ללכת בה
                                הבדידות תמיד נעלמת כשבאה אהבה

                                הריני מוכן להקשיב בלי להתנצח עוד
                                על חלק מהפצעים עוד מורח יוד
                                שירים לפעמים מצליחים להפשיר את הקור
                                עשה מה שאתה יודע ותדליק כבר את האור

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • chagit03C מנותק
                                  chagit03C מנותק
                                  chagit03
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #893

                                  אפשר את המילים לשיר when i fall
                                  גם באנגלית וגם בעברית?
                                  תודה מראש!!!

                                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                  (עדן מאירי)

                                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • chagit03C chagit03

                                    אפשר את המילים לשיר when i fall
                                    גם באנגלית וגם בעברית?
                                    תודה מראש!!!

                                    TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #894

                                    @chagit03
                                    Stay with me and watch me try
                                    I know your here when u see me cry
                                    You're a piece of me you're in my veins
                                    Even when I'm far and feeling gray
                                    U can see it all I can't run away

                                    Don't you forget me don't let me go
                                    I pray you'll be with me
                                    from the depth of my soul
                                    Oh please forgive me cause
                                    I want u to know
                                    I'm learning to grow
                                    Oh… You will always be the one
                                    that holds me when I fall When I fall when I fall.

                                    I still Remember when I stumble down
                                    U held me tight I embrace the light
                                    Step by step I'll reach the top
                                    I Won't look down U lift me up
                                    I will give it all Now I'm here to stay

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • יאיר 2 0י מנותק
                                      יאיר 2 0י מנותק
                                      יאיר 2 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                                      #895

                                      אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון רזאל
                                      בתודה מראש

                                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                      אביגיל 1א TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                        אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון רזאל
                                        בתודה מראש

                                        אביגיל 1א מנותק
                                        אביגיל 1א מנותק
                                        אביגיל 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                                        #896
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                          אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון רזאל
                                          בתודה מראש

                                          TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #897

                                          @יאיר-2-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון

                                          קו 400, תקוע בפקק
                                          נוסע אלייך, מביט ממרחק
                                          המזגן לא נדלק, אל הדלת נדחק
                                          פנחס שואל, נגיע בזמן? אני מסופק
                                          עולים על הגשר ושמך על שלט ענק:
                                          בני ברק! בני ברק!

                                          כתבו שירים על ירושלים
                                          על חברון והגליל ובנתיים
                                          לפינה קצת נדחקת, קומי התנערי מאבק
                                          שקר החן, הבל היופי, את מחוץ למשחק
                                          כמו אשת חיל, ליום אחרון תשחק

                                          בני ברק, בני ברק – זה הכה בי כמו ברק
                                          בני ברק, בני ברק – הנה האור שלך נדלק!

                                          זר לא יבין את הגֶעשמַאק
                                          סטטיסטיקות של סרק
                                          את קו העושר וקו העוני מסמנים במקום לא מוצדק
                                          תבוא לשב" אומר אבריימי, מסדר את הפראק
                                          התורה היא חיינו! חיי אצילות – אף בשעת הדחק
                                          בני ברק! בני ברק!

                                          ומה מֶגן על דורנו, אומר לי נתן במאפיה
                                          אהרן, תקשיב לקולות הלומדים יומם וליל בהיכל הישיבה
                                          אין קמח אין תורה, אין תורה אין קמח!
                                          נטחן את הסוגיא דק דק דק דק!

                                          בני ברק – זה הכה בי כמו ברק
                                          בני ברק – הנה האור שלך נדלק!

                                          אל הכותל נסענו להפציר בתפילה
                                          ברחל אמנו ביקשנו ישועה
                                          תהילים במירון, בעמוקה צדקה
                                          אך לקראת חתונה חוזרים אל הפקק
                                          החתן שלנו מבני ברק! בני ברק!

                                          סוף השיר, אמצע הלילה
                                          טרמפיאדה, שווארמה, לבי מתודלק
                                          כשוייס מסביר לי תוספות, זה ערב עליי כממתק
                                          האזיני בני ברק, האזיני בני ברק
                                          אם אעזבך, לשוני אל חכי תדבק

                                          בני ברק – זה הכה בי כמו ברק
                                          בני ברק – הנה האור שלך נדלק!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול