דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.4k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב ב. ב.

    @שריוש אחפש (יש הכל בספוטיפיי, אבל לא מצליחה להעתיק את המילים)
    אגב השיר הקודם שהבאתי את המילים הוא קאבר בכלל...

    שריושש מנותק
    שריושש מנותק
    שריוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #871
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ב. ב.ב ב. ב.

      @שריוש
      Can you take me far away somewhere I can rest my head
      Can you take me far away from here?
      Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
      I want to see the stars with you
      Can you take me far away somewhere I can rest my head
      Can you take me far away from here?
      Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
      I want to see the stars with you
      I said I can't do it all alone, no I can't be on my own
      yeah I just wanna lay down with the stars and you
      And I fall down deeper, down deeper
      Yeah I fall down deeper, down deeper
      Can you take me far away somewhere I can rest my head
      Can you take me far away from here?
      Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
      I want to see the stars with you
      Can you take me far away somewhere I can rest my head
      Can you take me far away from here?
      And I fall down deeper, down deeper
      Yeah I fall down deeper, down deeper

      שריושש מנותק
      שריושש מנותק
      שריוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #872
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • בקיב בקי

        @דסיי
        תיקראי את חוקי הפרום-אסור לשלוח מייל
        תשלחי מתי שתימצאי

        ד מנותק
        ד מנותק
        דסיי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #873

        @בקי כFFדגנעק

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • בקיב בקי

          @דסיי
          כן תביאי קישור

          ד מנותק
          ד מנותק
          דסיי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #874

          @בקי את פה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אני מאמין 0

            @netanelhareven

            אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

            "המבין"& מנותק
            "המבין"& מנותק
            "המבין"
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #875

            @אני-מאמין-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            @netanelhareven

            אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

            כבודו מתכוון לשיר א ב ג של יעקב שוואקי או שיצא משהו נוסף עם רובשקין???

            חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • "המבין"& "המבין"

              @אני-מאמין-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              @netanelhareven

              אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

              כבודו מתכוון לשיר א ב ג של יעקב שוואקי או שיצא משהו נוסף עם רובשקין???

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
              #876

              @המבין יצא משהו חדש.
              חיפשתי גם כן מילים ולא מצאתי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נועה הבר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #877

                מישהו יכול לעלות את המילים של השיר ואת לית של ברוך לוין?? (Baruch Levine V'at Alis)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • AR054A מנותק
                  AR054A מנותק
                  AR054
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #878

                  מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
                  תודה

                  AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • AR054A AR054

                    מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
                    תודה

                    AR054A מנותק
                    AR054A מנותק
                    AR054
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #879

                    @AR054 הסתדרתי:)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שריושש מנותק
                      שריושש מנותק
                      שריוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #880

                      היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
                      תודוש

                      N תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שריושש שריוש

                        היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
                        תודוש

                        N מנותק
                        N מנותק
                        netanelhareven
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #881

                        @שריוש אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        three little words אברהם פריד

                        Every sunrise, I open up my eyes
                        Wondering what the day will be like
                        Will I stand where I have stood before?
                        Breathing in the air, knowing that you're there
                        All I could think is to say
                        These three little words to you
                        Hashem, thank you
                        For every moment of my life
                        The wonders and the strife
                        I say thank you today
                        Hashem, thank you
                        For the world that I believe
                        For all the air I breathe
                        I say thank you today
                        Every sunrise I open up my eyes
                        Wondering what the day will be like to
                        Will I stand where I have stood before?
                        Breathing in the air, knowing that you're there
                        All I could think is to say
                        These three little words to you
                        Hashem, thank you
                        For every moment of my life
                        The wonders and the strife
                        I say thank you today
                        Hashem, thank you
                        For the world that I believe
                        For all the air I breathe
                        I say thank you today
                        Until you take my breathe away
                        I'll stand here with my might and say
                        These three little words to you
                        Dear Hashem, thank you
                        For every moment of my life
                        The wonders and the strife
                        I say thank you today
                        Hashem, thank you
                        For the world that I believe
                        For all the air I breathe
                        I say thank you today
                        Three little words
                        Hashem, thank you

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • TALYT TALY

                          @1000-מוזיקה
                          We Are A Miracle - יעקב שוואקי
                          03 - We Are A Miracle.mp3

                          Miracle - מכביטס
                          Miracle - ניסים 09.mp3

                          1000 מוזיקה1 מנותק
                          1000 מוזיקה1 מנותק
                          1000 מוזיקה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #882

                          @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

                          עם ישראל חי🤝

                          TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 1000 מוזיקה1 1000 מוזיקה

                            @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

                            TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #883

                            @1000-מוזיקה
                            העברתי לך את הפוסט לנושא המתאים
                            להבא לשים לב....

                            והנה המילים לשיר:

                            A nation in the desert we started out as slaves
                            Made it to the motherland, and then came the Crusades
                            It’s been so many years
                            crying so many tears
                            Don’t you know, don’t you really know?
                            We are pushed to the ground
                            Through our faith we are found
                            Standing strong

                            The Spanish inquisition wanted us to bow
                            But our backs aint gonna bend never then, and never now
                            It’s been so many years
                            Crying so many tears
                            Don’t you know, don’t you really know?
                            We are pushed to the ground
                            Through our faith we are found
                            Standing strong

                            We are a miracle
                            We are a miracle
                            We were chosen with love
                            And embraced from above
                            We are a miracle

                            Extermination was the plan
                            When the devil was a man
                            Ohhh ohhh
                            But the few who carried on
                            Live for millions who are gone
                            Ohhh ohhh
                            It’s been so many years
                            Crying so many tears
                            Don’t you know, don’t you really know?
                            We are pushed to the ground
                            Through our faith we are found
                            Standing strong

                            We are a miracle
                            We are a miracle
                            We were chosen with love
                            And embraced from above
                            We are a miracle

                            Every day we fight a battle
                            On the news we are the stars
                            As history repeats itself
                            And makes us who we are
                            Hate is all around us
                            But we’ll be here to sing the song

                            We are a miracle
                            We are a miracle
                            We were chosen with love
                            And embraced from above
                            We are a miracle

                            We are a miracle
                            We are a miracle
                            Through it all we remain
                            Who Can Explain
                            We are a miracle
                            Through it all we remain
                            Who Can Explain
                            We are a miracle

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                              #884

                              אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
                              תודה מראש!!!!!!!!!!
                              זה דיי דחוףףףףףףףף
                              אני צריכה גם עם הקולות השניים

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • chagit03C chagit03

                                אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
                                תודה מראש!!!!!!!!!!
                                זה דיי דחוףףףףףףףף
                                אני צריכה גם עם הקולות השניים

                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #885

                                @chagit03
                                יעדע נאכט ווען איך זינג
                                די שמחה ווערט נאר גערעסער
                                קומט איינער צו צו מיר
                                “העי זינג עפעס בעסער”
                                דער וויל הערן יידיש
                                און דער וויל מער חסידיש
                                און דער בעט פאר א חידוש
                                זינג שוין יונה!

                                איינע שטייט, איינער שנעל
                                איינער שטיל און הויעך
                                צופרידנשטעלן יעדן
                                האב איך נישט קיין כח
                                איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
                                אז עס גייט א רויעך

                                על טעם וריח אין להתווכח
                                איך בין נאר משמח
                                טאנץ און זינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                געב א שפרינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                איך בין נאר משמח
                                טאנץ און זינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                געב א שפרינג

                                עס קומט ארויס אן אלבום
                                יעדער האט זיך דעות
                                דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
                                און דער זאגט פיינע נייעס
                                אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

                                על טעם וריח אין להתווכח
                                איך בין נאר משמח
                                טאנץ און זינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                געב א שפרינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                איך בין נאר משמח
                                טאנץ און זינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                געב א שפרינג

                                נישט קיין חילוק די טעם וריח
                                יעדער מיט זיין פשט
                                אונז זעמיר אלע כלל ישראל
                                כולנו עם אחד
                                לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
                                צוזאמען יד ביד
                                עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
                                און טאנץ לעולמי עד

                                בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
                                על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
                                אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
                                יאללה יוני!
                                אחד רוצה שקט
                                אחד רוצה שמח
                                ואני לא רוצה להתווכח
                                אז אני שר מהלב חכו
                                ביחד ננצח

                                על טעם וריח אין מה להתווכח
                                אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                                על טעם וריח אין מה להתווכח
                                נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
                                על טעם וריח אין מה להתווכח
                                אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                                על טעם וריח אין מה להתווכח
                                נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

                                בואו נשיר בקול גדול
                                כי אנחנו עם אחד
                                לא משנה מאיפה הגעת
                                אתה אף פעם לא לבד
                                תושיט ת’יד ותפתח את הלב
                                תן חיוך ואל תפחד
                                המוזיקה תנצח הכל
                                היא איתנו כאן לעד

                                I believe we can
                                Try to understand
                                Hand in hand, one family, united all as one
                                I believe we can
                                Try to understand
                                Hand in hand, one family, united all as one

                                לא יודעת מה זה הקולות השניים..
                                העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

                                chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ב. ב.ב ב. ב.

                                  @chagit03
                                  יעדע נאכט ווען איך זינג
                                  די שמחה ווערט נאר גערעסער
                                  קומט איינער צו צו מיר
                                  “העי זינג עפעס בעסער”
                                  דער וויל הערן יידיש
                                  און דער וויל מער חסידיש
                                  און דער בעט פאר א חידוש
                                  זינג שוין יונה!

                                  איינע שטייט, איינער שנעל
                                  איינער שטיל און הויעך
                                  צופרידנשטעלן יעדן
                                  האב איך נישט קיין כח
                                  איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
                                  אז עס גייט א רויעך

                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  איך בין נאר משמח
                                  טאנץ און זינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                  געב א שפרינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  איך בין נאר משמח
                                  טאנץ און זינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                  געב א שפרינג

                                  עס קומט ארויס אן אלבום
                                  יעדער האט זיך דעות
                                  דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
                                  און דער זאגט פיינע נייעס
                                  אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  איך בין נאר משמח
                                  טאנץ און זינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                  געב א שפרינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  איך בין נאר משמח
                                  טאנץ און זינג
                                  על טעם וריח אין להתווכח
                                  הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                  געב א שפרינג

                                  נישט קיין חילוק די טעם וריח
                                  יעדער מיט זיין פשט
                                  אונז זעמיר אלע כלל ישראל
                                  כולנו עם אחד
                                  לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
                                  צוזאמען יד ביד
                                  עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
                                  און טאנץ לעולמי עד

                                  בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
                                  על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
                                  אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
                                  יאללה יוני!
                                  אחד רוצה שקט
                                  אחד רוצה שמח
                                  ואני לא רוצה להתווכח
                                  אז אני שר מהלב חכו
                                  ביחד ננצח

                                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                                  אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                                  נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
                                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                                  אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                                  על טעם וריח אין מה להתווכח
                                  נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

                                  בואו נשיר בקול גדול
                                  כי אנחנו עם אחד
                                  לא משנה מאיפה הגעת
                                  אתה אף פעם לא לבד
                                  תושיט ת’יד ותפתח את הלב
                                  תן חיוך ואל תפחד
                                  המוזיקה תנצח הכל
                                  היא איתנו כאן לעד

                                  I believe we can
                                  Try to understand
                                  Hand in hand, one family, united all as one
                                  I believe we can
                                  Try to understand
                                  Hand in hand, one family, united all as one

                                  לא יודעת מה זה הקולות השניים..
                                  העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

                                  chagit03C מנותק
                                  chagit03C מנותק
                                  chagit03
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                                  #886

                                  @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                                  אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                                  מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                                  עזבי ת'מילים
                                  מה את שומעת בשיר?
                                  כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                  (עדן מאירי)

                                  ב. ב.ב ויוושו 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יאיר 2 0י מנותק
                                    יאיר 2 0י מנותק
                                    יאיר 2 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #887

                                    אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                                    בתודה מראש

                                    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • chagit03C chagit03

                                      @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                                      אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                                      מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                                      עזבי ת'מילים
                                      מה את שומעת בשיר?
                                      כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.ב מנותק
                                      ב. ב.
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #888

                                      @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                                      אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                                      chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ב. ב.ב ב. ב.

                                        @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                                        אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                                        chagit03C מנותק
                                        chagit03C מנותק
                                        chagit03
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #889

                                        @ב-ב פליז תאזיני לו התערבתי איתה על מאות שקליםםםם🙍
                                        מה הוא אומר בקטע הזה?

                                        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                        (עדן מאירי)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                          אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                                          בתודה מראש

                                          TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #890

                                          @יאיר-2-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                                          בתודה מראש

                                          תראה לי את הדרך הביתה
                                          יודע שת'ה פה אבל אבא
                                          תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                                          למה?!
                                          שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                                          אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                                          מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                                          תמשיך להאמין בי!
                                          אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                                          מרגיש שיורים בי,
                                          חצים, תמיד משטים בי,
                                          אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                                          ואני מאמין כי,
                                          אתה שחונן דעת לאנשים
                                          ומלמד לאנוש בינה
                                          תלמד תי' אולי נוסחה
                                          איך מבטלים את הרע
                                          צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                                          אני לא מסוגל לבד
                                          אנלא גוף אני נשמה
                                          ה' אני חלק ממך
                                          רחם עליי בקשה כי
                                          פזמון:
                                          באמת אני רק נשמה
                                          וחוץ ממני וממך אין עולם
                                          והסירה היא מטלטלת בלב ים
                                          אתה מחזיק לי את היד
                                          ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                                          אתה מלטף ומנשק אותי גם
                                          מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                                          על כל רגע אמונה

                                          שוב בא לילה, שוב בא קור
                                          שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                                          תן לי אור! קר לי, בא
                                          אל תלך לי, רגע,
                                          אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                                          בלילה בים ני שומע קולות
                                          תיקח את המיקרופון ככה נכון
                                          עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                                          תהיה עומר אדם תביא תמליון
                                          פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                                          קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                                          זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                                          ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                                          איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                                          תשמע תשירים שהוא שר
                                          נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                                          עושה הופעות, זה מותר?
                                          אולי הוא מוכשר
                                          אבל בא תשמע מה הוא אמר
                                          בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                                          ה' אני אוהב אותך
                                          הגלים מאיימים עליי
                                          וממשיך לחפש אותך
                                          איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                                          מחפש את ירושלים
                                          אני לא גוף אני נשמה
                                          אנ'לא גוף אני נשמה
                                          רק נשמה

                                          באמת אני רק נשמה
                                          וחוץ ממני וממך אין עולם
                                          והסירה היא מטלטלת בלב ים
                                          אתה מחזיק לי את היד
                                          ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                                          אתה מלטף ומנשק אותי גם
                                          מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                                          על כל רגע אמונה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול