דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.4k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב ב. ב.

    @שריוש
    Can you take me far away somewhere I can rest my head
    Can you take me far away from here?
    Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
    I want to see the stars with you
    Can you take me far away somewhere I can rest my head
    Can you take me far away from here?
    Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
    I want to see the stars with you
    I said I can't do it all alone, no I can't be on my own
    yeah I just wanna lay down with the stars and you
    And I fall down deeper, down deeper
    Yeah I fall down deeper, down deeper
    Can you take me far away somewhere I can rest my head
    Can you take me far away from here?
    Yeah I want to see the stars but I can't do it alone
    I want to see the stars with you
    Can you take me far away somewhere I can rest my head
    Can you take me far away from here?
    And I fall down deeper, down deeper
    Yeah I fall down deeper, down deeper

    שריושש מנותק
    שריושש מנותק
    שריוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #872
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • בקיב בקי

      @דסיי
      תיקראי את חוקי הפרום-אסור לשלוח מייל
      תשלחי מתי שתימצאי

      ד מנותק
      ד מנותק
      דסיי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #873

      @בקי כFFדגנעק

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • בקיב בקי

        @דסיי
        כן תביאי קישור

        ד מנותק
        ד מנותק
        דסיי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #874

        @בקי את פה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אני מאמין 0

          @netanelhareven

          אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

          "המבין"& מנותק
          "המבין"& מנותק
          "המבין"
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #875

          @אני-מאמין-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          @netanelhareven

          אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

          כבודו מתכוון לשיר א ב ג של יעקב שוואקי או שיצא משהו נוסף עם רובשקין???

          חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • "המבין"& "המבין"

            @אני-מאמין-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            @netanelhareven

            אפשר את המילים לשיר החדש של בני פרידמן אמונה ביטחון גאולה, משהו עם שלום רובשקין? תודה

            כבודו מתכוון לשיר א ב ג של יעקב שוואקי או שיצא משהו נוסף עם רובשקין???

            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
            #876

            @המבין יצא משהו חדש.
            חיפשתי גם כן מילים ולא מצאתי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ מנותק
              נ מנותק
              נועה הבר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #877

              מישהו יכול לעלות את המילים של השיר ואת לית של ברוך לוין?? (Baruch Levine V'at Alis)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • AR054A מנותק
                AR054A מנותק
                AR054
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #878

                מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
                תודה

                AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • AR054A AR054

                  מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
                  תודה

                  AR054A מנותק
                  AR054A מנותק
                  AR054
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #879

                  @AR054 הסתדרתי:)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שריושש מנותק
                    שריושש מנותק
                    שריוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #880

                    היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
                    תודוש

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שריושש שריוש

                      היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
                      תודוש

                      N מנותק
                      N מנותק
                      netanelhareven
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #881

                      @שריוש אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      three little words אברהם פריד

                      Every sunrise, I open up my eyes
                      Wondering what the day will be like
                      Will I stand where I have stood before?
                      Breathing in the air, knowing that you're there
                      All I could think is to say
                      These three little words to you
                      Hashem, thank you
                      For every moment of my life
                      The wonders and the strife
                      I say thank you today
                      Hashem, thank you
                      For the world that I believe
                      For all the air I breathe
                      I say thank you today
                      Every sunrise I open up my eyes
                      Wondering what the day will be like to
                      Will I stand where I have stood before?
                      Breathing in the air, knowing that you're there
                      All I could think is to say
                      These three little words to you
                      Hashem, thank you
                      For every moment of my life
                      The wonders and the strife
                      I say thank you today
                      Hashem, thank you
                      For the world that I believe
                      For all the air I breathe
                      I say thank you today
                      Until you take my breathe away
                      I'll stand here with my might and say
                      These three little words to you
                      Dear Hashem, thank you
                      For every moment of my life
                      The wonders and the strife
                      I say thank you today
                      Hashem, thank you
                      For the world that I believe
                      For all the air I breathe
                      I say thank you today
                      Three little words
                      Hashem, thank you

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • TALYT TALY

                        @1000-מוזיקה
                        We Are A Miracle - יעקב שוואקי
                        03 - We Are A Miracle.mp3

                        Miracle - מכביטס
                        Miracle - ניסים 09.mp3

                        1000 מוזיקה1 מנותק
                        1000 מוזיקה1 מנותק
                        1000 מוזיקה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #882

                        @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

                        עם ישראל חי🤝

                        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 1000 מוזיקה1 1000 מוזיקה

                          @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #883

                          @1000-מוזיקה
                          העברתי לך את הפוסט לנושא המתאים
                          להבא לשים לב....

                          והנה המילים לשיר:

                          A nation in the desert we started out as slaves
                          Made it to the motherland, and then came the Crusades
                          It’s been so many years
                          crying so many tears
                          Don’t you know, don’t you really know?
                          We are pushed to the ground
                          Through our faith we are found
                          Standing strong

                          The Spanish inquisition wanted us to bow
                          But our backs aint gonna bend never then, and never now
                          It’s been so many years
                          Crying so many tears
                          Don’t you know, don’t you really know?
                          We are pushed to the ground
                          Through our faith we are found
                          Standing strong

                          We are a miracle
                          We are a miracle
                          We were chosen with love
                          And embraced from above
                          We are a miracle

                          Extermination was the plan
                          When the devil was a man
                          Ohhh ohhh
                          But the few who carried on
                          Live for millions who are gone
                          Ohhh ohhh
                          It’s been so many years
                          Crying so many tears
                          Don’t you know, don’t you really know?
                          We are pushed to the ground
                          Through our faith we are found
                          Standing strong

                          We are a miracle
                          We are a miracle
                          We were chosen with love
                          And embraced from above
                          We are a miracle

                          Every day we fight a battle
                          On the news we are the stars
                          As history repeats itself
                          And makes us who we are
                          Hate is all around us
                          But we’ll be here to sing the song

                          We are a miracle
                          We are a miracle
                          We were chosen with love
                          And embraced from above
                          We are a miracle

                          We are a miracle
                          We are a miracle
                          Through it all we remain
                          Who Can Explain
                          We are a miracle
                          Through it all we remain
                          Who Can Explain
                          We are a miracle

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • chagit03C מנותק
                            chagit03C מנותק
                            chagit03
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                            #884

                            אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
                            תודה מראש!!!!!!!!!!
                            זה דיי דחוףףףףףףףף
                            אני צריכה גם עם הקולות השניים

                            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                            (עדן מאירי)

                            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • chagit03C chagit03

                              אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
                              תודה מראש!!!!!!!!!!
                              זה דיי דחוףףףףףףףף
                              אני צריכה גם עם הקולות השניים

                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.ב מנותק
                              ב. ב.
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #885

                              @chagit03
                              יעדע נאכט ווען איך זינג
                              די שמחה ווערט נאר גערעסער
                              קומט איינער צו צו מיר
                              “העי זינג עפעס בעסער”
                              דער וויל הערן יידיש
                              און דער וויל מער חסידיש
                              און דער בעט פאר א חידוש
                              זינג שוין יונה!

                              איינע שטייט, איינער שנעל
                              איינער שטיל און הויעך
                              צופרידנשטעלן יעדן
                              האב איך נישט קיין כח
                              איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
                              אז עס גייט א רויעך

                              על טעם וריח אין להתווכח
                              איך בין נאר משמח
                              טאנץ און זינג
                              על טעם וריח אין להתווכח
                              הייבט’ס ענק אין די הויעך
                              געב א שפרינג
                              על טעם וריח אין להתווכח
                              איך בין נאר משמח
                              טאנץ און זינג
                              על טעם וריח אין להתווכח
                              הייבט’ס ענק אין די הויעך
                              געב א שפרינג

                              עס קומט ארויס אן אלבום
                              יעדער האט זיך דעות
                              דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
                              און דער זאגט פיינע נייעס
                              אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

                              על טעם וריח אין להתווכח
                              איך בין נאר משמח
                              טאנץ און זינג
                              על טעם וריח אין להתווכח
                              הייבט’ס ענק אין די הויעך
                              געב א שפרינג
                              על טעם וריח אין להתווכח
                              איך בין נאר משמח
                              טאנץ און זינג
                              על טעם וריח אין להתווכח
                              הייבט’ס ענק אין די הויעך
                              געב א שפרינג

                              נישט קיין חילוק די טעם וריח
                              יעדער מיט זיין פשט
                              אונז זעמיר אלע כלל ישראל
                              כולנו עם אחד
                              לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
                              צוזאמען יד ביד
                              עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
                              און טאנץ לעולמי עד

                              בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
                              על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
                              אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
                              יאללה יוני!
                              אחד רוצה שקט
                              אחד רוצה שמח
                              ואני לא רוצה להתווכח
                              אז אני שר מהלב חכו
                              ביחד ננצח

                              על טעם וריח אין מה להתווכח
                              אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                              על טעם וריח אין מה להתווכח
                              נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
                              על טעם וריח אין מה להתווכח
                              אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                              על טעם וריח אין מה להתווכח
                              נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

                              בואו נשיר בקול גדול
                              כי אנחנו עם אחד
                              לא משנה מאיפה הגעת
                              אתה אף פעם לא לבד
                              תושיט ת’יד ותפתח את הלב
                              תן חיוך ואל תפחד
                              המוזיקה תנצח הכל
                              היא איתנו כאן לעד

                              I believe we can
                              Try to understand
                              Hand in hand, one family, united all as one
                              I believe we can
                              Try to understand
                              Hand in hand, one family, united all as one

                              לא יודעת מה זה הקולות השניים..
                              העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

                              chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ב. ב.ב ב. ב.

                                @chagit03
                                יעדע נאכט ווען איך זינג
                                די שמחה ווערט נאר גערעסער
                                קומט איינער צו צו מיר
                                “העי זינג עפעס בעסער”
                                דער וויל הערן יידיש
                                און דער וויל מער חסידיש
                                און דער בעט פאר א חידוש
                                זינג שוין יונה!

                                איינע שטייט, איינער שנעל
                                איינער שטיל און הויעך
                                צופרידנשטעלן יעדן
                                האב איך נישט קיין כח
                                איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
                                אז עס גייט א רויעך

                                על טעם וריח אין להתווכח
                                איך בין נאר משמח
                                טאנץ און זינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                געב א שפרינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                איך בין נאר משמח
                                טאנץ און זינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                געב א שפרינג

                                עס קומט ארויס אן אלבום
                                יעדער האט זיך דעות
                                דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
                                און דער זאגט פיינע נייעס
                                אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

                                על טעם וריח אין להתווכח
                                איך בין נאר משמח
                                טאנץ און זינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                געב א שפרינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                איך בין נאר משמח
                                טאנץ און זינג
                                על טעם וריח אין להתווכח
                                הייבט’ס ענק אין די הויעך
                                געב א שפרינג

                                נישט קיין חילוק די טעם וריח
                                יעדער מיט זיין פשט
                                אונז זעמיר אלע כלל ישראל
                                כולנו עם אחד
                                לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
                                צוזאמען יד ביד
                                עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
                                און טאנץ לעולמי עד

                                בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
                                על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
                                אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
                                יאללה יוני!
                                אחד רוצה שקט
                                אחד רוצה שמח
                                ואני לא רוצה להתווכח
                                אז אני שר מהלב חכו
                                ביחד ננצח

                                על טעם וריח אין מה להתווכח
                                אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                                על טעם וריח אין מה להתווכח
                                נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
                                על טעם וריח אין מה להתווכח
                                אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                                על טעם וריח אין מה להתווכח
                                נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

                                בואו נשיר בקול גדול
                                כי אנחנו עם אחד
                                לא משנה מאיפה הגעת
                                אתה אף פעם לא לבד
                                תושיט ת’יד ותפתח את הלב
                                תן חיוך ואל תפחד
                                המוזיקה תנצח הכל
                                היא איתנו כאן לעד

                                I believe we can
                                Try to understand
                                Hand in hand, one family, united all as one
                                I believe we can
                                Try to understand
                                Hand in hand, one family, united all as one

                                לא יודעת מה זה הקולות השניים..
                                העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

                                chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                                #886

                                @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                                אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                                מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                                עזבי ת'מילים
                                מה את שומעת בשיר?
                                כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                ב. ב.ב ויוושו 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • יאיר 2 0י מנותק
                                  יאיר 2 0י מנותק
                                  יאיר 2 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #887

                                  אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                                  בתודה מראש

                                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • chagit03C chagit03

                                    @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                                    אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                                    מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                                    עזבי ת'מילים
                                    מה את שומעת בשיר?
                                    כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.ב מנותק
                                    ב. ב.
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #888

                                    @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                                    אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב. ב.ב ב. ב.

                                      @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                                      אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #889

                                      @ב-ב פליז תאזיני לו התערבתי איתה על מאות שקליםםםם🙍
                                      מה הוא אומר בקטע הזה?

                                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                      (עדן מאירי)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                        אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                                        בתודה מראש

                                        TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #890

                                        @יאיר-2-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                                        בתודה מראש

                                        תראה לי את הדרך הביתה
                                        יודע שת'ה פה אבל אבא
                                        תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                                        למה?!
                                        שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                                        אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                                        מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                                        תמשיך להאמין בי!
                                        אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                                        מרגיש שיורים בי,
                                        חצים, תמיד משטים בי,
                                        אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                                        ואני מאמין כי,
                                        אתה שחונן דעת לאנשים
                                        ומלמד לאנוש בינה
                                        תלמד תי' אולי נוסחה
                                        איך מבטלים את הרע
                                        צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                                        אני לא מסוגל לבד
                                        אנלא גוף אני נשמה
                                        ה' אני חלק ממך
                                        רחם עליי בקשה כי
                                        פזמון:
                                        באמת אני רק נשמה
                                        וחוץ ממני וממך אין עולם
                                        והסירה היא מטלטלת בלב ים
                                        אתה מחזיק לי את היד
                                        ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                                        אתה מלטף ומנשק אותי גם
                                        מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                                        על כל רגע אמונה

                                        שוב בא לילה, שוב בא קור
                                        שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                                        תן לי אור! קר לי, בא
                                        אל תלך לי, רגע,
                                        אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                                        בלילה בים ני שומע קולות
                                        תיקח את המיקרופון ככה נכון
                                        עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                                        תהיה עומר אדם תביא תמליון
                                        פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                                        קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                                        זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                                        ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                                        איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                                        תשמע תשירים שהוא שר
                                        נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                                        עושה הופעות, זה מותר?
                                        אולי הוא מוכשר
                                        אבל בא תשמע מה הוא אמר
                                        בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                                        ה' אני אוהב אותך
                                        הגלים מאיימים עליי
                                        וממשיך לחפש אותך
                                        איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                                        מחפש את ירושלים
                                        אני לא גוף אני נשמה
                                        אנ'לא גוף אני נשמה
                                        רק נשמה

                                        באמת אני רק נשמה
                                        וחוץ ממני וממך אין עולם
                                        והסירה היא מטלטלת בלב ים
                                        אתה מחזיק לי את היד
                                        ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                                        אתה מלטף ומנשק אותי גם
                                        מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                                        על כל רגע אמונה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • בלוטוסב מנותק
                                          בלוטוסב מנותק
                                          בלוטוס
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #891

                                          אפשר את המילים
                                          של השיר "גשם"
                                          של רונן קלסרמן
                                          תודה מראש

                                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול