דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.2k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב ב. ב.

    @chagit03
    יעדע נאכט ווען איך זינג
    די שמחה ווערט נאר גערעסער
    קומט איינער צו צו מיר
    “העי זינג עפעס בעסער”
    דער וויל הערן יידיש
    און דער וויל מער חסידיש
    און דער בעט פאר א חידוש
    זינג שוין יונה!

    איינע שטייט, איינער שנעל
    איינער שטיל און הויעך
    צופרידנשטעלן יעדן
    האב איך נישט קיין כח
    איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
    אז עס גייט א רויעך

    על טעם וריח אין להתווכח
    איך בין נאר משמח
    טאנץ און זינג
    על טעם וריח אין להתווכח
    הייבט’ס ענק אין די הויעך
    געב א שפרינג
    על טעם וריח אין להתווכח
    איך בין נאר משמח
    טאנץ און זינג
    על טעם וריח אין להתווכח
    הייבט’ס ענק אין די הויעך
    געב א שפרינג

    עס קומט ארויס אן אלבום
    יעדער האט זיך דעות
    דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
    און דער זאגט פיינע נייעס
    אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

    על טעם וריח אין להתווכח
    איך בין נאר משמח
    טאנץ און זינג
    על טעם וריח אין להתווכח
    הייבט’ס ענק אין די הויעך
    געב א שפרינג
    על טעם וריח אין להתווכח
    איך בין נאר משמח
    טאנץ און זינג
    על טעם וריח אין להתווכח
    הייבט’ס ענק אין די הויעך
    געב א שפרינג

    נישט קיין חילוק די טעם וריח
    יעדער מיט זיין פשט
    אונז זעמיר אלע כלל ישראל
    כולנו עם אחד
    לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
    צוזאמען יד ביד
    עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
    און טאנץ לעולמי עד

    בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
    על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
    אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
    יאללה יוני!
    אחד רוצה שקט
    אחד רוצה שמח
    ואני לא רוצה להתווכח
    אז אני שר מהלב חכו
    ביחד ננצח

    על טעם וריח אין מה להתווכח
    אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
    על טעם וריח אין מה להתווכח
    נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
    על טעם וריח אין מה להתווכח
    אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
    על טעם וריח אין מה להתווכח
    נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

    בואו נשיר בקול גדול
    כי אנחנו עם אחד
    לא משנה מאיפה הגעת
    אתה אף פעם לא לבד
    תושיט ת’יד ותפתח את הלב
    תן חיוך ואל תפחד
    המוזיקה תנצח הכל
    היא איתנו כאן לעד

    I believe we can
    Try to understand
    Hand in hand, one family, united all as one
    I believe we can
    Try to understand
    Hand in hand, one family, united all as one

    לא יודעת מה זה הקולות השניים..
    העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

    chagit03C מנותק
    chagit03C מנותק
    chagit03
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
    #886

    @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
    אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
    מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
    עזבי ת'מילים
    מה את שומעת בשיר?
    כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
    (עדן מאירי)

    ב. ב.ב ויוושו 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • יאיר 2 0י מנותק
      יאיר 2 0י מנותק
      יאיר 2 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #887

      אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
      בתודה מראש

      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • chagit03C chagit03

        @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
        אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
        מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
        עזבי ת'מילים
        מה את שומעת בשיר?
        כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #888

        @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
        אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

        chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב. ב.ב ב. ב.

          @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
          אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

          chagit03C מנותק
          chagit03C מנותק
          chagit03
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #889

          @ב-ב פליז תאזיני לו התערבתי איתה על מאות שקליםםםם🙍
          מה הוא אומר בקטע הזה?

          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
          (עדן מאירי)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יאיר 2 0י יאיר 2 0

            אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
            בתודה מראש

            TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #890

            @יאיר-2-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
            בתודה מראש

            תראה לי את הדרך הביתה
            יודע שת'ה פה אבל אבא
            תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
            למה?!
            שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
            אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
            מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
            תמשיך להאמין בי!
            אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
            מרגיש שיורים בי,
            חצים, תמיד משטים בי,
            אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
            ואני מאמין כי,
            אתה שחונן דעת לאנשים
            ומלמד לאנוש בינה
            תלמד תי' אולי נוסחה
            איך מבטלים את הרע
            צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
            אני לא מסוגל לבד
            אנלא גוף אני נשמה
            ה' אני חלק ממך
            רחם עליי בקשה כי
            פזמון:
            באמת אני רק נשמה
            וחוץ ממני וממך אין עולם
            והסירה היא מטלטלת בלב ים
            אתה מחזיק לי את היד
            ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
            אתה מלטף ומנשק אותי גם
            מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
            על כל רגע אמונה

            שוב בא לילה, שוב בא קור
            שוב פעם אבא, יש פה חור?!
            תן לי אור! קר לי, בא
            אל תלך לי, רגע,
            אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
            בלילה בים ני שומע קולות
            תיקח את המיקרופון ככה נכון
            עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
            תהיה עומר אדם תביא תמליון
            פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
            קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
            זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
            ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
            איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
            תשמע תשירים שהוא שר
            נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
            עושה הופעות, זה מותר?
            אולי הוא מוכשר
            אבל בא תשמע מה הוא אמר
            בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
            ה' אני אוהב אותך
            הגלים מאיימים עליי
            וממשיך לחפש אותך
            איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
            מחפש את ירושלים
            אני לא גוף אני נשמה
            אנ'לא גוף אני נשמה
            רק נשמה

            באמת אני רק נשמה
            וחוץ ממני וממך אין עולם
            והסירה היא מטלטלת בלב ים
            אתה מחזיק לי את היד
            ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
            אתה מלטף ומנשק אותי גם
            מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
            על כל רגע אמונה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • בלוטוסב מנותק
              בלוטוסב מנותק
              בלוטוס
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #891

              אפשר את המילים
              של השיר "גשם"
              של רונן קלסרמן
              תודה מראש

              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • בלוטוסב בלוטוס

                אפשר את המילים
                של השיר "גשם"
                של רונן קלסרמן
                תודה מראש

                נ מנותק
                נ מנותק
                נגינתי
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #892

                @בלוטוס
                עשני מפויס איתי, הסתבכתי בלגדול
                מחפש ת׳ילד בי שניצח את הכל
                מילה טובה וכתף, משקיטים שיגעון
                תרחיק אותי מכל טורף, לצעוק כל אחד יכול

                ותוריד לנו גשם לשטוף את הנשמה
                במדבר היינו שבט משהו השתנה
                אני חי ומחפש דרך ללכת בה
                הבדידות תמיד נעלמת כשבאה אהבה

                הריני מוכן להקשיב בלי להתנצח עוד
                על חלק מהפצעים עוד מורח יוד
                שירים לפעמים מצליחים להפשיר את הקור
                עשה מה שאתה יודע ותדליק כבר את האור

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #893

                  אפשר את המילים לשיר when i fall
                  גם באנגלית וגם בעברית?
                  תודה מראש!!!

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • chagit03C chagit03

                    אפשר את המילים לשיר when i fall
                    גם באנגלית וגם בעברית?
                    תודה מראש!!!

                    TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #894

                    @chagit03
                    Stay with me and watch me try
                    I know your here when u see me cry
                    You're a piece of me you're in my veins
                    Even when I'm far and feeling gray
                    U can see it all I can't run away

                    Don't you forget me don't let me go
                    I pray you'll be with me
                    from the depth of my soul
                    Oh please forgive me cause
                    I want u to know
                    I'm learning to grow
                    Oh… You will always be the one
                    that holds me when I fall When I fall when I fall.

                    I still Remember when I stumble down
                    U held me tight I embrace the light
                    Step by step I'll reach the top
                    I Won't look down U lift me up
                    I will give it all Now I'm here to stay

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יאיר 2 0י מנותק
                      יאיר 2 0י מנותק
                      יאיר 2 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                      #895

                      אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון רזאל
                      בתודה מראש

                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                      אביגיל 1א TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                        אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון רזאל
                        בתודה מראש

                        אביגיל 1א מנותק
                        אביגיל 1א מנותק
                        אביגיל 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                        #896
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                          אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון רזאל
                          בתודה מראש

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #897

                          @יאיר-2-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון

                          קו 400, תקוע בפקק
                          נוסע אלייך, מביט ממרחק
                          המזגן לא נדלק, אל הדלת נדחק
                          פנחס שואל, נגיע בזמן? אני מסופק
                          עולים על הגשר ושמך על שלט ענק:
                          בני ברק! בני ברק!

                          כתבו שירים על ירושלים
                          על חברון והגליל ובנתיים
                          לפינה קצת נדחקת, קומי התנערי מאבק
                          שקר החן, הבל היופי, את מחוץ למשחק
                          כמו אשת חיל, ליום אחרון תשחק

                          בני ברק, בני ברק – זה הכה בי כמו ברק
                          בני ברק, בני ברק – הנה האור שלך נדלק!

                          זר לא יבין את הגֶעשמַאק
                          סטטיסטיקות של סרק
                          את קו העושר וקו העוני מסמנים במקום לא מוצדק
                          תבוא לשב" אומר אבריימי, מסדר את הפראק
                          התורה היא חיינו! חיי אצילות – אף בשעת הדחק
                          בני ברק! בני ברק!

                          ומה מֶגן על דורנו, אומר לי נתן במאפיה
                          אהרן, תקשיב לקולות הלומדים יומם וליל בהיכל הישיבה
                          אין קמח אין תורה, אין תורה אין קמח!
                          נטחן את הסוגיא דק דק דק דק!

                          בני ברק – זה הכה בי כמו ברק
                          בני ברק – הנה האור שלך נדלק!

                          אל הכותל נסענו להפציר בתפילה
                          ברחל אמנו ביקשנו ישועה
                          תהילים במירון, בעמוקה צדקה
                          אך לקראת חתונה חוזרים אל הפקק
                          החתן שלנו מבני ברק! בני ברק!

                          סוף השיר, אמצע הלילה
                          טרמפיאדה, שווארמה, לבי מתודלק
                          כשוייס מסביר לי תוספות, זה ערב עליי כממתק
                          האזיני בני ברק, האזיני בני ברק
                          אם אעזבך, לשוני אל חכי תדבק

                          בני ברק – זה הכה בי כמו ברק
                          בני ברק – הנה האור שלך נדלק!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • Y מנותק
                            Y מנותק
                            Yanky
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #898
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י.פ.י מנותק
                              י.פ.י מנותק
                              י.פ.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #899

                              אפשר מילים לשיר "אני כלום בלעדיך" של אליצור?
                              וכן תרגום לשיר hang up the phone של ליפא שמלצער?

                              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י.פ.י י.פ.

                                אפשר מילים לשיר "אני כלום בלעדיך" של אליצור?
                                וכן תרגום לשיר hang up the phone של ליפא שמלצער?

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נגינתי
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #900

                                @י-פ
                                אנשים ברחוב אומרים לי יאיר מה עם שירים
                                יש אנשים שמחים אבל מה הם אומרים
                                אח שלי מיכאל אמר שאני בכלל לא זמר
                                וגם ראפ לא הולך היום ואנה אני בא
                                אבל הרב אמר לי שאני חייב והכל זה שליחות
                                וזה יותר חשוב מהפצה,מתורה ולימוד
                                אז ניסיתי שוב את מזלי לקחתי עט ונייר
                                וגיליתי שאנ׳לא יודע כלום אנ׳רק יודע לומר
                                רבונו של עולם אני כלום בלעדיך
                                אבא תלחם בשבילי אבא אחרי הכל אני בן שך
                                וסמי הוא זומם עלי מזימות והוא אף פעם לא ישן
                                ורק אתה. יכול עליו אבא טוב אני יודע שכן
                                אתה יודע שכן
                                אבא מה עשית לי איך פתאום זה קרה
                                שמהאזניים הבאת אותי לכתוב ולשיר כמו פעם
                                פגשתי איזה מפיק אחד מתל אביב בתחילת השנה
                                אני מתקשר אליו עד היום והוא עוד לא ענה
                                והראית לי מי אני הכל זה אתה. איך גם אני כיסח יצר רע כי אנ׳רק בנאדם
                                איך שבאמת אין לי שום עצה ואני שום דבר
                                איך אני לא יודע לעשות כלום רק יודע להגיד
                                רבונו של עולם אני כלום בלעדיך
                                אבא תלחם בשבילי אבא אחרי הכל אני בנשך
                                וסמי הוא זומם עליי מזימות והוא אפעם לא ישן
                                ורק אתה יכול עליו אבא טוב אני יודע שכן
                                אבא רוצים שאני אהיה ישי ריבו או חנן בן ארי
                                אבל אבא,אני אפס אפסים אנ׳רק יודע להגיד אבא אבא בבואא תציל אותי אבא אבא שלא יפיל אותי אבא אבא כן אני לא יכול אבא בלעדיך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י.פ.י מנותק
                                  י.פ.י מנותק
                                  י.פ.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי י.פ.
                                  #901

                                  אפשר מילים לשיר לרוץ אחריך של אלייצור?
                                  וכן את רק טוב של אלייצור?

                                  מיכל cמ חיה במקרנצ'יק 0ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י.פ.י י.פ.

                                    אפשר מילים לשיר לרוץ אחריך של אלייצור?
                                    וכן את רק טוב של אלייצור?

                                    מיכל cמ מנותק
                                    מיכל cמ מנותק
                                    מיכל c
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #902

                                    @י-פ רק טוב
                                    אמרתי לו לדבר כי יש לי סבלנות הוא ביקש ממני לענות לו ברצינות הוא מאמין שיש בורא אבל איך אפשר לומר לי 'יאיר'תה מבין, חזרת בתשובה, אבל העולם הזה מוזר ולא הגיוני. , חברים שלך עובדים כמו מטורפים, וכל מה שהם עושים אף פעם לא מספיק' הוא לא רואה את החובות האלה נגמרים הוא שאל אותי למה יש כל כך הרבה חולים למה יש צעקות, למה הם בנוח, ילד בן 5 מת מחלה והאבא שלו בוכה, אין לו נחמה, והאח שלו שואל איפה נעלם? לאף אחת תשובות לילד ולילד קטן למה זה כל כך נדיר אחי לראות חיוך? למה כל מה שאני רוצה אני מקבל להפוך? ואמרתי לו: יש ה' בעולם אי אפשר להבין את הרחמים שלו ואיך הוא נקרע מה שאתה רואה אותך ולא מבין לטובתך יש ה' בעולם מלאכים בשמים שרים לו כמה טוב, כמה טוב, כמה טוב כמה טוב אתה עושה, רק טוב רק טוב. , רק טוב,

                                    אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י.פ.י י.פ.

                                      אפשר מילים לשיר לרוץ אחריך של אלייצור?
                                      וכן את רק טוב של אלייצור?

                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #903

                                      @י-פ לרןץ אחריך

                                      אבא תרחם על שי
                                      אבא עד מתי
                                      רחם עליו כמו שריחמת עליי
                                      הוא ישב לבד
                                      בשביל מה הוא חי
                                      והסם הזה כבר לא כזה איי איי איי
                                      והראש כואב
                                      והוא שוב חושב
                                      ואולי זה לא חיים
                                      אבל הוא קצת אוהב
                                      להאמין למה שאמר לו ה.
                                      מבוגר עם הקרחת במחשב
                                      וגם הוא אומלל
                                      תסתכל עליו, הוא כמעט בן 50
                                      והוא ישן לבד.
                                      וגם הוא חושב בשביל מה הוא חי
                                      והסם הזה כבר לא כזה איי איי איי
                                      והראש כואב
                                      אבל אין ברירה
                                      נראה שאין כבר דרך חזרה
                                      פתח לו תעיניים שיראה אותך
                                      שאתה אוהב אותו ומחכה לו אז...
                                      תן להם לדעת ש...
                                      אין בעולם הזה
                                      משהו נעים יותר...
                                      חוץ מ. לרוץ אחריך
                                      לרוץ אלייך
                                      אל זרועתייך
                                      בימים ובלילות
                                      לרוץ אלייך
                                      לרוץ אחרייך
                                      לקרוא אלייך
                                      אבאל'ה אבא טוב
                                      אבא תרחם על סתיו
                                      שחושבת שחבר שלה מאוהב
                                      רחם על רוני רחם על צליל
                                      שאין להם חיים כי כבר עברו ת'גיל
                                      תרחם על אוסי. על אמיר
                                      שחושבים שאושר זה להיות מפורסמים
                                      תרחם על בן
                                      שהבין שבעולם הזה אין שום חברים
                                      תרחם על חן שאומר
                                      שהמזל שלו תמיד בורח
                                      תרחם על אריק הוא עשיר
                                      ושואל ת'צמו למה הוא עוד לא שמח
                                      תרחם על גיא הוא סובל הרבה
                                      הוא עובד כמו חמור בשביל הב.מ.ו
                                      בשביל לסגור משכנתא
                                      להאכיל ת'כלב
                                      בשביל הבן שלו שכל היום באינטרנט
                                      שלא מעריך, שלא סופר אותו
                                      ונראה שזה הולך לאותו מקום
                                      כי גם הוא יגדל, ויהיה לו בן
                                      וגם הוא לא יספור אותו
                                      אבאל'ה לאן כל זה הולך
                                      תן להם לדעת ש...
                                      אין בעולם הזה
                                      משהו נעים יותר...
                                      חוץ מ. לרוץ אחריך
                                      לרוץ אלייך
                                      אל זרועתייך
                                      בימים ובלילות
                                      לרוץ אלייך
                                      לרוץ אחרייך
                                      לקרוא אלייך
                                      אבאל'ה אבא טוב
                                      תן להם לדעת ש...
                                      אין יותר נעים מזה
                                      לקרוא אלייך...
                                      אבאל'ה אבא טוב
                                      אבאל'ה אבא טוב
                                      אבאל'ה אבא טוב
                                      תחזיק אותי קרוב
                                      ואל תעזוב...
                                      אבאל'ה אבא טוב
                                      אבאל'ה אבא טוב
                                      אבאל'ה אבא טוב
                                      תחזיק אותי קרוב
                                      ואל תעזוב...

                                      טוב להציץ
                                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                      אביטל צביא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        המעצבת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #904

                                        יש אפשרות למילים של השיר: ר' עמרם בן דיוואן" של אהרלה סאמט?

                                        שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ה המעצבת

                                          יש אפשרות למילים של השיר: ר' עמרם בן דיוואן" של אהרלה סאמט?

                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0ש מנותק
                                          שרי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרי 0
                                          #905

                                          @המעצבת אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          ר' עמרם בן דיוואן" של אהרלה סאמט

                                          לאורו ניסע ונלך לאורו

                                          רבינו רבינו ר' עמרם בן דיוואן
                                          די הייליגע ציון אין מרוקו איז פארהאן
                                          רבינו רבינו ר' עמרם בן דיוואן
                                          גרויסע השפעות וועט דא זיין

                                          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                          "המבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול