רכישת דרייב שיתופי
-
@צור נכון להיום הפורום קטן מידי בשביל ההשקעה....
יותר נכון שכל אחד יעלה לדרייב הפרטי שלו, או שיפתח חשבון חדש בשביל שלא יתפוס מקום על האחסון שלו... -
@צור באפשרותי לתת לך תיקיה שיתופית רשמית של גוגל [יש לי פרופיל עיסקי]אם תרצה
-
@צור באפשרותי לתת לך תיקיה שיתופית רשמית של גוגל [יש לי פרופיל עיסקי]אם תרצה
-
@מוזיקה-אוטנטית כמה ג"ב פנוי יש
@צור כמה שתרצה
פשוטו כמשמעו -
@צור כמה שתרצה
פשוטו כמשמעו -
@מוזיקה-אוטנטית תרצה לתת לי פרטים?
עבור לצ'אט
ולמה אי אפשר לבטל בתקופה הקרובה שיהיה צריך 3 מוניטין כדי לפרסם הודעות? @ntz -
@צור לא הבנתי הצ'אט חסום למי שאין 3 מוניטין? לא ידוע לי.
אם אתה מתכוון לפוסטים, איך יקבלו מוניטין, אם לא יהיה אפשרות לפרסם פוסטים?@ntz כרגע מי שאין לו יותר מ3 מוניטין לא יכול לכתוב פוסט ברצף צריך לחכות 3 דקות
את זה צריך לשנות -
@ntz כרגע מי שאין לו יותר מ3 מוניטין לא יכול לכתוב פוסט ברצף צריך לחכות 3 דקות
את זה צריך לשנות -
@צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:
מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות
השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות

-
@צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:
@פישל מישהו אוכף את זה?
גוגל
כל הפורומים מעלים תוכנות פרוצות
לאיפה ?
וחלקם באמת נחמים
ב בדסקים מאמין שיהיו הרבה יוצרים שידווחו -
@צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:
@פישל ואם יהיה מערכת קבצים כמו ששמואל ממתמחים עושה זה גם יחסם?
זה בהחלט רעיון
אבל מצד שי מעצבן זה לא סייר שאפשר להסתובב
אדובי לא לא נבהלים אלא פשוט לא מתעמקים איך בדיוק יגיע בדיוק לפורום בעברית ב הם מרווחים מספיק כך שאין להם רווח מלהתחיל לריב... -
@צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:
מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות
השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות

@פישל אמר ברכישת דרייב שיתופי:
@צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:
מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות
השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות

אף אחד לא מדווח אני נמצא בדרייב שיתופי יש בו עשרות אלבומים ואף אחד לא מדווח חוץ מזה יש את מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים מישהו דיווח?
-
@צור נכון להיום הפורום קטן מידי בשביל ההשקעה....
יותר נכון שכל אחד יעלה לדרייב הפרטי שלו, או שיפתח חשבון חדש בשביל שלא יתפוס מקום על האחסון שלו...@ntz אמר ברכישת דרייב שיתופי:
@צור נכון להיום הפורום קטן מידי בשביל ההשקעה....
יותר נכון שכל אחד יעלה לדרייב הפרטי שלו, או שיפתח חשבון חדש בשביל שלא יתפוס מקום על האחסון שלו...גם ברגע שיהיה דרייב אחד זה יהיה כמו סייר ולא יצטרך להיכנס ולצאת מדרייב לדרייב
-
@פישל אמר ברכישת דרייב שיתופי:
@צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:
מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות
השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות

אף אחד לא מדווח אני נמצא בדרייב שיתופי יש בו עשרות אלבומים ואף אחד לא מדווח חוץ מזה יש את מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים מישהו דיווח?
@nbhgv אמר ברכישת דרייב שיתופי:
@פישל אמר ברכישת דרייב שיתופי:
@צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:
מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות
השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות

אף אחד לא מדווח אני נמצא בדרייב שיתופי יש בו עשרות אלבומים ואף אחד לא מדווח חוץ מזה יש את מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים מישהו דיווח?
נראה לי שטעית, על הדרייב שאתה מדבר הוא לא ידוע...
ושל ציצו דווח וקיבל גם אזהרות או משהו כזה ולכן הפסיק... -
@nbhgv אמר ברכישת דרייב שיתופי:
@פישל אמר ברכישת דרייב שיתופי:
@צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:
מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות
השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות

אף אחד לא מדווח אני נמצא בדרייב שיתופי יש בו עשרות אלבומים ואף אחד לא מדווח חוץ מזה יש את מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים מישהו דיווח?
נראה לי שטעית, על הדרייב שאתה מדבר הוא לא ידוע...
ושל ציצו דווח וקיבל גם אזהרות או משהו כזה ולכן הפסיק... -
-
@nbhgv אמר ברכישת דרייב שיתופי:
@פישל צודק מה שאני נמצא זה לא מפורסם
אבל מה עם מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומיםאתה בטוח ???
א איזה??
ב חלק גדול לאחרונה נעלם מיום ליום הם מחקו הכול עקב אזרהות משהו כזה...
(התחפרנתי רק פעם ב2 דקות אפשר לפרסם 🥵)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות