דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. רכישת דרייב שיתופי

רכישת דרייב שיתופי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
צור
45 פוסטים 14 כותבים 3.6k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

    @ntz כרגע מי שאין לו יותר מ3 מוניטין לא יכול לכתוב פוסט ברצף צריך לחכות 3 דקות
    את זה צריך לשנות

    צורצ מנותק
    צורצ מנותק
    צור
    מנהלים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #13

    @מוזיקה-אוטנטית או שמישהו ייתן לי שני לייקים

    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • צורצ צור

      מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות

      פישלפ מנותק
      פישלפ מנותק
      פישל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #14

      @צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:

      מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות

      השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות 🤔

      צורצ NBHGVN 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • פישלפ פישל

        @צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:

        מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות

        השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות 🤔

        צורצ מנותק
        צורצ מנותק
        צור
        מנהלים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        @פישל מישהו אוכף את זה?
        כל הפורומים מעלים תוכנות פרוצות

        לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

        פישלפ צורצ 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • צורצ צור

          @פישל מישהו אוכף את זה?
          כל הפורומים מעלים תוכנות פרוצות

          פישלפ מנותק
          פישלפ מנותק
          פישל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #16

          @צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:

          @פישל מישהו אוכף את זה?

          גוגל

          כל הפורומים מעלים תוכנות פרוצות

          לאיפה ?
          וחלקם באמת נחמים
          ב בדסקים מאמין שיהיו הרבה יוצרים שידווחו

          צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • צורצ צור

            @פישל מישהו אוכף את זה?
            כל הפורומים מעלים תוכנות פרוצות

            צורצ מנותק
            צורצ מנותק
            צור
            מנהלים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            ואולי אדובי למשל לא נבהלים מעשר אלף חברי מתמחים משא"כ מפיקי המוזיקה כן

            לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פישלפ פישל

              @צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:

              @פישל מישהו אוכף את זה?

              גוגל

              כל הפורומים מעלים תוכנות פרוצות

              לאיפה ?
              וחלקם באמת נחמים
              ב בדסקים מאמין שיהיו הרבה יוצרים שידווחו

              צורצ מנותק
              צורצ מנותק
              צור
              מנהלים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
              #18

              @פישל ואם יהיה מערכת קבצים כמו ששמואל ממתמחים עושה זה גם יחסם?

              לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

              פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • צורצ צור

                @פישל ואם יהיה מערכת קבצים כמו ששמואל ממתמחים עושה זה גם יחסם?

                פישלפ מנותק
                פישלפ מנותק
                פישל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                @פישל ואם יהיה מערכת קבצים כמו ששמואל ממתמחים עושה זה גם יחסם?

                זה בהחלט רעיון
                אבל מצד שי מעצבן זה לא סייר שאפשר להסתובב
                אדובי לא לא נבהלים אלא פשוט לא מתעמקים איך בדיוק יגיע בדיוק לפורום בעברית ב הם מרווחים מספיק כך שאין להם רווח מלהתחיל לריב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • פישלפ פישל

                  @צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                  מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות

                  השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות 🤔

                  NBHGVN מנותק
                  NBHGVN מנותק
                  NBHGV
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #20

                  @פישל אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                  @צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                  מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות

                  השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות 🤔

                  אף אחד לא מדווח אני נמצא בדרייב שיתופי יש בו עשרות אלבומים ואף אחד לא מדווח חוץ מזה יש את מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים מישהו דיווח?

                  פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • N ntz

                    @צור נכון להיום הפורום קטן מידי בשביל ההשקעה....
                    יותר נכון שכל אחד יעלה לדרייב הפרטי שלו, או שיפתח חשבון חדש בשביל שלא יתפוס מקום על האחסון שלו...

                    צורצ מנותק
                    צורצ מנותק
                    צור
                    מנהלים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @ntz אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                    @צור נכון להיום הפורום קטן מידי בשביל ההשקעה....
                    יותר נכון שכל אחד יעלה לדרייב הפרטי שלו, או שיפתח חשבון חדש בשביל שלא יתפוס מקום על האחסון שלו...

                    גם ברגע שיהיה דרייב אחד זה יהיה כמו סייר ולא יצטרך להיכנס ולצאת מדרייב לדרייב

                    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • NBHGVN NBHGV

                      @פישל אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                      @צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                      מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות

                      השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות 🤔

                      אף אחד לא מדווח אני נמצא בדרייב שיתופי יש בו עשרות אלבומים ואף אחד לא מדווח חוץ מזה יש את מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים מישהו דיווח?

                      פישלפ מנותק
                      פישלפ מנותק
                      פישל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @nbhgv אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                      @פישל אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                      @צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                      מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות

                      השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות 🤔

                      אף אחד לא מדווח אני נמצא בדרייב שיתופי יש בו עשרות אלבומים ואף אחד לא מדווח חוץ מזה יש את מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים מישהו דיווח?

                      נראה לי שטעית, על הדרייב שאתה מדבר הוא לא ידוע...
                      ושל ציצו דווח וקיבל גם אזהרות או משהו כזה ולכן הפסיק...

                      NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • פישלפ פישל

                        @nbhgv אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                        @פישל אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                        @צור אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                        מה דעת החברים שנרכוש כולנו דרייב שיתופי וע"י כך נוכל להעלות שירים בצורה מסודרת לפי קטגוריות

                        השאלה היא אם אתה מעלה דיסקים, אפשר לדווח על זה כהפרת זכויות 🤔

                        אף אחד לא מדווח אני נמצא בדרייב שיתופי יש בו עשרות אלבומים ואף אחד לא מדווח חוץ מזה יש את מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים מישהו דיווח?

                        נראה לי שטעית, על הדרייב שאתה מדבר הוא לא ידוע...
                        ושל ציצו דווח וקיבל גם אזהרות או משהו כזה ולכן הפסיק...

                        NBHGVN מנותק
                        NBHGVN מנותק
                        NBHGV
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @פישל צודק מה שאני נמצא זה לא מפורסם
                        אבל מה עם מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים

                        פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • NBHGVN NBHGV

                          @פישל צודק מה שאני נמצא זה לא מפורסם
                          אבל מה עם מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים

                          פישלפ מנותק
                          פישלפ מנותק
                          פישל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @nbhgv אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                          @פישל צודק מה שאני נמצא זה לא מפורסם
                          אבל מה עם מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים

                          אתה בטוח ???
                          א איזה??
                          ב חלק גדול לאחרונה נעלם מיום ליום הם מחקו הכול עקב אזרהות משהו כזה...
                          (התחפרנתי רק פעם ב2 דקות אפשר לפרסם 🥵)

                          צורצ NBHGVN 2 תגובות תגובה אחרונה
                          4
                          • פישלפ פישל

                            @nbhgv אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                            @פישל צודק מה שאני נמצא זה לא מפורסם
                            אבל מה עם מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים

                            אתה בטוח ???
                            א איזה??
                            ב חלק גדול לאחרונה נעלם מיום ליום הם מחקו הכול עקב אזרהות משהו כזה...
                            (התחפרנתי רק פעם ב2 דקות אפשר לפרסם 🥵)

                            צורצ מנותק
                            צורצ מנותק
                            צור
                            מנהלים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @פישל א

                            (התחפרנתי רק פעם ב2 דקות אפשר לפרסם 🥵)

                            עכשיו כבר לא

                            לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • פישלפ פישל

                              @nbhgv אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                              @פישל צודק מה שאני נמצא זה לא מפורסם
                              אבל מה עם מרכז המוזיקה בדרייב יש שם עשרות אלבומים

                              אתה בטוח ???
                              א איזה??
                              ב חלק גדול לאחרונה נעלם מיום ליום הם מחקו הכול עקב אזרהות משהו כזה...
                              (התחפרנתי רק פעם ב2 דקות אפשר לפרסם 🥵)

                              NBHGVN מנותק
                              NBHGVN מנותק
                              NBHGV
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי NBHGV
                              #26

                              @פישל הם מחקו את הכל כי הם עברו לאחסון שיתופי

                              פישלפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • NBHGVN NBHGV

                                @פישל הם מחקו את הכל כי הם עברו לאחסון שיתופי

                                פישלפ מנותק
                                פישלפ מנותק
                                פישל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #27

                                @nbhgv אמר ברכישת דרייב שיתופי:

                                @פישל הם מחקו את הכל כי הם עברו לאחסון שיתופי
                                זה הקישור https://drive.google.com/drive/folders/0AEoH12YffRSDUk9PVA

                                חסום לי
                                ואני גם לא רוצה לסטות
                                הייתי צריך תמונה
                                תמשיך בצאט
                                (הם לא פרסמו את זה כך זכור לי מהסיבה הנ"ל)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטרק מנותק
                                  קינג קומפיוטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #28

                                  https://music-il.herokuapp.com/post/194

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צורצ מנותק
                                    צורצ מנותק
                                    צור
                                    מנהלים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                                    #29

                                    החברים כאן מעוניינים?
                                    דרוש 10 חברים שמוכנים לשלם 10 ש"ח חד פעמי

                                    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                    NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צורצ צור

                                      החברים כאן מעוניינים?
                                      דרוש 10 חברים שמוכנים לשלם 10 ש"ח חד פעמי

                                      NBHGVN מנותק
                                      NBHGVN מנותק
                                      NBHGV
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #30

                                      @צור יש את הדרייב השיתופי של @הערשלה
                                      https://music-il.herokuapp.com/topic/173/%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%91-%D7%A9%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A4%D7%99-%D7%94%D7%97%D7%91%D7%A8-%D7%94-%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%99%D7%9D/8

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • NBHGVN NBHGV

                                        @צור יש את הדרייב השיתופי של @הערשלה
                                        https://music-il.herokuapp.com/topic/173/%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%91-%D7%A9%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%A4%D7%99-%D7%94%D7%97%D7%91%D7%A8-%D7%94-%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%99%D7%9D/8

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יודלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #31

                                        @nbhgv זה פרוץ וזה יכול להימחק כל רגע

                                        למדריכי גרפיקה שלי לחץ כאן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • NBHGVN מנותק
                                          NBHGVN מנותק
                                          NBHGV
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי NBHGV
                                          #32

                                          מישהו פתח לי אחסון שיתופי שלא ימחק מי שרוצה יכול לבקש גישה בקישור הזה
                                          ובעז"ה אני ישתדל לעדכן אותו מידי יום
                                          שימו לב לא להעביר את הקישור לאנשים אחרים שאינם חברי הפורום
                                          עריכה: הדרייב השיתופי נמחק לבקשת ההנהלה

                                          מוישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול