דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?

"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
247 פוסטים 53 כותבים 23.9k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

    @פונץ-בננה לא שמתי לב.
    את מתכוונת כי הדיבור מפריע?

    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #47
    פוסט זה נמחק!
    פסנתר כנףפ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

      פוסט זה נמחק!

      פסנתר כנףפ מנותק
      פסנתר כנףפ מנותק
      פסנתר כנף
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פסנתר כנף
      #48

      @פונץ-בננה לזה התכוונתי.
      תחכי עד שהוא מתחיל לומר "לא מתאימים למתקן----"
      ואז תלחצי לעבור שלב, לא לפני שהוא מתחיל לדבר,
      וככה הוא מייד מפסיק.

      מוזיקה היא רגש בהישג יד

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

        @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה

        גם לי זה הפריע,
        אבל אם מחכים עד שהדיבור מתחיל ומייד לוחצים להתחיל מחדש הוא לא אומר את כל הבלה הבלה----

        ב מנותק
        ב מנותק
        בנימין לוריא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #49

        @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        אבל אם מחכים עד שהדיבור מתחיל ומייד לוחצים להתחיל מחדש הוא לא אומר את כל הבלה הבלה----

        למי שלא הבין, הכוונה היא שלא ללחוץ מיד על הריבוע האדום, אלא לחכות שניה ואחרי שמתחיל הצליל של הפסילה ללחוץ על הריבוע האדום ואז לא שומעים את כל המשפט.
        אם לוחצים מיד עוד קודם שמתחיל הצליל, אז הוא אומר את המשפט גם אם כבר התחלת לשחק...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מוזיקהמ מנותק
          מוזיקהמ מנותק
          מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
          #50

          חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 1 עם הניקוד 3050 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/

          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • ברדקב מנותק
            ברדקב מנותק
            ברדק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #51

            אני הגעתי לשלב החמישי והצלחתי אותו בעזרת אחי, אבל לא הבנתי מזה עושה כשמשתפים את המשחק, נכנסים מזה להגרלה?

            החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מוזיקהמ מוזיקה

              חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 1 עם הניקוד 3050 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/

              ב מנותק
              ב מנותק
              בנימין לוריא
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #52

              @מוזיקה אולי מספיק לשים לכולם מלח על הפצעים... 😕

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • ב מנותק
                ב מנותק
                בנימין לוריא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                #53

                כמה טיפים קטנים... (בלי אחריות!)

                1. כל מקום שיש אפשרות של פסוק/פסוק מהתנ"ך - זו התשובה!
                2. אם יש 3 תשובות שיש בהם את אותו שם או עם אותו שם משפחה ותשובה אחת עם שם אחר - התשובה היא אחת מהשלוש.
                3. אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה ו-2 תשובות עם שמות אחרים, מסתבר שהתשובה היא אחד מהשתיים עם אותו שם ודווקא זה מתוכם שפחות מסתבר...
                  [2 הטיפים הקודמים נכונים גם אם הם באים בשילוב עם שם נוסף]
                4. בחלק מהשאלות, אם אתם חושבים שברור ופשוט שהתשובה היא כך (לא מידיעה ברורה...) - תחשבו שוב! מסתבר שהתשובה היא תשובה אחרת...
                5. הרבה פעמים (אפי' בד"כ) דווקא התשובה שנשמעת לכם הכי מופקעת ולא הגיונית (או השם הכי פחות מוכר) - היא התשובה הנכונה... בגלל זה עשו מזה שאלה!
                6. לא תמיד התשובה הארוכה ביותר היא הנכונה (כמו שיש בד"כ במבחנים אמריקאיים) אבל הרבה פעמים - כן! [במיוחד אם האפשרות יוצאת מהשורה, הם לא היו כותבים אפשרות כ"כ ארוכה אם היא לא נכונה... (אם כי גם זה יש לפעמים)]
                • כל הטיפים הנ"ל אינם תקפים אם אתם יודעים/בטוחים בתשובה הנכונה!!!
                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • ב מנותק
                  ב מנותק
                  בנימין לוריא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                  #54

                  אם אני אעלה את כל השאלות בצורה כזו זה יעזור למישהו, או שחייב גם לפרט את השיר ששומעים ברקע...
                  חשוב להדגיש, שהאפשרויות חוזרות על עצמן כל פעם באותה שאלה!

                  79b00430-e431-4eda-940c-61feabdc92fd-image.png

                  ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • ב בנימין לוריא

                    אם אני אעלה את כל השאלות בצורה כזו זה יעזור למישהו, או שחייב גם לפרט את השיר ששומעים ברקע...
                    חשוב להדגיש, שהאפשרויות חוזרות על עצמן כל פעם באותה שאלה!

                    79b00430-e431-4eda-940c-61feabdc92fd-image.png

                    ילד חוכםי מנותק
                    ילד חוכםי מנותק
                    ילד חוכם
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #55

                    @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                    או שחייב גם לפרט את השיר ששומעים ברקע...

                    לא חייב לפרט פשוט לוחצים, רואים את תבנית של השאלה עם התשובות ולוחצים...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ילד חוכםי מנותק
                      ילד חוכםי מנותק
                      ילד חוכם
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #56

                      חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 1 עם הניקוד 100 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/#

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אלי מהאולפןא מנותק
                        אלי מהאולפןא מנותק
                        אלי מהאולפן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #57

                        יאווווו משחק כיפי למי שרוצה ללמוד היסטורית מוזיקה כמוני אני ינסה לשחק אח"כ ברצינות בכל מקרה מי שיכול להעלות את הכללים ההוראות הפרסים מה ואיך למשחק שיעלה

                        "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                        ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                          יאווווו משחק כיפי למי שרוצה ללמוד היסטורית מוזיקה כמוני אני ינסה לשחק אח"כ ברצינות בכל מקרה מי שיכול להעלות את הכללים ההוראות הפרסים מה ואיך למשחק שיעלה

                          ילד חוכםי מנותק
                          ילד חוכםי מנותק
                          ילד חוכם
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ילד חוכם
                          #58

                          הורדה (1).png הורדה.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב מנותק
                            ב מנותק
                            בנימין לוריא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                            #59

                            להזכירכם, ניתן לענות על החידון גם בטלפון 077-6137000 בשלוחה 9!
                            השאלות שם יותר קלות, חוזרות על עצמם יותר, ויש יותר פסילות (כלומר ששואלים 14 שאלות וצריך לענות על 10 מתוכם)...
                            (אבל חייבים לשמוע את השאלה עד סוף השיר)

                            • מומלץ לשמוע את כל התשובות עד הסוף
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • ב בנימין לוריא

                              כמה טיפים קטנים... (בלי אחריות!)

                              1. כל מקום שיש אפשרות של פסוק/פסוק מהתנ"ך - זו התשובה!
                              2. אם יש 3 תשובות שיש בהם את אותו שם או עם אותו שם משפחה ותשובה אחת עם שם אחר - התשובה היא אחת מהשלוש.
                              3. אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה ו-2 תשובות עם שמות אחרים, מסתבר שהתשובה היא אחד מהשתיים עם אותו שם ודווקא זה מתוכם שפחות מסתבר...
                                [2 הטיפים הקודמים נכונים גם אם הם באים בשילוב עם שם נוסף]
                              4. בחלק מהשאלות, אם אתם חושבים שברור ופשוט שהתשובה היא כך (לא מידיעה ברורה...) - תחשבו שוב! מסתבר שהתשובה היא תשובה אחרת...
                              5. הרבה פעמים (אפי' בד"כ) דווקא התשובה שנשמעת לכם הכי מופקעת ולא הגיונית (או השם הכי פחות מוכר) - היא התשובה הנכונה... בגלל זה עשו מזה שאלה!
                              6. לא תמיד התשובה הארוכה ביותר היא הנכונה (כמו שיש בד"כ במבחנים אמריקאיים) אבל הרבה פעמים - כן! [במיוחד אם האפשרות יוצאת מהשורה, הם לא היו כותבים אפשרות כ"כ ארוכה אם היא לא נכונה... (אם כי גם זה יש לפעמים)]
                              • כל הטיפים הנ"ל אינם תקפים אם אתם יודעים/בטוחים בתשובה הנכונה!!!
                              א מנותק
                              א מנותק
                              אנונימית 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנונימית 2
                              #60

                              @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                              אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה ו-2 תשובות עם שמות אחרים, מסתבר שהתשובה היא אחד מהשתיים עם אותו שם ודווקא זה מתוכם שפחות מסתבר...
                              [2 הטיפים הקודמים נכונים גם אם הם באים בשילוב עם שם נוסף]

                              זה לא נכון בדר"כ אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה אז זה יהיה דווקא לא משהוא מהם..
                              ועוד דבר מאוד חשוב כמעט כל מקום שהם כותבים נכון (דיקדוקית)
                              כמו אידיש ולא יידיש(כי אז זה אנגלית..), או שמוסיפים א' ע' וכדומה זה אומר שזו התשובה!

                              ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • א אנונימית 2

                                @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה ו-2 תשובות עם שמות אחרים, מסתבר שהתשובה היא אחד מהשתיים עם אותו שם ודווקא זה מתוכם שפחות מסתבר...
                                [2 הטיפים הקודמים נכונים גם אם הם באים בשילוב עם שם נוסף]

                                זה לא נכון בדר"כ אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה אז זה יהיה דווקא לא משהוא מהם..
                                ועוד דבר מאוד חשוב כמעט כל מקום שהם כותבים נכון (דיקדוקית)
                                כמו אידיש ולא יידיש(כי אז זה אנגלית..), או שמוסיפים א' ע' וכדומה זה אומר שזו התשובה!

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בנימין לוריא
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #61

                                @אנונימית-2 אני חושב שגם אם יש להם טעות כתיב ששכחו לכתוב אות אחת (לא דיקדוקי אל ממש שהחסירו אות) זה בטוח לא התשובה...

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #62

                                  יש עוד מישהו שלפעמים בשאלות כמו מי הלחין או מי הזמר לא שומעים כלום או שהבעיה היא אצלי

                                  החיים מנגינה!
                                  התדעו להלחינה?

                                  Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • אחות קטנהא אחות קטנה

                                    יש עוד מישהו שלפעמים בשאלות כמו מי הלחין או מי הזמר לא שומעים כלום או שהבעיה היא אצלי

                                    Proud jewP מנותק
                                    Proud jewP מנותק
                                    Proud jew
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #63

                                    @אחות-קטנה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                    יש עוד מישהו שלפעמים בשאלות כמו מי הלחין או מי הזמר לא שומעים כלום או שהבעיה היא אצלי

                                    אצלי גם, בשאלה אחת קבועה (בכל פעם שניסיתי אותה...)

                                    פסנתר כנףפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • Proud jewP Proud jew

                                      @אחות-קטנה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                      יש עוד מישהו שלפעמים בשאלות כמו מי הלחין או מי הזמר לא שומעים כלום או שהבעיה היא אצלי

                                      אצלי גם, בשאלה אחת קבועה (בכל פעם שניסיתי אותה...)

                                      פסנתר כנףפ מנותק
                                      פסנתר כנףפ מנותק
                                      פסנתר כנף
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פסנתר כנף
                                      #64

                                      @proud-jew אצלי גם,
                                      בכמה שאלות קבועות

                                      מוזיקה היא רגש בהישג יד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        בנימין לוריא
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                                        #65

                                        שימו לב שיש פעמים שהשיר מתחיל רק כמה שניות אחרי (כמו פעם אחת בשיר "שמחה שלימה" של משה קליין).
                                        אולי החליטו לתת לנו עליו פחות מעשר שניות...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אחות קטנהא מנותק
                                          אחות קטנהא מנותק
                                          אחות קטנה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #66

                                          שימו לב שכמעט תמיד (ואולי תמיד לי היה 4 שאלות) שמופיע בתשובות שרגי גשטטנר זה התשובה

                                          החיים מנגינה!
                                          התדעו להלחינה?

                                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול