דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?

"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
247 פוסטים 53 כותבים 23.9k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקהמ מוזיקה

    @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

    ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
    אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??

    זה של מונה רוזנבלום מתוך מונה 5

    פסנתר כנףפ מנותק
    פסנתר כנףפ מנותק
    פסנתר כנף
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #37

    @מוזיקה תודה רבה!!!
    מצאתי.

    על מה זה נכתב?

    מוזיקה היא רגש בהישג יד

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תהילושת תהילוש

      מתי כבר מגיעים לשלב של השירים המזרחיים? והישראלים? השתגעתי מהחסידי!

      margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #38

      @תהילוש אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

      מתי כבר מגיעים לשלב של השירים המזרחיים? והישראלים? השתגעתי מהחסידי!

      כשזה היה בקורונה (קורונה קליק)
      אז היה אפשר לבחור סגנונות זה היה כיף יותר

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • margalitM margalit

        @תהילוש אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        מתי כבר מגיעים לשלב של השירים המזרחיים? והישראלים? השתגעתי מהחסידי!

        כשזה היה בקורונה (קורונה קליק)
        אז היה אפשר לבחור סגנונות זה היה כיף יותר

        ברדקב מנותק
        ברדקב מנותק
        ברדק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #39

        @margalit נכון, וגם הי שם שאלות בידע כללי וזה היה יותר מהנה!

        החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • NBHGVN מנותק
          NBHGVN מנותק
          NBHGV
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #40

          מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
          ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
          שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
          https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
          בהצלחה!
          קרדיט ל @צדיק-תמים

          מ צדיק תמיםצ פסנתר כנףפ א 4 תגובות תגובה אחרונה
          8
          • NBHGVN NBHGV

            מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
            ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
            שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
            https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
            בהצלחה!
            קרדיט ל @צדיק-תמים

            מ מנותק
            מ מנותק
            מחשב נייד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #41

            @nbhgv
            וואי תודה רבה!
            כל פעם משגע אותי

            "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • NBHGVN NBHGV

              מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
              ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
              שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
              https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
              בהצלחה!
              קרדיט ל @צדיק-תמים

              צדיק תמיםצ מנותק
              צדיק תמיםצ מנותק
              צדיק תמים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #42

              @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

              מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
              ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
              שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
              https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
              בהצלחה!
              קרדיט ל @צדיק-תמים

              שמת את זה בצורה רגילה וזה נהיה מוטמע
              הכתובת שצריך לחסום היא

              https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
              

              כמו כן מי שאין לו אפשרות להשתמש באחד מאופציות שהבאתי כדי לחסום את ההודעה
              יכול להשתמש בכלי הבא: https://shlomof.herokuapp.com/topic/73/%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%91%D7%A0%D7%94?_=1626988284154
              במקור ממתמחים טופ, אין לי כח לחפש את זה שם אז שמתי קישור למקום שקל לי למצוא בו..)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • NBHGVN NBHGV

                שלב 4 קשה בטירוף מאיפה לי לדעת מי הלחין שיר מלפני 70 שנה

                NBHGVN מנותק
                NBHGVN מנותק
                NBHGV
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #43

                @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                שלב 4 קשה בטירוף מאיפה לי לדעת מי הלחין שיר מלפני 70 שנה

                ברוך ה' הצלחתי לעבור את שלב 4

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • NBHGVN NBHGV

                  מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
                  ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
                  שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
                  https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
                  בהצלחה!
                  קרדיט ל @צדיק-תמים

                  פסנתר כנףפ מנותק
                  פסנתר כנףפ מנותק
                  פסנתר כנף
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #44

                  @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                  מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה

                  גם לי זה הפריע,
                  אבל אם מחכים עד שהדיבור מתחיל ומייד לוחצים להתחיל מחדש הוא לא אומר את כל הבלה הבלה----

                  מוזיקה היא רגש בהישג יד

                  פונץ' בננהפ ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                  3
                  • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

                    @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                    מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה

                    גם לי זה הפריע,
                    אבל אם מחכים עד שהדיבור מתחיל ומייד לוחצים להתחיל מחדש הוא לא אומר את כל הבלה הבלה----

                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #45

                    @פסנתר-כנף אחרי זה לא שומעים כ"כ תשיר\המנגינה..

                    פסנתר כנףפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      @פסנתר-כנף אחרי זה לא שומעים כ"כ תשיר\המנגינה..

                      פסנתר כנףפ מנותק
                      פסנתר כנףפ מנותק
                      פסנתר כנף
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #46

                      @פונץ-בננה לא שמתי לב.
                      את מתכוונת כי הדיבור מפריע?

                      מוזיקה היא רגש בהישג יד

                      פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

                        @פונץ-בננה לא שמתי לב.
                        את מתכוונת כי הדיבור מפריע?

                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #47
                        פוסט זה נמחק!
                        פסנתר כנףפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          פוסט זה נמחק!

                          פסנתר כנףפ מנותק
                          פסנתר כנףפ מנותק
                          פסנתר כנף
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פסנתר כנף
                          #48

                          @פונץ-בננה לזה התכוונתי.
                          תחכי עד שהוא מתחיל לומר "לא מתאימים למתקן----"
                          ואז תלחצי לעבור שלב, לא לפני שהוא מתחיל לדבר,
                          וככה הוא מייד מפסיק.

                          מוזיקה היא רגש בהישג יד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

                            @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                            מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה

                            גם לי זה הפריע,
                            אבל אם מחכים עד שהדיבור מתחיל ומייד לוחצים להתחיל מחדש הוא לא אומר את כל הבלה הבלה----

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בנימין לוריא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #49

                            @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                            אבל אם מחכים עד שהדיבור מתחיל ומייד לוחצים להתחיל מחדש הוא לא אומר את כל הבלה הבלה----

                            למי שלא הבין, הכוונה היא שלא ללחוץ מיד על הריבוע האדום, אלא לחכות שניה ואחרי שמתחיל הצליל של הפסילה ללחוץ על הריבוע האדום ואז לא שומעים את כל המשפט.
                            אם לוחצים מיד עוד קודם שמתחיל הצליל, אז הוא אומר את המשפט גם אם כבר התחלת לשחק...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • מוזיקהמ מנותק
                              מוזיקהמ מנותק
                              מוזיקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                              #50

                              חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 1 עם הניקוד 3050 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/

                              גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • ברדקב מנותק
                                ברדקב מנותק
                                ברדק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #51

                                אני הגעתי לשלב החמישי והצלחתי אותו בעזרת אחי, אבל לא הבנתי מזה עושה כשמשתפים את המשחק, נכנסים מזה להגרלה?

                                החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מוזיקהמ מוזיקה

                                  חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 1 עם הניקוד 3050 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/

                                  ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בנימין לוריא
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #52

                                  @מוזיקה אולי מספיק לשים לכולם מלח על הפצעים... 😕

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    בנימין לוריא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                                    #53

                                    כמה טיפים קטנים... (בלי אחריות!)

                                    1. כל מקום שיש אפשרות של פסוק/פסוק מהתנ"ך - זו התשובה!
                                    2. אם יש 3 תשובות שיש בהם את אותו שם או עם אותו שם משפחה ותשובה אחת עם שם אחר - התשובה היא אחת מהשלוש.
                                    3. אם יש 2 תשובות עם אותו שם משפחה ו-2 תשובות עם שמות אחרים, מסתבר שהתשובה היא אחד מהשתיים עם אותו שם ודווקא זה מתוכם שפחות מסתבר...
                                      [2 הטיפים הקודמים נכונים גם אם הם באים בשילוב עם שם נוסף]
                                    4. בחלק מהשאלות, אם אתם חושבים שברור ופשוט שהתשובה היא כך (לא מידיעה ברורה...) - תחשבו שוב! מסתבר שהתשובה היא תשובה אחרת...
                                    5. הרבה פעמים (אפי' בד"כ) דווקא התשובה שנשמעת לכם הכי מופקעת ולא הגיונית (או השם הכי פחות מוכר) - היא התשובה הנכונה... בגלל זה עשו מזה שאלה!
                                    6. לא תמיד התשובה הארוכה ביותר היא הנכונה (כמו שיש בד"כ במבחנים אמריקאיים) אבל הרבה פעמים - כן! [במיוחד אם האפשרות יוצאת מהשורה, הם לא היו כותבים אפשרות כ"כ ארוכה אם היא לא נכונה... (אם כי גם זה יש לפעמים)]
                                    • כל הטיפים הנ"ל אינם תקפים אם אתם יודעים/בטוחים בתשובה הנכונה!!!
                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בנימין לוריא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                                      #54

                                      אם אני אעלה את כל השאלות בצורה כזו זה יעזור למישהו, או שחייב גם לפרט את השיר ששומעים ברקע...
                                      חשוב להדגיש, שהאפשרויות חוזרות על עצמן כל פעם באותה שאלה!

                                      79b00430-e431-4eda-940c-61feabdc92fd-image.png

                                      ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • ב בנימין לוריא

                                        אם אני אעלה את כל השאלות בצורה כזו זה יעזור למישהו, או שחייב גם לפרט את השיר ששומעים ברקע...
                                        חשוב להדגיש, שהאפשרויות חוזרות על עצמן כל פעם באותה שאלה!

                                        79b00430-e431-4eda-940c-61feabdc92fd-image.png

                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכם
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #55

                                        @בנימין-לוריא אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                        או שחייב גם לפרט את השיר ששומעים ברקע...

                                        לא חייב לפרט פשוט לוחצים, רואים את תבנית של השאלה עם התשובות ולוחצים...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #56

                                          חברים , לא יודע מה אתכם אני הגעתי לשלב 1 עם הניקוד 100 במשחק לונה קליק של קול חי מיוזיק!נראה אתכם עוקפים אותי 😉כנסו ושחקו ואולי תזכו ב12.000 שקלים במזומן>>>https://musiclick.kcm.fm/#

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול