"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?
-
@פונץ-בננה אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
תקעו שם שמות מלפני 200 שנה . [עזבו שבשירים החסידים אני לא מתמצאה..]
אתה עוד במצב טוב

יש כאלו שלא עברו תראשון..... -
@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שלב 4 קשה בטירוף
בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

-
@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שלב 4 קשה בטירוף
בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

שווה להתיאש?
-
@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

שווה להתיאש?
@פונץ-בננה יש כיף מאוד גדול להצליח אחרי עמל ויגיעה של עשרות פעמים.
-
@פונץ-בננה יש כיף מאוד גדול להצליח אחרי עמל ויגיעה של עשרות פעמים.
@בנימין-לוריא משלב שתיים זה רק ניחושים.. אצלי

-
@בנימין-לוריא משלב שתיים זה רק ניחושים.. אצלי

@פונץ-בננה אצלי כבר מהשלב הראשון... אבל אחרי 150 פעם שאני עונה את התשובות הלא נכונות בשלב מסויים אני כבר יודע את כל התשובות הנכונות...
-
@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שלב 4 קשה בטירוף
בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

-
@פונץ-בננה אצלי כבר מהשלב הראשון... אבל אחרי 150 פעם שאני עונה את התשובות הלא נכונות בשלב מסויים אני כבר יודע את כל התשובות הנכונות...
@בנימין-לוריא אבל בכול שאלה יש לך 4 אפשריות אז זה יוצא יותר ניסיונות ..לך תנסה..חחחחח בהצלחותת
-
@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
שלב 4 קשה בטירוף
בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??@תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??זה של מונה רוזנבלום מתוך מונה 5
-
@פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??זה של מונה רוזנבלום מתוך מונה 5
-
@תהילוש אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מתי כבר מגיעים לשלב של השירים המזרחיים? והישראלים? השתגעתי מהחסידי!
כשזה היה בקורונה (קורונה קליק)
אז היה אפשר לבחור סגנונות זה היה כיף יותר -
@תהילוש אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מתי כבר מגיעים לשלב של השירים המזרחיים? והישראלים? השתגעתי מהחסידי!
כשזה היה בקורונה (קורונה קליק)
אז היה אפשר לבחור סגנונות זה היה כיף יותר -
מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
בהצלחה!
קרדיט ל @צדיק-תמים -
מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
בהצלחה!
קרדיט ל @צדיק-תמים -
מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
בהצלחה!
קרדיט ל @צדיק-תמים@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
בהצלחה!
קרדיט ל @צדיק-תמיםשמת את זה בצורה רגילה וזה נהיה מוטמע
הכתובת שצריך לחסום היאhttps://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3כמו כן מי שאין לו אפשרות להשתמש באחד מאופציות שהבאתי כדי לחסום את ההודעה
יכול להשתמש בכלי הבא: https://shlomof.herokuapp.com/topic/73/%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%91%D7%A0%D7%94?_=1626988284154
במקור ממתמחים טופ, אין לי כח לחפש את זה שם אז שמתי קישור למקום שקל לי למצוא בו..) -
מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
בהצלחה!
קרדיט ל @צדיק-תמים@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
גם לי זה הפריע,
אבל אם מחכים עד שהדיבור מתחיל ומייד לוחצים להתחיל מחדש הוא לא אומר את כל הבלה הבלה---- -
@nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:
מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
גם לי זה הפריע,
אבל אם מחכים עד שהדיבור מתחיל ומייד לוחצים להתחיל מחדש הוא לא אומר את כל הבלה הבלה----@פסנתר-כנף אחרי זה לא שומעים כ"כ תשיר\המנגינה..
-
@פסנתר-כנף אחרי זה לא שומעים כ"כ תשיר\המנגינה..
@פונץ-בננה לא שמתי לב.
את מתכוונת כי הדיבור מפריע?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות