דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. "לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?

"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
247 פוסטים 53 כותבים 23.9k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תהילושת מנותק
    תהילושת מנותק
    תהילוש
    כתב מקצב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #28

    מתי כבר מגיעים לשלב של השירים המזרחיים? והישראלים? השתגעתי מהחסידי!

    margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • פסנתר כנףפ מנותק
      פסנתר כנףפ מנותק
      פסנתר כנף
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פסנתר כנף
      #29

      @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

      שלב 4 קשה בטירוף

      בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
      השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...

      ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
      אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??

      @תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי 😊

      מוזיקה היא רגש בהישג יד

      פונץ' בננהפ תהילושת מוזיקהמ 3 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

        @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        שלב 4 קשה בטירוף

        בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
        השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...

        ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
        אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??

        @תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי 😊

        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
        #30

        @פסנתר-כנף

        @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

        @תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

        😲 😲 😲 😲 😲

        שווה להתיאש?

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

          @פסנתר-כנף

          @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

          @תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

          😲 😲 😲 😲 😲

          שווה להתיאש?

          ב מנותק
          ב מנותק
          בנימין לוריא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
          #31

          @פונץ-בננה יש כיף מאוד גדול להצליח אחרי עמל ויגיעה של עשרות פעמים.

          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ב בנימין לוריא

            @פונץ-בננה יש כיף מאוד גדול להצליח אחרי עמל ויגיעה של עשרות פעמים.

            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #32

            @בנימין-לוריא משלב שתיים זה רק ניחושים.. אצלי 😕

            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              @בנימין-לוריא משלב שתיים זה רק ניחושים.. אצלי 😕

              ב מנותק
              ב מנותק
              בנימין לוריא
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #33

              @פונץ-בננה אצלי כבר מהשלב הראשון... אבל אחרי 150 פעם שאני עונה את התשובות הלא נכונות בשלב מסויים אני כבר יודע את כל התשובות הנכונות...

              פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

                @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                שלב 4 קשה בטירוף

                בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
                השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...

                ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
                אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??

                @תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי 😊

                תהילושת מנותק
                תהילושת מנותק
                תהילוש
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #34

                @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                @תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי

                😰

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב בנימין לוריא

                  @פונץ-בננה אצלי כבר מהשלב הראשון... אבל אחרי 150 פעם שאני עונה את התשובות הלא נכונות בשלב מסויים אני כבר יודע את כל התשובות הנכונות...

                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                  #35

                  @בנימין-לוריא אבל בכול שאלה יש לך 4 אפשריות אז זה יוצא יותר ניסיונות ..לך תנסה..חחחחח בהצלחותת

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

                    @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                    שלב 4 קשה בטירוף

                    בשלב הבא תצטרף למצוא תאור הרבה יותר---
                    השלב האחרון קשה, אבל עם מזל עוברים...

                    ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
                    אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??

                    @תהילוש אין כזה שלב, זה רק הולך ונהיה יותר חסידי 😊

                    מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקהמ מנותק
                    מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #36

                    @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                    ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
                    אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??

                    זה של מונה רוזנבלום מתוך מונה 5

                    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                    פסנתר כנףפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מוזיקהמ מוזיקה

                      @פסנתר-כנף אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                      ואגב, יש שם שיר "יוסלה תהיה בריא" - זה נשמע כמו דדי,
                      אבל לא מצאתי את השיר הזה, מכירים אותו אולי??

                      זה של מונה רוזנבלום מתוך מונה 5

                      פסנתר כנףפ מנותק
                      פסנתר כנףפ מנותק
                      פסנתר כנף
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #37

                      @מוזיקה תודה רבה!!!
                      מצאתי.

                      על מה זה נכתב?

                      מוזיקה היא רגש בהישג יד

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תהילושת תהילוש

                        מתי כבר מגיעים לשלב של השירים המזרחיים? והישראלים? השתגעתי מהחסידי!

                        margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #38

                        @תהילוש אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                        מתי כבר מגיעים לשלב של השירים המזרחיים? והישראלים? השתגעתי מהחסידי!

                        כשזה היה בקורונה (קורונה קליק)
                        אז היה אפשר לבחור סגנונות זה היה כיף יותר

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        ברדקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • margalitM margalit

                          @תהילוש אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                          מתי כבר מגיעים לשלב של השירים המזרחיים? והישראלים? השתגעתי מהחסידי!

                          כשזה היה בקורונה (קורונה קליק)
                          אז היה אפשר לבחור סגנונות זה היה כיף יותר

                          ברדקב מנותק
                          ברדקב מנותק
                          ברדק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #39

                          @margalit נכון, וגם הי שם שאלות בידע כללי וזה היה יותר מהנה!

                          החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • NBHGVN מנותק
                            NBHGVN מנותק
                            NBHGV
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #40

                            מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
                            ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
                            שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
                            https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
                            בהצלחה!
                            קרדיט ל @צדיק-תמים

                            מ צדיק תמיםצ פסנתר כנףפ א 4 תגובות תגובה אחרונה
                            8
                            • NBHGVN NBHGV

                              מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
                              ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
                              שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
                              https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
                              בהצלחה!
                              קרדיט ל @צדיק-תמים

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מחשב נייד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #41

                              @nbhgv
                              וואי תודה רבה!
                              כל פעם משגע אותי

                              "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • NBHGVN NBHGV

                                מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
                                ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
                                שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
                                https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
                                בהצלחה!
                                קרדיט ל @צדיק-תמים

                                צדיק תמיםצ מנותק
                                צדיק תמיםצ מנותק
                                צדיק תמים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #42

                                @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
                                ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
                                שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
                                https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
                                בהצלחה!
                                קרדיט ל @צדיק-תמים

                                שמת את זה בצורה רגילה וזה נהיה מוטמע
                                הכתובת שצריך לחסום היא

                                https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
                                

                                כמו כן מי שאין לו אפשרות להשתמש באחד מאופציות שהבאתי כדי לחסום את ההודעה
                                יכול להשתמש בכלי הבא: https://shlomof.herokuapp.com/topic/73/%D7%9B%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%97%D7%A1%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%91%D7%A0%D7%94?_=1626988284154
                                במקור ממתמחים טופ, אין לי כח לחפש את זה שם אז שמתי קישור למקום שקל לי למצוא בו..)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • NBHGVN NBHGV

                                  שלב 4 קשה בטירוף מאיפה לי לדעת מי הלחין שיר מלפני 70 שנה

                                  NBHGVN מנותק
                                  NBHGVN מנותק
                                  NBHGV
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #43

                                  @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                  שלב 4 קשה בטירוף מאיפה לי לדעת מי הלחין שיר מלפני 70 שנה

                                  ברוך ה' הצלחתי לעבור את שלב 4

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • NBHGVN NBHGV

                                    מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה
                                    ואין לו כח לחכות עד סוף ההודעה המרגיזה של אייי נכנשלתם וכו'
                                    שיחסום את הכתובת הבאה בהגדרות של ESET/הגדרות סינון וכדומה
                                    https://musiclick.kcm.fm/assets/sounds/gameOverPop.mp3
                                    בהצלחה!
                                    קרדיט ל @צדיק-תמים

                                    פסנתר כנףפ מנותק
                                    פסנתר כנףפ מנותק
                                    פסנתר כנף
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #44

                                    @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                    מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה

                                    גם לי זה הפריע,
                                    אבל אם מחכים עד שהדיבור מתחיל ומייד לוחצים להתחיל מחדש הוא לא אומר את כל הבלה הבלה----

                                    מוזיקה היא רגש בהישג יד

                                    פונץ' בננהפ ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    3
                                    • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

                                      @nbhgv אמר ב"לונה קליק" | מה אתם כבר יודעים במוזיקה?:

                                      מי שרוצה לשחק שוב מייד לאחר הפסילה

                                      גם לי זה הפריע,
                                      אבל אם מחכים עד שהדיבור מתחיל ומייד לוחצים להתחיל מחדש הוא לא אומר את כל הבלה הבלה----

                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #45

                                      @פסנתר-כנף אחרי זה לא שומעים כ"כ תשיר\המנגינה..

                                      פסנתר כנףפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                        @פסנתר-כנף אחרי זה לא שומעים כ"כ תשיר\המנגינה..

                                        פסנתר כנףפ מנותק
                                        פסנתר כנףפ מנותק
                                        פסנתר כנף
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #46

                                        @פונץ-בננה לא שמתי לב.
                                        את מתכוונת כי הדיבור מפריע?

                                        מוזיקה היא רגש בהישג יד

                                        פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פסנתר כנףפ פסנתר כנף

                                          @פונץ-בננה לא שמתי לב.
                                          את מתכוונת כי הדיבור מפריע?

                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #47
                                          פוסט זה נמחק!
                                          פסנתר כנףפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול