הופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א
-

-
צפו בשידור חי: קומזיץ ליל שישי עם גדולי הזמר נמואל הרוש ואהרן רזאל :
https://www.93fm.co.il/radio/712854/?utm_source=site&utm_medium=timeline-side -
https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394@חיפאי אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394
אין שידור חי??? -
@חיפאי אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394
אין שידור חי???@חיפאי אני חושב שאמור להיות בקול חי
-
@חיפאי אני חושב שאמור להיות בקול חי
@בנימין-לוריא אז זהו שאין
-
@בנימין-לוריא אז זהו שאין
@חיפאי עכשיו יש שיעור של הראשל"צ הרב יצחק יוסף, כל ההופעות והתוכניות מתחילות תמיד רק אחרי השעה 23:00 (בקיץ)!
-
@חיפאי אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394
אין שידור חי???@חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
שידור חי - רדיו קול חי -
@חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
שידור חי - רדיו קול חי@בנימין-לוריא אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
@חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
שידור חי - רדיו קול חיאפשר קישור?
-
@חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
שידור חי - רדיו קול חי@בנימין-לוריא יש לצפייה?
-
@בנימין-לוריא אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
@חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
שידור חי - רדיו קול חיאפשר קישור?
@proud-jew אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
@בנימין-לוריא אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
@חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
שידור חי - רדיו קול חיאפשר קישור?
שמתי קישור להאזנה בהודעה שציטטת...
@davidros לא מצאתי לצפייה, אדרבה אם למישהו יהיה - שיעלה לפה או לפה... -
אתמול נכחתי במופע של שוואקי&אוהד בבנייני האומה ובאמת היה מ-ד-ה-י-ם!
אבל שמתי לב למשהו שתמיד מפריע לי: אני באופן אישי מרגיש (שוב, זה טעם אישי-ניתן לחלוק עלי) שבכל הופעה שאוהד מושקוביץ נמצא, אז הוא נותן הופעה מידיייי ארוכההה. גם בגמר הקול הבא 2, גם עכשיו וגם בעוד הופעות. הוא נותן מידי הרבה 'זמן במה' ברצף! הוא שר את 'בר עלאי' וכולם מגיעים למושבי הפרימיום ורוקדים ואני בטוח שזה שיר אחרון שלו. כי ככה מסיימים הופעה. ועוד שיר ועוד שיר ואני אומר לעצמי: נוווווווו מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???
סתם חבל על הזמן, שיתן גג 7-8 שירים וזהו... שעה מאוחרת בלילה ואתה מבין שאתה צריך לחזור לעיר מרוחקת ושוואקי עדיין לא הופיע!!
ואגב: איציק וינגרטן פתח שם את המופע כמו שצריך! נתן הופעה! הראה ביטחון! רואים שהתאמן בבית...
אחלה איציק שבעולם! -
אתמול נכחתי במופע של שוואקי&אוהד בבנייני האומה ובאמת היה מ-ד-ה-י-ם!
אבל שמתי לב למשהו שתמיד מפריע לי: אני באופן אישי מרגיש (שוב, זה טעם אישי-ניתן לחלוק עלי) שבכל הופעה שאוהד מושקוביץ נמצא, אז הוא נותן הופעה מידיייי ארוכההה. גם בגמר הקול הבא 2, גם עכשיו וגם בעוד הופעות. הוא נותן מידי הרבה 'זמן במה' ברצף! הוא שר את 'בר עלאי' וכולם מגיעים למושבי הפרימיום ורוקדים ואני בטוח שזה שיר אחרון שלו. כי ככה מסיימים הופעה. ועוד שיר ועוד שיר ואני אומר לעצמי: נוווווווו מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???
סתם חבל על הזמן, שיתן גג 7-8 שירים וזהו... שעה מאוחרת בלילה ואתה מבין שאתה צריך לחזור לעיר מרוחקת ושוואקי עדיין לא הופיע!!
ואגב: איציק וינגרטן פתח שם את המופע כמו שצריך! נתן הופעה! הראה ביטחון! רואים שהתאמן בבית...
אחלה איציק שבעולם! -
-
@ילד-חוכם באזור חצות הלילה, וגם אז הוא הזמין את יונתן רזאל ("יש לנו הפתעה הלילה") לדואט ואז לביצוע יחיד ורק לאחר מכן חזר להופיע לבד ברצף של כשעה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

!
