דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. הופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א

הופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
383 פוסטים 53 כותבים 37.6k צפיות 17 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • NBHGVN מנותק
    NBHGVN מנותק
    NBHGV
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #181

    IMG-20210719-WA0056.jpg IMG-20210719-WA0059.jpg

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מחשב נייד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #182

      זאנוויל, מוטי שטיינמץ, מנדי וייס.... לאן הם נעלמו?
      לא ראיתי שום הופעה......

      "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

      Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מחשב נייד

        זאנוויל, מוטי שטיינמץ, מנדי וייס.... לאן הם נעלמו?
        לא ראיתי שום הופעה......

        Proud jewP מנותק
        Proud jewP מנותק
        Proud jew
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Proud jew
        #183

        photo_2021-07-19_09-16-04.jpg photo_2021-07-20_01-14-31.jpg photo_2021-07-19_14-25-19.jpg !photo_2021-07-20_01-15-41.jpg

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ב מנותק
          ב מנותק
          בנימין לוריא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #184

          לפידות ולוק הופעה.jpg

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #185

            צפו בשידור חי: קומזיץ ליל שישי עם גדולי הזמר נמואל הרוש ואהרן רזאל :
            https://www.93fm.co.il/radio/712854/?utm_source=site&utm_medium=timeline-side

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חיפאיח חיפאי

              2e8aea82-e22e-422f-b742-61cd6293453e-image.jpeg https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394

              חיפאיח מנותק
              חיפאיח מנותק
              חיפאי
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #186

              @חיפאי אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

              2e8aea82-e22e-422f-b742-61cd6293453e-image.jpeg https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394
              אין שידור חי???

              ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

              ב 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • חיפאיח חיפאי

                @חיפאי אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                2e8aea82-e22e-422f-b742-61cd6293453e-image.jpeg https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394
                אין שידור חי???

                ב מנותק
                ב מנותק
                בנימין לוריא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #187

                @חיפאי אני חושב שאמור להיות בקול חי

                חיפאיח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב בנימין לוריא

                  @חיפאי אני חושב שאמור להיות בקול חי

                  חיפאיח מנותק
                  חיפאיח מנותק
                  חיפאי
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #188

                  @בנימין-לוריא אז זהו שאין

                  ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חיפאיח חיפאי

                    @בנימין-לוריא אז זהו שאין

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בנימין לוריא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                    #189

                    @חיפאי עכשיו יש שיעור של הראשל"צ הרב יצחק יוסף, כל ההופעות והתוכניות מתחילות תמיד רק אחרי השעה 23:00 (בקיץ)!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חיפאיח חיפאי

                      @חיפאי אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                      2e8aea82-e22e-422f-b742-61cd6293453e-image.jpeg https://mail.google.com/mail/u/1?ui=2&ik=62d565dc72&attid=0.3&permmsgid=msg-f:1705194770009971324&th=17aa119bdb4c5a7c&view=fimg&realattid=f_kr2do1mp2&disp=thd&attbid=ANGjdJ_rnI0FGEMwtCpU-cf6cPbH5rTWSv7C-QTmDDNDD0Kpl-iHEds90DRdlYjeBazH6AFwO9g0-pPe_nE1n_PhgU4wUmtG5coCfkoErciEm1YCkBfuKJibOD-WHvY&ats=2524608000000&sz=w2048-h2394
                      אין שידור חי???

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בנימין לוריא
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                      #190

                      @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                      שידור חי - רדיו קול חי

                      Proud jewP davidrosD 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • ב בנימין לוריא

                        @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                        שידור חי - רדיו קול חי

                        Proud jewP מנותק
                        Proud jewP מנותק
                        Proud jew
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #191

                        @בנימין-לוריא אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                        @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                        שידור חי - רדיו קול חי

                        אפשר קישור?

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב בנימין לוריא

                          @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                          שידור חי - רדיו קול חי

                          davidrosD מנותק
                          davidrosD מנותק
                          davidros
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #192

                          @בנימין-לוריא יש לצפייה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Proud jewP Proud jew

                            @בנימין-לוריא אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                            @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                            שידור חי - רדיו קול חי

                            אפשר קישור?

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בנימין לוריא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימין לוריא
                            #193

                            @proud-jew אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                            @בנימין-לוריא אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                            @חיפאי כעת זה משודר ברדיו קול חי (איציק וינגרטן הרגע עלה לבמה)!
                            שידור חי - רדיו קול חי

                            אפשר קישור?

                            שמתי קישור להאזנה בהודעה שציטטת...
                            @davidros לא מצאתי לצפייה, אדרבה אם למישהו יהיה - שיעלה לפה או לפה...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • NBHGVN מנותק
                              NBHGVN מנותק
                              NBHGV
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #194

                              63452953-ec92-4395-ac73-38a853c7fc55-image.png

                              סקופרס B 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • NBHGVN NBHGV

                                63452953-ec92-4395-ac73-38a853c7fc55-image.png

                                סקופרס מנותק
                                סקופרס מנותק
                                סקופר
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #195

                                אין לי מידי הרבה פרטים, אבל בקרוב הולכת להיות הופעה של "אברהם פריד בבית שמש".

                                סקופרס ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • סקופרס סקופר

                                  אין לי מידי הרבה פרטים, אבל בקרוב הולכת להיות הופעה של "אברהם פריד בבית שמש".

                                  סקופרס מנותק
                                  סקופרס מנותק
                                  סקופר
                                  כתב מקצב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
                                  #196

                                  אתמול נכחתי במופע של שוואקי&אוהד בבנייני האומה ובאמת היה מ-ד-ה-י-ם!
                                  אבל שמתי לב למשהו שתמיד מפריע לי: אני באופן אישי מרגיש (שוב, זה טעם אישי-ניתן לחלוק עלי) שבכל הופעה שאוהד מושקוביץ נמצא, אז הוא נותן הופעה מידיייי ארוכההה. גם בגמר הקול הבא 2, גם עכשיו וגם בעוד הופעות. הוא נותן מידי הרבה 'זמן במה' ברצף! הוא שר את 'בר עלאי' וכולם מגיעים למושבי הפרימיום ורוקדים ואני בטוח שזה שיר אחרון שלו. כי ככה מסיימים הופעה. ועוד שיר ועוד שיר ואני אומר לעצמי: נוווווווו מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???
                                  סתם חבל על הזמן, שיתן גג 7-8 שירים וזהו... שעה מאוחרת בלילה ואתה מבין שאתה צריך לחזור לעיר מרוחקת ושוואקי עדיין לא הופיע!!
                                  ואגב: איציק וינגרטן פתח שם את המופע כמו שצריך! נתן הופעה! הראה ביטחון! רואים שהתאמן בבית...
                                  אחלה איציק שבעולם!

                                  ילד חוכםי ר. כהןר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • סקופרס סקופר

                                    אתמול נכחתי במופע של שוואקי&אוהד בבנייני האומה ובאמת היה מ-ד-ה-י-ם!
                                    אבל שמתי לב למשהו שתמיד מפריע לי: אני באופן אישי מרגיש (שוב, זה טעם אישי-ניתן לחלוק עלי) שבכל הופעה שאוהד מושקוביץ נמצא, אז הוא נותן הופעה מידיייי ארוכההה. גם בגמר הקול הבא 2, גם עכשיו וגם בעוד הופעות. הוא נותן מידי הרבה 'זמן במה' ברצף! הוא שר את 'בר עלאי' וכולם מגיעים למושבי הפרימיום ורוקדים ואני בטוח שזה שיר אחרון שלו. כי ככה מסיימים הופעה. ועוד שיר ועוד שיר ואני אומר לעצמי: נוווווווו מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???
                                    סתם חבל על הזמן, שיתן גג 7-8 שירים וזהו... שעה מאוחרת בלילה ואתה מבין שאתה צריך לחזור לעיר מרוחקת ושוואקי עדיין לא הופיע!!
                                    ואגב: איציק וינגרטן פתח שם את המופע כמו שצריך! נתן הופעה! הראה ביטחון! רואים שהתאמן בבית...
                                    אחלה איציק שבעולם!

                                    ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכם
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #197

                                    @סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                                    מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???

                                    מתי הוא עלה באמת?

                                    סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ילד חוכםי ילד חוכם

                                      @סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

                                      מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???

                                      מתי הוא עלה באמת?

                                      סקופרס מנותק
                                      סקופרס מנותק
                                      סקופר
                                      כתב מקצב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
                                      #198

                                      @ילד-חוכם באזור חצות הלילה, וגם אז הוא הזמין את יונתן רזאל ("יש לנו הפתעה הלילה") לדואט ואז לביצוע יחיד ורק לאחר מכן חזר להופיע לבד ברצף של כשעה...

                                      ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • סקופרס סקופר

                                        @ילד-חוכם באזור חצות הלילה, וגם אז הוא הזמין את יונתן רזאל ("יש לנו הפתעה הלילה") לדואט ואז לביצוע יחיד ורק לאחר מכן חזר להופיע לבד ברצף של כשעה...

                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכםי מנותק
                                        ילד חוכם
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #199

                                        @סקופר אז זה יוצא שאוהד היה יותר ממנו?

                                        מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ילד חוכםי ילד חוכם

                                          @סקופר אז זה יוצא שאוהד היה יותר ממנו?

                                          מוזיקהמ מנותק
                                          מוזיקהמ מנותק
                                          מוזיקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                                          #200

                                          @ילד-חוכם
                                          מה חשבתם, שזאת ההופעה (בה' הידיעה) של שוואקי?
                                          זה היה ברור שזאת הופעת שוליים שלא לחינם נקבעה למוצ''ש כזה קצרצר
                                          בשביל ההרגשה שעושים גם לבחורי הישיבות משהו הביאו את שוואקי
                                          מי אמר שלא עדיף מופע ארוך של נבחרת זמרי חתונות צעירים ואנרגטיים, יותר זול ועם הרבה יותר לב? 0וכמובן בימים ושעות יותר הגיוניים ונוחים

                                          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                          סקופרס ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול