דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. אבי אילסון

אבי אילסון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אבי אילסוןnbhgv
659 פוסטים 157 כותבים 106.6k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • mimiM mimi

    https://www.youtube.com/watch?v=uHEOB_X7fAk

    "המבין"& מנותק
    "המבין"& מנותק
    "המבין"
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי "המבין"
    #248

    @mimi אמר באבי אילסון:

    https://www.youtube.com/watch?v=uHEOB_X7fAk

    נו פיין עשו הרבה רעש הקליפים הקודמים היו יותר טובים

    חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

    המבין 0ה אנונימיתא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • "המבין"& "המבין"

      @mimi אמר באבי אילסון:

      https://www.youtube.com/watch?v=uHEOB_X7fAk

      נו פיין עשו הרבה רעש הקליפים הקודמים היו יותר טובים

      המבין 0ה מנותק
      המבין 0ה מנותק
      המבין 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #249

      נכון הוא באמת עשה מלא רעש ופרסם מלא סקופים אבל בוא זה חתיכת השקעה של צילומים בין ר"ה ליוה"כ (ושלא נדבר על הפשלה עם השוטרים ליד שער הניצחון עיין בראיון במוצש"חי אמש איתו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ל לדעת

        @ח-ס אמר באבי אילסון:

        רגע לפני שזה יוצא צפו בקליפ ובשיר המלא של הזמר אבי אילסון
        "מקום לחלום"
        שימו לב!! להוריד כוכביות (זה נועד למשתמשי נטפרי שלא יחסם הקישור)
        https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/564143384B394C4B62356E464B3342347436***653838673D3D/upload-complete
        (מוזיקה VIP)

        אם זה לא יצא אז איך העלת את זה ?

        ח.סח מנותק
        ח.סח מנותק
        ח.ס
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #250

        @לדעת אמר באבי אילסון:

        @ח-ס אמר באבי אילסון:

        רגע לפני שזה יוצא צפו בקליפ ובשיר המלא של הזמר אבי אילסון
        "מקום לחלום"
        שימו לב!! להוריד כוכביות (זה נועד למשתמשי נטפרי שלא יחסם הקישור)
        https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/564143384B394C4B62356E464B3342347436***653838673D3D/upload-complete
        (מוזיקה VIP)

        אם זה לא יצא אז איך העלת את זה ?

        קיבלתי את זה במייל ממוזיקה VIP

        "תמיד יש סיבה להיות בשמחה"(מרדכי שפירא)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • "המבין"& "המבין"

          @mimi אמר באבי אילסון:

          https://www.youtube.com/watch?v=uHEOB_X7fAk

          נו פיין עשו הרבה רעש הקליפים הקודמים היו יותר טובים

          אנונימיתא מנותק
          אנונימיתא מנותק
          אנונימית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #251

          @המבין
          לדעתי-רואים שאליסון עובר תהליך התבגרות ביצירה שלו.
          תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
          קליפ בוגר, רציני ויפה. מספיק יפה שלא צריך להתאמץ יותר מזה-הוא פשוט עושה את העבודה..
          השיר עצמו מהמם לדעתי...
          אילסון-תמשיך ככה!

          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

          מיאה ב.מ רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
          5
          • אנונימיתא אנונימית

            @המבין
            לדעתי-רואים שאליסון עובר תהליך התבגרות ביצירה שלו.
            תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
            קליפ בוגר, רציני ויפה. מספיק יפה שלא צריך להתאמץ יותר מזה-הוא פשוט עושה את העבודה..
            השיר עצמו מהמם לדעתי...
            אילסון-תמשיך ככה!

            מיאה ב.מ מנותק
            מיאה ב.מ מנותק
            מיאה ב.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #252

            @אנונימית אמר באבי אילסון:

            @המבין

            השיר עצמו מהמם לדעתי...

            כששמעתי את השיר בפעם הראשונה בלי לדעת מי הלחין ומי עיבד חשבתי שזה לחן של אלחנן אלחדד...
            אחרי ששמעתי שזה אלי קליין ואיצי ברי אמרתי לעצמי זה מטורף שהם מצליחים לנגוע בכל הסגנונות - מיוחד ממש!!

            זה השיר לדעתי הכי מושקע מבחינת הטקסט בשירים של אבי... לא מה הצליח ברדיו ומה הקהל אהב כי את זה יש הרבה (תן לי אור, יש לי הכל) שמצליח ברדיו מאוד!!
            פה זה לדעתי קלפי יותר בוגר מוצלח וגם מי שהקשיב לראיון הבין באיזה זמר מדובר וזה פשוט סוגר מעגל, הוא יודע מה הוא רוצה מעצמו הוא עושה הכל בחשיבה מדויקת שפשוט מצליחה לו ב"ה... וזה התוצר המוגמר...

            "אלו שרוקדים תמיד ייראו משוגעים בעיני אלו שלא שומעים את המוזיקה"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • מיכאל 4מ מנותק
              מיכאל 4מ מנותק
              מיכאל 4
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #253

              האנשים שלא זה צוות ההפקה שלו או אנשים שלקח מצרפת?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ישעיהי מנותק
                ישעיהי מנותק
                ישעיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #254

                לגבי השיר החדש,
                לא יודע לא אהבתי,
                זה לא השירים שלו...
                כמו "יש לי הכל" גם סגנון שונה מהשירים הקודמים,
                מתי ש"יש לי הכל" יצא לא אהבתי אבל מתרגלים...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אנונימיתא מנותק
                  אנונימיתא מנותק
                  אנונימית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #255

                  קליינבריז הוכיחו שהם טובים ואלופים שלא רק בפופ קליל( שיר המעלות-אבי מן, יש לי טאטע-רולי)...אלא גם בישראלי עדין, נוגע ומחבר....-מבחינת לחן, מילים וכמובן עיבוד
                  שיר מושלם!
                  כיף שמוציאים שירים כאלו...

                  "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • אנונימיתא אנונימית

                    קליינבריז הוכיחו שהם טובים ואלופים שלא רק בפופ קליל( שיר המעלות-אבי מן, יש לי טאטע-רולי)...אלא גם בישראלי עדין, נוגע ומחבר....-מבחינת לחן, מילים וכמובן עיבוד
                    שיר מושלם!
                    כיף שמוציאים שירים כאלו...

                    TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                    #256

                    @אנונימית אמר באבי אילסון:

                    קליינבריז הוכיחו שהם טובים ואלופים שלא רק בפופ קליל( שיר המעלות-אבי מן, יש לי טאטע-רולי)...אלא גם בישראלי עדין, נוגע ומחבר....-מבחינת לחן, מילים וכמובן עיבוד
                    שיר מושלם!
                    כיף שמוציאים שירים כאלו...

                    ממש נכון
                    אני גם חושבת שהכתיבה כאן הייתה באמת בסגנון פחות פופ
                    כמו הכתיבה שלהם בשיר 'ימים של שקט' של ירון בר
                    שגם אז זה שיר לפרצוף אבל עם וייב יותר עדין ונוגע.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אנונימיתא אנונימית

                      @המבין
                      לדעתי-רואים שאליסון עובר תהליך התבגרות ביצירה שלו.
                      תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
                      קליפ בוגר, רציני ויפה. מספיק יפה שלא צריך להתאמץ יותר מזה-הוא פשוט עושה את העבודה..
                      השיר עצמו מהמם לדעתי...
                      אילסון-תמשיך ככה!

                      רבקהר מנותק
                      רבקהר מנותק
                      רבקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                      #257

                      @אנונימית אמר באבי אילסון:

                      תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

                      את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
                      מלא!!!

                      אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
                      אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

                      אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

                      אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

                      הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
                      הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
                      הן מחינת מיקומים
                      הן מבחינת מצלמות.

                      הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

                      בקיצור נראה לי שהובנתי😐

                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                      המחבל המחופשה שריושש אנונימיתא חיימובח 4 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • רבקהר רבקה

                        @אנונימית אמר באבי אילסון:

                        תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

                        את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
                        מלא!!!

                        אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
                        אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

                        אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

                        אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

                        הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
                        הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
                        הן מחינת מיקומים
                        הן מבחינת מצלמות.

                        הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

                        בקיצור נראה לי שהובנתי😐

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #258

                        @רבקה איפה הראיון איתו נימצא

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                          @רבקה איפה הראיון איתו נימצא

                          רבקהר מנותק
                          רבקהר מנותק
                          רבקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #259

                          @המחבל-המחופש אמר באבי אילסון:

                          @רבקה איפה הראיון איתו נימצא

                          בפינת הראיונות שלי בדף הבית.
                          https://miktzav.com/category/41/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D

                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • רבקהר רבקה

                            @אנונימית אמר באבי אילסון:

                            תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

                            את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
                            מלא!!!

                            אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
                            אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

                            אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

                            אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

                            הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
                            הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
                            הן מחינת מיקומים
                            הן מבחינת מצלמות.

                            הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

                            בקיצור נראה לי שהובנתי😐

                            שריושש מנותק
                            שריושש מנותק
                            שריוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #260

                            @רבקה את צודקת במאה אחוז כשאני רואה קליפים של אבי אלסון הוא פשוט משקיע בקליפים משהו מטורף יש לי הכל ועוד ומגיש את השיר שלו בצורה ממש יפה ומרגשת שמחברת את כולם

                            אפילו הכוכבים
                            צריכים חשכה,
                            כדי לזרוח.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • chagit03C מנותק
                              chagit03C מנותק
                              chagit03
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #261

                              אפשר את הקליפ שלו במגיקוד?

                              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                              (עדן מאירי)

                              מולי גוטמןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • chagit03C chagit03

                                אפשר את הקליפ שלו במגיקוד?

                                מולי גוטמןמ מנותק
                                מולי גוטמןמ מנותק
                                מולי גוטמן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #262
                                פוסט זה נמחק!
                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מולי גוטמןמ מולי גוטמן

                                  פוסט זה נמחק!

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #263

                                  @מולי-גוטמן קישור העלת קבצים נט פרי
                                  https://send.magicode.me/

                                  "קשה לשכוח אנשים
                                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                  מולי גוטמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                    @מולי-גוטמן קישור העלת קבצים נט פרי
                                    https://send.magicode.me/

                                    מולי גוטמןמ מנותק
                                    מולי גוטמןמ מנותק
                                    מולי גוטמן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #264

                                    @המחבל-המחופש בהעלאה

                                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מולי גוטמןמ מולי גוטמן

                                      @המחבל-המחופש בהעלאה

                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופשה מנותק
                                      המחבל המחופש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #265

                                      @מולי-גוטמן לעלות לשם
                                      לא הבנתי תשאלה

                                      "קשה לשכוח אנשים
                                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • chagit03C chagit03

                                        אפשר את הקליפ שלו במגיקוד?

                                        מולי גוטמןמ מנותק
                                        מולי גוטמןמ מנותק
                                        מולי גוטמן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #266

                                        @chagit03 https://send.magicode.me/send-file/file/20f11e4832b5****c96151996a154f753a110f5c3b7d/view

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • רבקהר רבקה

                                          @אנונימית אמר באבי אילסון:

                                          תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

                                          את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
                                          מלא!!!

                                          אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
                                          אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

                                          אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

                                          אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

                                          הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
                                          הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
                                          הן מחינת מיקומים
                                          הן מבחינת מצלמות.

                                          הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

                                          בקיצור נראה לי שהובנתי😐

                                          אנונימיתא מנותק
                                          אנונימיתא מנותק
                                          אנונימית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #267

                                          @רבקה
                                          את לא הבנת אותי נכון....
                                          אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
                                          זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי

                                          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                          פ מיכאל 4מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול