דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. אבי אילסון

אבי אילסון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אבי אילסוןnbhgv
659 פוסטים 157 כותבים 106.6k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ישעיהי מנותק
    ישעיהי מנותק
    ישעיה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #254

    לגבי השיר החדש,
    לא יודע לא אהבתי,
    זה לא השירים שלו...
    כמו "יש לי הכל" גם סגנון שונה מהשירים הקודמים,
    מתי ש"יש לי הכל" יצא לא אהבתי אבל מתרגלים...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אנונימיתא מנותק
      אנונימיתא מנותק
      אנונימית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #255

      קליינבריז הוכיחו שהם טובים ואלופים שלא רק בפופ קליל( שיר המעלות-אבי מן, יש לי טאטע-רולי)...אלא גם בישראלי עדין, נוגע ומחבר....-מבחינת לחן, מילים וכמובן עיבוד
      שיר מושלם!
      כיף שמוציאים שירים כאלו...

      "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • אנונימיתא אנונימית

        קליינבריז הוכיחו שהם טובים ואלופים שלא רק בפופ קליל( שיר המעלות-אבי מן, יש לי טאטע-רולי)...אלא גם בישראלי עדין, נוגע ומחבר....-מבחינת לחן, מילים וכמובן עיבוד
        שיר מושלם!
        כיף שמוציאים שירים כאלו...

        TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
        #256

        @אנונימית אמר באבי אילסון:

        קליינבריז הוכיחו שהם טובים ואלופים שלא רק בפופ קליל( שיר המעלות-אבי מן, יש לי טאטע-רולי)...אלא גם בישראלי עדין, נוגע ומחבר....-מבחינת לחן, מילים וכמובן עיבוד
        שיר מושלם!
        כיף שמוציאים שירים כאלו...

        ממש נכון
        אני גם חושבת שהכתיבה כאן הייתה באמת בסגנון פחות פופ
        כמו הכתיבה שלהם בשיר 'ימים של שקט' של ירון בר
        שגם אז זה שיר לפרצוף אבל עם וייב יותר עדין ונוגע.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אנונימיתא אנונימית

          @המבין
          לדעתי-רואים שאליסון עובר תהליך התבגרות ביצירה שלו.
          תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
          קליפ בוגר, רציני ויפה. מספיק יפה שלא צריך להתאמץ יותר מזה-הוא פשוט עושה את העבודה..
          השיר עצמו מהמם לדעתי...
          אילסון-תמשיך ככה!

          רבקהר מנותק
          רבקהר מנותק
          רבקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
          #257

          @אנונימית אמר באבי אילסון:

          תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

          את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
          מלא!!!

          אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
          אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

          אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

          אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

          הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
          הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
          הן מחינת מיקומים
          הן מבחינת מצלמות.

          הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

          בקיצור נראה לי שהובנתי😐

          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

          המחבל המחופשה שריושש אנונימיתא חיימובח 4 תגובות תגובה אחרונה
          3
          • רבקהר רבקה

            @אנונימית אמר באבי אילסון:

            תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

            את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
            מלא!!!

            אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
            אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

            אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

            אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

            הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
            הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
            הן מחינת מיקומים
            הן מבחינת מצלמות.

            הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

            בקיצור נראה לי שהובנתי😐

            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #258

            @רבקה איפה הראיון איתו נימצא

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • המחבל המחופשה המחבל המחופש

              @רבקה איפה הראיון איתו נימצא

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #259

              @המחבל-המחופש אמר באבי אילסון:

              @רבקה איפה הראיון איתו נימצא

              בפינת הראיונות שלי בדף הבית.
              https://miktzav.com/category/41/%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • רבקהר רבקה

                @אנונימית אמר באבי אילסון:

                תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

                את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
                מלא!!!

                אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
                אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

                אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

                אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

                הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
                הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
                הן מחינת מיקומים
                הן מבחינת מצלמות.

                הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

                בקיצור נראה לי שהובנתי😐

                שריושש מנותק
                שריושש מנותק
                שריוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #260

                @רבקה את צודקת במאה אחוז כשאני רואה קליפים של אבי אלסון הוא פשוט משקיע בקליפים משהו מטורף יש לי הכל ועוד ומגיש את השיר שלו בצורה ממש יפה ומרגשת שמחברת את כולם

                אפילו הכוכבים
                צריכים חשכה,
                כדי לזרוח.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #261

                  אפשר את הקליפ שלו במגיקוד?

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  מולי גוטמןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • chagit03C chagit03

                    אפשר את הקליפ שלו במגיקוד?

                    מולי גוטמןמ מנותק
                    מולי גוטמןמ מנותק
                    מולי גוטמן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #262
                    פוסט זה נמחק!
                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מולי גוטמןמ מולי גוטמן

                      פוסט זה נמחק!

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #263

                      @מולי-גוטמן קישור העלת קבצים נט פרי
                      https://send.magicode.me/

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      מולי גוטמןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                        @מולי-גוטמן קישור העלת קבצים נט פרי
                        https://send.magicode.me/

                        מולי גוטמןמ מנותק
                        מולי גוטמןמ מנותק
                        מולי גוטמן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #264

                        @המחבל-המחופש בהעלאה

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מולי גוטמןמ מולי גוטמן

                          @המחבל-המחופש בהעלאה

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #265

                          @מולי-גוטמן לעלות לשם
                          לא הבנתי תשאלה

                          "קשה לשכוח אנשים
                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • chagit03C chagit03

                            אפשר את הקליפ שלו במגיקוד?

                            מולי גוטמןמ מנותק
                            מולי גוטמןמ מנותק
                            מולי גוטמן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #266

                            @chagit03 https://send.magicode.me/send-file/file/20f11e4832b5****c96151996a154f753a110f5c3b7d/view

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • רבקהר רבקה

                              @אנונימית אמר באבי אילסון:

                              תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

                              את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
                              מלא!!!

                              אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
                              אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

                              אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

                              אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

                              הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
                              הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
                              הן מחינת מיקומים
                              הן מבחינת מצלמות.

                              הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

                              בקיצור נראה לי שהובנתי😐

                              אנונימיתא מנותק
                              אנונימיתא מנותק
                              אנונימית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #267

                              @רבקה
                              את לא הבנת אותי נכון....
                              אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
                              זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי

                              "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                              פ מיכאל 4מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              3
                              • אנונימיתא אנונימית

                                @רבקה
                                את לא הבנת אותי נכון....
                                אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
                                זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי

                                פ מנותק
                                פ מנותק
                                פצפון
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #268

                                @אנונימית התלהבתי ממה שאת אומרת שבעצם הוא הוציא קליפ בשביל עצמו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אנונימיתא אנונימית

                                  @רבקה
                                  את לא הבנת אותי נכון....
                                  אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
                                  זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי

                                  מיכאל 4מ מנותק
                                  מיכאל 4מ מנותק
                                  מיכאל 4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #269

                                  @אנונימית זה חמוד מאד מה שאמרת
                                  אבל בסוף יום זמר מוציא קליפ לא בשביל עצמו אלא בשביל המאזינים ומה שכתב זה מילים יפות אבל לא נכונות

                                  המבין 0ה מתויגתמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיכאל 4מ מיכאל 4

                                    @אנונימית זה חמוד מאד מה שאמרת
                                    אבל בסוף יום זמר מוציא קליפ לא בשביל עצמו אלא בשביל המאזינים ומה שכתב זה מילים יפות אבל לא נכונות

                                    המבין 0ה מנותק
                                    המבין 0ה מנותק
                                    המבין 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #270

                                    @מיכאל-4 אני שמעתי פעם בראיון שמישהו אחד מבין בתעשיית המוזיקה אמר ששווה להשקיע בקליפים כי זה נשאר לדורות וכו

                                    מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המבין 0ה המבין 0

                                      @מיכאל-4 אני שמעתי פעם בראיון שמישהו אחד מבין בתעשיית המוזיקה אמר ששווה להשקיע בקליפים כי זה נשאר לדורות וכו

                                      מיכאל 4מ מנותק
                                      מיכאל 4מ מנותק
                                      מיכאל 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #271

                                      @המבין-0 באת לצדד לי או לאנונימית?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיכאל 4מ מיכאל 4

                                        @אנונימית זה חמוד מאד מה שאמרת
                                        אבל בסוף יום זמר מוציא קליפ לא בשביל עצמו אלא בשביל המאזינים ומה שכתב זה מילים יפות אבל לא נכונות

                                        מתויגתמ מנותק
                                        מתויגתמ מנותק
                                        מתויגת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #272

                                        @מיכאל-4 למה לא נכונות?
                                        אני דווקא ממש מסכימה עם כל מה ש @אנונימית אמרה, מ"תהליך ההתבגרות" כמו שהיא קראה לזה ועד שהקליפים שלו מושקעים אבל מתאמצים...

                                        לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                        ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                        מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מתויגתמ מתויגת

                                          @מיכאל-4 למה לא נכונות?
                                          אני דווקא ממש מסכימה עם כל מה ש @אנונימית אמרה, מ"תהליך ההתבגרות" כמו שהיא קראה לזה ועד שהקליפים שלו מושקעים אבל מתאמצים...

                                          מיכאל 4מ מנותק
                                          מיכאל 4מ מנותק
                                          מיכאל 4
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #273

                                          @מתויגת מה שאתה כתבת זה נכון שזה חלק מתהליך ההתבגרות אבל מכאן ועד לומר זמר עושה את הקליפים לעצמו ובשבילו הדרך רחוק ואפילו לא נכונה

                                          המבין 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול