-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@מולי-גוטמן קישור העלת קבצים נט פרי
https://send.magicode.me/ -
@מולי-גוטמן קישור העלת קבצים נט פרי
https://send.magicode.me/@המחבל-המחופש בהעלאה
-
@המחבל-המחופש בהעלאה
@מולי-גוטמן לעלות לשם
לא הבנתי תשאלה -
@chagit03 https://send.magicode.me/send-file/file/20f11e4832b5****c96151996a154f753a110f5c3b7d/view
-
@אנונימית אמר באבי אילסון:
תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...
את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
מלא!!!אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].
אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.
הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
הן מחינת מיקומים
הן מבחינת מצלמות.הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....
בקיצור נראה לי שהובנתי

@רבקה
את לא הבנת אותי נכון....
אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי -
@רבקה
את לא הבנת אותי נכון....
אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי -
@רבקה
את לא הבנת אותי נכון....
אין ספק שאילסון הוא גדול המשקיענים בקליפים עד לפרטים הקטנים. אבל דווקא לכן-אני קוראת לקליפ האחרון כקליפ שמעיד על "תהליך התבגרות"-אתה שווה בזכות עצמך זה המסר של הקליפ . כלומר-אתה לא צריך להתאמץ בשביל להוכיח שאתה טוב, גם במינימליות ובקלאס-אפשר להוציא שיר עם קליפ טוב.( יש משהו בקליפים שלו שלמרות ההשקעה הם כאילו מאוד מתאמצים, הכל יותר מידי...)
זה לגמרי תהליך התבגרות של אומן-לעניות דעתי -
@אנונימית זה חמוד מאד מה שאמרת
אבל בסוף יום זמר מוציא קליפ לא בשביל עצמו אלא בשביל המאזינים ומה שכתב זה מילים יפות אבל לא נכונות -
@מיכאל-4 אני שמעתי פעם בראיון שמישהו אחד מבין בתעשיית המוזיקה אמר ששווה להשקיע בקליפים כי זה נשאר לדורות וכו
-
@אנונימית זה חמוד מאד מה שאמרת
אבל בסוף יום זמר מוציא קליפ לא בשביל עצמו אלא בשביל המאזינים ומה שכתב זה מילים יפות אבל לא נכונות -
-
@מתויגת מה שאתה כתבת זה נכון שזה חלק מתהליך ההתבגרות אבל מכאן ועד לומר זמר עושה את הקליפים לעצמו ובשבילו הדרך רחוק ואפילו לא נכונה
-
@מיכאל-4 יש משהו במה שאתה אומר הרי בכל אופן אנשים זוכרים יותר שיר עם קליפ מאשר בלי וכך זה עוזר לזמר
-
@המבין-0 מה שהתכוונו פה עוזר לזמר אני הבנתי שזה עוזר לו למקצועיות שלו וזה שטותים והבולים
וגם מה יעזור לאבי אילסון שעוד 4 שנים יזכרו שהוא הוציא שיר הרי זה לא יתרום לו כלום -
@מיכאל-4 אנילא יודע איך להסביר לך בכתב אבל אני נמצא במה שנקרא מרכז הנעייס וזה מה שמדברים על הקליפ איפה שהוא עשה את זה השחקנים וכו
-
@המבין-0 בעוד כמה שנים זה לאף אחד זה לא יעניין
למה מישהו בכלל מדבר היום על הקליפ של נמואל הרוש ישתבך ובזה הוא השקיעה הרבה -
@מיכאל-4 אבל מדברים על שיר עם קליפ יותר מאשר בלי למשל שיר בלי קליפ מחזיק חודש וכו ועם קליפ מחזיק יותר (תפוס ת'מסר לא יותר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות