עזרה בבחירת אורגן
-
מברר בשביל חבר שמחפש אורגן באיזור 7000 שח כמו PA 700 PA 1000 SX 600 SX 900 אשמח להמלצות על הדגמים האלו גם ביד 2
@אפרים-פלג בשמחה!
אז ככה האורגן הכי זול מהאורגנים הנ"ל הוא הSX 600 אורגן פצצה "מיני גינוס"
והוא עולה בסיבות ה4000, ביד 2 3300, הSX 900 עולה 9600 וביד שניה 7000 פחות או יותר, אמרתי את זה בעבר ואני יגיד את זה שוב: "זה לא משנה איזה אורגן זה, זה משנה איזה דברים שמת בתוכו (מקצבים דגימות וכו') אני אישית ממליץ על ימאהה (כל דגם שלהם הוא מטורף ) למה הוא צריך את האורגן (אם ירושה לי לשאול
?)
אם זה להופעות את לרוב זה הSX700 ומעלה אם זה לאולפן אז זה לרוב קורג
מקווה שעזרתי, לכל שאלה אתה יכול לתייג אותי תמיד -
@אפרים-פלג בשמחה!
אז ככה האורגן הכי זול מהאורגנים הנ"ל הוא הSX 600 אורגן פצצה "מיני גינוס"
והוא עולה בסיבות ה4000, ביד 2 3300, הSX 900 עולה 9600 וביד שניה 7000 פחות או יותר, אמרתי את זה בעבר ואני יגיד את זה שוב: "זה לא משנה איזה אורגן זה, זה משנה איזה דברים שמת בתוכו (מקצבים דגימות וכו') אני אישית ממליץ על ימאהה (כל דגם שלהם הוא מטורף ) למה הוא צריך את האורגן (אם ירושה לי לשאול
?)
אם זה להופעות את לרוב זה הSX700 ומעלה אם זה לאולפן אז זה לרוב קורג
מקווה שעזרתי, לכל שאלה אתה יכול לתייג אותי תמיד@חכם_בלילה לא ה600 של יאמהה אין כמעט מקום לדגימות כמו כן ה700 אם כן ה 900 יש ג'יגה
-
@חכם_בלילה לא ה600 של יאמהה אין כמעט מקום לדגימות כמו כן ה700 אם כן ה 900 יש ג'יגה
-
@חכם_בלילה אפילו ביתי אא קשה להסתדר ....
כי לרוב הסטים שמוכרים אפילו בזול לא תמיד נכנס לדגמים האלו -
@חכם_בלילה אפילו ביתי אא קשה להסתדר ....
כי לרוב הסטים שמוכרים אפילו בזול לא תמיד נכנס לדגמים האלו -
@אפרים-פלג בשמחה!
אז ככה האורגן הכי זול מהאורגנים הנ"ל הוא הSX 600 אורגן פצצה "מיני גינוס"
והוא עולה בסיבות ה4000, ביד 2 3300, הSX 900 עולה 9600 וביד שניה 7000 פחות או יותר, אמרתי את זה בעבר ואני יגיד את זה שוב: "זה לא משנה איזה אורגן זה, זה משנה איזה דברים שמת בתוכו (מקצבים דגימות וכו') אני אישית ממליץ על ימאהה (כל דגם שלהם הוא מטורף ) למה הוא צריך את האורגן (אם ירושה לי לשאול
?)
אם זה להופעות את לרוב זה הSX700 ומעלה אם זה לאולפן אז זה לרוב קורג
מקווה שעזרתי, לכל שאלה אתה יכול לתייג אותי תמיד@חכם_בלילה 1. הוא מכר את מה שהיה לו [PA600]
2. ניתן להשיג מקצבים בזול לדגמים של הSX?
3. תודה על ההיענות -
@חכם_בלילה 1. הוא מכר את מה שהיה לו [PA600]
2. ניתן להשיג מקצבים בזול לדגמים של הSX?
3. תודה על ההיענות@אפרים-פלג לא הבנתי את ה1.
2. אכן כן, יחסית בזול אבל ככול שהדגמים יותר יקרים ככה המקצבים יותר יקרים
אני אישית רוצה מאוד לקנות אותו
3.בשמחה
כמו שאמרתי כל דבר שתרצה תתייג אותי
-
@אפרים-פלג לא הבנתי את ה1.
2. אכן כן, יחסית בזול אבל ככול שהדגמים יותר יקרים ככה המקצבים יותר יקרים
אני אישית רוצה מאוד לקנות אותו
3.בשמחה
כמו שאמרתי כל דבר שתרצה תתייג אותי
@חכם_בלילה שאלת למה
-
@חכם_בלילה שאלת למה
@אפרים-פלג מה למה? תצוטט לי את הקטע
-
@אפרים-פלג בשמחה!
אז ככה האורגן הכי זול מהאורגנים הנ"ל הוא הSX 600 אורגן פצצה "מיני גינוס"
והוא עולה בסיבות ה4000, ביד 2 3300, הSX 900 עולה 9600 וביד שניה 7000 פחות או יותר, אמרתי את זה בעבר ואני יגיד את זה שוב: "זה לא משנה איזה אורגן זה, זה משנה איזה דברים שמת בתוכו (מקצבים דגימות וכו') אני אישית ממליץ על ימאהה (כל דגם שלהם הוא מטורף ) למה הוא צריך את האורגן (אם ירושה לי לשאול
?)
אם זה להופעות את לרוב זה הSX700 ומעלה אם זה לאולפן אז זה לרוב קורג
מקווה שעזרתי, לכל שאלה אתה יכול לתייג אותי תמיד@חכם_בלילה אמר בעזרה בבחירת אורגן:
(אם ירושה לי לשאול?)
-
@חכם_בלילה אמר בעזרה בבחירת אורגן:
(אם ירושה לי לשאול?)
@אפרים-פלג אתה יכול לשאול אותו אם הוא היה מרוצה מהאורגן הזה? (הps 600)
כי אני מתלבט בין ימאהה לקורג בימאהה זה ה SX600 ובקורג זה ה pa 600 -
עדי נתנאלי התחיל לשווק חברה חדשה (לא מוכרת) לא זוכר את השם שלה אורגן ב5000 ש"ח כולל מקצבים שלו
-
@חכם_בלילה אני לא זוכר את השם של החברה אנ י ינסה לברר לך
בכל מקרה המספר של עדי הוא 0523823977 -
@חכם_בלילה אני לא זוכר את השם של החברה אנ י ינסה לברר לך
בכל מקרה המספר של עדי הוא 0523823977 -
@אפרים-פלג אתה יכול לשאול אותו אם הוא היה מרוצה מהאורגן הזה? (הps 600)
כי אני מתלבט בין ימאהה לקורג בימאהה זה ה SX600 ובקורג זה ה pa 600@חכם_בלילה אפשר לומר שהוא היה מרוצה אבל הוא רוצה להתחיל להופיע
-
@חכם_בלילה אפשר לומר שהוא היה מרוצה אבל הוא רוצה להתחיל להופיע
@אפרים-פלג אני צריך להופעות קטנות
-
אני מאוד ממליצה על pa 700 הוא מאוד מתאים להופעות קטנות וגם לגדולות חתונות וכו.. פשוט תלוי איזה מקצבים את שם....
אני אישית מנגנת בנתיים על ה600 עם המקצבים של עדי נתנאלי וזה פצצה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות