-
@מתויגת
לא הבנת אותי...
כשאני צפיתי בקליפ, כאחת שמכירה את אילסון ויודעת עד כמה הוא משקיע בקליפים..
ראיתי פה מעבר למסר הגלוי-משהו מעבר..
הקליפ-מדבר את המסר..כאילו הוא אומר:אני לא רק פונה אליכם אלא, גם אני בעצמי-שווה בזכות עצמי, כי אני זמר טוב...לא צריך יותר מללכת ברחובות פריז ולשיר, לא צריך מיתוג מטורף, מכונית אספנות, גימיקים, ניצבים וכו.....
המסר מתכתב עם הקליפ, מעין מסר נסתר... -
@מתויגת
לא הבנת אותי...
כשאני צפיתי בקליפ, כאחת שמכירה את אילסון ויודעת עד כמה הוא משקיע בקליפים..
ראיתי פה מעבר למסר הגלוי-משהו מעבר..
הקליפ-מדבר את המסר..כאילו הוא אומר:אני לא רק פונה אליכם אלא, גם אני בעצמי-שווה בזכות עצמי, כי אני זמר טוב...לא צריך יותר מללכת ברחובות פריז ולשיר, לא צריך מיתוג מטורף, מכונית אספנות, גימיקים, ניצבים וכו.....
המסר מתכתב עם הקליפ, מעין מסר נסתר...@אנונימית אמר באבי אילסון:
@מתויגת
לא הבנת אותי...
כשאני צפיתי בקליפ, כאחת שמכירה את אילסון ויודעת עד כמה הוא משקיע בקליפים..
ראיתי פה מעבר למסר הגלוי-משהו מעבר..
הקליפ-מדבר את המסר..כאילו הוא אומר:אני לא רק פונה אליכם אלא, גם אני בעצמי-שווה בזכות עצמי, כי אני זמר טוב...לא צריך יותר מללכת ברחובות פריז ולשיר, לא צריך מיתוג מטורף, מכונית אספנות, גימיקים, ניצבים וכו.....
המסר מתכתב עם הקליפ, מעין מסר נסתר...לדעתי עם כל הכבוד השיר הוא העיקר והקליפ רק מצליח כמו שאמרת לבטא אותו ||והמסר שלו|| מעולה
-
אני עדיין חושבת שאילסון השקיע בקליפ הזה. הוא בחר לוקיישן מצויין, הרמה המקצועית לא פחותה משאר הקליפים...רק שיש בו משהו פחות מתאמץ ויותר מינימלי
והוא לא הוציא את הקליפ בשביל עצמו...זו סתם פרשנות שלי כצופה מהצד, מהתבוננות שלי-אני פירשתי את זה כמסר כפול: הוא פונה למאזינים במסר: "אתה שווה בזכות עצמך" וגם במקביל-הקליפ משדר את המסר הזה.. זו כוונה סמויה לדעתי של אילסון@אנונימית את צודקת בהרבה ממה שאמרת, ומידיעה ברורה.
כאשר ראיינתי את אילסון הוא אמר לי יותר ממספר פעמים, רק בכמה ווריאציות ודוגמאות שונות, שהוא לא רוצה שיעריכו אותי כי הוא אבי אילסון הזמר, אלא שיהא מוערך בזכות עצמו.
הוא נתן לי דוגמא של הקטע עם האנשים שבאים אליו ברחוב ומבקשים סלפי, או קוראים בשמו בהתלהבות. 'אני מרגיש לפעמים לא טוב במקום הזה, אם אנשים לוקחים אותי למקום אחר ממה שאני רוצה. אין לי בעייה להצטלם ולהיות עם כולם, ואני משתדל להיות כזה עם כל יהודי, רק שבבקשה לא יקחו אותי כמודל פרסומי'....
וזה כל כך מתאים לשיר החדש שלו, ולכולנו בכללי....
-
שלוש מילים לסכם את השיר!
חזק. חודר. מטרה. -
שלוש מילים לסכם את השיר!
חזק. חודר. מטרה. -
@דודו-בלוקה נכון אבל הלא שיגעון לא יצא לא טוב תיקח לגו' את הקליפ של נמואל הרוש רק אתה הוא לא השתגע וזה יצא לו טוב מאד (לפחות לטעמי)
-
@דודו-בלוקה נכון אבל הלא שיגעון לא יצא לא טוב תיקח לגו' את הקליפ של נמואל הרוש רק אתה הוא לא השתגע וזה יצא לו טוב מאד (לפחות לטעמי)
@מיכאל-4 פצצה של שיר
וקליפ לא מטורף כי הוא לא רוצה להשתגע -
@צביקוש-0
הנה בבקשה
https://send.magicode.me/send-file/file/3146d92*******a81cb63df335af75dae0ca2baee24eaf4/view -
אבי אילסון & יוחנן אורי שרים תן לי אור

https://www.youtube.com/watch?v=7IA-Fjfyozg&pp=wgIGCgQQAhgB -
מחרוזת חנוכה LIVE
אבי אילסון | Hanukkah Medley - Avi Ilsonhttps://www.youtube.com/watch?v=93w1ZndZtxo&pp=wgIGCgQQAhgB
-
אבי היה שבוע שעבר עם יוחנן אורי והוא נהנה עד הגג
-
אבי היה שבוע שעבר עם יוחנן אורי והוא נהנה עד הגג
-
https://youtu.be/7IA-Fjfyozg
זה היה בישיבה שלי ובפעם הראשונה שלו והוא מאד נהנה -
https://youtu.be/7IA-Fjfyozg
זה היה בישיבה שלי ובפעם הראשונה שלו והוא מאד נהנה@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אמר באבי אילסון:
https://youtu.be/7IA-Fjfyozg
זה היה בישיבה שלי ובפעם הראשונה שלו והוא מאד נהנההוא קצת דומה פה לביבי


-
@כשאמצע-שם-ניק-אשנה אמר באבי אילסון:
https://youtu.be/7IA-Fjfyozg
זה היה בישיבה שלי ובפעם הראשונה שלו והוא מאד נהנההוא קצת דומה פה לביבי


-
@מתויגת אמר באבי אילסון:
@חיימוב אמר באבי אילסון:
הוא קצת דומה פה לביבי


מאיפה הבאת את זה??
נקודת מבט שלי
-
https://youtu.be/7IA-Fjfyozg
זה היה בישיבה שלי ובפעם הראשונה שלו והוא מאד נהנה@כשאמצע-שם-ניק-אשנה לא ניפתח לי אפשר במיגוד תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות