דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. אבי אילסון

אבי אילסון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
אבי אילסוןnbhgv
659 פוסטים 157 כותבים 106.6k צפיות 27 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיכאל 4מ מיכאל 4

    @המבין-0 נו ברצינות הקליפ לא מוסיף עוזר לזמר

    המבין 0ה מנותק
    המבין 0ה מנותק
    המבין 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #285

    @מיכאל-4 אני אמרתי את מה שאמרתי ובועז פתחתי את הנושא

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אנונימיתא מנותק
      אנונימיתא מנותק
      אנונימית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #286

      אני עדיין חושבת שאילסון השקיע בקליפ הזה. הוא בחר לוקיישן מצויין, הרמה המקצועית לא פחותה משאר הקליפים...רק שיש בו משהו פחות מתאמץ ויותר מינימלי
      והוא לא הוציא את הקליפ בשביל עצמו...זו סתם פרשנות שלי כצופה מהצד, מהתבוננות שלי-אני פירשתי את זה כמסר כפול: הוא פונה למאזינים במסר: "אתה שווה בזכות עצמך" וגם במקביל-הקליפ משדר את המסר הזה.. זו כוונה סמויה לדעתי של אילסון

      "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

      המבין 0ה מתויגתמ רבקהר 3 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • אנונימיתא אנונימית

        אני עדיין חושבת שאילסון השקיע בקליפ הזה. הוא בחר לוקיישן מצויין, הרמה המקצועית לא פחותה משאר הקליפים...רק שיש בו משהו פחות מתאמץ ויותר מינימלי
        והוא לא הוציא את הקליפ בשביל עצמו...זו סתם פרשנות שלי כצופה מהצד, מהתבוננות שלי-אני פירשתי את זה כמסר כפול: הוא פונה למאזינים במסר: "אתה שווה בזכות עצמך" וגם במקביל-הקליפ משדר את המסר הזה.. זו כוונה סמויה לדעתי של אילסון

        המבין 0ה מנותק
        המבין 0ה מנותק
        המבין 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #287

        @אנונימית צודקת

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • רבקהר רבקה

          @אנונימית אמר באבי אילסון:

          תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

          את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
          מלא!!!

          אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
          אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

          אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

          אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

          הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
          הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
          הן מחינת מיקומים
          הן מבחינת מצלמות.

          הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

          בקיצור נראה לי שהובנתי😐

          חיימובח מנותק
          חיימובח מנותק
          חיימוב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימוב
          #288

          @רבקה אמר באבי אילסון:

          @אנונימית אמר באבי אילסון:

          תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

          את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
          מלא!!!

          אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
          אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

          אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

          אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

          הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
          הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
          הן מחינת מיקומים
          הן מבחינת מצלמות.

          הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

          בקיצור נראה לי שהובנתי😐

          מאוד התחברתי לשיר מקום לחלום יותר מכל שיר אחר שלו והקליפ אולי לא כל כמו קליפ שלו אבל זה הקליפ הנכון לשיר הנכון...

          אני הסוד של ירושלים

          המבין 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • אנונימיתא אנונימית

            אני עדיין חושבת שאילסון השקיע בקליפ הזה. הוא בחר לוקיישן מצויין, הרמה המקצועית לא פחותה משאר הקליפים...רק שיש בו משהו פחות מתאמץ ויותר מינימלי
            והוא לא הוציא את הקליפ בשביל עצמו...זו סתם פרשנות שלי כצופה מהצד, מהתבוננות שלי-אני פירשתי את זה כמסר כפול: הוא פונה למאזינים במסר: "אתה שווה בזכות עצמך" וגם במקביל-הקליפ משדר את המסר הזה.. זו כוונה סמויה לדעתי של אילסון

            מתויגתמ מנותק
            מתויגתמ מנותק
            מתויגת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #289

            @אנונימית מממ...?
            נראה לי שפה הלכת קצת רחוק מידי...
            זו דעתך וזה בסדר גמור אבל נשמע לי קצת מידי...

            לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
            ושנים לנקות ולסדר אותם.

            אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חיימובח חיימוב

              @רבקה אמר באבי אילסון:

              @אנונימית אמר באבי אילסון:

              תחילה הוא עזב את המפיק שלו ועכשיו הוא מוציא קליפ ראשון נטול גימיקים, סטיקרים, פאזלים ומכוניות אספנות...

              את יודעת כמה השקעה מטורפת של כסף ומחשבה של תסריט עמוק מחושבים עם כל חלק פאזל שלו בקליפים ובמכוניות האספנות????
              מלא!!!

              אין הרבה זמרים היום שמשקיעים כמוהו בקליפים. אין, חד וחלק.
              אחרי הראיון שעשיתי איתו אני יודעת עוד הרבה מעבר למה שחשבתי. זה תסריטים [שהוא עצמו כותב אגב] שמורכבים מחלק ועוד חלק ועוד חלק.

              אז לקרוא לקלפי האחרון שלו 'תהליך התבגרות' זה קצת יוצא מפרופורציות... [חס וחלילה לא אישי נגדך אנונימית פשוט חשוב לי להבהיר את זה].

              אני דווקא חושבת שהקליפ האחרון שלו יפה ומושקע בפני עצמו - אבל אין השוואה בין הטירוף של תן לי אור, יש בי הכל, לבינו.

              הן מבחינת ניצבים [שזה סיפור ענק בפני עצמו]
              הן מבחינת מיתוג [גרפיקה מתואמת לאלף ואחת דברים]
              הן מחינת מיקומים
              הן מבחינת מצלמות.

              הקליפ האחרון מזכיר הרבה סגנונות של זמרים אחרים ומוציא אותו קצת 'פחות אילסון'. כי בעיניי אילסון זה ייחודי מבחינת קליפים. הקטע של 'אתה שווה בזכות עצמיך' העלה לי חיוך על הפנים... יעני 'בכל זאת מדוברת באבי אילסון'.....

              בקיצור נראה לי שהובנתי😐

              מאוד התחברתי לשיר מקום לחלום יותר מכל שיר אחר שלו והקליפ אולי לא כל כמו קליפ שלו אבל זה הקליפ הנכון לשיר הנכון...

              המבין 0ה מנותק
              המבין 0ה מנותק
              המבין 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #290

              @חיימוב אני להיפך מקום לחלום אין קיצ בקליפ

              חיימובח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מתויגתמ מתויגת

                @אנונימית מממ...?
                נראה לי שפה הלכת קצת רחוק מידי...
                זו דעתך וזה בסדר גמור אבל נשמע לי קצת מידי...

                אנונימיתא מנותק
                אנונימיתא מנותק
                אנונימית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #291

                @מתויגת
                מה כוונתך?
                במה הלכתי רחוק?
                שוב, זו הכל פרשנות שלי...

                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אנונימיתא אנונימית

                  @מתויגת
                  מה כוונתך?
                  במה הלכתי רחוק?
                  שוב, זו הכל פרשנות שלי...

                  מתויגתמ מנותק
                  מתויגתמ מנותק
                  מתויגת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #292

                  @אנונימית בזה שאמרת שהוא פונה למאזינים במסר כפול.
                  לא נראה לי שיש בקליפ הזה פחות השקעה והוא כאילו מנסה לשדר שזה בסדר גמור ואתה שווה בזכות עצמך...
                  או שלא הבנתי אותך?

                  לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                  ושנים לנקות ולסדר אותם.

                  אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המבין 0ה המבין 0

                    @חיימוב אני להיפך מקום לחלום אין קיצ בקליפ

                    חיימובח מנותק
                    חיימובח מנותק
                    חיימוב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #293

                    @המבין-0 אמר באבי אילסון:

                    @חיימוב אני להיפך מקום לחלום אין קיצ בקליפ

                    כלומר?

                    אני הסוד של ירושלים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מתויגתמ מתויגת

                      @אנונימית בזה שאמרת שהוא פונה למאזינים במסר כפול.
                      לא נראה לי שיש בקליפ הזה פחות השקעה והוא כאילו מנסה לשדר שזה בסדר גמור ואתה שווה בזכות עצמך...
                      או שלא הבנתי אותך?

                      אנונימיתא מנותק
                      אנונימיתא מנותק
                      אנונימית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #294

                      @מתויגת
                      לא הבנת אותי...
                      כשאני צפיתי בקליפ, כאחת שמכירה את אילסון ויודעת עד כמה הוא משקיע בקליפים..
                      ראיתי פה מעבר למסר הגלוי-משהו מעבר..
                      הקליפ-מדבר את המסר..כאילו הוא אומר:אני לא רק פונה אליכם אלא, גם אני בעצמי-שווה בזכות עצמי, כי אני זמר טוב...לא צריך יותר מללכת ברחובות פריז ולשיר, לא צריך מיתוג מטורף, מכונית אספנות, גימיקים, ניצבים וכו.....
                      המסר מתכתב עם הקליפ, מעין מסר נסתר...

                      "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                      מתויגתמ חיימובח 2 תגובות תגובה אחרונה
                      3
                      • אנונימיתא אנונימית

                        @מתויגת
                        לא הבנת אותי...
                        כשאני צפיתי בקליפ, כאחת שמכירה את אילסון ויודעת עד כמה הוא משקיע בקליפים..
                        ראיתי פה מעבר למסר הגלוי-משהו מעבר..
                        הקליפ-מדבר את המסר..כאילו הוא אומר:אני לא רק פונה אליכם אלא, גם אני בעצמי-שווה בזכות עצמי, כי אני זמר טוב...לא צריך יותר מללכת ברחובות פריז ולשיר, לא צריך מיתוג מטורף, מכונית אספנות, גימיקים, ניצבים וכו.....
                        המסר מתכתב עם הקליפ, מעין מסר נסתר...

                        מתויגתמ מנותק
                        מתויגתמ מנותק
                        מתויגת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #295

                        @אנונימית נו...?
                        הבנתי מצוין, אולי לא הסברתי ת'צמי ובדיוק על זה אמרתי שנראה לי שהלכת קצת רחוק.
                        אבל עזבי, הכל טוב, אנחנו סתם מסתובבות סביב עצמנו.

                        לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                        ושנים לנקות ולסדר אותם.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אנונימיתא אנונימית

                          @מתויגת
                          לא הבנת אותי...
                          כשאני צפיתי בקליפ, כאחת שמכירה את אילסון ויודעת עד כמה הוא משקיע בקליפים..
                          ראיתי פה מעבר למסר הגלוי-משהו מעבר..
                          הקליפ-מדבר את המסר..כאילו הוא אומר:אני לא רק פונה אליכם אלא, גם אני בעצמי-שווה בזכות עצמי, כי אני זמר טוב...לא צריך יותר מללכת ברחובות פריז ולשיר, לא צריך מיתוג מטורף, מכונית אספנות, גימיקים, ניצבים וכו.....
                          המסר מתכתב עם הקליפ, מעין מסר נסתר...

                          חיימובח מנותק
                          חיימובח מנותק
                          חיימוב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #296

                          @אנונימית אמר באבי אילסון:

                          @מתויגת
                          לא הבנת אותי...
                          כשאני צפיתי בקליפ, כאחת שמכירה את אילסון ויודעת עד כמה הוא משקיע בקליפים..
                          ראיתי פה מעבר למסר הגלוי-משהו מעבר..
                          הקליפ-מדבר את המסר..כאילו הוא אומר:אני לא רק פונה אליכם אלא, גם אני בעצמי-שווה בזכות עצמי, כי אני זמר טוב...לא צריך יותר מללכת ברחובות פריז ולשיר, לא צריך מיתוג מטורף, מכונית אספנות, גימיקים, ניצבים וכו.....
                          המסר מתכתב עם הקליפ, מעין מסר נסתר...

                          לדעתי עם כל הכבוד השיר הוא העיקר והקליפ רק מצליח כמו שאמרת לבטא אותו ||והמסר שלו|| מעולה

                          אני הסוד של ירושלים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אנונימיתא אנונימית

                            אני עדיין חושבת שאילסון השקיע בקליפ הזה. הוא בחר לוקיישן מצויין, הרמה המקצועית לא פחותה משאר הקליפים...רק שיש בו משהו פחות מתאמץ ויותר מינימלי
                            והוא לא הוציא את הקליפ בשביל עצמו...זו סתם פרשנות שלי כצופה מהצד, מהתבוננות שלי-אני פירשתי את זה כמסר כפול: הוא פונה למאזינים במסר: "אתה שווה בזכות עצמך" וגם במקביל-הקליפ משדר את המסר הזה.. זו כוונה סמויה לדעתי של אילסון

                            רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                            #297

                            @אנונימית את צודקת בהרבה ממה שאמרת, ומידיעה ברורה.

                            כאשר ראיינתי את אילסון הוא אמר לי יותר ממספר פעמים, רק בכמה ווריאציות ודוגמאות שונות, שהוא לא רוצה שיעריכו אותי כי הוא אבי אילסון הזמר, אלא שיהא מוערך בזכות עצמו.

                            הוא נתן לי דוגמא של הקטע עם האנשים שבאים אליו ברחוב ומבקשים סלפי, או קוראים בשמו בהתלהבות. 'אני מרגיש לפעמים לא טוב במקום הזה, אם אנשים לוקחים אותי למקום אחר ממה שאני רוצה. אין לי בעייה להצטלם ולהיות עם כולם, ואני משתדל להיות כזה עם כל יהודי, רק שבבקשה לא יקחו אותי כמודל פרסומי'....

                            וזה כל כך מתאים לשיר החדש שלו, ולכולנו בכללי....

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • חיימובח מנותק
                              חיימובח מנותק
                              חיימוב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #298

                              שימו לב למקום לחלום:95,174 צפיות
                              לפני 6 ימים

                              אני הסוד של ירושלים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • דודו בלוקהד מנותק
                                דודו בלוקהד מנותק
                                דודו בלוקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #299

                                שלוש מילים לסכם את השיר!
                                חזק. חודר. מטרה.

                                בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                                מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                  שלוש מילים לסכם את השיר!
                                  חזק. חודר. מטרה.

                                  מיכאל 4מ מנותק
                                  מיכאל 4מ מנותק
                                  מיכאל 4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #300

                                  ועוד עשר מילים לסיכום
                                  לא מספק בהתאם לרעש שעשה קליפ חמוד שיר טוב מאד

                                  דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיכאל 4מ מיכאל 4

                                    ועוד עשר מילים לסיכום
                                    לא מספק בהתאם לרעש שעשה קליפ חמוד שיר טוב מאד

                                    דודו בלוקהד מנותק
                                    דודו בלוקהד מנותק
                                    דודו בלוקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #301

                                    @מיכאל-4 הוא ממש לא עשה רעש לעומת שירים קודמים
                                    ולגבי הקליפ תקרא מה ש @רבקה אמרה למעלה תדפדף
                                    שזה כונת אבי לא להשתגע בקליפ עם רכבים וכו...

                                    בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                                    מיכאל 4מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                      @מיכאל-4 הוא ממש לא עשה רעש לעומת שירים קודמים
                                      ולגבי הקליפ תקרא מה ש @רבקה אמרה למעלה תדפדף
                                      שזה כונת אבי לא להשתגע בקליפ עם רכבים וכו...

                                      מיכאל 4מ מנותק
                                      מיכאל 4מ מנותק
                                      מיכאל 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #302

                                      @דודו-בלוקה נכון אבל הלא שיגעון לא יצא לא טוב תיקח לגו' את הקליפ של נמואל הרוש רק אתה הוא לא השתגע וזה יצא לו טוב מאד (לפחות לטעמי)

                                      דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיכאל 4מ מיכאל 4

                                        @דודו-בלוקה נכון אבל הלא שיגעון לא יצא לא טוב תיקח לגו' את הקליפ של נמואל הרוש רק אתה הוא לא השתגע וזה יצא לו טוב מאד (לפחות לטעמי)

                                        דודו בלוקהד מנותק
                                        דודו בלוקהד מנותק
                                        דודו בלוקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #303

                                        @מיכאל-4 פצצה של שיר
                                        וקליפ לא מטורף כי הוא לא רוצה להשתגע

                                        בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          צביקוש 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #304

                                          אם מישהו יכול להעלות עוד פעם במגיקוד את מקון לחלום

                                          אחינועם מלולא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול