ראפארים חרדיים
-
@איזה-קטע לא אמרתי שלא חח..
פשוט לא הייתי מכנה אותו כראפר - כמו ניסים או רג'ה ..@פונץ-בננה אה, ברור!!! ניסים ורג'ה הם הרבה יותררר! (בעיקר ניסים רק חבל שהוא שר באנגלית)
-
@פונץ-בננה אה, ברור!!! ניסים ורג'ה הם הרבה יותררר! (בעיקר ניסים רק חבל שהוא שר באנגלית)
@איזה-קטע אני חושבת שיותר קל לשיר ראפ אמיתי באנגלית , לכן..
-
@איזה-קטע אני חושבת שיותר קל לשיר ראפ אמיתי באנגלית , לכן..
@פונץ-בננה הוא לא אמריקאי? ככה חשבתי
-
@פונץ-בננה הוא לא אמריקאי? ככה חשבתי
חיים שלמה מאייעס נחשב לראפר?
יש לו דיסק שנקרא ראפ אין אידיש שהוציא יחד עם דודי קאליש -
@פונץ-בננה הוא לא אמריקאי? ככה חשבתי
-
@פונץ-בננה הוא לא אמריקאי? ככה חשבתי
-
@איזה-קטע הוא אמריקאי ולא הכי שולט בעברית, ובכללי, הרבה יותר קל לכתוב שירים שפת האם שלך (קל וחומר ראפ).
-
@שרת-הרוק חוץ מניסים
יש עוד ראפר חרדי??? -
@שרת-הרוק חוץ מניסים
יש עוד ראפר חרדי???@המחבל-המחופש לא שידוע לי. (ולא, מי שאתם באים לכתוב הוא לא ראפר).
-
@שרת-הרוק חוץ מניסים
יש עוד ראפר חרדי???@המחבל-המחופש כן, נתי FM
-
@המחבל-המחופש כן, נתי FM
@איזה-קטע מי זה
-
@איזה-קטע מי זה
@המחבל-המחופש ראפר
אגב גם בנימין לוריא נראלי שהוא נקרא ראפר -
@המחבל-המחופש ראפר
אגב גם בנימין לוריא נראלי שהוא נקרא ראפר@איזה-קטע הבנשתי יש לך שיירים ש1לו מענין אותי לשמוע עליו
יש עליו נושא?? -
@איזה-קטע הבנשתי יש לך שיירים ש1לו מענין אותי לשמוע עליו
יש עליו נושא??@המחבל-המחופש הנה:
https://miktzav.com/topic/3668/%D7%A0%D7%AA%D7%99-fm/6 -
@reizy200 יש יניב בן משיח והוא לא ראפר.
-
@reizy200 יש יניב בן משיח והוא לא ראפר.
@פונץ-בננה אז כמו
לא המזרחי
אחר
פעם שמעתי||יש אחד שהוא כן ראפר!
אני זוכרת מתישהו שמעתי. משהו עם משיח בסוף|| -
@שרת-הרוק חוץ מניסים
יש עוד ראפר חרדי???@המחבל-המחופש אמר בראפארים חרדיים:
@שרת-הרוק חוץ מניסים
יש עוד ראפר חרדי???יש אחד שקוראים לו לחיים או גי
-
@פונץ-בננה אז כמו
לא המזרחי
אחר
פעם שמעתי||יש אחד שהוא כן ראפר!
אני זוכרת מתישהו שמעתי. משהו עם משיח בסוף||
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות