דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. מקצבים לטיירוס 5

מקצבים לטיירוס 5

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
124 פוסטים 17 כותבים 6.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמחה מוזיקהש שמחה מוזיקה

    @למדן את זה הבנתי שמי שקונה מקבל גם את הישן
    אני אומר ככה שני אנשים שילמו לו 8000 שקל אחד קנה בשנת תשפב ועד תשפג הוא מקבל מקצבים חינם מיוחנן כל מה שיוחנן חידש השנה הזאתי
    ועכשיו אחד קנה בתשפג ועד תשפד הוא מקבל מקצבים חינם מיוחנן כל מה שיוחנן חידש השנה הזאתי
    אז אני אומר שבגלל שיוחנן לא אומר כל כמה זמן הוא נותן עוד מקצבים חדשים והוא לא אומר גם עוד כמה הוא יתן בשנה שהוא יבנה
    אז יוצא ששתי אנשים קנו ב 8000 שקל ונגיד שההוא שקנה בתשפב באותו שנה יוחנן השקיע וההוא מקבל כל כמה חודשים עד תשפג מקצבים חדשים ויש את ההוא שקנה בתשפג ובאותו שנה יוחנן כמעט לא בנה אז יוצא שהוא קנה ב 8000 שקל סט מקצבים והוא קיבל עד תשפד כמה מקצבים
    ווהוא שקנה בתשפב קנה גם ב8000 שקל וכל כמה זמן הוא קיבל עוד סחורה חדשה ועוד סחורה חדשה עד תשפג

    למדןל מנותק
    למדןל מנותק
    למדן
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
    #75

    @שמחה-מוזיקה 1 מה שנכון נכון
    2 מאיפוא אתה ללוקח שזה שנה ?! זכור לי שיותר
    3 בעדכון אחרון ששלח אז היה אנשים שהיו צריכים לשלם לו 450 בגלל זה
    ולא 8000 כמו שאתה חושב הוא לא מטומטם

    קניית כלי נגינה
    ביט-פלוס
    יוטיוב

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א מנותק
      א מנותק
      ארי 6 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #76
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א ארי 6 0

        פוסט זה נמחק!

        "המבין"& מנותק
        "המבין"& מנותק
        "המבין"
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #77
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • T tyros5

          @המוזיקאי
          אתה אכן צודק במידת מה במקצבים האלקטרוניים וכו׳
          אבל לגבי המקצבים החסידיים הכוונה לקטרון+אלסוס+מוטיף יש את האחד והיחיד ״יוסל רוזנפלד״ מתולדות אהרן ואין מתחרה עליו הדגימות שלו הם ברמה מעל כולם זה פשוט אחד לאחד והסאונד זה וואחד וואווו וכל הקלידנים הגדולים משתמשים עם החומר שלו כדוגמת מושי מנדלסון. מנדי גולדברג. הרשי סגל. יואלי מרקוביץ. חזקי כץ. ועוד הרבה, גם ידוע שמנדלסון לא רצה לעזוב את הקטרון עד שיוסל עשה את הקטרון על הטיירוס, וכל אלה שדוגמים היום את הקטרון מנסים לחקות, אבל זה לא זה
          בקיצור כל מי שמחפש להישמע כמאיר אדלר עם הקטרון שיקח את הדגימות של יוסל רוזנפלד

          פייבישפ מנותק
          פייבישפ מנותק
          פייביש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #78

          @tyros5 אתה כמעט צודק !
          מהבחינה של אחד על אחד יש יותר טובים כמו צביקי לוין
          אבל מבחינה הרמונית שהבראס והקטרון ישמעו מסונכרנים ברור שיוסל לקח.
          (יוסל עשה כמה שיפורים שקצתתתת הורידו מהאותנתיות אבל זה היה שווה את זה)

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פייבישפ פייביש

            @tyros5 אתה כמעט צודק !
            מהבחינה של אחד על אחד יש יותר טובים כמו צביקי לוין
            אבל מבחינה הרמונית שהבראס והקטרון ישמעו מסונכרנים ברור שיוסל לקח.
            (יוסל עשה כמה שיפורים שקצתתתת הורידו מהאותנתיות אבל זה היה שווה את זה)

            א מנותק
            א מנותק
            ארי 6 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #79

            @פייביש אגב התקיה של צביקי לוין נימכרה למוטי רוזנפלד ועבד על מלא שיפורים וזה אמור לצאת עוד חודש בערך אני שעמתי את זה זה לא ראוה את יוסל רוזנפלד בכלל זה הולך לכבוש

            פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א ארי 6 0

              @פייביש אגב התקיה של צביקי לוין נימכרה למוטי רוזנפלד ועבד על מלא שיפורים וזה אמור לצאת עוד חודש בערך אני שעמתי את זה זה לא ראוה את יוסל רוזנפלד בכלל זה הולך לכבוש

              פייבישפ מנותק
              פייבישפ מנותק
              פייביש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #80

              @ארי-6-0 לדעתי נסחפת!
              אגב אני מכיר מישהו שדגם את הקטרון לפני שבועיים ברמה מטורפת
              אני לא רוצה להזכיר את שמו אבל ישלו את אותו בעייה של לוין שאין סינכרון בין הסאונדים
              מה שיוסל הצליח לעשות ואאאאאאאף אחד אחר לא הצליח

              א למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • פייבישפ פייביש

                @ארי-6-0 לדעתי נסחפת!
                אגב אני מכיר מישהו שדגם את הקטרון לפני שבועיים ברמה מטורפת
                אני לא רוצה להזכיר את שמו אבל ישלו את אותו בעייה של לוין שאין סינכרון בין הסאונדים
                מה שיוסל הצליח לעשות ואאאאאאאף אחד אחר לא הצליח

                א מנותק
                א מנותק
                ארי 6 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #81

                @פייביש ולכן באמת לוין עביר את זה למוטי רוזנפלד והו עבד על זה תקופה ועוד חודש הולך לצאת בשורה לכול אלה שמתים על קטרון ולא מסוגלים לעשות לו ברוך שפטרנו

                פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פייבישפ פייביש

                  @ארי-6-0 לדעתי נסחפת!
                  אגב אני מכיר מישהו שדגם את הקטרון לפני שבועיים ברמה מטורפת
                  אני לא רוצה להזכיר את שמו אבל ישלו את אותו בעייה של לוין שאין סינכרון בין הסאונדים
                  מה שיוסל הצליח לעשות ואאאאאאאף אחד אחר לא הצליח

                  למדןל מנותק
                  למדןל מנותק
                  למדן
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #82

                  @פייביש מה זה נקרא סינכרון בין הסאונדים

                  קניית כלי נגינה
                  ביט-פלוס
                  יוטיוב

                  פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • למדןל למדן

                    @פייביש מה זה נקרא סינכרון בין הסאונדים

                    פייבישפ מנותק
                    פייבישפ מנותק
                    פייביש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #83

                    @למדן שזה לא נשמע שהבראס יוצא מיציאה מסויימת והמקצב מיציאה אחרת
                    אלא הכל יושב ונשמע טוב

                    למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פייבישפ פייביש

                      @למדן שזה לא נשמע שהבראס יוצא מיציאה מסויימת והמקצב מיציאה אחרת
                      אלא הכל יושב ונשמע טוב

                      למדןל מנותק
                      למדןל מנותק
                      למדן
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
                      #84

                      @פייביש זה הכל . יוחנן אורי גם עשה את זה יחסית טוב בעדכון האחרון שלו
                      אוהב את זה יותר ממויטי רוזנפלד

                      קניית כלי נגינה
                      ביט-פלוס
                      יוטיוב

                      פייבישפ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • א ארי 6 0

                        @פייביש ולכן באמת לוין עביר את זה למוטי רוזנפלד והו עבד על זה תקופה ועוד חודש הולך לצאת בשורה לכול אלה שמתים על קטרון ולא מסוגלים לעשות לו ברוך שפטרנו

                        פייבישפ מנותק
                        פייבישפ מנותק
                        פייביש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #85
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • למדןל למדן

                          @פייביש זה הכל . יוחנן אורי גם עשה את זה יחסית טוב בעדכון האחרון שלו
                          אוהב את זה יותר ממויטי רוזנפלד

                          פייבישפ מנותק
                          פייבישפ מנותק
                          פייביש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #86

                          @למדן יוחנן בכלל לא מזכיר את הקיק של קטרון

                          פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פייבישפ פייביש

                            @למדן יוחנן בכלל לא מזכיר את הקיק של קטרון

                            פייבישפ מנותק
                            פייבישפ מנותק
                            פייביש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פייביש
                            #87

                            @פייביש אל תשכחו שמעבר לסאונד יש גם את הדיוק בבנייה וצריך ליצור אפקטים חדשים
                            שבזה אין למאטכע ולו דריסת רגל
                            (מי שלא מבין שפשוט יפעיל את שתיהם בו זמנית ויזדעזע לבד)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • למדןל למדן

                              @פייביש זה הכל . יוחנן אורי גם עשה את זה יחסית טוב בעדכון האחרון שלו
                              אוהב את זה יותר ממויטי רוזנפלד

                              א מנותק
                              א מנותק
                              ארי 6 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #88

                              @למדן ומוטי רוזנפלד עושה תיקיה חדשה לא קשור למה שהיה עד היום אף אחד עדיין עוד לא שמע את זה הבסיס מצבקי לוין ןכבר תקופה הארוכה שהוא עבד על זה ובעזרת השם עוד חודש תופתעו בענק

                              פייבישפ למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • א ארי 6 0

                                @למדן ומוטי רוזנפלד עושה תיקיה חדשה לא קשור למה שהיה עד היום אף אחד עדיין עוד לא שמע את זה הבסיס מצבקי לוין ןכבר תקופה הארוכה שהוא עבד על זה ובעזרת השם עוד חודש תופתעו בענק

                                פייבישפ מנותק
                                פייבישפ מנותק
                                פייביש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #89
                                פוסט זה נמחק!
                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א ארי 6 0

                                  @למדן ומוטי רוזנפלד עושה תיקיה חדשה לא קשור למה שהיה עד היום אף אחד עדיין עוד לא שמע את זה הבסיס מצבקי לוין ןכבר תקופה הארוכה שהוא עבד על זה ובעזרת השם עוד חודש תופתעו בענק

                                  למדןל מנותק
                                  למדןל מנותק
                                  למדן
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #90

                                  @ארי-6-0 כל הזמן אומרים שהולך להוציא גם דאנסים תכלס משהוצאי עד היום ת'אמת הוא מאכזב כל פעם מחדש
                                  הקטרון עוד לא שמעתי
                                  ויוחנן כל הזמן מתעדכן נכון שהוא לא שולח כל הזמן עדכונים לאלו שקנו אבל לו עצמו דברים הזויים....

                                  קניית כלי נגינה
                                  ביט-פלוס
                                  יוטיוב

                                  פייבישפ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • פייבישפ פייביש

                                    פוסט זה נמחק!

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    ארי 6 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #91
                                    פוסט זה נמחק!
                                    פייבישפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א ארי 6 0

                                      פוסט זה נמחק!

                                      פייבישפ מנותק
                                      פייבישפ מנותק
                                      פייביש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #92
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • למדןל למדן

                                        @ארי-6-0 כל הזמן אומרים שהולך להוציא גם דאנסים תכלס משהוצאי עד היום ת'אמת הוא מאכזב כל פעם מחדש
                                        הקטרון עוד לא שמעתי
                                        ויוחנן כל הזמן מתעדכן נכון שהוא לא שולח כל הזמן עדכונים לאלו שקנו אבל לו עצמו דברים הזויים....

                                        פייבישפ מנותק
                                        פייבישפ מנותק
                                        פייביש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #93

                                        @למדן אני יודע מידיעה שמנדלסון יושב אצל יוחנן להחכים

                                        למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • למדןל למדן

                                          @ארי-6-0 כל הזמן אומרים שהולך להוציא גם דאנסים תכלס משהוצאי עד היום ת'אמת הוא מאכזב כל פעם מחדש
                                          הקטרון עוד לא שמעתי
                                          ויוחנן כל הזמן מתעדכן נכון שהוא לא שולח כל הזמן עדכונים לאלו שקנו אבל לו עצמו דברים הזויים....

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          ארי 6 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #94
                                          פוסט זה נמחק!
                                          פייבישפ למדןל 4 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול