דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. סקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?

סקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
31 פוסטים 20 כותבים 2.3k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Ð.RღÐ Ð.Rღ

    איזה מגניב לעמוד פה ולראות איך הסקר זז לכאן ולכאן....

    תכל'ס יש לי תחושה שאנשים נוטים לשקר את עצמם... הרי כולם אוהבים טראנסים וקצב, ואלקטרוניקה, על אף שיודעים שזה לא המוזיקה הטובה באמת בלשון המעטה... שימו לב מה הזמרים מספרים שהולך בחתונות.. כל הבחורים מבקשים מהם כל מיני שירים מסויימים, וגם ברדיו אפשר לשמוע מה המאזינים מבקשים..
    קיצור לא צריך הוכחות למה שהולך בדור של היום.. פופ וקצב והמון אנרגיה
    איך פתאום כולם פה רוצים מוזיקה אמיתית????
    אני גם אוהבת רגש חסידי, אבל בכל זאת בחרתי באפשרות של אלקטרוני כי בסך הכללי זה מה שיותר נעים לי לשמוע באוזן....

    יוסי "הגאון"י מנותק
    יוסי "הגאון"י מנותק
    יוסי "הגאון"
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי "הגאון"
    #12

    @ð-rღ אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

    איזה מגניב לעמוד פה ולראות איך הסקר זז לכאן ולכאן....

    תכל'ס יש לי תחושה שאנשים נוטים לשקר את עצמם... הרי כולם אוהבים טראנסים וקצב, ואלקטרוניקה, על אף שיודעים שזה לא המוזיקה הטובה באמת בלשון המעטה... שימו לב מה הזמרים מספרים שהולך בחתונות.. כל הבחורים מבקשים מהם כל מיני שירים מסויימים, וגם ברדיו אפשר לשמוע מה המאזינים מבקשים..
    קיצור לא צריך הוכחות למה שהולך בדור של היום.. פופ וקצב והמון אנרגיה
    איך פתאום כולם פה רוצים מוזיקה אמיתית????
    אני גם אוהבת רגש חסידי, אבל בכל זאת בחרתי באפשרות של אלקטרוני כי בסך הכללי זה מה שיותר נעים לי לשמוע באוזן....

    בכלל לא!
    הרי במה מתבטא קצבי? בדרבוקה וקצב מהיר.

    כלים אמיתיים- זה לא שירים שקטים (אולי בחסידי), להיפך מה שאפשר לעשות מזה, שם זה יוצא הרבה יותר איכותי וטוב.. (אני מדבר על השירה הספרדית)

    הפעילו מוזיקה מזרחית, ותהנו.
    4:00 ● ━━━━━━───── 2:20
    ⇆ ◁ ㅤ ❚❚ ㅤ ▷ ↻

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • margalitM margalit

      @מחשב-נייד אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

      מאשר איזה אחד שבקושי יודע משהו במוזיקה ומוציא תוך שעה (לפעמים זה גם פחות) שיר "מפוצץ" עם מלא בלגן באוזניים....

      זה ממש לא ככה....
      בשביל להוציא מוסיקה אלקטרונית שהיא שווה צריך הרבה ידע והרבה עבודה...

      מ מנותק
      מ מנותק
      מחשב נייד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #13

      @margalit
      מה זה אומר מוזיקה אלקטרונית שווה פחות הבנתי.... בכל זאת יש כאלה שיכולים תוך שעה להוציא וזה לא בגלל שהם כל כך מוכשרים...... זה בגלל שאין להם שום ידע אולי ממש בבסיסי!
      אז זה לא בעיה יש אורגן עושים כמה צלילים מוסיפים תופים חזקים ויש לנו שיר משולם....

      "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

      margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מחשב נייד

        @margalit
        מה זה אומר מוזיקה אלקטרונית שווה פחות הבנתי.... בכל זאת יש כאלה שיכולים תוך שעה להוציא וזה לא בגלל שהם כל כך מוכשרים...... זה בגלל שאין להם שום ידע אולי ממש בבסיסי!
        אז זה לא בעיה יש אורגן עושים כמה צלילים מוסיפים תופים חזקים ויש לנו שיר משולם....

        margalitM מנותק
        margalitM מנותק
        margalit
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #14

        @מחשב-נייד אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

        בכל זאת יש כאלה שיכולים תוך שעה להוציא וזה לא בגלל שהם כל כך מוכשרים...... זה בגלל שאין להם שום ידע אולי ממש בבסיסי!

        זה לא אומר כלום על המוסיקה האלקטרונית
        אני אישית אף פעם לא אהבתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית
        אני תמיד שומעת את השירים הכי אקוסטיים שיש
        אבל מאז שהתחלתי ללמוד ליצור מוסיקה אלקטרונית, למדתי להעריך את המוסיקה הזאת
        (עדיין לא אוהבת ועדיין לא אשב לשמוע את זה להנאתי, אבל כן מעריכה)
        ומי שעושה מוסיקה אלקטרונית איכותית וטובה אז הוא צריך באמת להיות אומן ולא סתם חובבן... (ולא, זה לא לוקח שעה...)

        סולמות
        מגביהים את הקול שלך

        Proud jewP תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • margalitM margalit

          @מחשב-נייד אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

          בכל זאת יש כאלה שיכולים תוך שעה להוציא וזה לא בגלל שהם כל כך מוכשרים...... זה בגלל שאין להם שום ידע אולי ממש בבסיסי!

          זה לא אומר כלום על המוסיקה האלקטרונית
          אני אישית אף פעם לא אהבתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית
          אני תמיד שומעת את השירים הכי אקוסטיים שיש
          אבל מאז שהתחלתי ללמוד ליצור מוסיקה אלקטרונית, למדתי להעריך את המוסיקה הזאת
          (עדיין לא אוהבת ועדיין לא אשב לשמוע את זה להנאתי, אבל כן מעריכה)
          ומי שעושה מוסיקה אלקטרונית איכותית וטובה אז הוא צריך באמת להיות אומן ולא סתם חובבן... (ולא, זה לא לוקח שעה...)

          Proud jewP מנותק
          Proud jewP מנותק
          Proud jew
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Proud jew
          #15

          @margalit אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

          @מחשב-נייד אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

          בכל זאת יש כאלה שיכולים תוך שעה להוציא וזה לא בגלל שהם כל כך מוכשרים...... זה בגלל שאין להם שום ידע אולי ממש בבסיסי!

          זה לא אומר כלום על המוסיקה האלקטרונית
          אני אישית אף פעם לא אהבתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית
          אני תמיד שומעת את השירים הכי אקוסטיים שיש
          אבל מאז שהתחלתי ללמוד ליצור מוסיקה אלקטרונית, למדתי להעריך את המוסיקה הזאת
          (עדיין לא אוהבת ועדיין לא אשב לשמוע את זה להנאתי, אבל כן מעריכה)
          ומי שעושה מוסיקה אלקטרונית איכותית וטובה אז הוא צריך באמת להיות אומן ולא סתם חובבן... (ולא, זה לא לוקח שעה...)

          מבחינת כשרון מוזיקלי, זה עשוי לדרוש יכולות לא פחות
          יצירה פשוטה המבוססת על מקצבים מוכנים מהאורגן - יש מקצבים אקוסטיים במבחר גדול לא פחות מהמקצבים האלקטרוניים, ואולי יותר...
          ככה שבשניהם - אפשר להפיק הפקה בינונית שמעט זמן המבוססת כולה על דברים מוכנים, ואפשר להפיק הפקה מושקעת, עם עיבודים מיוחדים ומקצועיים, כל ההבדל הוא הכלים שמשתמשים בהם - האם מקליטים נגנים או שמשתמשים בציוד אלקטרוני וסינטיסייזר.
          העבודה על העיבוד לא תלויה בזה.
          ההבדל הוא - שעם כל הכבוד, מוזיקה אקוסטית היא הדבר האמיתי, וכשנגנים מנגנים בדרך כלל יש יותר נשמה
          והסיבה שהרושם הוא שמוזיקה אלקטרונית לא דורשת מקצועיות, היא שליוצר נתחיל וחסר השכלה או ניסיון - הרבה יותר קל ואפשרי ליצור מוזיקה אלקטרונית מאשר אקוסטית.
          ככה שלא תמצאו בחורציק בן 20 מוציא הפקה עם נגנים באולפן, אבל הוא בהחלט יכול לעבוד שעות ארוכות בכישרון גדול על הפקה אלקטרונית יפהפייה....

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • אייצ'יתא אייצ'ית

            @ntz אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

            מוזיקה אלקטרונית.

            רק אם היא איכותית..ולא חובבנית---
            ו..סתם שאלה על הדרך-
            אתם חושבים שבמוזיקה הזו יש עומק??

            יעל 0י מנותק
            יעל 0י מנותק
            יעל 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #16

            @אייצ-ית אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

            אתם חושבים שבמוזיקה הזו יש עומק??

            בהחלט שיש במוזיקה הזו עומק. אם יודעים רק ליצור אותה נכון, טוב ועם נשמה כמה שזה נשמע מוזיקת פופ רגילה זה הרבה מעבר.

            ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • יעל 0י יעל 0

              @אייצ-ית אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

              אתם חושבים שבמוזיקה הזו יש עומק??

              בהחלט שיש במוזיקה הזו עומק. אם יודעים רק ליצור אותה נכון, טוב ועם נשמה כמה שזה נשמע מוזיקת פופ רגילה זה הרבה מעבר.

              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #17

              @יעל-0 אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

              מוזיקת פופ רגילה זה הרבה מעבר.

              מרדכי שפירו?

              יעל 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דודו בלוקהד מנותק
                דודו בלוקהד מנותק
                דודו בלוקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #18

                ברור שאלנטריבי אני חושב שהעולם השתנה 2021 העולם זז לשירים יותר מודרנים ולא איזה ניגון עתיק

                בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                margalitM מאן דכר שמיהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ילד חוכםי ילד חוכם

                  @יעל-0 אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

                  מוזיקת פופ רגילה זה הרבה מעבר.

                  מרדכי שפירו?

                  יעל 0י מנותק
                  יעל 0י מנותק
                  יעל 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #19

                  @ילד-חוכם אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

                  @יעל-0 אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

                  מוזיקת פופ רגילה זה הרבה מעבר.

                  מרדכי שפירו?

                  גם. לא רק.

                  ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                    ברור שאלנטריבי אני חושב שהעולם השתנה 2021 העולם זז לשירים יותר מודרנים ולא איזה ניגון עתיק

                    margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #20

                    @דודו-בלוקה אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

                    שירים יותר מודרנים ולא איזה ניגון עתיק

                    מוסיקה אקוסטית זה לא ניגון עתיק.....

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יעל 0י יעל 0

                      @ילד-חוכם אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

                      @יעל-0 אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

                      מוזיקת פופ רגילה זה הרבה מעבר.

                      מרדכי שפירו?

                      גם. לא רק.

                      ילד חוכםי מנותק
                      ילד חוכםי מנותק
                      ילד חוכם
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #21

                      @יעל-0 בוודאי שלא רק. שאלתי דוגמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אוריתא מנותק
                        אוריתא מנותק
                        אורית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #22

                        אני הצבעתי שניהם במידה שווה. אין לי זמנים מסוימים שאני שומעת סגנון מסוים, אני יכולה בכל מצב לשמוע את כל הסגנונות החל משיר מזרחי עם כלים ערביים ועד שיר פופ אלקטרוני וכו'...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • אלי מהאולפןא מנותק
                          אלי מהאולפןא מנותק
                          אלי מהאולפן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #23

                          אני מתלהב כשאני שומע תזמורת ולא מסוגל להפסיק לשמוע (אוהב להבחין בין הצלילם השונים שהתזמורת מפיקה איזה הרמוניה)

                          "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                          סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                            אני מתלהב כשאני שומע תזמורת ולא מסוגל להפסיק לשמוע (אוהב להבחין בין הצלילם השונים שהתזמורת מפיקה איזה הרמוניה)

                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותר
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #24

                            איך אפשר לשלוח סקר?

                            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                            NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • סודי ביותרס סודי ביותר

                              איך אפשר לשלוח סקר?

                              NBHGVN מנותק
                              NBHGVN מנותק
                              NBHGV
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #25

                              @סודי-ביותרררררררר בפניות להנהלה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מערכת הפורוםמ מערכת הפורום

                                קרדיט ל @השקדן על הסקר

                                השקדןה מנותק
                                השקדןה מנותק
                                השקדן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #26

                                למשל רוב הדיסק החדש של זאנוויל זה תזמורות עם עשרות נגנים וזה פשוט תענוג

                                זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                                במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בנימין לוריא
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #27

                                  אני די בטוח שהלויים בבית המקדש ניגנו מוזיקה עם כלים אמיתיים ולא השתמשו במוזיקה אלקטרונית...

                                  ילד חוכםי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב בנימין לוריא

                                    אני די בטוח שהלויים בבית המקדש ניגנו מוזיקה עם כלים אמיתיים ולא השתמשו במוזיקה אלקטרונית...

                                    ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכם
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #28

                                    @בנימין-לוריא מה הקשר בין זה לבין:
                                    סקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • Ð.RღÐ Ð.Rღ

                                      איזה מגניב לעמוד פה ולראות איך הסקר זז לכאן ולכאן....

                                      תכל'ס יש לי תחושה שאנשים נוטים לשקר את עצמם... הרי כולם אוהבים טראנסים וקצב, ואלקטרוניקה, על אף שיודעים שזה לא המוזיקה הטובה באמת בלשון המעטה... שימו לב מה הזמרים מספרים שהולך בחתונות.. כל הבחורים מבקשים מהם כל מיני שירים מסויימים, וגם ברדיו אפשר לשמוע מה המאזינים מבקשים..
                                      קיצור לא צריך הוכחות למה שהולך בדור של היום.. פופ וקצב והמון אנרגיה
                                      איך פתאום כולם פה רוצים מוזיקה אמיתית????
                                      אני גם אוהבת רגש חסידי, אבל בכל זאת בחרתי באפשרות של אלקטרוני כי בסך הכללי זה מה שיותר נעים לי לשמוע באוזן....

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מקצבי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #29

                                      @ð-rღ אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

                                      כל הבחורים מבקשים מהם כל מיני שירים מסויימים, וגם ברדיו אפשר לשמוע מה המאזינים מבקשים..

                                      מצטער, הבחורים והמאזינים (הצעירים) ברדיו הם צעירים וזה פשוט מגוחך להגיד שכוווולם אוהבים טרנסים (אני קורא לזה רעש קצבי) נקודה למחשבה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                        ברור שאלנטריבי אני חושב שהעולם השתנה 2021 העולם זז לשירים יותר מודרנים ולא איזה ניגון עתיק

                                        מאן דכר שמיהמ מנותק
                                        מאן דכר שמיהמ מנותק
                                        מאן דכר שמיה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #30

                                        @דודו-בלוקה גם בשירים מודרניים של הזמרים הכי ארצי ישראלים יש כלים אמיתיים ברובם ולא אלקטרוני
                                        אלקטרוני לעומת אמיתי זה כמו חומרי טעם וריח לעומת טעם וריח אמיתייים
                                        זה אף פעם לא ישתווה

                                        margalitM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מאן דכר שמיהמ מאן דכר שמיה

                                          @דודו-בלוקה גם בשירים מודרניים של הזמרים הכי ארצי ישראלים יש כלים אמיתיים ברובם ולא אלקטרוני
                                          אלקטרוני לעומת אמיתי זה כמו חומרי טעם וריח לעומת טעם וריח אמיתייים
                                          זה אף פעם לא ישתווה

                                          margalitM מנותק
                                          margalitM מנותק
                                          margalit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #31

                                          @מאן-דכר-שמיה אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:

                                          זה אף פעם לא ישתווה

                                          יש אלקטרוני שנשמע כמו כלים אמיתיים וקשה מאוד להבדיל
                                          (כמובן שכשאומרים אלקטרוני לא מתכוונים לזה...)

                                          סולמות
                                          מגביהים את הקול שלך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול