סקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?
-
@מחשב-נייד אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
בכל זאת יש כאלה שיכולים תוך שעה להוציא וזה לא בגלל שהם כל כך מוכשרים...... זה בגלל שאין להם שום ידע אולי ממש בבסיסי!
זה לא אומר כלום על המוסיקה האלקטרונית
אני אישית אף פעם לא אהבתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית
אני תמיד שומעת את השירים הכי אקוסטיים שיש
אבל מאז שהתחלתי ללמוד ליצור מוסיקה אלקטרונית, למדתי להעריך את המוסיקה הזאת
(עדיין לא אוהבת ועדיין לא אשב לשמוע את זה להנאתי, אבל כן מעריכה)
ומי שעושה מוסיקה אלקטרונית איכותית וטובה אז הוא צריך באמת להיות אומן ולא סתם חובבן... (ולא, זה לא לוקח שעה...)@margalit אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
@מחשב-נייד אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
בכל זאת יש כאלה שיכולים תוך שעה להוציא וזה לא בגלל שהם כל כך מוכשרים...... זה בגלל שאין להם שום ידע אולי ממש בבסיסי!
זה לא אומר כלום על המוסיקה האלקטרונית
אני אישית אף פעם לא אהבתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית
אני תמיד שומעת את השירים הכי אקוסטיים שיש
אבל מאז שהתחלתי ללמוד ליצור מוסיקה אלקטרונית, למדתי להעריך את המוסיקה הזאת
(עדיין לא אוהבת ועדיין לא אשב לשמוע את זה להנאתי, אבל כן מעריכה)
ומי שעושה מוסיקה אלקטרונית איכותית וטובה אז הוא צריך באמת להיות אומן ולא סתם חובבן... (ולא, זה לא לוקח שעה...)מבחינת כשרון מוזיקלי, זה עשוי לדרוש יכולות לא פחות
יצירה פשוטה המבוססת על מקצבים מוכנים מהאורגן - יש מקצבים אקוסטיים במבחר גדול לא פחות מהמקצבים האלקטרוניים, ואולי יותר...
ככה שבשניהם - אפשר להפיק הפקה בינונית שמעט זמן המבוססת כולה על דברים מוכנים, ואפשר להפיק הפקה מושקעת, עם עיבודים מיוחדים ומקצועיים, כל ההבדל הוא הכלים שמשתמשים בהם - האם מקליטים נגנים או שמשתמשים בציוד אלקטרוני וסינטיסייזר.
העבודה על העיבוד לא תלויה בזה.
ההבדל הוא - שעם כל הכבוד, מוזיקה אקוסטית היא הדבר האמיתי, וכשנגנים מנגנים בדרך כלל יש יותר נשמה
והסיבה שהרושם הוא שמוזיקה אלקטרונית לא דורשת מקצועיות, היא שליוצר נתחיל וחסר השכלה או ניסיון - הרבה יותר קל ואפשרי ליצור מוזיקה אלקטרונית מאשר אקוסטית.
ככה שלא תמצאו בחורציק בן 20 מוציא הפקה עם נגנים באולפן, אבל הוא בהחלט יכול לעבוד שעות ארוכות בכישרון גדול על הפקה אלקטרונית יפהפייה.... -
@ntz אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
מוזיקה אלקטרונית.
רק אם היא איכותית..ולא חובבנית---
ו..סתם שאלה על הדרך-
אתם חושבים שבמוזיקה הזו יש עומק?? -
@אייצ-ית אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
אתם חושבים שבמוזיקה הזו יש עומק??
בהחלט שיש במוזיקה הזו עומק. אם יודעים רק ליצור אותה נכון, טוב ועם נשמה כמה שזה נשמע מוזיקת פופ רגילה זה הרבה מעבר.
@יעל-0 אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
מוזיקת פופ רגילה זה הרבה מעבר.
מרדכי שפירו?
-
ברור שאלנטריבי אני חושב שהעולם השתנה 2021 העולם זז לשירים יותר מודרנים ולא איזה ניגון עתיק
-
@יעל-0 אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
מוזיקת פופ רגילה זה הרבה מעבר.
מרדכי שפירו?
@ילד-חוכם אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
@יעל-0 אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
מוזיקת פופ רגילה זה הרבה מעבר.
מרדכי שפירו?
גם. לא רק.
-
ברור שאלנטריבי אני חושב שהעולם השתנה 2021 העולם זז לשירים יותר מודרנים ולא איזה ניגון עתיק
@דודו-בלוקה אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
שירים יותר מודרנים ולא איזה ניגון עתיק
מוסיקה אקוסטית זה לא ניגון עתיק.....
-
@ילד-חוכם אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
@יעל-0 אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
מוזיקת פופ רגילה זה הרבה מעבר.
מרדכי שפירו?
גם. לא רק.
-
אני מתלהב כשאני שומע תזמורת ולא מסוגל להפסיק לשמוע (אוהב להבחין בין הצלילם השונים שהתזמורת מפיקה איזה הרמוניה)
-
אני מתלהב כשאני שומע תזמורת ולא מסוגל להפסיק לשמוע (אוהב להבחין בין הצלילם השונים שהתזמורת מפיקה איזה הרמוניה)
איך אפשר לשלוח סקר?
-
איך אפשר לשלוח סקר?
-
קרדיט ל @השקדן על הסקר
-
אני די בטוח שהלויים בבית המקדש ניגנו מוזיקה עם כלים אמיתיים ולא השתמשו במוזיקה אלקטרונית...
-
אני די בטוח שהלויים בבית המקדש ניגנו מוזיקה עם כלים אמיתיים ולא השתמשו במוזיקה אלקטרונית...
@בנימין-לוריא מה הקשר בין זה לבין:
סקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע? -
איזה מגניב לעמוד פה ולראות איך הסקר זז לכאן ולכאן....
תכל'ס יש לי תחושה שאנשים נוטים לשקר את עצמם... הרי כולם אוהבים טראנסים וקצב, ואלקטרוניקה, על אף שיודעים שזה לא המוזיקה הטובה באמת בלשון המעטה... שימו לב מה הזמרים מספרים שהולך בחתונות.. כל הבחורים מבקשים מהם כל מיני שירים מסויימים, וגם ברדיו אפשר לשמוע מה המאזינים מבקשים..
קיצור לא צריך הוכחות למה שהולך בדור של היום.. פופ וקצב והמון אנרגיה
איך פתאום כולם פה רוצים מוזיקה אמיתית????
אני גם אוהבת רגש חסידי, אבל בכל זאת בחרתי באפשרות של אלקטרוני כי בסך הכללי זה מה שיותר נעים לי לשמוע באוזן....@ð-rღ אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
כל הבחורים מבקשים מהם כל מיני שירים מסויימים, וגם ברדיו אפשר לשמוע מה המאזינים מבקשים..
מצטער, הבחורים והמאזינים (הצעירים) ברדיו הם צעירים וזה פשוט מגוחך להגיד שכוווולם אוהבים טרנסים (אני קורא לזה רעש קצבי) נקודה למחשבה.
-
ברור שאלנטריבי אני חושב שהעולם השתנה 2021 העולם זז לשירים יותר מודרנים ולא איזה ניגון עתיק
@דודו-בלוקה גם בשירים מודרניים של הזמרים הכי ארצי ישראלים יש כלים אמיתיים ברובם ולא אלקטרוני
אלקטרוני לעומת אמיתי זה כמו חומרי טעם וריח לעומת טעם וריח אמיתייים
זה אף פעם לא ישתווה -
@דודו-בלוקה גם בשירים מודרניים של הזמרים הכי ארצי ישראלים יש כלים אמיתיים ברובם ולא אלקטרוני
אלקטרוני לעומת אמיתי זה כמו חומרי טעם וריח לעומת טעם וריח אמיתייים
זה אף פעם לא ישתווה@מאן-דכר-שמיה אמר בסקר פרשת עקב | איזה סגנון מוזיקה תעדיפו יותר לשמוע?:
זה אף פעם לא ישתווה
יש אלקטרוני שנשמע כמו כלים אמיתיים וקשה מאוד להבדיל
(כמובן שכשאומרים אלקטרוני לא מתכוונים לזה...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות