בקשות שירים
-
@הלב-שלי של בני פרידמן?
ימה?@KING-music לא, של להקת פיקוד צפון
-
@הלב-שלי אמר בבקשות שירים:
אשמח שמישהו יעלה את השיר קום והתהלך בארץ אם אין שם נשים, תודה...
מצאתי ביצוע בלי בנות שהוא דקה ומשו...עוזר לך?
kum.mp3
(של יורם טהרלב)של להקת צפון פיקוד יש שם נשים אז....
-
@chagit03 מהממת, עוזר בטרוף!!
אני מאתגרת אתכם בטח, אבל אני צריכה גם תשיר הו רב חובל,
נראה לי שזה בלי בנות, זה יהיה קל יותר
יאלה מי מוצא ראשון? -
@chagit03 מהממת, עוזר בטרוף!!
אני מאתגרת אתכם בטח, אבל אני צריכה גם תשיר הו רב חובל,
נראה לי שזה בלי בנות, זה יהיה קל יותר
יאלה מי מוצא ראשון? -
@הדרי אופס עכשיו אני מגלה שזה כן של אישה,
אבל יש סיכוי שיש לזה ביצוע של גבר,
זה שיר ארצי ישראלי, מלא שרים אותו,
מי מוצא לי ביצוע טוב?@chagit03 אמר בבקשות שירים:
אני רואה את אוהבת שירי ארץ ישראל
מאודדד, זה שירים מצויינים לפיתוח קול

-
@הדרי אופס עכשיו אני מגלה שזה כן של אישה,
אבל יש סיכוי שיש לזה ביצוע של גבר,
זה שיר ארצי ישראלי, מלא שרים אותו,
מי מוצא לי ביצוע טוב?@chagit03 אמר בבקשות שירים:
אני רואה את אוהבת שירי ארץ ישראל
מאודדד, זה שירים מצויינים לפיתוח קול

-
@chagit03 כמה חבל, אם מישהו מוצא אני אשמח ותודה לכולכם על המאמץ!!
אגב, הייתי מאמצת את החתימה שלך היא ממש מתאימה לי
פוסט זה נמחק! -
@chagit03 כמה חבל, אם מישהו מוצא אני אשמח ותודה לכולכם על המאמץ!!
אגב, הייתי מאמצת את החתימה שלך היא ממש מתאימה לי

-
@פונץ-בננה
אשמח אם מישהו יעלה להורדה את שמחה ללא גבולות 7 של פילמר
תודה רבה -
@פונץ-בננה
אשמח אם מישהו יעלה להורדה את שמחה ללא גבולות 7 של פילמר
תודה רבה -
@פגע-וברח בבקשה
https://www.youtube.com/watch?v=7PsEITpqpuI
(אתה יכול להוריד את זה דרך 'וידאו טוב', לי פשוט אין זמן כי זה קובץ גדול) -
@יהודה-n
תודה רבה
אבל לי יש אתרוג ולא נטפרי ולכן אני לא יכול לראות את הקובץ הזה
וגם אין אפשרות דרך וידאו טוב@פגע-וברח אמר בבקשות שירים:
וגם אין אפשרות דרך וידאו טוב
יש אפשרות דרך ווידיאו טוב
והורדתי לך, אני יכולה לעלות עם כוכביות אבל זה לא בטוח יעבוד...
אז אני יעלה גם בלי ואם יש פה משהו שאין לו נטפרי ויכול לעלות עם כוכביות אז מעולה...
https://send.magicode.me/send-file/file/a3cfbe286***fffa2af428245c13e68625f3bdbbdd7/view
-
@הלב-שלי יש לזה ביצוע של איציק קלה אם את רוצה שמישהו יוריד לך אותו... ואם אפשר כשמבקשים שירים תבדקו לפני זה אם קיים אותם בכלל בגרסה כשרה, מה שהעלו פה זה שיר מתוך תוכנית טלוויזיה ואני לא שמעתי עדיין כדי לראות אם זה נקי.
@טיטו אמר בבקשות שירים:
@הלב-שלי יש לזה ביצוע של איציק קלה אם את רוצה שמישהו יוריד לך אותו... ואם אפשר כשמבקשים שירים תבדקו לפני זה אם קיים אותם בכלל בגרסה כשרה, מה שהעלו פה זה שיר מתוך תוכנית טלוויזיה ואני לא שמעתי עדיין כדי לראות אם זה נקי.
אוקי, למרות שבדקתי לפני שהעליתי...
לא שומעים שם נשים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
