שיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם
-
@עשהאל-רוזן תשמע זה כמעט סופי מבחינתי
רק איך זה עובד
אני צריך לבוא לאולפן
או שאני מקליט במחשב ושולח לך להוספת טרנסים@יהודה-n תעשה דואט בהמשך עם זמר הפורום ישי שין המטורף.... וככה תתפרסמו ויצא שתים במחיר אחד!
[איך קוראים לך? שנוכל כבר לשנן את פריד הבא!] -
@תודה-לך-ה זה לא בדיוק בקטע חובבני
כי על קטע חובבני אני לא ישקיע כסף
אני מעונין בהמשך להוציא עוד שירים
ואני צריך פרסום כדי שאנשים ירצו לשמוע את השירים הבאים
(אל תדאגו השירים הבאים הם לא עוד טרנדים אלא שירים על רמה, לפחות לדעתי) -
@יהודה-n תעשה דואט בהמשך עם זמר הפורום ישי שין המטורף.... וככה תתפרסמו ויצא שתים במחיר אחד!
[איך קוראים לך? שנוכל כבר לשנן את פריד הבא!]@דודו-בלוקה שם משפחה ממליה
בינתיים נראה לי שהתפרסם רק בשם משפחה (חנן בן ארי עשה לו קצת שיווק עם השיר 'חנניה' זה מתחרז ממש אותו דבר) גם בגלל שאני בחור ישיבה (ואין לי עניין לעוף סתם מהישיבה, רק תבין שאצלי בישיבה העיפו בחור על זה שהוא שלח לרדיו את הג'ינגל של פורים לתחרות, והעיפו אותו למרות שבזכותו הת''ת קיבל מהרדיו 10,000 ש''ח) וגם בגלל שנשמע לי שזה יותר ילך -
@עשהאל-רוזן רק שרוצה להזכיר שאשמח לדעת מראש בערך מה המחיר (זה מאד משנה לי)
וגם איפה האולפן
(אני גר בבני ברק, ואני לא אחד שלוקח חופש מהישיבה פתאום)@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@עשהאל-רוזן רק שרוצה להזכיר שאשמח לדעת מראש בערך מה המחיר (זה מאד משנה לי)
וגם איפה האולפן
(אני גר בבני ברק, ואני לא אחד שלוקח חופש מהישיבה פתאום)זה מהפרופיל של @אחינועם-מלול

בעצם זה השורות הרלוונטיות:
בגיל 12 התחלתי להתעסק עם תוכנת הקלטות פשוטה
שנקראת Audacity ומאז המשכתי להתפתח
היום ברוך ה' יש לי אולפן בלב בני ברק הסואנת והגועשת...
ואני מלחינה, כותבת, שרה, מנגנת על קלידים וכלי מיתר,
מצלמת, ואפילו עורכתמקווה שעזרתי לך............
-
@עשהאל-רוזן תשמע זה כמעט סופי מבחינתי
רק איך זה עובד
אני צריך לבוא לאולפן
או שאני מקליט במחשב ושולח לך להוספת טרנסים@יהודה-n
תראה לעשהאל אין אולפן לכן הוא יוצר את המוזיקה ושולח להקליט אצלי במידה וזה קרוב
אז אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח לי הקלטה ואם לא תוכל לבוא לאולפן שלי
ברחוב ר' עקיבא בבני ברק -
@יהודה-n
תראה לעשהאל אין אולפן לכן הוא יוצר את המוזיקה ושולח להקליט אצלי במידה וזה קרוב
אז אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח לי הקלטה ואם לא תוכל לבוא לאולפן שלי
ברחוב ר' עקיבא בבני ברק@אחינועם-מלול כן זה קרוב אלי
בקרוב אני יחזיר לך תשובה סופית -
@יהודה-n
יאללה אבל צריך שיקשרו ביננו
איך עושים את זה בדיוק שהם לא מקשרים?@עשהאל-רוזן אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@יהודה-n
יאללה אבל צריך שיקשרו ביננו
איך עושים את זה בדיוק שהם לא מקשרים?אנו לא מקשרים כלל, אישורים חריגים בפניה לניהול.
-
@יהודה-n
תראה לעשהאל אין אולפן לכן הוא יוצר את המוזיקה ושולח להקליט אצלי במידה וזה קרוב
אז אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח לי הקלטה ואם לא תוכל לבוא לאולפן שלי
ברחוב ר' עקיבא בבני ברק@אחינועם-מלול
@עשהאל-רוזן
ב''ה מבחינתי העניין סופי
מה השם של האולפן -
'למה לא כל יום פורים' סקיצה ווקאלית ראשונית
Recording (1).mp3
(לדעתי זה יכול להיות להיט, לפחות כמו 'קורונה לא תגיע לפה',
כמובן לאחר שנוסיף טרנסים,
וכן אם יש פה איזה די ג'יי שיוכל לעשות לי את העבודה בחינם
כלומר להוסיף לזה טרנס מקפיץ
אשמח מאד, וכמובן שגם השם שלו יהיה רשום על הפרויקט)
כמובן שכל הזכויות שמורות !!!! -
@יונתן-וקנין כשזה יקבל את הטרנסים המתאימים
זה יהיה הרבה יותר מ'חמוד'
נ.ב.
ואם כבר מדברים
רציתי לשאול יש לך מושג אם זה בעיה מצד זכויות יוצרים שלקחתי בסוף לחן מאיזה שיר קיים -
@יונתן-וקנין כשזה יקבל את הטרנסים המתאימים
זה יהיה הרבה יותר מ'חמוד'
נ.ב.
ואם כבר מדברים
רציתי לשאול יש לך מושג אם זה בעיה מצד זכויות יוצרים שלקחתי בסוף לחן מאיזה שיר קיים@יהודה-n בוא נאמר שהלמה לא זה מהשיר 'למה לא'
אבל בידיוק הלחן במילים האלו לקוחים משיר של זמרת..
ככה שאני הייתי מציעה איזה בדיקה, שלא יסתבך.. -
@יונתן-וקנין כשזה יקבל את הטרנסים המתאימים
זה יהיה הרבה יותר מ'חמוד'
נ.ב.
ואם כבר מדברים
רציתי לשאול יש לך מושג אם זה בעיה מצד זכויות יוצרים שלקחתי בסוף לחן מאיזה שיר קייםפוסט זה נמחק! -
@יהודה-n בוא נאמר שהלמה לא זה מהשיר 'למה לא'
אבל בידיוק הלחן במילים האלו לקוחים משיר של זמרת..
ככה שאני הייתי מציעה איזה בדיקה, שלא יסתבך..@פונץ-בננה אני חושב שבפורים הכל זורם
במיוחד שאני בכלל לא ידעתי על זה
ואני מאמין שעוד הרבה לא ידעו -
@פונץ-בננה אני חושב שבפורים הכל זורם
במיוחד שאני בכלל לא ידעתי על זה
ואני מאמין שעוד הרבה לא ידעו@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@פונץ-בננה אני חושב שבפורים הכל זורם
במיוחד שאני בכלל לא ידעתי על זה
ואני מאמין שעוד הרבה לא ידעוגם לי היה טיפה'לה מוכר אבל אולי סתם
כי אין לי שמץ בשירים של חילונים ברוך ה' -
@פונץ-בננה אני חושב שבפורים הכל זורם
במיוחד שאני בכלל לא ידעתי על זה
ואני מאמין שעוד הרבה לא ידעו -
@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@פונץ-בננה אני חושב שבפורים הכל זורם
במיוחד שאני בכלל לא ידעתי על זה
ואני מאמין שעוד הרבה לא ידעוגם לי היה טיפה'לה מוכר אבל אולי סתם
כי אין לי שמץ בשירים של חילונים ברוך ה' -
@יהודה-n https://acum.org.il/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%A4%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA/ תסתכל פה אולי תוכל לראות תשובה לשאלתך
-
נו אתה סגור אם אולפן כבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




