שיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם
-
@יהודה-n
תראה לעשהאל אין אולפן לכן הוא יוצר את המוזיקה ושולח להקליט אצלי במידה וזה קרוב
אז אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח לי הקלטה ואם לא תוכל לבוא לאולפן שלי
ברחוב ר' עקיבא בבני ברק@אחינועם-מלול
@עשהאל-רוזן
ב''ה מבחינתי העניין סופי
מה השם של האולפן -
'למה לא כל יום פורים' סקיצה ווקאלית ראשונית
Recording (1).mp3
(לדעתי זה יכול להיות להיט, לפחות כמו 'קורונה לא תגיע לפה',
כמובן לאחר שנוסיף טרנסים,
וכן אם יש פה איזה די ג'יי שיוכל לעשות לי את העבודה בחינם
כלומר להוסיף לזה טרנס מקפיץ
אשמח מאד, וכמובן שגם השם שלו יהיה רשום על הפרויקט)
כמובן שכל הזכויות שמורות !!!! -
@יונתן-וקנין כשזה יקבל את הטרנסים המתאימים
זה יהיה הרבה יותר מ'חמוד'
נ.ב.
ואם כבר מדברים
רציתי לשאול יש לך מושג אם זה בעיה מצד זכויות יוצרים שלקחתי בסוף לחן מאיזה שיר קיים -
@יונתן-וקנין כשזה יקבל את הטרנסים המתאימים
זה יהיה הרבה יותר מ'חמוד'
נ.ב.
ואם כבר מדברים
רציתי לשאול יש לך מושג אם זה בעיה מצד זכויות יוצרים שלקחתי בסוף לחן מאיזה שיר קיים@יהודה-n בוא נאמר שהלמה לא זה מהשיר 'למה לא'
אבל בידיוק הלחן במילים האלו לקוחים משיר של זמרת..
ככה שאני הייתי מציעה איזה בדיקה, שלא יסתבך.. -
@יונתן-וקנין כשזה יקבל את הטרנסים המתאימים
זה יהיה הרבה יותר מ'חמוד'
נ.ב.
ואם כבר מדברים
רציתי לשאול יש לך מושג אם זה בעיה מצד זכויות יוצרים שלקחתי בסוף לחן מאיזה שיר קייםפוסט זה נמחק! -
@יהודה-n בוא נאמר שהלמה לא זה מהשיר 'למה לא'
אבל בידיוק הלחן במילים האלו לקוחים משיר של זמרת..
ככה שאני הייתי מציעה איזה בדיקה, שלא יסתבך..@פונץ-בננה אני חושב שבפורים הכל זורם
במיוחד שאני בכלל לא ידעתי על זה
ואני מאמין שעוד הרבה לא ידעו -
@פונץ-בננה אני חושב שבפורים הכל זורם
במיוחד שאני בכלל לא ידעתי על זה
ואני מאמין שעוד הרבה לא ידעו@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@פונץ-בננה אני חושב שבפורים הכל זורם
במיוחד שאני בכלל לא ידעתי על זה
ואני מאמין שעוד הרבה לא ידעוגם לי היה טיפה'לה מוכר אבל אולי סתם
כי אין לי שמץ בשירים של חילונים ברוך ה' -
@פונץ-בננה אני חושב שבפורים הכל זורם
במיוחד שאני בכלל לא ידעתי על זה
ואני מאמין שעוד הרבה לא ידעו -
@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@פונץ-בננה אני חושב שבפורים הכל זורם
במיוחד שאני בכלל לא ידעתי על זה
ואני מאמין שעוד הרבה לא ידעוגם לי היה טיפה'לה מוכר אבל אולי סתם
כי אין לי שמץ בשירים של חילונים ברוך ה' -
@יהודה-n https://acum.org.il/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%A4%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA/ תסתכל פה אולי תוכל לראות תשובה לשאלתך
-
נו אתה סגור אם אולפן כבר
-
@יונתן-וקנין שלחתי ל'אחינועם מלול' ו'עאשהל רוזן' שמבחינתי אני סוגר איתם, הם עדיין לא ראו את ההודעה
-
@יהודה-n תשמע לפי ההקלטה הראשונית שהעלת כאן זה נשמע שזה יכול לתפוס אבל אני חושב שיש לך עדיין מה לעבוד על הלחן שיהיה קצת יותר מגוון ופחות בנאלי כזה וגם במילים אני חושב שאתה יכול להוסיף עוד איזה משפט כמו זה למשל "אז תנצלו את הפורים " או משהו כזה
נ.ב הקטע בסוף שאתה עושה את ה- "למה לא" זה ממש אותו דבר כמו השיר של שרולי וזה בעיה כי יש לו זכויות אז תנסה לשנות את זה
( כל ההערות זה מקטע טוב
) -
@יהודה-n תשמע לפי ההקלטה הראשונית שהעלת כאן זה נשמע שזה יכול לתפוס אבל אני חושב שיש לך עדיין מה לעבוד על הלחן שיהיה קצת יותר מגוון ופחות בנאלי כזה וגם במילים אני חושב שאתה יכול להוסיף עוד איזה משפט כמו זה למשל "אז תנצלו את הפורים " או משהו כזה
נ.ב הקטע בסוף שאתה עושה את ה- "למה לא" זה ממש אותו דבר כמו השיר של שרולי וזה בעיה כי יש לו זכויות אז תנסה לשנות את זה
( כל ההערות זה מקטע טוב
)@אליהו-חזן אני מעדיף בלי עוד משפט
ככה כל אחד יפרש את זה איך שבא לו (יש לי עניין שכמה שיותר ירצו לשמוע את זה) -
@אליהו-חזן אני מעדיף בלי עוד משפט
ככה כל אחד יפרש את זה איך שבא לו (יש לי עניין שכמה שיותר ירצו לשמוע את זה)@יהודה-n מושלם!!!!!
-
@אליהו-חזן אני מעדיף בלי עוד משפט
ככה כל אחד יפרש את זה איך שבא לו (יש לי עניין שכמה שיותר ירצו לשמוע את זה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

