שיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם
-
@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@פונץ-בננה אני חושב שבפורים הכל זורם
במיוחד שאני בכלל לא ידעתי על זה
ואני מאמין שעוד הרבה לא ידעוגם לי היה טיפה'לה מוכר אבל אולי סתם
כי אין לי שמץ בשירים של חילונים ברוך ה' -
@יהודה-n https://acum.org.il/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%A4%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA/ תסתכל פה אולי תוכל לראות תשובה לשאלתך
-
נו אתה סגור אם אולפן כבר
-
@יונתן-וקנין שלחתי ל'אחינועם מלול' ו'עאשהל רוזן' שמבחינתי אני סוגר איתם, הם עדיין לא ראו את ההודעה
-
@יהודה-n תשמע לפי ההקלטה הראשונית שהעלת כאן זה נשמע שזה יכול לתפוס אבל אני חושב שיש לך עדיין מה לעבוד על הלחן שיהיה קצת יותר מגוון ופחות בנאלי כזה וגם במילים אני חושב שאתה יכול להוסיף עוד איזה משפט כמו זה למשל "אז תנצלו את הפורים " או משהו כזה
נ.ב הקטע בסוף שאתה עושה את ה- "למה לא" זה ממש אותו דבר כמו השיר של שרולי וזה בעיה כי יש לו זכויות אז תנסה לשנות את זה
( כל ההערות זה מקטע טוב
) -
@יהודה-n תשמע לפי ההקלטה הראשונית שהעלת כאן זה נשמע שזה יכול לתפוס אבל אני חושב שיש לך עדיין מה לעבוד על הלחן שיהיה קצת יותר מגוון ופחות בנאלי כזה וגם במילים אני חושב שאתה יכול להוסיף עוד איזה משפט כמו זה למשל "אז תנצלו את הפורים " או משהו כזה
נ.ב הקטע בסוף שאתה עושה את ה- "למה לא" זה ממש אותו דבר כמו השיר של שרולי וזה בעיה כי יש לו זכויות אז תנסה לשנות את זה
( כל ההערות זה מקטע טוב
)@אליהו-חזן אני מעדיף בלי עוד משפט
ככה כל אחד יפרש את זה איך שבא לו (יש לי עניין שכמה שיותר ירצו לשמוע את זה) -
@אליהו-חזן אני מעדיף בלי עוד משפט
ככה כל אחד יפרש את זה איך שבא לו (יש לי עניין שכמה שיותר ירצו לשמוע את זה)@יהודה-n מושלם!!!!!
-
@אליהו-חזן אני מעדיף בלי עוד משפט
ככה כל אחד יפרש את זה איך שבא לו (יש לי עניין שכמה שיותר ירצו לשמוע את זה) -
@אליהו-חזן אני יבדוק
-
'למה לא כל יום פורים' סקיצה ווקאלית ראשונית
Recording (1).mp3
(לדעתי זה יכול להיות להיט, לפחות כמו 'קורונה לא תגיע לפה',
כמובן לאחר שנוסיף טרנסים,
וכן אם יש פה איזה די ג'יי שיוכל לעשות לי את העבודה בחינם
כלומר להוסיף לזה טרנס מקפיץ
אשמח מאד, וכמובן שגם השם שלו יהיה רשום על הפרויקט)
כמובן שכל הזכויות שמורות !!!!@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
וכן אם יש פה איזה די ג'יי שיוכל לעשות לי את העבודה בחינם
לא חייב איזה dj - מפיקים מוזיקאלים יש פה בשפע...
אבל האם זה יהיה בחינם.. אני לא יכול להבטיח לך.! -
@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
וכן אם יש פה איזה די ג'יי שיוכל לעשות לי את העבודה בחינם
לא חייב איזה dj - מפיקים מוזיקאלים יש פה בשפע...
אבל האם זה יהיה בחינם.. אני לא יכול להבטיח לך.!@KING-music איך זה ישמע ע''י מפיקים מוזיקליאים
וכמה זה יעלה (אני לא בקטע של לשלם הרבה) -
@KING-music איך זה ישמע ע''י מפיקים מוזיקליאים
וכמה זה יעלה (אני לא בקטע של לשלם הרבה)@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
איך זה ישמע ע''י מפיקים מוזיקליאים
מפיקים מוזיקאלים יותר בקטע של ליצור מוזיקה-Dj פחות בקטע הזה...
כמה זה יעלה,? אינני יודע. -
@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
איך זה ישמע ע''י מפיקים מוזיקליאים
מפיקים מוזיקאלים יותר בקטע של ליצור מוזיקה-Dj פחות בקטע הזה...
כמה זה יעלה,? אינני יודע. -
@אחינועם-מלול
@עשהאל-רוזן
ב''ה מבחינתי העניין סופי
מה השם של האולפןפוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
