דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. סקר האוזניות הגדול !

סקר האוזניות הגדול !

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
230 פוסטים 65 כותבים 12.1k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • KING musicK KING music

    @שמעון-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

    ובסין 150

    אליאקספרס כאילו?

    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #101

    @KING-music כן

    KING musicK תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      @KING-music כן

      KING musicK מנותק
      KING musicK מנותק
      KING music
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #102

      @שמעון-2 אתה יודע דגם אולי?
      שאני יחפש שם..

      לנושא שלי לחצו כאן❤️

      תעקבו.🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #103

        אני אישית משתמשת באיירפודס:
        h69113559_1000x1000pix2_2.png
        ציון:10 מתוך 10
        המוזיקה נשמעת באיכות טובה מאוד,אם מתרגלים אליהם אי אפשר לשמוע שירים באוזניות אחרות מרוב שזה אייכותי ומטורף!
        זה עולה כעקרון 700
        אבל השגתי את זה ב470 מאילת.

        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
        (עדן מאירי)

        nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • chagit03C chagit03

          אני אישית משתמשת באיירפודס:
          h69113559_1000x1000pix2_2.png
          ציון:10 מתוך 10
          המוזיקה נשמעת באיכות טובה מאוד,אם מתרגלים אליהם אי אפשר לשמוע שירים באוזניות אחרות מרוב שזה אייכותי ומטורף!
          זה עולה כעקרון 700
          אבל השגתי את זה ב470 מאילת.

          nireldesignN מנותק
          nireldesignN מנותק
          nireldesign
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #104

          @chagit03

          דור שני או שלישי?

          chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • nireldesignN nireldesign

            @chagit03

            דור שני או שלישי?

            chagit03C מנותק
            chagit03C מנותק
            chagit03
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #105

            @nireldesign שני
            ממש ממליצה!

            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
            (עדן מאירי)

            nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • chagit03C chagit03

              @nireldesign שני
              ממש ממליצה!

              nireldesignN מנותק
              nireldesignN מנותק
              nireldesign
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #106

              @chagit03

              הרבה אומרים שחסר לבהם פירוט של כל הכלים
              וכן באסים.
              האם זה נכון?

              chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • nireldesignN nireldesign

                @chagit03

                הרבה אומרים שחסר לבהם פירוט של כל הכלים
                וכן באסים.
                האם זה נכון?

                chagit03C מנותק
                chagit03C מנותק
                chagit03
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #107

                @nireldesign אני לא יודעת באיזה קטע הם טוענים ככה,אני פשוט שומעת מהם איכות אובר
                אגב יש להם גם צורה נוחה לאוזן ולא נופלת....

                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                (עדן מאירי)

                nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • chagit03C chagit03

                  @nireldesign אני לא יודעת באיזה קטע הם טוענים ככה,אני פשוט שומעת מהם איכות אובר
                  אגב יש להם גם צורה נוחה לאוזן ולא נופלת....

                  nireldesignN מנותק
                  nireldesignN מנותק
                  nireldesign
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #108

                  @chagit03
                  יכולות להתחבר במקביל ל-2 מכשירים (לדוגמה פלאפון + מחשב)?

                  chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • nireldesignN nireldesign

                    @chagit03
                    יכולות להתחבר במקביל ל-2 מכשירים (לדוגמה פלאפון + מחשב)?

                    chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                    #109

                    @nireldesign לא אי אפשר.

                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                    (עדן מאירי)

                    nireldesignN תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • chagit03C chagit03

                      @nireldesign לא אי אפשר.

                      nireldesignN מנותק
                      nireldesignN מנותק
                      nireldesign
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #110

                      @chagit03

                      תודה רבה!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #111

                        תכלס האוזנית בעשר שקל מחזיקים המון זמןןןןןןןן

                        😜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ד דיזיין

                          אני משתמשת בjbl wave 100,
                          f6cea760-1ad5-467e-8c9f-728ba092ccdc-image.png
                          עלו לי 250 בחנות, אבל אפשר למצוא יותר זול
                          יושבות מצוין בתוך האוזן (ואני אחת שהאוזניות לו יושבות עלי),
                          איכות מצוינתתת,
                          מה שכן, יש להם חיסרון שהם לא מווסתות את עוצמת השמע בצורה נכונה, סתומרת נגיד אני על 30- אני יכולה להוריד ל20 ועדין זה ישמע בדיוק אותו דבר, וכשאני יוריד ל19 פתאום זה ינמיך בבת אחת....
                          אבל אני לא יודעת, יש מצב שהרבה אוזניות זה ככה....

                          חובב המוזיקה 2ח מנותק
                          חובב המוזיקה 2ח מנותק
                          חובב המוזיקה 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חובב המוזיקה 2
                          #112

                          @דיזיין אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                          אני משתמשת בjbl wave 100,
                          f6cea760-1ad5-467e-8c9f-728ba092ccdc-image.png
                          עלו לי 250 בחנות, אבל אפשר למצוא יותר זול
                          יושבות מצוין בתוך האוזן (ואני אחת שהאוזניות לו יושבות עלי),
                          איכות מצוינתתת,
                          מה שכן, יש להם חיסרון שהם לא מווסתות את עוצמת השמע בצורה נכונה, סתומרת נגיד אני על 30- אני יכולה להוריד ל20 ועדין זה ישמע בדיוק אותו דבר, וכשאני יוריד ל19 פתאום זה ינמיך בבת אחת....
                          אבל אני לא יודעת, יש מצב שהרבה אוזניות זה ככה....

                          את נהנת מהאוזניות האלו ?
                          קניתי אותם ולפעמים אורך לי איזה 3 דקות עד שמתחבר לי הבלוטוס
                          ועוד בעיה לפעמים אני שומע רק באוזניה אחת למשל ימין ואחרי כמה דקות אני שומע רק באוזניה השמאלית
                          וגם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת
                          אם הבעיות מוכרות לכם אשמח שתעלו פתרונות
                          נ.ב. גם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת...

                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חובב המוזיקה 2ח חובב המוזיקה 2

                            @דיזיין אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                            אני משתמשת בjbl wave 100,
                            f6cea760-1ad5-467e-8c9f-728ba092ccdc-image.png
                            עלו לי 250 בחנות, אבל אפשר למצוא יותר זול
                            יושבות מצוין בתוך האוזן (ואני אחת שהאוזניות לו יושבות עלי),
                            איכות מצוינתתת,
                            מה שכן, יש להם חיסרון שהם לא מווסתות את עוצמת השמע בצורה נכונה, סתומרת נגיד אני על 30- אני יכולה להוריד ל20 ועדין זה ישמע בדיוק אותו דבר, וכשאני יוריד ל19 פתאום זה ינמיך בבת אחת....
                            אבל אני לא יודעת, יש מצב שהרבה אוזניות זה ככה....

                            את נהנת מהאוזניות האלו ?
                            קניתי אותם ולפעמים אורך לי איזה 3 דקות עד שמתחבר לי הבלוטוס
                            ועוד בעיה לפעמים אני שומע רק באוזניה אחת למשל ימין ואחרי כמה דקות אני שומע רק באוזניה השמאלית
                            וגם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת
                            אם הבעיות מוכרות לכם אשמח שתעלו פתרונות
                            נ.ב. גם לי יש את החיסרון בשמיעה שהזכרת...

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דיזיין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #113

                            @חובב-המוזיקה-2 אמר בסקר האוזניות הגדול !:

                            קניתי אותם ולפעמים אורך לי איזה 3 דקות עד שמתחבר לי הבלוטוס
                            ועוד בעיה לפעמים אני שומע רק באוזניה אחת למשל ימין ואחרי כמה דקות אני שומע רק באוזניה השמאלית

                            אויש, אני מצטערת לשמוע....
                            לי זה לא קורה.

                            אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                            ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מקצועיות התייחס לנושא זה ב
                            • מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #114

                              אני משתמש באוזניות ג'ברה T85
                              המחיר הוא בין 650 ל 850
                              אחלה אוזניות, איכות פצצה, מסנן רעשים נחמד, עוצמה גבוהה, בטריה טובה.
                              היה לי גם T65 גם מצוינות.
                              והיה לי גם את הדגם שלהם אליטה 3
                              יותר זולות (300) והאיכות ממש טובה רק שאין מסנן רעשים (אבל הם אטומות לגמרי).
                              בקיצור אני ממליץ בכל פה על החברה הזו [ג'ברה].
                              היה לי גם איירפודס [אפל] והג'ברה (אפי' הזולות) הרבה יותר טובות.

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • C מנותק
                                C מנותק
                                cayin
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי cayin
                                #115

                                3f99c969-9078-4ee1-9965-049c2da0c61f-image.png
                                https://danclarkaudio.com/expanse.html
                                אלו האוזניות שלי, אחרי מספר שנות מחקר מעמיק,
                                התעצלתי לצלם, תמונה באדיבות גוגל...
                                כמובן דורשות מגבר וציוד בהתאם.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #116

                                  מישהו יודע (מידיעה) איזה אוזניות יותר טובות
                                  ביטס סטודיו 3
                                  סוני XM 4
                                  בוס QC 45

                                  מבחינת סינון רעשים, איכות סאונד, ונוחות.

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מנאשששמ מנאששש

                                    מישהו יודע (מידיעה) איזה אוזניות יותר טובות
                                    ביטס סטודיו 3
                                    סוני XM 4
                                    בוס QC 45

                                    מבחינת סינון רעשים, איכות סאונד, ונוחות.

                                    C מנותק
                                    C מנותק
                                    cayin
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #117

                                    @מנאששש
                                    בוס- ביטול רעשים הכי טוב
                                    סוני- סאונד
                                    ביטס- לטעמי פחות מוצלח,
                                    מבין שלשתם הייתי הולך על הסוני,
                                    אם מעניין אותך יכול להמליץ על דברים נוספים.

                                    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • C cayin

                                      @מנאששש
                                      בוס- ביטול רעשים הכי טוב
                                      סוני- סאונד
                                      ביטס- לטעמי פחות מוצלח,
                                      מבין שלשתם הייתי הולך על הסוני,
                                      אם מעניין אותך יכול להמליץ על דברים נוספים.

                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                      #118

                                      @cayin
                                      גם אני חשבתי על הסוני מבחינת סאונד.
                                      אבל השאלה האם הנוחות והסינון רעשים של בוס יותר טובה משמעותית?
                                      או שעדיין עדיף סוני (הסאונד שלהם הרבה יותר טוב?)
                                      איזה עוד דברים נוספים יש ברמה הזאת?

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מנאשששמ מנאששש

                                        @cayin
                                        גם אני חשבתי על הסוני מבחינת סאונד.
                                        אבל השאלה האם הנוחות והסינון רעשים של בוס יותר טובה משמעותית?
                                        או שעדיין עדיף סוני (הסאונד שלהם הרבה יותר טוב?)
                                        איזה עוד דברים נוספים יש ברמה הזאת?

                                        C מנותק
                                        C מנותק
                                        cayin
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #119

                                        @מנאששש
                                        הסאונד של הסוני יותר טוב בהחלט,והביטול רעשים ממש לא רע...הם בהחלט גם נוחות,
                                        בשקלול הזה עדיף את סוני.
                                        לגבי דגמים נוספים:
                                        יש את הסנהייזר מומנטום 4 (חדשות אאל"ט) מעולות(לוקחות את הנ"ל בכיס הקטן) מבחינת סאונד, קצת פחות מבחינת הביטול רעשים,
                                        b&o hx
                                        b&w px7 s2
                                        קח בחשבון שנוחות חשובה לא פחות מהסאונד, ושאוזניות חוטיות בתקציב הזה יתנו בדרך כלל סאונד טוב יותר,

                                        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • C cayin

                                          @מנאששש
                                          הסאונד של הסוני יותר טוב בהחלט,והביטול רעשים ממש לא רע...הם בהחלט גם נוחות,
                                          בשקלול הזה עדיף את סוני.
                                          לגבי דגמים נוספים:
                                          יש את הסנהייזר מומנטום 4 (חדשות אאל"ט) מעולות(לוקחות את הנ"ל בכיס הקטן) מבחינת סאונד, קצת פחות מבחינת הביטול רעשים,
                                          b&o hx
                                          b&w px7 s2
                                          קח בחשבון שנוחות חשובה לא פחות מהסאונד, ושאוזניות חוטיות בתקציב הזה יתנו בדרך כלל סאונד טוב יותר,

                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #120

                                          @cayin
                                          אבל המחירים של B&O בשמיים
                                          וגם של B&W
                                          סנהייזר פחות משקיעים בסינון רעשים
                                          וגם המראה שלהם לא משהו
                                          וגם הם עוברים את התקציב שלי (1200)
                                          השאלה העיקרית היא האם בשקלול נתונים סוני באמת עדיפה על הבוס
                                          . בוס יותר טובים בסינון רעשים, ונוחות (לפי הבנתי)
                                          . סוני יותר טובים בסאונד.
                                          אתה ממליץ על סוני מניסיון ?
                                          (כי עדיין בוס יותר מוכרים כאוזניות איכות)

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול