אבי פודולינסקי
-
-
מתי התוכנית המבקר היום
-
מתי התוכנית המבקר היום
-
מתי התוכנית המבקר היום
-
המבקר עם אבי פודולינסקי
https://drive.google.com/file*****/d/11F3k3fn_PT2OZzob-31rIakGb5P_Cfpl/view?usp=drivesdk -
ראיתי את התוכנית אוו איזה זמר בהחלט אחד היוצרים הטובים שקמו בשנים האחרונות
-
המבקר עם אבי פודולינסקי
https://drive.google.com/file*****/d/11F3k3fn_PT2OZzob-31rIakGb5P_Cfpl/view?usp=drivesdk -
איזה חמוד הוא בראיון
הוא מדבר הרבה על הכאב בדור הזה והניסיונות
והוא צודק שחסר קצת שירים של כאב
ממש אהבתי!!!!
זה הראיון במבקר שהכי אהבתי@אביגיל-1 אמר באבי פודולינסקי:
והוא צודק שחסר קצת שירים של כאב
לא חסר בכלל שירים כאלה.
מהסוג הזה יש בשפע ...
-
@אביגיל-1 אמר באבי פודולינסקי:
והוא צודק שחסר קצת שירים של כאב
לא חסר בכלל שירים כאלה.
מהסוג הזה יש בשפע ...
@פונץ-בננה אמר באבי פודולינסקי:
@אביגיל-1 אמר באבי פודולינסקי:
והוא צודק שחסר קצת שירים של כאב
לא חסר בכלל שירים כאלה.
מהסוג הזה יש בשפע ...
ממש לא
אני הרבה מחפשת -
@chagit03 זה בסדר
אם הזמן הוא יכול לעוף ברמה מטורפת חבל הוא היה צריך להיות אצל דוד פדידה שיעיף אותו למעלה -
@יוסף-צאיג לא חושבת לרגע שפדידה מפיק כ"F גרוע אבל נראה לי כדאי להפסיק כאן למה זה כבר מגיע ללשון הרע!
-
@יוסף-צאיג לא חושבת לרגע שפדידה מפיק כ"F גרוע אבל נראה לי כדאי להפסיק כאן למה זה כבר מגיע ללשון הרע!
@חובבת-מוזיקה-צעירה תקשיבו שניה אני לא אמרתי שיעבור דווקא לפדידה.
אני אמרתי שאם הוא יעבור לכל מפיק אחר אולי אביגדור מאיר או ישראל לובין
לא משנה כל אחד יכול להעיף אותו לגבוה ברמה אחרת בציבור שלנו וחסר זמרים ששרים ממש לתוך הנפש היהודית (כמו למשל ישי ריבו) חסר צריך אותו גם -
הוא היה חייב לזכות בקול הבא!!
יש לכם את השיר החדש שלו? -
הוא היה חייב לזכות בקול הבא!!
יש לכם את השיר החדש שלו? -
@ראובן-לנדאן תודה!
אחד השירים היפים!
אני לא יודעת למה, אבל פחות התחברתי לשתי השירים שיצאו לפני (אין בי קול והילדים שלך)
אבל השיר הזה ונשמות אבודות- שירים מטורפים! לפנים! -
שמעתי את הראיון איתו זמר פפפצצה אבל קצת צרם לי שהוא אמר ביננו כמה אפשר לדוש על אותו סיגנון פופ ומיזרחי ..כמה אנשים שומעים וכמה משמעים ברדיו היום מיזרחי שכמה אפשר להגיד שחרשו על פופ מיזרחי וחבל שהוא לא אמר את האמת שהיום כבר חרשו על המוזיקה החסידית נימאס לישמוע אותה
-
@יוסף-צאיג כאן לא המקום להוצאת דיבה על אף אחד!!
לשון הרע לא מדבר אל מקצב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות