אבי פודולינסקי
-
המבקר עם אבי פודולינסקי
https://drive.google.com/file*****/d/11F3k3fn_PT2OZzob-31rIakGb5P_Cfpl/view?usp=drivesdk -
איזה חמוד הוא בראיון
הוא מדבר הרבה על הכאב בדור הזה והניסיונות
והוא צודק שחסר קצת שירים של כאב
ממש אהבתי!!!!
זה הראיון במבקר שהכי אהבתי@אביגיל-1 אמר באבי פודולינסקי:
והוא צודק שחסר קצת שירים של כאב
לא חסר בכלל שירים כאלה.
מהסוג הזה יש בשפע ...
-
@אביגיל-1 אמר באבי פודולינסקי:
והוא צודק שחסר קצת שירים של כאב
לא חסר בכלל שירים כאלה.
מהסוג הזה יש בשפע ...
@פונץ-בננה אמר באבי פודולינסקי:
@אביגיל-1 אמר באבי פודולינסקי:
והוא צודק שחסר קצת שירים של כאב
לא חסר בכלל שירים כאלה.
מהסוג הזה יש בשפע ...
ממש לא
אני הרבה מחפשת -
@chagit03 זה בסדר
אם הזמן הוא יכול לעוף ברמה מטורפת חבל הוא היה צריך להיות אצל דוד פדידה שיעיף אותו למעלה -
@יוסף-צאיג לא חושבת לרגע שפדידה מפיק כ"F גרוע אבל נראה לי כדאי להפסיק כאן למה זה כבר מגיע ללשון הרע!
-
@יוסף-צאיג לא חושבת לרגע שפדידה מפיק כ"F גרוע אבל נראה לי כדאי להפסיק כאן למה זה כבר מגיע ללשון הרע!
@חובבת-מוזיקה-צעירה תקשיבו שניה אני לא אמרתי שיעבור דווקא לפדידה.
אני אמרתי שאם הוא יעבור לכל מפיק אחר אולי אביגדור מאיר או ישראל לובין
לא משנה כל אחד יכול להעיף אותו לגבוה ברמה אחרת בציבור שלנו וחסר זמרים ששרים ממש לתוך הנפש היהודית (כמו למשל ישי ריבו) חסר צריך אותו גם -
הוא היה חייב לזכות בקול הבא!!
יש לכם את השיר החדש שלו? -
הוא היה חייב לזכות בקול הבא!!
יש לכם את השיר החדש שלו? -
@ראובן-לנדאן תודה!
אחד השירים היפים!
אני לא יודעת למה, אבל פחות התחברתי לשתי השירים שיצאו לפני (אין בי קול והילדים שלך)
אבל השיר הזה ונשמות אבודות- שירים מטורפים! לפנים! -
שמעתי את הראיון איתו זמר פפפצצה אבל קצת צרם לי שהוא אמר ביננו כמה אפשר לדוש על אותו סיגנון פופ ומיזרחי ..כמה אנשים שומעים וכמה משמעים ברדיו היום מיזרחי שכמה אפשר להגיד שחרשו על פופ מיזרחי וחבל שהוא לא אמר את האמת שהיום כבר חרשו על המוזיקה החסידית נימאס לישמוע אותה
-
@יוסף-צאיג כאן לא המקום להוצאת דיבה על אף אחד!!
לשון הרע לא מדבר אל מקצב. -
שמעתי את הראיון איתו זמר פפפצצה אבל קצת צרם לי שהוא אמר ביננו כמה אפשר לדוש על אותו סיגנון פופ ומיזרחי ..כמה אנשים שומעים וכמה משמעים ברדיו היום מיזרחי שכמה אפשר להגיד שחרשו על פופ מיזרחי וחבל שהוא לא אמר את האמת שהיום כבר חרשו על המוזיקה החסידית נימאס לישמוע אותה
@מוזיקלי-3 לא צריך לומר זה ברור מאליו...

סתם צוחקת - אחרי הכל חרשו על הכל גם מה שאנחנו אומרים עליו שהוא חידוש זה לא באמת חידוש
אלא משהו בשיר שנגע בנו. -
אבי פודולינסקי - ראה בטוב
מילים ולחן: תהילה שטיינר. פסנתר: @עמית-בן-עטר1301781-38733d5155b40fd8af910ed6303b3c49.mp3
https://www.youtube.com/watch?v=cfjiuE-3ibc
-
אבי פודולינסקי - ראה בטוב
מילים ולחן: תהילה שטיינר. פסנתר: @עמית-בן-עטר1301781-38733d5155b40fd8af910ed6303b3c49.mp3
https://www.youtube.com/watch?v=cfjiuE-3ibc
-
הזמר והיוצר אבי פודולינסקי מבצע סינגל חדש לכבודה של אסתר פולארד ע"ה - "ראה בטוב". לחן ומילים: תהילה שטיינר. פסנתר: עמית בן עטר
@טותיייי זה שיר מתוך האלבום?
או סתם ביצוע? -
@טותיייי זה שיר מתוך האלבום?
או סתם ביצוע?@דודו-בלוקה לא יודעת
פשוט לא הבנתי בהתחלה תשיר כאילו שזה על נקבה והעלו אתזה ואז אמרתי אני חייבת להוסיף למה הוא שר את זה חוץ מיזה אנלא יודעת כלום -
@דודו-בלוקה לא יודעת
פשוט לא הבנתי בהתחלה תשיר כאילו שזה על נקבה והעלו אתזה ואז אמרתי אני חייבת להוסיף למה הוא שר את זה חוץ מיזה אנלא יודעת כלום@טותיייי
זה מיוטיוב:
מילים:
הָלַכְתְּ אֵלָיו רָחוֹק בְּשִׂיא הַקּוֹר
רָאִית בּוֹ מֶלֶךְ עוֹד בְּתוֹךְ הַבּוֹר
נָתַתְּ לוֹ אֶת יָדֵךְ
בְּיָדוֹ הֶרְאֵית לוֹ אֵיךְ
לְהִתְהַלֵּךְ זָקוּף
בֶּאֱמוּנָה עָטוּף
הָיִית לוֹ פֶּה שֶׁלֹּא יִצְעַק לְבַד
לוֹחֶמֶת לְמַעַן עַם אֶחָד
נָתַתְּ נַפְשְׁךָ בְּשֶׁאֵלָתְךָ
וְעַמֵּךְ בְּבַקָּשָׁתֵךְ
כְּדֵי שֶׁיִּתְהַלֵּךְ זָקוּף
עִם הַמִּלִּים שֶׁלָּךְ עָטוּף:יֵשׁ נְשָׁמָה
יֵשׁ שָׁמַיִם
יֵשׁ גְּאֻלָּהנָשָׂאת עֵינַיִם
לְעֵבֶר הַמָּקוֹם שֶׁבּוֹ
הָרִים צְפוּנַי חָזוֹן
מִדָּן עַד יָם הָאַחֲרוֹן
סָמַכְתָּ עָלָיו יָדֵךְ
בְּרוּחֵךְ צִוִּית הֶמְשֵׁךְ
בְּאַהֲבָה לִפְעֹל
אֶת עַצְמְךָ לִשְׁאֹל:
הַאִם יָכוֹל אַתָּה לִכְאֹב אֶת שְׁלוֹם אַחֶיךָ
הַאִם תּוּכַל לָחוּשׁ בְּצַעַר אַדְמָתְךָ
וְאִם אִכְפַּת לְךָ מֵהַיְּלָדִים
מִכָּל מָה שֶׁעוֹד יִקְרֶה כָּאן
אזַי פּוֹעֵם לִבְּךָ, לֵב יְהוּדִי אֵיתָןיֵשׁ נְשָׁמָה
יֵשׁ שָׁמַיִם
יֵשׁ גְּאֻלָּה
יְבָרֶכְךָ ה' מִצִּיּוֹן
וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָםשירה- אבי פודולינסקי
פסנתר, הקלטה, מיקס- עמית בן עטר
הוקלט באולפני ביט- עמית בן עטר
מילים- תהילה שטיינר (מבוסס על מילים של אסתר פולארד וסיפורים עליה)
לחן- תהילה שטיינר
עיצוב סינגל- נעמה סטפנסקי
קליפ מילים- תהילה שטיינרלתמיכה בהקמת מרכז 'ילדי אסתר' לעילוי נשמתה: https://www.charidy.com/pollard/597182
תודה רבה לה' יתברך, למשפחה האהובה ולועד למען פולארד על עשייתם המדהימה, ובהכרת הטוב גדולה ליהונתן פולארד המופלא על כל הטוב שהביא ומביא לעם ישראל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות