תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@מ-S-0 יש למעלה
-
@מ-S-0 יש למעלה
@ראובן-לנדאן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מ-S-0 יש למעלה
יש מצב אתה מפנה אותי לפוסט שהעלו את זה או מעלה שוב את הקישור אם זה זמין לך?
לא מצאתי בתוך 450 הודעות..
-
@ראובן-לנדאן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מ-S-0 יש למעלה
יש מצב אתה מפנה אותי לפוסט שהעלו את זה או מעלה שוב את הקישור אם זה זמין לך?
לא מצאתי בתוך 450 הודעות..
@מ-S-0 טקסט קישור
-
@מ-S-0 טקסט קישור
@ראובן-לנדאן https://send.magicode.me/send-file/file/bb75609cc7b4d0a9784a1631a57af1360180871b/view
-
אפשר את הפרק של אתמול להורדה בשמע?
-
להורדה שמע
-
להורדה שמע
@ראובן-לנדאן [https://send.magicode.me/send-file/file/994447bb1af2fb3e6830acd7696241c9c8718c06/view](כתובת קישור)
-
פוסט זה נמחק!
-
@יונתן-לאופר התקבלתי לתוכנית אבל אני קלידן ועושה קצת עיבודים זה רלוונטי?
וכן האם אני יצטרך להופיע פיזית באולפן? -
ראיתי את התוכנית של המאסטרו במוצאש
לא הבנתי מה התחרות ?-מה נסגר שם ?
איך אפשר להשוות בין מתופף למלחין --או די גיי לנגן מנדולינה
איך אפשר להפוך למאסטרו -ילד פלא ?
גם נראה לי שכל העניין מכור ויש הרבה דילים מאחורי הקלעים
סוסנה מכיר את הדי גיי ואילסון מכיר את המתופף
טוקר אמר שעשו סינון --נראה לי שהסינון הוא בין אלה שיש פרוטקציה לאלו שלאצריך לחשוב על זה ?
-
נכון! מה באמת קורה שם??
-
ראיתי את התוכנית של המאסטרו במוצאש
לא הבנתי מה התחרות ?-מה נסגר שם ?
איך אפשר להשוות בין מתופף למלחין --או די גיי לנגן מנדולינה
איך אפשר להפוך למאסטרו -ילד פלא ?
גם נראה לי שכל העניין מכור ויש הרבה דילים מאחורי הקלעים
סוסנה מכיר את הדי גיי ואילסון מכיר את המתופף
טוקר אמר שעשו סינון --נראה לי שהסינון הוא בין אלה שיש פרוטקציה לאלו שלאצריך לחשוב על זה ?
-
ראיתי את התוכנית של המאסטרו במוצאש
לא הבנתי מה התחרות ?-מה נסגר שם ?
איך אפשר להשוות בין מתופף למלחין --או די גיי לנגן מנדולינה
איך אפשר להפוך למאסטרו -ילד פלא ?
גם נראה לי שכל העניין מכור ויש הרבה דילים מאחורי הקלעים
סוסנה מכיר את הדי גיי ואילסון מכיר את המתופף
טוקר אמר שעשו סינון --נראה לי שהסינון הוא בין אלה שיש פרוטקציה לאלו שלאצריך לחשוב על זה ?
-
@אילן-פ טוב זה שאלה די מפוסמת שאלו אותה פה רבות
אולי איך שהבנתי שהיה כמה מנצחים
דוגמא:מנצח בתופים מנצח בילד פלא ואז בגמר יחליטו איך שהוא@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אילן-פ טוב זה שאלה די מפוסמת שאלו אותה פה רבות
אולי איך שהבנתי שהיה כמה מנצחים
דוגמא:מנצח בתופים מנצח בילד פלא ואז בגמר יחליטו איך שהואאולי הם יעשו בסוף הופעה של כל מי שהיה טוב בתחרות
-
ראיתי את התוכנית של המאסטרו במוצאש
לא הבנתי מה התחרות ?-מה נסגר שם ?
איך אפשר להשוות בין מתופף למלחין --או די גיי לנגן מנדולינה
איך אפשר להפוך למאסטרו -ילד פלא ?
גם נראה לי שכל העניין מכור ויש הרבה דילים מאחורי הקלעים
סוסנה מכיר את הדי גיי ואילסון מכיר את המתופף
טוקר אמר שעשו סינון --נראה לי שהסינון הוא בין אלה שיש פרוטקציה לאלו שלאצריך לחשוב על זה ?
@אילן-פ לא נכון! אני מכיר כמה מתמודדים שכבר היו ואין להם שום קשרים..
מה אתה רוצה שהם יעשו זה עם זה שהם מכירים, השופטים הם מוזיקאים והם מסתובבים בארץ והם מכירים אותם.. אבל שים לב הם לא פירגנו להם בצורה יוצאת דופן.. ואני מאמין שבקרוב הואל לא יעלה עוד שלבים,
אולי גם תגיד שגם הכירו את רפאל אוזן? ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
בקיצור ממש לא נכון.. -
@אילן-פ לא נכון! אני מכיר כמה מתמודדים שכבר היו ואין להם שום קשרים..
מה אתה רוצה שהם יעשו זה עם זה שהם מכירים, השופטים הם מוזיקאים והם מסתובבים בארץ והם מכירים אותם.. אבל שים לב הם לא פירגנו להם בצורה יוצאת דופן.. ואני מאמין שבקרוב הואל לא יעלה עוד שלבים,
אולי גם תגיד שגם הכירו את רפאל אוזן? ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
בקיצור ממש לא נכון..@שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]
ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר. -
@שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]
ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר.@מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה
-
@שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]
ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר.@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]
אתה באמת קונה את זה פשוט לא היה לו מה לומר ששאולים אותו למה הוא לא ניצח אז הוא מתרץ כך אבל לי נראה שזה ודאי חרטה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות