דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
4.2k פוסטים 285 כותבים 777.5k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #454

    אפשר את הפרק של אתמול להורדה בשמע?

    ראובן לנדאןר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • פודרה 0פ פודרה 0

      אפשר את הפרק של אתמול להורדה בשמע?

      ראובן לנדאןר מנותק
      ראובן לנדאןר מנותק
      ראובן לנדאן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #455

      @פודרה-0 טקסט קישור

      להורדה שמע

      ראובן לנדאןר תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

        @פודרה-0 טקסט קישור

        להורדה שמע

        ראובן לנדאןר מנותק
        ראובן לנדאןר מנותק
        ראובן לנדאן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #456

        @ראובן-לנדאן [https://send.magicode.me/send-file/file/994447bb1af2fb3e6830acd7696241c9c8718c06/view](כתובת קישור)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י מנותק
          י מנותק
          יואל י
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #457
          פוסט זה נמחק!
          מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • י יואל י

            פוסט זה נמחק!

            מומחה לקליפיםמ מנותק
            מומחה לקליפיםמ מנותק
            מומחה לקליפים
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #458
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ארי 0א ארי 0

              @יונתן-לאופר התקבלתי לתוכנית אבל אני קלידן ועושה קצת עיבודים זה רלוונטי?
              וכן האם אני יצטרך להופיע פיזית באולפן?

              י מנותק
              י מנותק
              יהודה n
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #459

              @ארי-0
              תוך כמה זמן קיבלת תשובה שהתקבלת
              (אני שלחתי להם אתמול סרטון)

              ארי 0א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • י יהודה n

                @ארי-0
                תוך כמה זמן קיבלת תשובה שהתקבלת
                (אני שלחתי להם אתמול סרטון)

                ארי 0א מנותק
                ארי 0א מנותק
                ארי 0
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #460

                @יהודה-n שבועע,,, פלוס מינוס.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #461

                  ראיתי את התוכנית של המאסטרו במוצאש

                  לא הבנתי מה התחרות ?-מה נסגר שם ?
                  איך אפשר להשוות בין מתופף למלחין --או די גיי לנגן מנדולינה
                  איך אפשר להפוך למאסטרו -ילד פלא ?
                  גם נראה לי שכל העניין מכור ויש הרבה דילים מאחורי הקלעים
                  סוסנה מכיר את הדי גיי ואילסון מכיר את המתופף
                  טוקר אמר שעשו סינון --נראה לי שהסינון הוא בין אלה שיש פרוטקציה לאלו שלא

                  צריך לחשוב על זה ?

                  מתויגתמ יונתן פי ש 3 תגובות תגובה אחרונה
                  3
                  • כמעט מפורסמתכ מנותק
                    כמעט מפורסמתכ מנותק
                    כמעט מפורסמת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #462

                    נכון! מה באמת קורה שם??

                    "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                    https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אילן פא אילן פ

                      ראיתי את התוכנית של המאסטרו במוצאש

                      לא הבנתי מה התחרות ?-מה נסגר שם ?
                      איך אפשר להשוות בין מתופף למלחין --או די גיי לנגן מנדולינה
                      איך אפשר להפוך למאסטרו -ילד פלא ?
                      גם נראה לי שכל העניין מכור ויש הרבה דילים מאחורי הקלעים
                      סוסנה מכיר את הדי גיי ואילסון מכיר את המתופף
                      טוקר אמר שעשו סינון --נראה לי שהסינון הוא בין אלה שיש פרוטקציה לאלו שלא

                      צריך לחשוב על זה ?

                      מתויגתמ מנותק
                      מתויגתמ מנותק
                      מתויגת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #463

                      @אילן-פ נו באמת. היום כל דבר ככה.

                      לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                      ושנים לנקות ולסדר אותם.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אילן פא אילן פ

                        ראיתי את התוכנית של המאסטרו במוצאש

                        לא הבנתי מה התחרות ?-מה נסגר שם ?
                        איך אפשר להשוות בין מתופף למלחין --או די גיי לנגן מנדולינה
                        איך אפשר להפוך למאסטרו -ילד פלא ?
                        גם נראה לי שכל העניין מכור ויש הרבה דילים מאחורי הקלעים
                        סוסנה מכיר את הדי גיי ואילסון מכיר את המתופף
                        טוקר אמר שעשו סינון --נראה לי שהסינון הוא בין אלה שיש פרוטקציה לאלו שלא

                        צריך לחשוב על זה ?

                        יונתן פי מנותק
                        יונתן פי מנותק
                        יונתן פ
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #464

                        @אילן-פ טוב זה שאלה די מפוסמת שאלו אותה פה רבות
                        אולי איך שהבנתי שהיה כמה מנצחים
                        דוגמא:מנצח בתופים מנצח בילד פלא ואז בגמר יחליטו איך שהוא

                        כשאין אמונה אין תשובות!
                        כשיש אמונה אין שאלות!
                        חפץ חיים.

                        חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יונתן פי יונתן פ

                          @אילן-פ טוב זה שאלה די מפוסמת שאלו אותה פה רבות
                          אולי איך שהבנתי שהיה כמה מנצחים
                          דוגמא:מנצח בתופים מנצח בילד פלא ואז בגמר יחליטו איך שהוא

                          חיה בקליפח מנותק
                          חיה בקליפח מנותק
                          חיה בקליפ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #465

                          @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                          @אילן-פ טוב זה שאלה די מפוסמת שאלו אותה פה רבות
                          אולי איך שהבנתי שהיה כמה מנצחים
                          דוגמא:מנצח בתופים מנצח בילד פלא ואז בגמר יחליטו איך שהוא

                          אולי הם יעשו בסוף הופעה של כל מי שהיה טוב בתחרות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אילן פא אילן פ

                            ראיתי את התוכנית של המאסטרו במוצאש

                            לא הבנתי מה התחרות ?-מה נסגר שם ?
                            איך אפשר להשוות בין מתופף למלחין --או די גיי לנגן מנדולינה
                            איך אפשר להפוך למאסטרו -ילד פלא ?
                            גם נראה לי שכל העניין מכור ויש הרבה דילים מאחורי הקלעים
                            סוסנה מכיר את הדי גיי ואילסון מכיר את המתופף
                            טוקר אמר שעשו סינון --נראה לי שהסינון הוא בין אלה שיש פרוטקציה לאלו שלא

                            צריך לחשוב על זה ?

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמשון 3
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #466

                            @אילן-פ לא נכון! אני מכיר כמה מתמודדים שכבר היו ואין להם שום קשרים..
                            מה אתה רוצה שהם יעשו זה עם זה שהם מכירים, השופטים הם מוזיקאים והם מסתובבים בארץ והם מכירים אותם.. אבל שים לב הם לא פירגנו להם בצורה יוצאת דופן.. ואני מאמין שבקרוב הואל לא יעלה עוד שלבים,
                            אולי גם תגיד שגם הכירו את רפאל אוזן? ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
                            בקיצור ממש לא נכון..

                            מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ש שמשון 3

                              @אילן-פ לא נכון! אני מכיר כמה מתמודדים שכבר היו ואין להם שום קשרים..
                              מה אתה רוצה שהם יעשו זה עם זה שהם מכירים, השופטים הם מוזיקאים והם מסתובבים בארץ והם מכירים אותם.. אבל שים לב הם לא פירגנו להם בצורה יוצאת דופן.. ואני מאמין שבקרוב הואל לא יעלה עוד שלבים,
                              אולי גם תגיד שגם הכירו את רפאל אוזן? ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
                              בקיצור ממש לא נכון..

                              מומחה לקליפיםמ מנותק
                              מומחה לקליפיםמ מנותק
                              מומחה לקליפים
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה לקליפים
                              #467

                              @שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                              ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??

                              קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

                              ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
                              אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
                              פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
                              הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
                              תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר.

                              י יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                                @שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??

                                קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

                                ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
                                אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
                                פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
                                הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
                                תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר.

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יהודה n
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #468

                                @מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה

                                מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                                  @שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??

                                  קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

                                  ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
                                  אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
                                  פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
                                  הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
                                  תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר.

                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פ
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #469

                                  @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

                                  אתה באמת קונה את זה פשוט לא היה לו מה לומר ששאולים אותו למה הוא לא ניצח אז הוא מתרץ כך אבל לי נראה שזה ודאי חרטה

                                  כשאין אמונה אין תשובות!
                                  כשיש אמונה אין שאלות!
                                  חפץ חיים.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • י יהודה n

                                    @מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה

                                    מומחה לקליפיםמ מנותק
                                    מומחה לקליפיםמ מנותק
                                    מומחה לקליפים
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה לקליפים
                                    #470

                                    @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה

                                    בדקה 49, עד אז כולם היו בעד [חוץ מסלע שטיפה נטה נגד] ואז פתאום סוסנה הביא תירוץ בשלוף למה הוא מצביע נגד "קצת לא ברור לי למה הוא עבר מקלידים לתופים" נו... באמת... מה זה קשור לביצוע שלו?!

                                    @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

                                    אתה באמת קונה את זה פשוט לא היה לו מה לומר ששאולים אותו למה הוא לא ניצח אז הוא מתרץ כך אבל לי נראה שזה ודאי חרטה

                                    אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]

                                    יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                                      @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה

                                      בדקה 49, עד אז כולם היו בעד [חוץ מסלע שטיפה נטה נגד] ואז פתאום סוסנה הביא תירוץ בשלוף למה הוא מצביע נגד "קצת לא ברור לי למה הוא עבר מקלידים לתופים" נו... באמת... מה זה קשור לביצוע שלו?!

                                      @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

                                      אתה באמת קונה את זה פשוט לא היה לו מה לומר ששאולים אותו למה הוא לא ניצח אז הוא מתרץ כך אבל לי נראה שזה ודאי חרטה

                                      אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]

                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פ
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #471

                                      @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]

                                      א: כמו שאמרתי כמה פעמים משה היה גר על ידי והייתי מדבר איתו רבות אז כך בחשבון שאני מכיר אותו טוב
                                      ותאמין לי פשוט מוטי רוטמן היה יותר טוב ממנו וגם אם זה היה מתוכנן אז למה הוא היה כזה מבואס שאמרו שהוא מקום שלישי
                                      ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק}

                                      כשאין אמונה אין תשובות!
                                      כשיש אמונה אין שאלות!
                                      חפץ חיים.

                                      י מומחה לקליפיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ac1A מנותק
                                        ac1A מנותק
                                        ac1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #472

                                        אפשר את הפרק השני של קדם האודישנים להורדה?

                                        תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                                        👶👶👶

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יונתן פי יונתן פ

                                          @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]

                                          א: כמו שאמרתי כמה פעמים משה היה גר על ידי והייתי מדבר איתו רבות אז כך בחשבון שאני מכיר אותו טוב
                                          ותאמין לי פשוט מוטי רוטמן היה יותר טוב ממנו וגם אם זה היה מתוכנן אז למה הוא היה כזה מבואס שאמרו שהוא מקום שלישי
                                          ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק}

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יהודה n
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #473
                                          פוסט זה נמחק!
                                          יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול