תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
ראיתי את התוכנית של המאסטרו במוצאש
לא הבנתי מה התחרות ?-מה נסגר שם ?
איך אפשר להשוות בין מתופף למלחין --או די גיי לנגן מנדולינה
איך אפשר להפוך למאסטרו -ילד פלא ?
גם נראה לי שכל העניין מכור ויש הרבה דילים מאחורי הקלעים
סוסנה מכיר את הדי גיי ואילסון מכיר את המתופף
טוקר אמר שעשו סינון --נראה לי שהסינון הוא בין אלה שיש פרוטקציה לאלו שלאצריך לחשוב על זה ?
@אילן-פ לא נכון! אני מכיר כמה מתמודדים שכבר היו ואין להם שום קשרים..
מה אתה רוצה שהם יעשו זה עם זה שהם מכירים, השופטים הם מוזיקאים והם מסתובבים בארץ והם מכירים אותם.. אבל שים לב הם לא פירגנו להם בצורה יוצאת דופן.. ואני מאמין שבקרוב הואל לא יעלה עוד שלבים,
אולי גם תגיד שגם הכירו את רפאל אוזן? ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
בקיצור ממש לא נכון.. -
@אילן-פ לא נכון! אני מכיר כמה מתמודדים שכבר היו ואין להם שום קשרים..
מה אתה רוצה שהם יעשו זה עם זה שהם מכירים, השופטים הם מוזיקאים והם מסתובבים בארץ והם מכירים אותם.. אבל שים לב הם לא פירגנו להם בצורה יוצאת דופן.. ואני מאמין שבקרוב הואל לא יעלה עוד שלבים,
אולי גם תגיד שגם הכירו את רפאל אוזן? ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
בקיצור ממש לא נכון..@שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]
ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר. -
@שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]
ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר.@מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה
-
@שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]
ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר.@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]
אתה באמת קונה את זה פשוט לא היה לו מה לומר ששאולים אותו למה הוא לא ניצח אז הוא מתרץ כך אבל לי נראה שזה ודאי חרטה
-
@מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה
@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה
בדקה 49, עד אז כולם היו בעד [חוץ מסלע שטיפה נטה נגד] ואז פתאום סוסנה הביא תירוץ בשלוף למה הוא מצביע נגד "קצת לא ברור לי למה הוא עבר מקלידים לתופים" נו... באמת... מה זה קשור לביצוע שלו?!
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]
אתה באמת קונה את זה פשוט לא היה לו מה לומר ששאולים אותו למה הוא לא ניצח אז הוא מתרץ כך אבל לי נראה שזה ודאי חרטה
אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]
-
@יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה
בדקה 49, עד אז כולם היו בעד [חוץ מסלע שטיפה נטה נגד] ואז פתאום סוסנה הביא תירוץ בשלוף למה הוא מצביע נגד "קצת לא ברור לי למה הוא עבר מקלידים לתופים" נו... באמת... מה זה קשור לביצוע שלו?!
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]
אתה באמת קונה את זה פשוט לא היה לו מה לומר ששאולים אותו למה הוא לא ניצח אז הוא מתרץ כך אבל לי נראה שזה ודאי חרטה
אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]
א: כמו שאמרתי כמה פעמים משה היה גר על ידי והייתי מדבר איתו רבות אז כך בחשבון שאני מכיר אותו טוב
ותאמין לי פשוט מוטי רוטמן היה יותר טוב ממנו וגם אם זה היה מתוכנן אז למה הוא היה כזה מבואס שאמרו שהוא מקום שלישי
ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק} -
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]
א: כמו שאמרתי כמה פעמים משה היה גר על ידי והייתי מדבר איתו רבות אז כך בחשבון שאני מכיר אותו טוב
ותאמין לי פשוט מוטי רוטמן היה יותר טוב ממנו וגם אם זה היה מתוכנן אז למה הוא היה כזה מבואס שאמרו שהוא מקום שלישי
ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק} -
פוסט זה נמחק!
-
@יונתן-פ משה קליין?
-
@יונתן-פ משה קליין?
@מישהי-מאמי כן טיפה גלשנו אליו כי היה פה שאלה קשורה לנושא
-
@חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אשמח שיעלו לפה את התוכנית במגיקוד
תודה רבה!@ראובן-לנדאן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אין לאף אחד קישור לדרייב.
או להראות פה במקצבמגיקוד להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/4a**********a0aba63df6d2006a40217d9546082a9dcfa197/view
והנה בדרייב גם צריך להוריד כוכביות
https://drive.google.com/file/d/1pmK98T03NPN***********HGwl0nJ4dsxqI13o7ka15/view?usp=sharing@ac1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יש למישהו?
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אשמח שיעלו לפה את התוכנית במגיקוד
תודה רבה!@ראובן-לנדאן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אין לאף אחד קישור לדרייב.
או להראות פה במקצבמגיקוד להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/4a**********a0aba63df6d2006a40217d9546082a9dcfa197/view
והנה בדרייב גם צריך להוריד כוכביות
https://drive.google.com/file/d/1pmK98T03NPN***********HGwl0nJ4dsxqI13o7ka15/view?usp=sharing -
@מישהי-מאמי כן טיפה גלשנו אליו כי היה פה שאלה קשורה לנושא
@יונתן-פ כן.. אבל לפחות הוא שמח במקום שלו שהו קיבל.
ובינינו המקום השלישי הכי מעריך את המקום שלו...
והוא באמת אחד הזמרים הצליחים מהקול הבא... -
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]
א: כמו שאמרתי כמה פעמים משה היה גר על ידי והייתי מדבר איתו רבות אז כך בחשבון שאני מכיר אותו טוב
ותאמין לי פשוט מוטי רוטמן היה יותר טוב ממנו וגם אם זה היה מתוכנן אז למה הוא היה כזה מבואס שאמרו שהוא מקום שלישי
ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק}@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק}
למה בצדק?
-
@יונתן-פ כן.. אבל לפחות הוא שמח במקום שלו שהו קיבל.
ובינינו המקום השלישי הכי מעריך את המקום שלו...
והוא באמת אחד הזמרים הצליחים מהקול הבא...@מישהי-מאמי כן הוא שמח אבל בכל מקום ששאולים אותו למה לא זכיתה מקום ראשון הוא ממציא
מה קרה שיודה זה לא יוריד מערכו -
@יונתן-פ כן.. אבל לפחות הוא שמח במקום שלו שהו קיבל.
ובינינו המקום השלישי הכי מעריך את המקום שלו...
והוא באמת אחד הזמרים הצליחים מהקול הבא...@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יונתן-פ כן.. אבל לפחות הוא שמח במקום שלו שהו קיבל.
ובינינו המקום השלישי הכי מעריך את המקום שלו...
והוא באמת אחד הזמרים הצליחים מהקול הבא...@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מישהי-מאמי כן הוא שמח אבל בכל מקום ששאולים אותו למה לא זכיתה מקום ראשון הוא ממציא
מה קרה שיודה זה לא יוריד מערכואולי די לדון כאן על משה קליין לכו לנושא שלו
-
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק}
למה בצדק?
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
למה בצדק?
סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך -
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
למה בצדק?
סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
למה בצדק?
סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריךלא הבנתי מה לא זורם ביהוידע שחר [כיהוא ברסלב...] ונהוראי אריאלי.... ובוסקילה....
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך
אח שלי לפני שתפרט תסביר
-
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
למה בצדק?
סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריךלא הבנתי מה לא זורם ביהוידע שחר [כיהוא ברסלב...] ונהוראי אריאלי.... ובוסקילה....
@יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך
אח שלי לפני שתפרט תסביר
@מומחה-לקליפים תקשיב חייב להודות שתוכנית כמו הקול הבא שהיה לה אלפי צופים ומאזינם
יש שם גם קהל שלא כל כך מתחבר לזה והמציאות שהיה הרבה יותר מצבעים לרפאל אוזן וכד'ו
אל תתעצבן עלי!, אני אומר לך מה אני חושב
ובודאי שרפאל אוזן עולה, זה הרבה יותר מכובד מיהוידע אין מה להתוכח בתכל'ס זה מה שהציבור רוצה
והאמת גם אני לא הייתי רוצה שיהוידע יעלה ברור שעדיף את אוזן!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות