דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
4.2k פוסטים 285 כותבים 777.9k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא אילן פ

    ראיתי את התוכנית של המאסטרו במוצאש

    לא הבנתי מה התחרות ?-מה נסגר שם ?
    איך אפשר להשוות בין מתופף למלחין --או די גיי לנגן מנדולינה
    איך אפשר להפוך למאסטרו -ילד פלא ?
    גם נראה לי שכל העניין מכור ויש הרבה דילים מאחורי הקלעים
    סוסנה מכיר את הדי גיי ואילסון מכיר את המתופף
    טוקר אמר שעשו סינון --נראה לי שהסינון הוא בין אלה שיש פרוטקציה לאלו שלא

    צריך לחשוב על זה ?

    ש מנותק
    ש מנותק
    שמשון 3
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #466

    @אילן-פ לא נכון! אני מכיר כמה מתמודדים שכבר היו ואין להם שום קשרים..
    מה אתה רוצה שהם יעשו זה עם זה שהם מכירים, השופטים הם מוזיקאים והם מסתובבים בארץ והם מכירים אותם.. אבל שים לב הם לא פירגנו להם בצורה יוצאת דופן.. ואני מאמין שבקרוב הואל לא יעלה עוד שלבים,
    אולי גם תגיד שגם הכירו את רפאל אוזן? ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
    בקיצור ממש לא נכון..

    מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ש שמשון 3

      @אילן-פ לא נכון! אני מכיר כמה מתמודדים שכבר היו ואין להם שום קשרים..
      מה אתה רוצה שהם יעשו זה עם זה שהם מכירים, השופטים הם מוזיקאים והם מסתובבים בארץ והם מכירים אותם.. אבל שים לב הם לא פירגנו להם בצורה יוצאת דופן.. ואני מאמין שבקרוב הואל לא יעלה עוד שלבים,
      אולי גם תגיד שגם הכירו את רפאל אוזן? ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??
      בקיצור ממש לא נכון..

      מומחה לקליפיםמ מנותק
      מומחה לקליפיםמ מנותק
      מומחה לקליפים
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה לקליפים
      #467

      @שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??

      קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

      ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
      אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
      פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
      הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
      תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר.

      תעקבו אחרי
      עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

      https://katzr.net/601f34

      י יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

        @שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??

        קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

        ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
        אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
        פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
        הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
        תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר.

        י מנותק
        י מנותק
        יהודה n
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #468

        @מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה

        מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

          @שמשון-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

          ואולי גם את משה קליין והכל היה מכור??

          קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

          ואם ראיתם את הפרק השני של המאסטרו קרה שם משהו מוזר.
          אחד המתמודדים שם הוא שר ותופף בתופים אלקטרונים, בהתחלה כולם 'עפו' עליו ורק מחמאות.
          פתאום... באמצע שימו לב כולם החליפו דעה - מאילסון ועד סלע - ולא העבירו אותו...
          הסתכלתי על הפנים של סוסנה - כשפתאום החליפו דעה והיו נגד - הפנים שלא שידרו שהוא ממש לא רוצה להצביע נגד אבל בעל כורחו הוא מצביע נגד.
          תצפו בקטע הזה בשימת לב וגם לכם תהיה את ההרגשה שיש כאן משהו מוזר.

          יונתן פי מנותק
          יונתן פי מנותק
          יונתן פ
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #469

          @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

          קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

          אתה באמת קונה את זה פשוט לא היה לו מה לומר ששאולים אותו למה הוא לא ניצח אז הוא מתרץ כך אבל לי נראה שזה ודאי חרטה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • י יהודה n

            @מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה

            מומחה לקליפיםמ מנותק
            מומחה לקליפיםמ מנותק
            מומחה לקליפים
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה לקליפים
            #470

            @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            @מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה

            בדקה 49, עד אז כולם היו בעד [חוץ מסלע שטיפה נטה נגד] ואז פתאום סוסנה הביא תירוץ בשלוף למה הוא מצביע נגד "קצת לא ברור לי למה הוא עבר מקלידים לתופים" נו... באמת... מה זה קשור לביצוע שלו?!

            @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

            אתה באמת קונה את זה פשוט לא היה לו מה לומר ששאולים אותו למה הוא לא ניצח אז הוא מתרץ כך אבל לי נראה שזה ודאי חרטה

            אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]

            תעקבו אחרי
            עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

            https://katzr.net/601f34

            יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

              @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              @מומחה-לקליפים אולי תכתוב באיזה דקה זה

              בדקה 49, עד אז כולם היו בעד [חוץ מסלע שטיפה נטה נגד] ואז פתאום סוסנה הביא תירוץ בשלוף למה הוא מצביע נגד "קצת לא ברור לי למה הוא עבר מקלידים לתופים" נו... באמת... מה זה קשור לביצוע שלו?!

              @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              קודם כל משה קליין סיפר ששאלו אותו בתוכנית אם הוא רוצה מקום ראשון והוא לא רצה לחתום לפדידה [כי במקום הראשון הוא מקבל שלש שנים יח"צ מפדידה]

              אתה באמת קונה את זה פשוט לא היה לו מה לומר ששאולים אותו למה הוא לא ניצח אז הוא מתרץ כך אבל לי נראה שזה ודאי חרטה

              אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]

              יונתן פי מנותק
              יונתן פי מנותק
              יונתן פ
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #471

              @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]

              א: כמו שאמרתי כמה פעמים משה היה גר על ידי והייתי מדבר איתו רבות אז כך בחשבון שאני מכיר אותו טוב
              ותאמין לי פשוט מוטי רוטמן היה יותר טוב ממנו וגם אם זה היה מתוכנן אז למה הוא היה כזה מבואס שאמרו שהוא מקום שלישי
              ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק}

              י מומחה לקליפיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ac1A מנותק
                ac1A מנותק
                ac1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #472

                אפשר את הפרק השני של קדם האודישנים להורדה?

                תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                👶👶👶

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יונתן פי יונתן פ

                  @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                  אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]

                  א: כמו שאמרתי כמה פעמים משה היה גר על ידי והייתי מדבר איתו רבות אז כך בחשבון שאני מכיר אותו טוב
                  ותאמין לי פשוט מוטי רוטמן היה יותר טוב ממנו וגם אם זה היה מתוכנן אז למה הוא היה כזה מבואס שאמרו שהוא מקום שלישי
                  ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק}

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יהודה n
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #473
                  פוסט זה נמחק!
                  יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יהודה n

                    פוסט זה נמחק!

                    יונתן פי מנותק
                    יונתן פי מנותק
                    יונתן פ
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן פ
                    #474
                    פוסט זה נמחק!
                    מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יונתן פי יונתן פ

                      פוסט זה נמחק!

                      מישהי מאמימ מנותק
                      מישהי מאמימ מנותק
                      מישהי מאמי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #475

                      @יונתן-פ משה קליין?

                      החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                      יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                        @יונתן-פ משה קליין?

                        יונתן פי מנותק
                        יונתן פי מנותק
                        יונתן פ
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #476

                        @מישהי-מאמי כן טיפה גלשנו אליו כי היה פה שאלה קשורה לנושא

                        מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ac1A מנותק
                          ac1A מנותק
                          ac1
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #477

                          יש למישהו?

                          תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                          👶👶👶

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משה 0527

                            @חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            אשמח שיעלו לפה את התוכנית במגיקוד
                            תודה רבה!

                            @ראובן-לנדאן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            אין לאף אחד קישור לדרייב.
                            או להראות פה במקצב

                            מגיקוד להוריד כוכביות
                            https://send.magicode.me/send-file/file/4a**********a0aba63df6d2006a40217d9546082a9dcfa197/view
                            והנה בדרייב גם צריך להוריד כוכביות
                            https://drive.google.com/file/d/1pmK98T03NPN***********HGwl0nJ4dsxqI13o7ka15/view?usp=sharing

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            משה 0527
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 0527
                            #478

                            @ac1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            יש למישהו?

                            @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            @חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            אשמח שיעלו לפה את התוכנית במגיקוד
                            תודה רבה!

                            @ראובן-לנדאן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            אין לאף אחד קישור לדרייב.
                            או להראות פה במקצב

                            מגיקוד להוריד כוכביות
                            https://send.magicode.me/send-file/file/4a**********a0aba63df6d2006a40217d9546082a9dcfa197/view
                            והנה בדרייב גם צריך להוריד כוכביות
                            https://drive.google.com/file/d/1pmK98T03NPN***********HGwl0nJ4dsxqI13o7ka15/view?usp=sharing

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יונתן פי יונתן פ

                              @מישהי-מאמי כן טיפה גלשנו אליו כי היה פה שאלה קשורה לנושא

                              מישהי מאמימ מנותק
                              מישהי מאמימ מנותק
                              מישהי מאמי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
                              #479

                              @יונתן-פ כן.. אבל לפחות הוא שמח במקום שלו שהו קיבל.
                              ובינינו המקום השלישי הכי מעריך את המקום שלו...
                              והוא באמת אחד הזמרים הצליחים מהקול הבא...

                              החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                              יונתן פי מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • יונתן פי יונתן פ

                                @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                אני מכיר את אחיו אישית והוא לא צריך לתרץ לי למה אחיו לא זכה. יותר קל לומר שהוא לא זכה כי שר מזרחית. [מה שבתכלס' יהיה גם נכון {בשלושת העונות זכו רק מי ששר חסידי}]

                                א: כמו שאמרתי כמה פעמים משה היה גר על ידי והייתי מדבר איתו רבות אז כך בחשבון שאני מכיר אותו טוב
                                ותאמין לי פשוט מוטי רוטמן היה יותר טוב ממנו וגם אם זה היה מתוכנן אז למה הוא היה כזה מבואס שאמרו שהוא מקום שלישי
                                ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק}

                                מומחה לקליפיםמ מנותק
                                מומחה לקליפיםמ מנותק
                                מומחה לקליפים
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #480

                                @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק}

                                למה בצדק?

                                תעקבו אחרי
                                עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

                                https://katzr.net/601f34

                                יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                                  @יונתן-פ כן.. אבל לפחות הוא שמח במקום שלו שהו קיבל.
                                  ובינינו המקום השלישי הכי מעריך את המקום שלו...
                                  והוא באמת אחד הזמרים הצליחים מהקול הבא...

                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פ
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #481

                                  @מישהי-מאמי כן הוא שמח אבל בכל מקום ששאולים אותו למה לא זכיתה מקום ראשון הוא ממציא
                                  מה קרה שיודה זה לא יוריד מערכו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                                    @יונתן-פ כן.. אבל לפחות הוא שמח במקום שלו שהו קיבל.
                                    ובינינו המקום השלישי הכי מעריך את המקום שלו...
                                    והוא באמת אחד הזמרים הצליחים מהקול הבא...

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משה 0527
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #482

                                    @מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @יונתן-פ כן.. אבל לפחות הוא שמח במקום שלו שהו קיבל.
                                    ובינינו המקום השלישי הכי מעריך את המקום שלו...
                                    והוא באמת אחד הזמרים הצליחים מהקול הבא...

                                    @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @מישהי-מאמי כן הוא שמח אבל בכל מקום ששאולים אותו למה לא זכיתה מקום ראשון הוא ממציא
                                    מה קרה שיודה זה לא יוריד מערכו

                                    אולי די לדון כאן על משה קליין לכו לנושא שלו

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                                      @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      ב: אני מסכים איתך כל כך שמעלים רק מי ששר חסידי ושמתי לב לזה בכל העונות והתוכניות של קול חי {אולי זה בצדק}

                                      למה בצדק?

                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פ
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #483

                                      @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      למה בצדק?

                                      סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
                                      בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
                                      או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך

                                      מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יונתן פי יונתן פ

                                        @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        למה בצדק?

                                        סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
                                        בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
                                        או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך

                                        מומחה לקליפיםמ מנותק
                                        מומחה לקליפיםמ מנותק
                                        מומחה לקליפים
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #484

                                        @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        למה בצדק?

                                        סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
                                        בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
                                        או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך

                                        לא הבנתי מה לא זורם ביהוידע שחר [כיהוא ברסלב...] ונהוראי אריאלי.... ובוסקילה....

                                        @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך

                                        אח שלי לפני שתפרט תסביר

                                        תעקבו אחרי
                                        עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

                                        https://katzr.net/601f34

                                        יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                                          @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @מומחה-לקליפים אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          למה בצדק?

                                          סליחה לא בדיוק בצדק אבל יש טיפה צדק
                                          בא נחשוב שיוסף חיים בוסקילה היה עולה מחילה זה קצת לא מכבד
                                          או יהוידע שחר זה לא כזה זורם אני מקווה שאתה מבין כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך

                                          לא הבנתי מה לא זורם ביהוידע שחר [כיהוא ברסלב...] ונהוראי אריאלי.... ובוסקילה....

                                          @יונתן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          כי אני לא מצליח לפרט את זה כמו שצריך

                                          אח שלי לפני שתפרט תסביר

                                          יונתן פי מנותק
                                          יונתן פי מנותק
                                          יונתן פ
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן פ
                                          #485

                                          @מומחה-לקליפים תקשיב חייב להודות שתוכנית כמו הקול הבא שהיה לה אלפי צופים ומאזינם
                                          יש שם גם קהל שלא כל כך מתחבר לזה והמציאות שהיה הרבה יותר מצבעים לרפאל אוזן וכד'ו
                                          אל תתעצבן עלי!, אני אומר לך מה אני חושב
                                          ובודאי שרפאל אוזן עולה, זה הרבה יותר מכובד מיהוידע אין מה להתוכח בתכל'ס זה מה שהציבור רוצה
                                          והאמת גם אני לא הייתי רוצה שיהוידע יעלה ברור שעדיף את אוזן!!

                                          מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול