דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. איך אורגניסט מזהה את הסולם של הזמר?

איך אורגניסט מזהה את הסולם של הזמר?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
37 פוסטים 14 כותבים 1.5k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

    @מקצועיות לא הבנתי זאת אומרת שהדו השחור (הזה שמעל דו שאתה קורא לו דו דיאז )
    המספר שלו זה שבע?

    מ מנותק
    מ מנותק
    מקצועיות
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @חכם_בלילה לא, זה אחד,
    כי אם אתה מנגן על דו, כדי לשנות את זה לדו דיאז צריך רק חצי טון אחד יותר

    אם יש רק 70 לשון
    אזי המוזיקה היא ה-71

    חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מ מקצועיות

      @חכם_בלילה לא, זה אחד,
      כי אם אתה מנגן על דו, כדי לשנות את זה לדו דיאז צריך רק חצי טון אחד יותר

      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילה
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @מקצועיות שזה אחד וחצי ? אז זה ענין של רבעי טונים לא??

      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

        @מקצועיות שזה אחד וחצי ? אז זה ענין של רבעי טונים לא??

        מ מנותק
        מ מנותק
        מקצועיות
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מקצועיות
        #13

        @חכם_בלילה לא קשור לרבעי טונים.

        אותו סולם במינור ובמזו' זה פער של 1.5 טונים.
        לה מינור ודו מזו'ר זה אותו סולם, והפער ביניהם הוא 1.5 טונים.

        סתומרת תתחיל בדו מז'ור זה 0, דו דיאז 1 רה 2 וכו'.
        ככה יוצא שהמספר בטרנספוזיציה בסולם מז'ור יביא לך תוצאה של 1.5 טונים יותר מסולם מינורי בדיוק כמו נקודת ההתחלה.

        אם יש רק 70 לשון
        אזי המוזיקה היא ה-71

        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מ מקצועיות

          @חכם_בלילה לא קשור לרבעי טונים.

          אותו סולם במינור ובמזו' זה פער של 1.5 טונים.
          לה מינור ודו מזו'ר זה אותו סולם, והפער ביניהם הוא 1.5 טונים.

          סתומרת תתחיל בדו מז'ור זה 0, דו דיאז 1 רה 2 וכו'.
          ככה יוצא שהמספר בטרנספוזיציה בסולם מז'ור יביא לך תוצאה של 1.5 טונים יותר מסולם מינורי בדיוק כמו נקודת ההתחלה.

          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילהח מנותק
          חכם_בלילה
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @מקצועיות ובטרנספוזיציה איפה זה נמצא? כי לי אין באורגן 1.5..

          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חכם_בלילהח חכם_בלילה

            @מקצועיות ובטרנספוזיציה איפה זה נמצא? כי לי אין באורגן 1.5..

            מ מנותק
            מ מנותק
            מקצועיות
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @חכם_בלילה 1.5 טונים זה מספר 3

            כל סיפרה מסמלת חצי טון בלבד, ככה ש1 זה חצי טון יותר, 2 זה טון שלם יותר, ו-3 זה 1.5 טונים יותר.

            אם יש רק 70 לשון
            אזי המוזיקה היא ה-71

            חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מ מקצועיות

              @חכם_בלילה 1.5 טונים זה מספר 3

              כל סיפרה מסמלת חצי טון בלבד, ככה ש1 זה חצי טון יותר, 2 זה טון שלם יותר, ו-3 זה 1.5 טונים יותר.

              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילהח מנותק
              חכם_בלילה
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @מקצועיות אליפות תודה!!!! אז מה זה מ6 ומעלה??

              "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                @מקצועיות אליפות תודה!!!! אז מה זה מ6 ומעלה??

                מ מנותק
                מ מנותק
                מקצועיות
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @חכם_בלילה על אותו דרך,
                6 זה 3 טונים שלמים מעל הדו דהיינו פה דיאז מז'ור.

                אם יש רק 70 לשון
                אזי המוזיקה היא ה-71

                חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ מקצועיות

                  @חכם_בלילה על אותו דרך,
                  6 זה 3 טונים שלמים מעל הדו דהיינו פה דיאז מז'ור.

                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילהח מנותק
                  חכם_בלילה
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @מקצועיות רק נמוך יותר נכון??
                  אם כן אז הבנתי נכון!
                  ימלך תודה על ההשקעה!!

                  "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                    @מקצועיות רק נמוך יותר נכון??
                    אם כן אז הבנתי נכון!
                    ימלך תודה על ההשקעה!!

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מקצועיות
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @חכם_בלילה נמוך זה ענין יחסי,
                    אתה מגביה את הקליד של הדו שינגן פה דיאז שמעליו
                    ובמקביל אתה מנמיך את הפה דיאז שינוגן איפה שבעיקרון נמצא הדו

                    אם יש רק 70 לשון
                    אזי המוזיקה היא ה-71

                    חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מ מקצועיות

                      @חכם_בלילה נמוך זה ענין יחסי,
                      אתה מגביה את הקליד של הדו שינגן פה דיאז שמעליו
                      ובמקביל אתה מנמיך את הפה דיאז שינוגן איפה שבעיקרון נמצא הדו

                      חכם_בלילהח מנותק
                      חכם_בלילהח מנותק
                      חכם_בלילה
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @מקצועיות אלוף!! 👑👑⭐⭐🏆🏆🔥🔥🏆🏆⭐⭐👑👑

                      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                        @מקצועיות אלוף!! 👑👑⭐⭐🏆🏆🔥🔥🏆🏆⭐⭐👑👑

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אייזיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        כל זה אמור להיות בסיס לכל קלידן !
                        קצת תיאוריה לא תזיק... (עשרות סולמות....)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שמעי'הש מנותק
                          שמעי'הש מנותק
                          שמעי'ה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          יש את המקצוענים שעמלו ולמדו מוזיקה וכו' וגם למדו את זה כמובן...
                          ויש את האלה שלא למדו והם לומדים נטו עם הזמן...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • כשרוןכ כשרון

                            @חכם_בלילה
                            תעשה את זה בעצמך.
                            לדוגמא(כשאתה מנגן על לה );
                            לה -0
                            סי - 2
                            דו - 3
                            וכן הלאה...
                            (עם הזמן תתרגל שהשחורים לדוגמא סי במול זה 1 וכו')

                            אפרים פלגא מנותק
                            אפרים פלגא מנותק
                            אפרים פלג
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @כשרון @אהרן-נחום @מקצועיות טוב שיש אנשים כמותכם כל ההסברים פשוט מאירים את העיניים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                              @אהרן-נחום @כשרון איזה מלכים!! 👑⭐🏆⭐👑
                              אני ישתמש בזה! תודה
                              אולי יש עוד מילון לסולמות מז'וריים? בכל מקרה זה יעזור לי

                              אהרן נחוםא מנותק
                              אהרן נחוםא מנותק
                              אהרן נחום
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אהרן נחום
                              #24

                              @חכם_בלילה אמר באיך אורגניסט מזהה את הסולם של הזמר?:

                              אולי יש עוד מילון לסולמות מז'וריים?

                              דו 0, רה במול 1+, רה 2+, מי במול 3+, מי 4+, פה 5+, סול במול 6+/6-, סול 5-, לה במול 4-, לה 3-, סי במול 2-, סי 1-.

                              אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                              וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                              אלא פשוט תמלאו אותה...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                                @אפרים-פלג אבל איך אני יודע איזה סולם אני בטרספוזיציה לדוגמה אם אני על 3 איזה סולם זה?? (יש אולי מילון של זה??) אשמח לעזרה!

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מוזיקאי בנשמה 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @חכם_בלילה
                                אני מנגן באורגן, קודם כל בסולם לה, הסולם הממוצע הוא בין מינוס 4 למינוס 1, ואם פתאום הזמר משנה סולם רצים על הקלידים עד שמוצאים את הסולם ורק אז משנים בלחצן של הטרנספוזיציה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פ פאראנצ'עס

                                  שאלה למנגנים שכאן,
                                  אני יודע מצוין על הקלידים,
                                  הבעיה היא שכשמישהו שר בסולם מסוים אני צריך שעה ללחוץ על הכפתור של הסולם באורגן עד שאני מוצא את הסולם הנכון לפי איך שהוא שר.

                                  אבל אני שומע חתונות, וכל האורגניסיטים יודעים ברגע שהזמר משנה סולם - מיד הם יודעים להתאים את עצמם לסולם שלו.
                                  איך הם יודעים מה הסולם? הרי יש עשרות סולמות, איך הם מתאימים את עצמם בידיוק כ"כ מהר??

                                  אשמח לתשובה

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מקצועיות
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @פאראנצ-עס אמר באיך אורגניסט מזהה את הסולם של הזמר?:

                                  שאלה למנגנים שכאן,
                                  אני יודע מצוין על הקלידים,
                                  הבעיה היא שכשמישהו שר בסולם מסוים אני צריך שעה ללחוץ על הכפתור של הסולם באורגן עד שאני מוצא את הסולם הנכון לפי איך שהוא שר.

                                  אבל אני שומע חתונות, וכל האורגניסיטים יודעים ברגע שהזמר משנה סולם - מיד הם יודעים להתאים את עצמם לסולם שלו.
                                  איך הם יודעים מה הסולם? הרי יש עשרות סולמות, איך הם מתאימים את עצמם בידיוק כ"כ מהר??

                                  אשמח לתשובה

                                  למרות מה שהגבתי לך למעלה,
                                  התשובה הכי אמיתית היא שמי ששולט בכל הסולמות בלחיצה או שניים על הקלידים הוא כבר תופס מה הסולם הרצוי.
                                  השימוש בכפתור הטרנספוזיציה מאד מסבך כי אתה אפי' לא יודע אם לעלות או לרדת, לעומת הבדיקה על המקלדת שאתה בודק כמה תוים בו זמנית וממילא תופס בשניה וחצי מה הסולם הנדרש...

                                  אלא ש....
                                  לא באמת כל הקלידנים שולטים בכל הסולמות, ולהיפך.. רובם לא שולטים...👎

                                  הייתי בחתונה של איזה חבר שניגן שם קלידן ידוע ומוכר שלא אזכיר את שמו..
                                  סוף החתונה עליתי לנגן ליווי לחבר ששר קטע חזנות,
                                  הקלידן שואל אותי "באיזה סולם לשים לך"?
                                  עניתי לו שאין צורך, אני זורם על מה שהזמר יתחיל... וזה היה פה דיאז מז'ור....
                                  מזווית עיני אני קולט את העיניים ההמומות של אותו קלידן..

                                  לעזאזאל..
                                  אתה כבר קלידן באירועים, איך יכול להיות שאתה לא שולט בסולמות?????
                                  רמה לא משהו...

                                  אם יש רק 70 לשון
                                  אזי המוזיקה היא ה-71

                                  אהרן נחוםא אפרים פלגא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  3
                                  • מ מקצועיות

                                    @פאראנצ-עס אמר באיך אורגניסט מזהה את הסולם של הזמר?:

                                    שאלה למנגנים שכאן,
                                    אני יודע מצוין על הקלידים,
                                    הבעיה היא שכשמישהו שר בסולם מסוים אני צריך שעה ללחוץ על הכפתור של הסולם באורגן עד שאני מוצא את הסולם הנכון לפי איך שהוא שר.

                                    אבל אני שומע חתונות, וכל האורגניסיטים יודעים ברגע שהזמר משנה סולם - מיד הם יודעים להתאים את עצמם לסולם שלו.
                                    איך הם יודעים מה הסולם? הרי יש עשרות סולמות, איך הם מתאימים את עצמם בידיוק כ"כ מהר??

                                    אשמח לתשובה

                                    למרות מה שהגבתי לך למעלה,
                                    התשובה הכי אמיתית היא שמי ששולט בכל הסולמות בלחיצה או שניים על הקלידים הוא כבר תופס מה הסולם הרצוי.
                                    השימוש בכפתור הטרנספוזיציה מאד מסבך כי אתה אפי' לא יודע אם לעלות או לרדת, לעומת הבדיקה על המקלדת שאתה בודק כמה תוים בו זמנית וממילא תופס בשניה וחצי מה הסולם הנדרש...

                                    אלא ש....
                                    לא באמת כל הקלידנים שולטים בכל הסולמות, ולהיפך.. רובם לא שולטים...👎

                                    הייתי בחתונה של איזה חבר שניגן שם קלידן ידוע ומוכר שלא אזכיר את שמו..
                                    סוף החתונה עליתי לנגן ליווי לחבר ששר קטע חזנות,
                                    הקלידן שואל אותי "באיזה סולם לשים לך"?
                                    עניתי לו שאין צורך, אני זורם על מה שהזמר יתחיל... וזה היה פה דיאז מז'ור....
                                    מזווית עיני אני קולט את העיניים ההמומות של אותו קלידן..

                                    לעזאזאל..
                                    אתה כבר קלידן באירועים, איך יכול להיות שאתה לא שולט בסולמות?????
                                    רמה לא משהו...

                                    אהרן נחוםא מנותק
                                    אהרן נחוםא מנותק
                                    אהרן נחום
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אהרן נחום
                                    #27

                                    @מקצועיות
                                    כמובן שעדיף ללמוד סולמות,
                                    אבל יש גם בעיה הפוכה, של קלידנים שמנגנים באירועים על כל הסולמות, למרות שהם פחות שולטים בהם מAm לצורך העניין,
                                    וזה ממש חוצפה שהם מנגנים פחות טוב ממה שהם יכלו אם היו משתמשים בטרנספוזיציה, רק כדי להרשים אולי מישהו שהם מנגנים על כל הסולמות.
                                    קלידנים יקרים כל עוד אתם לא מנגנים בכל הסולמות במידה שווה (ואתם לא...)-
                                    תתאמנו בבית כמה שתרצו, ובאירועים תשתמשו בטרנספוזיציה! אל תנסו להרשים על חשבון האירוע! תודה.

                                    אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                                    וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                                    אלא פשוט תמלאו אותה...

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אהרן נחוםא אהרן נחום

                                      @מקצועיות
                                      כמובן שעדיף ללמוד סולמות,
                                      אבל יש גם בעיה הפוכה, של קלידנים שמנגנים באירועים על כל הסולמות, למרות שהם פחות שולטים בהם מAm לצורך העניין,
                                      וזה ממש חוצפה שהם מנגנים פחות טוב ממה שהם יכלו אם היו משתמשים בטרנספוזיציה, רק כדי להרשים אולי מישהו שהם מנגנים על כל הסולמות.
                                      קלידנים יקרים כל עוד אתם לא מנגנים בכל הסולמות במידה שווה (ואתם לא...)-
                                      תתאמנו בבית כמה שתרצו, ובאירועים תשתמשו בטרנספוזיציה! אל תנסו להרשים על חשבון האירוע! תודה.

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מקצועיות
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @אהרן-נחום
                                      חחחחחחחח
                                      מסכים עם כל מילה שלך.....
                                      בעיה מוכרת מהפן השני...

                                      אם יש רק 70 לשון
                                      אזי המוזיקה היא ה-71

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מקצועיות

                                        @פאראנצ-עס אמר באיך אורגניסט מזהה את הסולם של הזמר?:

                                        שאלה למנגנים שכאן,
                                        אני יודע מצוין על הקלידים,
                                        הבעיה היא שכשמישהו שר בסולם מסוים אני צריך שעה ללחוץ על הכפתור של הסולם באורגן עד שאני מוצא את הסולם הנכון לפי איך שהוא שר.

                                        אבל אני שומע חתונות, וכל האורגניסיטים יודעים ברגע שהזמר משנה סולם - מיד הם יודעים להתאים את עצמם לסולם שלו.
                                        איך הם יודעים מה הסולם? הרי יש עשרות סולמות, איך הם מתאימים את עצמם בידיוק כ"כ מהר??

                                        אשמח לתשובה

                                        למרות מה שהגבתי לך למעלה,
                                        התשובה הכי אמיתית היא שמי ששולט בכל הסולמות בלחיצה או שניים על הקלידים הוא כבר תופס מה הסולם הרצוי.
                                        השימוש בכפתור הטרנספוזיציה מאד מסבך כי אתה אפי' לא יודע אם לעלות או לרדת, לעומת הבדיקה על המקלדת שאתה בודק כמה תוים בו זמנית וממילא תופס בשניה וחצי מה הסולם הנדרש...

                                        אלא ש....
                                        לא באמת כל הקלידנים שולטים בכל הסולמות, ולהיפך.. רובם לא שולטים...👎

                                        הייתי בחתונה של איזה חבר שניגן שם קלידן ידוע ומוכר שלא אזכיר את שמו..
                                        סוף החתונה עליתי לנגן ליווי לחבר ששר קטע חזנות,
                                        הקלידן שואל אותי "באיזה סולם לשים לך"?
                                        עניתי לו שאין צורך, אני זורם על מה שהזמר יתחיל... וזה היה פה דיאז מז'ור....
                                        מזווית עיני אני קולט את העיניים ההמומות של אותו קלידן..

                                        לעזאזאל..
                                        אתה כבר קלידן באירועים, איך יכול להיות שאתה לא שולט בסולמות?????
                                        רמה לא משהו...

                                        אפרים פלגא מנותק
                                        אפרים פלגא מנותק
                                        אפרים פלג
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @מקצועיות רוב הקלידנים יודעים איך להשתמש בטרנספוזיציה באופן שוטף מעטים יודעים את כל הסולמות אבל ברוך השם כולם מצליחים

                                        למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אפרים פלגא אפרים פלג

                                          @מקצועיות רוב הקלידנים יודעים איך להשתמש בטרנספוזיציה באופן שוטף מעטים יודעים את כל הסולמות אבל ברוך השם כולם מצליחים

                                          למדןל מנותק
                                          למדןל מנותק
                                          למדן
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
                                          #30

                                          @אפרים-פלג אמר באיך אורגניסט מזהה את הסולם של הזמר?:

                                          @מקצועיות רוב הקלידנים יודעים איך להשתמש בטרנספוזיציה באופן שוטף מעטים יודעים את כל הסולמות אבל ברוך השם כולם מצליחים

                                          הלוואי לפעמים אני שומע אירועים של ישיבות ששם מאוד קשה להשתלב כידוע כי המקהלה של הישיבה לא הכי מקצועית מגיע איזה בחור שהחליט שיודע לשיר והשם ישמור עד שהארגניסט תופס באיזה סולם הוא כבר מתבייש להיות על הבמה.....

                                          לכן בזמנו כשהייתי במקהלה בישיבה או הקלידן בישיבה כל פעם לפני שהתחלנו תיאמנו איזה סולם אם זה דו דיאז ......

                                          קניית כלי נגינה
                                          ביט-פלוס
                                          יוטיוב

                                          אפרים פלגא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול