מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר
-
@אלי-פקרביץ יפה
תגיד זה נכון שהוא לוקח את הלפגוט בטונים?
לי לא נראה -
@יונתן-פ קראת את כל השרשור מתחילתו?
הובאו לעיל עובדות מוכיחות, אם כי מדובר בתשלובת פלסטו עם הקול הרגיל. -
@מקצועיות כן הבנתי שאם פסלטו הוא לוקח
אני שואל במקרה שיש את הלפגוט, וניסים סאל, וזאנוויל בלי פסלטו
מי לוקח? -
על אף שאני לא חובב בכלל.... את.... זאנוויל ווינברגער, אך לדעתי הוא מטורף רק בטונים גבוהיים וגם נמוכים.
@אבא-תודה אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
על אף שאני לא חובב בכלל.... את.... זאנוויל ווינברגער,
הגזמתה הוא שר פצצה אין הוא מוכשר בטרוףף
והכי חשוב הוא אברך כולל עד הערב אברך רציני לא שחקןטוב אבל כל אחד וטעמו!
-
@אבא-תודה אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
על אף שאני לא חובב בכלל.... את.... זאנוויל ווינברגער,
הגזמתה הוא שר פצצה אין הוא מוכשר בטרוףף
והכי חשוב הוא אברך כולל עד הערב אברך רציני לא שחקןטוב אבל כל אחד וטעמו!
@יונתן-פ את מה זה מוסיף לו בטונים, זה שהוא אברך כולל?
-
@אלי-פקרביץ יפה
תגיד זה נכון שהוא לוקח את הלפגוט בטונים?
לי לא נראה@יונתן-פ לדעתי הוא מגיע להלפגוט בטונים, אני מסכים שלהלפגוט הטונים באו עם פחות מאמץ.
אבל בכל מקרה הלפגוט היום הוא לא מה שהיה בכלל.. שמעתי אותו לאחורנה והוא התאמץ על טונים לא כל כך גבוהים.
המעלה של ניסים סאל אינה רק הטונים שלו, המעלות הם בדיוק ובעוצמת הקול שלו (גם ללא רמקול...), בצבע הקול שמזכיר את יוסלה רוזנבלט, באומנות בחלק של האופרה שיש בחזנות - למשל ביצוע המילה 'שלווה' באמר רבי אלעזר, ועוד ועוד. מה שבטוח שכיום הוא אחד הגדולים ולכל הדעות לכל הפחות הוא הכי טוב לאחר הלפגוט. -
@יונתן-פ לדעתי הוא מגיע להלפגוט בטונים, אני מסכים שלהלפגוט הטונים באו עם פחות מאמץ.
אבל בכל מקרה הלפגוט היום הוא לא מה שהיה בכלל.. שמעתי אותו לאחורנה והוא התאמץ על טונים לא כל כך גבוהים.
המעלה של ניסים סאל אינה רק הטונים שלו, המעלות הם בדיוק ובעוצמת הקול שלו (גם ללא רמקול...), בצבע הקול שמזכיר את יוסלה רוזנבלט, באומנות בחלק של האופרה שיש בחזנות - למשל ביצוע המילה 'שלווה' באמר רבי אלעזר, ועוד ועוד. מה שבטוח שכיום הוא אחד הגדולים ולכל הדעות לכל הפחות הוא הכי טוב לאחר הלפגוט.@אלי-פקרביץ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
@יונתן-פ לדעתי הוא מגיע להלפגוט בטונים, אני מסכים שלהלפגוט הטונים באו עם פחות מאמץ.
המעלה של ניסים סאל אינה רק הטונים שלו, המעלות הם בדיוק ובעוצמת הקול שלו (גם ללא רמקול...), בצבע הקול שמזכיר את יוסלה רוזנבלט, באומנות בחלק של האופרה שיש בחזנות - למשל ביצוע המילה 'שלווה' באמר רבי אלעזר, ועוד ועוד. מה שבטוח שכיום הוא אחד הגדולים ולכל הדעות לכל הפחות הוא הכי טוב לאחר הלפגוט.
מסכים איתך שהוא יחודי בעניין הדיוק ושהוא אחד מהגדולים היום, ובשונה ממך אני אוחז שיש לו קלילות מיוחדת בעליית טונים.
אבל בעניין גוון הקול אני חולק עליך בתוקף..
גוון הקול שלו אם כבר מזכיר את משה קוסוביצקי,
יוסלה היה טנור דרמטי על גבול הבריטון לפי דעות מסויימות,
לניסים יש קול הרבה הרבה יותר דק ממנו.כאחד שבקי מאד הן בעולם החזנות והן בעולם האופרה אני לא כל כך מבין מהי כוונתך ב"חלק האופרה שיש בחזנות" אם הדוגמה שתפסת היא המילה "שלווה" שהינו קטע כל כך חזני ולא אופראי...
בכל אופן, אכן מדובר בחזן גדול לכל הדעות שכמותו הרבה זמן לא היה.
-
@אלי-פקרביץ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
@יונתן-פ לדעתי הוא מגיע להלפגוט בטונים, אני מסכים שלהלפגוט הטונים באו עם פחות מאמץ.
המעלה של ניסים סאל אינה רק הטונים שלו, המעלות הם בדיוק ובעוצמת הקול שלו (גם ללא רמקול...), בצבע הקול שמזכיר את יוסלה רוזנבלט, באומנות בחלק של האופרה שיש בחזנות - למשל ביצוע המילה 'שלווה' באמר רבי אלעזר, ועוד ועוד. מה שבטוח שכיום הוא אחד הגדולים ולכל הדעות לכל הפחות הוא הכי טוב לאחר הלפגוט.
מסכים איתך שהוא יחודי בעניין הדיוק ושהוא אחד מהגדולים היום, ובשונה ממך אני אוחז שיש לו קלילות מיוחדת בעליית טונים.
אבל בעניין גוון הקול אני חולק עליך בתוקף..
גוון הקול שלו אם כבר מזכיר את משה קוסוביצקי,
יוסלה היה טנור דרמטי על גבול הבריטון לפי דעות מסויימות,
לניסים יש קול הרבה הרבה יותר דק ממנו.כאחד שבקי מאד הן בעולם החזנות והן בעולם האופרה אני לא כל כך מבין מהי כוונתך ב"חלק האופרה שיש בחזנות" אם הדוגמה שתפסת היא המילה "שלווה" שהינו קטע כל כך חזני ולא אופראי...
בכל אופן, אכן מדובר בחזן גדול לכל הדעות שכמותו הרבה זמן לא היה.
@מקצועיות אני מתכוון על הביצוע המהיר, והסילסול הלא מהוסס.
דעתי האישית שבטונים נמוכים הוא ממש צזכיר את יוסלה רוזנבלט. בשבת שהייתי בבית שמש הוא עשה את ישתבח של יוסלה שיש שם הרבה משחק בטונים נמוכים והדימיון בקול היה נשמע מטורף.
יחד עם זאת בטונים הגבוהים הוא לא דומה ליוסלה ויש לו בהם יותר דמיון לקוסוביצקי, אם כי יש הבדל ביניהם- קוסוביתקי בטונים הגבוהים היה שומר על מנעד קול רחב ומלא, אבל ניסים סאל ככל שהוא עולה המנעד הקול שלו הופך לצר יותר ומזכיר יותר סופרן מאשר טנור. -
@מקצועיות אני מתכוון על הביצוע המהיר, והסילסול הלא מהוסס.
דעתי האישית שבטונים נמוכים הוא ממש צזכיר את יוסלה רוזנבלט. בשבת שהייתי בבית שמש הוא עשה את ישתבח של יוסלה שיש שם הרבה משחק בטונים נמוכים והדימיון בקול היה נשמע מטורף.
יחד עם זאת בטונים הגבוהים הוא לא דומה ליוסלה ויש לו בהם יותר דמיון לקוסוביצקי, אם כי יש הבדל ביניהם- קוסוביתקי בטונים הגבוהים היה שומר על מנעד קול רחב ומלא, אבל ניסים סאל ככל שהוא עולה המנעד הקול שלו הופך לצר יותר ומזכיר יותר סופרן מאשר טנור.@אלי-פקרביץ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
@מקצועיות אני מתכוון על הביצוע המהיר, והסילסול הלא מהוסס.
זה רק גורם לי לתמוה עליך יותר...
סילסולים הם פרי נחלתם הבלעדית של חזנים,
ב 99.9% מהאריות (אַרִיָה בלשון יחיד, למי שלא יודע) באופרה אין סילסולים בכלל, הם הרבה יותר מלודיות מהחזנות.
ואם אתה לא מתכוון לאריות אלא לחלק של ההצגה עצמה, זה כבר יותר דיבורים על פי תווים, וודאי לא סילסולים.באריה Una Furtiva Lagrima של דונצטי יש טיפלה סילסול בסוף, אבל זה סלסול שעולם החזנות מכניס בכיס הקטן..
-
@אלי-פקרביץ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
@מקצועיות אני מתכוון על הביצוע המהיר, והסילסול הלא מהוסס.
זה רק גורם לי לתמוה עליך יותר...
סילסולים הם פרי נחלתם הבלעדית של חזנים,
ב 99.9% מהאריות (אַרִיָה בלשון יחיד, למי שלא יודע) באופרה אין סילסולים בכלל, הם הרבה יותר מלודיות מהחזנות.
ואם אתה לא מתכוון לאריות אלא לחלק של ההצגה עצמה, זה כבר יותר דיבורים על פי תווים, וודאי לא סילסולים.באריה Una Furtiva Lagrima של דונצטי יש טיפלה סילסול בסוף, אבל זה סלסול שעולם החזנות מכניס בכיס הקטן..
@מקצועיות יכול להיות שאתה צודק, אבל כוונתי שגם אם אתה עובד עם תווים אפשר לעשות את זה לאט ומהוסס ואפשר לעשות אותם במהירות גבוהה ובאופן חלק כמו שנודע יוסלה בזה, וזה הרבה יותר מקצועי.
-
@אבא-תודה אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
על אף שאני לא חובב בכלל.... את.... זאנוויל ווינברגער,
הגזמתה הוא שר פצצה אין הוא מוכשר בטרוףף
והכי חשוב הוא אברך כולל עד הערב אברך רציני לא שחקןטוב אבל כל אחד וטעמו!
-
ממליץ לכל המשתמשים לצפות בקטע הזה של ניסים סאל בקונצרט עם רפי ביטון, תצפו ותשפטו.
https://drive.google.com/file/d/18exrl68QRdJT4yssj0oGIocknNMB86QZ/view?usp=drivesdk
קישור לדרייב -
ממליץ לכל המשתמשים לצפות בקטע הזה של ניסים סאל בקונצרט עם רפי ביטון, תצפו ותשפטו.
https://drive.google.com/file/d/18exrl68QRdJT4yssj0oGIocknNMB86QZ/view?usp=drivesdk
קישור לדרייב@אלי-פקרביץ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
ממליץ לכל המשתמשים לצפות בקטע הזה של ניסים סאל בקונצרט עם רפי ביטון, תצפו ותשפטו.
https://drive.google.com/file/d/18exrl68QRdJT4yssj0oGIocknNMB86QZ/view?usp=drivesdk
קישור לדרייבמשום מה חסום לי!!
יש לך דרך אחרת להעלות?? -
@אבא-תודה אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:
על אף שאני לא חובב בכלל.... את.... זאנוויל ווינברגער,
הגזמתה הוא שר פצצה אין הוא מוכשר בטרוףף
והכי חשוב הוא אברך כולל עד הערב אברך רציני לא שחקןטוב אבל כל אחד וטעמו!
-
פוסט זה נמחק!
-
מסקנה שלי משתי שבתות עם ניסים סאל שהוא אכן חזן ברמה טובה מאוד, והוא בהחלט ברמה עולמית יותר מכל השמות שהיו כאן בעשר השנים האחרונות.
אבל הלפגוט הוא לא, וזה ממש חד משמעית. הלפגוט עוצמתי יותר, עם קול רועם וחזק יותר, ומדויק יותר.
אני מאמין שיש לניסים סאל עוד לאן להתקדם ואם הוא יתקדם בכיוון הנכון אולי הוא יהיה חזן בסדר גודל היסטורי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות