דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. עדכוני מוזיקה וסקופים

עדכוני מוזיקה וסקופים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
עדכוני מוזיקהסקופיםnbhgv
5.5k פוסטים 452 כותבים 1.4m צפיות 135 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

    פוסט זה נמחק!

    רבקהר מנותק
    רבקהר מנותק
    רבקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1719
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ברדקב מנותק
      ברדקב מנותק
      ברדק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברדק
      #1720

      חברה!
      חלק מחוקי הפורום הם שאסור להגיד את מגבלת הצאט', אז מה נהיה?
      לא שאני פיקוח, אבל... (וגם סטיה מהנושא)

      החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

      צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ברדקב ברדק

        חברה!
        חלק מחוקי הפורום הם שאסור להגיד את מגבלת הצאט', אז מה נהיה?
        לא שאני פיקוח, אבל... (וגם סטיה מהנושא)

        צורצ מנותק
        צורצ מנותק
        צור
        מנהלים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1721

        @ברדק וגם נאמרו דברים לא נכונים לגבי מי שנפתח לו הצ'אט

        לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אלי מהאולפןא מנותק
          אלי מהאולפןא מנותק
          אלי מהאולפן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1722

          ישראל גולדברג הלחין סינגל על המילים ''אודך השם''
          המלחין: ישראל גולדברג מירושלים. בעל מנגן: ישראל דרנגר. מקהלת ידידים. עיבוד מוזקאלי: אלי אוסדון אולפני מרום - אשדוד
          ר' ישראל מסביר את הסיבה שהלחין כמה וכמה ניגונים על הפסוק "אודך ה' כי אנפת בי" כתוב בגמ' תלמוד בבלי מסכת נדה דף לא/א וז"ל: דרש רב יוסף מאי דכתיב אודך ה' כי אנפת בי ישוב אפך ותנחמני במה הכתוב מדבר בשני בני אדם שיצאו לסחורה ישב לו קוץ לאחד מהן התחיל מחרף ומגדף לימים שמע שטבעה ספינתו של חבירו בים התחיל מודה ומשבח לכך נאמר ישוב אפך ותנחמני והיינו דאמר רבי אלעזר מאי דכתיב עושה נפלאות (גדולות) לבדו וברוך שם כבודו לעולם אפילו בעל הנס אינו מכיר בנסו עכלה"ג.
          ויותר מזה כתוב בסגולת פסוק זה בספר שערי תשובה - שער רביעי אות יב וז"ל: ואם תמצא את החוטא תלאה ותקרה אותו צרה ויצדיק עליו את הדין ויקבל המוסר באהבה, יהיה זה לו למגן מן היסורים הרבים הראויים לבא עליו, כמו שנאמר (תהלים עו, יא): "כי חמת אדם תודך שארית חמות תחגור", פירוש: כאשר צער האדם יודה אותך, כלומר שיודה אותך האדם בעת צערו, מלשון (איוב ו, ב): "לו שקול ישקל כעשי", שענינו הצער, "שארית חמות" - שהיו מפותחות לבא על האדם כענין שנאמר (מלכים א כ, יא): "אל יתהלל חוגר כמפתח", תחגור ותעכב אותם ולא תביאם עליו, וזה הדרך משל למפתח החרב ומשיב אותה אל נדנה. ונאמר (ישעיה יב, א): "אודך ה' כי אנפת בי ישוב אפך ותנחמני", פירוש: אודך על מוסרך וקבלתיו באהבה, ובעבור זה שאודך על שאנפת בי - ישוב אפך ותנחמני. עכ"ל.
          קרדיט מוזיקה מכל הלב

          "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • NBHGVN מנותק
            NBHGVN מנותק
            NBHGV
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1723

            יאיר אלייצור חשף בתוכנית המבקר שהוא עובד על שיר חדש עם ניסים בלאק

            פונץ' בננהפ סקופרס 2 תגובות תגובה אחרונה
            3
            • NBHGVN NBHGV

              יאיר אלייצור חשף בתוכנית המבקר שהוא עובד על שיר חדש עם ניסים בלאק

              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1724

              @nbhgv יש אפשרות להעלות את התוכנית?

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • NBHGVN NBHGV

                יאיר אלייצור חשף בתוכנית המבקר שהוא עובד על שיר חדש עם ניסים בלאק

                סקופרס מנותק
                סקופרס מנותק
                סקופר
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1725

                כוכב המג'יקאס - שלב הנבחרת - חלק 3:
                מגיקוד

                https://send.magicode.me/send-file/file/d0a8f68061c78d6b0e8972b66fac35b38059de9b/view

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ש מנותק
                  ש מנותק
                  שרגי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1726

                  סקופי סקופי מדווח:

                  בקרוב!!!!
                  רג-page-001.jpg

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • N מנותק
                    N מנותק
                    ntz
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1727

                    טעימה מתוך השיר של בוגר "הקול הבא" אהרון כהן - "שאגת הארי" שיצא בקרוב...

                    בקרוב... אהרון כהן - ''שאגת הארי''.mp4

                    אפשר ליצור קשר במייל:
                    noam6947@gmail.com

                    מתיתיהומ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • N ntz

                      טעימה מתוך השיר של בוגר "הקול הבא" אהרון כהן - "שאגת הארי" שיצא בקרוב...

                      בקרוב... אהרון כהן - ''שאגת הארי''.mp4

                      מתיתיהומ מנותק
                      מתיתיהומ מנותק
                      מתיתיהו
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1728

                      @ntz אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                      טעימה מתוך השיר של בוגר "הקול הבא" אהרון כהן - "שאגת הארי" שיצא בקרוב...

                      בקרוב... אהרון כהן - ''שאגת הארי''.mp4

                      אני לא אוהב את ההגדרה בוגר הקול הבא.
                      אפשר לחשוב כאילו הוא קיבל מהם משהו. הוא כמו שאר המתמודדים בחצי הגמר, הרבה יותר מוצלח מרוב השופטים והמפיקים של הקול הבא.

                      אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

                      תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • KTIFAK מנותק
                        KTIFAK מנותק
                        KTIFA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1729
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • NBHGVN מנותק
                          NBHGVN מנותק
                          NBHGV
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1730

                          היום בלילב מנצח שעתיים על הקעמפים בעולם הישיבות וכל הפינות הקבועות

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • NBHGVN NBHGV

                            היום בלילב מנצח שעתיים על הקעמפים בעולם הישיבות וכל הפינות הקבועות

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            הודיה 1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1731

                            @nbhgv באיזה שעה זה החמישיה המנצחת וחדשות המוזיקה עם ישראל

                            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                            NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה הודיה 1

                              @nbhgv באיזה שעה זה החמישיה המנצחת וחדשות המוזיקה עם ישראל

                              NBHGVN מנותק
                              NBHGVN מנותק
                              NBHGV
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1732

                              @הודיה-1 אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                              @nbhgv באיזה שעה זה החמישיה המנצחת וחדשות המוזיקה עם ישראל

                              לפעמים בתחילת התוכנית ולפעמים בסוף

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מתיתיהומ מתיתיהו

                                @ntz אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                טעימה מתוך השיר של בוגר "הקול הבא" אהרון כהן - "שאגת הארי" שיצא בקרוב...

                                בקרוב... אהרון כהן - ''שאגת הארי''.mp4

                                אני לא אוהב את ההגדרה בוגר הקול הבא.
                                אפשר לחשוב כאילו הוא קיבל מהם משהו. הוא כמו שאר המתמודדים בחצי הגמר, הרבה יותר מוצלח מרוב השופטים והמפיקים של הקול הבא.

                                תהילושת מנותק
                                תהילושת מנותק
                                תהילוש
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                                #1733

                                @מתיתיהו אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                אפשר לחשוב כאילו הוא קיבל מהם משהו.

                                הוא קיבל מהם פירסום!!!!!! מי היה מכיר אותו אם לא הקול הבא?
                                הוא ממש תותח!!! שר מדהים. שר יפה!

                                @מתיתיהו אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                הרבה יותר מוצלח מרוב השופטים והמפיקים של הקול הבא.

                                מה?????? הכל טוב? אימרה כזאת אומרים אחרי 3 אלבומים ושירים שהוציא. לא ככה.

                                עריכה: זה דעתי!. סליחה על ההתקפה

                                מתיתיהומ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • תהילושת תהילוש

                                  @מתיתיהו אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                  אפשר לחשוב כאילו הוא קיבל מהם משהו.

                                  הוא קיבל מהם פירסום!!!!!! מי היה מכיר אותו אם לא הקול הבא?
                                  הוא ממש תותח!!! שר מדהים. שר יפה!

                                  @מתיתיהו אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                  הרבה יותר מוצלח מרוב השופטים והמפיקים של הקול הבא.

                                  מה?????? הכל טוב? אימרה כזאת אומרים אחרי 3 אלבומים ושירים שהוציא. לא ככה.

                                  עריכה: זה דעתי!. סליחה על ההתקפה

                                  מתיתיהומ מנותק
                                  מתיתיהומ מנותק
                                  מתיתיהו
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1734

                                  @תהילוש אתה לא מצפה שאני אומר מה אני חושב על כל אחד מהשופטים שם.

                                  שני שופטים ציטטו לרוב את סטופל במילים שונות, היה אחד שדיבר כל הזמן על צבע קול. סך הכל תעמיד אותם בתחרות מול "בוגרי" חצי גמר הקול הבא, הם לא מגיעים לגמר

                                  אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שרגי

                                    סקופי סקופי מדווח:

                                    בקרוב!!!!
                                    רג-page-001.jpg

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שמחה הגיטריסט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמחה הגיטריסט
                                    #1735

                                    @שרגי אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                    סקופי סקופי מדווח:

                                    בקרוב!!!!
                                    רג-page-001.jpg

                                    מי הזמר של הדיסק הזה ???????

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שמחה הגיטריסט

                                      @שרגי אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                      סקופי סקופי מדווח:

                                      בקרוב!!!!
                                      רג-page-001.jpg

                                      מי הזמר של הדיסק הזה ???????

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מחשב נייד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1736

                                      @שמחה-הגיטריסט
                                      זה הרבה זמרים מי שעושה את הדיסק לוקח ביצועים שלהם מחתונות

                                      "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שרגי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1737

                                        @שמחה-הגיטריסט אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                        מי הזמר של הדיסק הזה ???????

                                        יש שם את גדולי הזמרים ליפא שמעלצר, לוי פאלקאוייטש, זאנוייל, שמילי אונגר, אהרל'ה סאמט, שלומי דסקל ועוד.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יוסי "הגאון"י יוסי "הגאון"

                                          @שמחה-הגיטריסט אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                          @יוסי-הגאון איך עושים את זה?

                                          בוא לא נספים את הנושא. אני יענה על זה אבל אל תשאל עוד, מקסימום בנושא חדש ( או בצ'אט)

                                          רושמים משהו, מסמנים ולוחצים על זה
                                          8db8a4b4-9c5d-41d7-b516-fdf0fd9e7f89-image.png

                                          זה כבר יסתיר

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יעקב לוי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1738
                                          פוסט זה נמחק!
                                          הדסהה פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          -1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול