דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. עדכוני מוזיקה וסקופים

עדכוני מוזיקה וסקופים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
עדכוני מוזיקהסקופיםnbhgv
5.5k פוסטים 452 כותבים 1.4m צפיות 135 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברדקב מנותק
    ברדקב מנותק
    ברדק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברדק
    #1720

    חברה!
    חלק מחוקי הפורום הם שאסור להגיד את מגבלת הצאט', אז מה נהיה?
    לא שאני פיקוח, אבל... (וגם סטיה מהנושא)

    החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

    צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ברדקב ברדק

      חברה!
      חלק מחוקי הפורום הם שאסור להגיד את מגבלת הצאט', אז מה נהיה?
      לא שאני פיקוח, אבל... (וגם סטיה מהנושא)

      צורצ מנותק
      צורצ מנותק
      צור
      מנהלים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1721

      @ברדק וגם נאמרו דברים לא נכונים לגבי מי שנפתח לו הצ'אט

      לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • אלי מהאולפןא מנותק
        אלי מהאולפןא מנותק
        אלי מהאולפן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1722

        ישראל גולדברג הלחין סינגל על המילים ''אודך השם''
        המלחין: ישראל גולדברג מירושלים. בעל מנגן: ישראל דרנגר. מקהלת ידידים. עיבוד מוזקאלי: אלי אוסדון אולפני מרום - אשדוד
        ר' ישראל מסביר את הסיבה שהלחין כמה וכמה ניגונים על הפסוק "אודך ה' כי אנפת בי" כתוב בגמ' תלמוד בבלי מסכת נדה דף לא/א וז"ל: דרש רב יוסף מאי דכתיב אודך ה' כי אנפת בי ישוב אפך ותנחמני במה הכתוב מדבר בשני בני אדם שיצאו לסחורה ישב לו קוץ לאחד מהן התחיל מחרף ומגדף לימים שמע שטבעה ספינתו של חבירו בים התחיל מודה ומשבח לכך נאמר ישוב אפך ותנחמני והיינו דאמר רבי אלעזר מאי דכתיב עושה נפלאות (גדולות) לבדו וברוך שם כבודו לעולם אפילו בעל הנס אינו מכיר בנסו עכלה"ג.
        ויותר מזה כתוב בסגולת פסוק זה בספר שערי תשובה - שער רביעי אות יב וז"ל: ואם תמצא את החוטא תלאה ותקרה אותו צרה ויצדיק עליו את הדין ויקבל המוסר באהבה, יהיה זה לו למגן מן היסורים הרבים הראויים לבא עליו, כמו שנאמר (תהלים עו, יא): "כי חמת אדם תודך שארית חמות תחגור", פירוש: כאשר צער האדם יודה אותך, כלומר שיודה אותך האדם בעת צערו, מלשון (איוב ו, ב): "לו שקול ישקל כעשי", שענינו הצער, "שארית חמות" - שהיו מפותחות לבא על האדם כענין שנאמר (מלכים א כ, יא): "אל יתהלל חוגר כמפתח", תחגור ותעכב אותם ולא תביאם עליו, וזה הדרך משל למפתח החרב ומשיב אותה אל נדנה. ונאמר (ישעיה יב, א): "אודך ה' כי אנפת בי ישוב אפך ותנחמני", פירוש: אודך על מוסרך וקבלתיו באהבה, ובעבור זה שאודך על שאנפת בי - ישוב אפך ותנחמני. עכ"ל.
        קרדיט מוזיקה מכל הלב

        "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • NBHGVN מנותק
          NBHGVN מנותק
          NBHGV
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1723

          יאיר אלייצור חשף בתוכנית המבקר שהוא עובד על שיר חדש עם ניסים בלאק

          פונץ' בננהפ סקופרס 2 תגובות תגובה אחרונה
          3
          • NBHGVN NBHGV

            יאיר אלייצור חשף בתוכנית המבקר שהוא עובד על שיר חדש עם ניסים בלאק

            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1724

            @nbhgv יש אפשרות להעלות את התוכנית?

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • NBHGVN NBHGV

              יאיר אלייצור חשף בתוכנית המבקר שהוא עובד על שיר חדש עם ניסים בלאק

              סקופרס מנותק
              סקופרס מנותק
              סקופר
              כתב מקצב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1725

              כוכב המג'יקאס - שלב הנבחרת - חלק 3:
              מגיקוד

              https://send.magicode.me/send-file/file/d0a8f68061c78d6b0e8972b66fac35b38059de9b/view

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שרגי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1726

                סקופי סקופי מדווח:

                בקרוב!!!!
                רג-page-001.jpg

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • N מנותק
                  N מנותק
                  ntz
                  מנהל ראשי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1727

                  טעימה מתוך השיר של בוגר "הקול הבא" אהרון כהן - "שאגת הארי" שיצא בקרוב...

                  בקרוב... אהרון כהן - ''שאגת הארי''.mp4

                  אפשר ליצור קשר במייל:
                  noam6947@gmail.com

                  מתיתיהומ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • N ntz

                    טעימה מתוך השיר של בוגר "הקול הבא" אהרון כהן - "שאגת הארי" שיצא בקרוב...

                    בקרוב... אהרון כהן - ''שאגת הארי''.mp4

                    מתיתיהומ מנותק
                    מתיתיהומ מנותק
                    מתיתיהו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1728

                    @ntz אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                    טעימה מתוך השיר של בוגר "הקול הבא" אהרון כהן - "שאגת הארי" שיצא בקרוב...

                    בקרוב... אהרון כהן - ''שאגת הארי''.mp4

                    אני לא אוהב את ההגדרה בוגר הקול הבא.
                    אפשר לחשוב כאילו הוא קיבל מהם משהו. הוא כמו שאר המתמודדים בחצי הגמר, הרבה יותר מוצלח מרוב השופטים והמפיקים של הקול הבא.

                    אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

                    תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • KTIFAK מנותק
                      KTIFAK מנותק
                      KTIFA
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1729
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • NBHGVN מנותק
                        NBHGVN מנותק
                        NBHGV
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1730

                        היום בלילב מנצח שעתיים על הקעמפים בעולם הישיבות וכל הפינות הקבועות

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • NBHGVN NBHGV

                          היום בלילב מנצח שעתיים על הקעמפים בעולם הישיבות וכל הפינות הקבועות

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הודיה 1
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1731

                          @nbhgv באיזה שעה זה החמישיה המנצחת וחדשות המוזיקה עם ישראל

                          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                          NBHGVN תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה הודיה 1

                            @nbhgv באיזה שעה זה החמישיה המנצחת וחדשות המוזיקה עם ישראל

                            NBHGVN מנותק
                            NBHGVN מנותק
                            NBHGV
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1732

                            @הודיה-1 אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                            @nbhgv באיזה שעה זה החמישיה המנצחת וחדשות המוזיקה עם ישראל

                            לפעמים בתחילת התוכנית ולפעמים בסוף

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מתיתיהומ מתיתיהו

                              @ntz אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                              טעימה מתוך השיר של בוגר "הקול הבא" אהרון כהן - "שאגת הארי" שיצא בקרוב...

                              בקרוב... אהרון כהן - ''שאגת הארי''.mp4

                              אני לא אוהב את ההגדרה בוגר הקול הבא.
                              אפשר לחשוב כאילו הוא קיבל מהם משהו. הוא כמו שאר המתמודדים בחצי הגמר, הרבה יותר מוצלח מרוב השופטים והמפיקים של הקול הבא.

                              תהילושת מנותק
                              תהילושת מנותק
                              תהילוש
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                              #1733

                              @מתיתיהו אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                              אפשר לחשוב כאילו הוא קיבל מהם משהו.

                              הוא קיבל מהם פירסום!!!!!! מי היה מכיר אותו אם לא הקול הבא?
                              הוא ממש תותח!!! שר מדהים. שר יפה!

                              @מתיתיהו אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                              הרבה יותר מוצלח מרוב השופטים והמפיקים של הקול הבא.

                              מה?????? הכל טוב? אימרה כזאת אומרים אחרי 3 אלבומים ושירים שהוציא. לא ככה.

                              עריכה: זה דעתי!. סליחה על ההתקפה

                              מתיתיהומ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • תהילושת תהילוש

                                @מתיתיהו אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                אפשר לחשוב כאילו הוא קיבל מהם משהו.

                                הוא קיבל מהם פירסום!!!!!! מי היה מכיר אותו אם לא הקול הבא?
                                הוא ממש תותח!!! שר מדהים. שר יפה!

                                @מתיתיהו אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                הרבה יותר מוצלח מרוב השופטים והמפיקים של הקול הבא.

                                מה?????? הכל טוב? אימרה כזאת אומרים אחרי 3 אלבומים ושירים שהוציא. לא ככה.

                                עריכה: זה דעתי!. סליחה על ההתקפה

                                מתיתיהומ מנותק
                                מתיתיהומ מנותק
                                מתיתיהו
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1734

                                @תהילוש אתה לא מצפה שאני אומר מה אני חושב על כל אחד מהשופטים שם.

                                שני שופטים ציטטו לרוב את סטופל במילים שונות, היה אחד שדיבר כל הזמן על צבע קול. סך הכל תעמיד אותם בתחרות מול "בוגרי" חצי גמר הקול הבא, הם לא מגיעים לגמר

                                אם המשוואה: קואליציה = סגרים, אופוזיציה =חופש בוחר באפשרות השניה. ישבו באופוזיציה ולא יכלאו אותי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שרגי

                                  סקופי סקופי מדווח:

                                  בקרוב!!!!
                                  רג-page-001.jpg

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שמחה הגיטריסט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמחה הגיטריסט
                                  #1735

                                  @שרגי אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                  סקופי סקופי מדווח:

                                  בקרוב!!!!
                                  רג-page-001.jpg

                                  מי הזמר של הדיסק הזה ???????

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש שמחה הגיטריסט

                                    @שרגי אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                    סקופי סקופי מדווח:

                                    בקרוב!!!!
                                    רג-page-001.jpg

                                    מי הזמר של הדיסק הזה ???????

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מחשב נייד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1736

                                    @שמחה-הגיטריסט
                                    זה הרבה זמרים מי שעושה את הדיסק לוקח ביצועים שלהם מחתונות

                                    "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שרגי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1737

                                      @שמחה-הגיטריסט אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                      מי הזמר של הדיסק הזה ???????

                                      יש שם את גדולי הזמרים ליפא שמעלצר, לוי פאלקאוייטש, זאנוייל, שמילי אונגר, אהרל'ה סאמט, שלומי דסקל ועוד.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יוסי "הגאון"י יוסי "הגאון"

                                        @שמחה-הגיטריסט אמר בעדכוני מוזיקה וסקופים:

                                        @יוסי-הגאון איך עושים את זה?

                                        בוא לא נספים את הנושא. אני יענה על זה אבל אל תשאל עוד, מקסימום בנושא חדש ( או בצ'אט)

                                        רושמים משהו, מסמנים ולוחצים על זה
                                        8db8a4b4-9c5d-41d7-b516-fdf0fd9e7f89-image.png

                                        זה כבר יסתיר

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יעקב לוי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1738
                                        פוסט זה נמחק!
                                        הדסהה פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        -1
                                        • י יעקב לוי

                                          פוסט זה נמחק!

                                          הדסהה מנותק
                                          הדסהה מנותק
                                          הדסה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1739

                                          @יעקב-לוי כדאי לך למחוק את התגובה כי אסור לפרסם פרטים אישיים!!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול